Hirdetés

2024. március 29., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#6951) awacs válasza ericdrawen74 (#6950) üzenetére


awacs
tag

Köszönöm!Kijavítottam,ha kijövök jó is.Az x14-es labor a ludas?Bent ugyanolyan..

(#6952) awacs


awacs
tag

Be tudná valaki tenni a "light_night ltx"fájl képét?Elnyomkodtam valamit és most egyáltalán nincs világítás.

(#6953) awacs


awacs
tag

[torch_definition]
range = 3 ;skyloader: remove it soon
range_r2 = 3 ;skyloader: remove it soon
range_max =51 ; range max (skyloader: when battery is full) <in meters>
range_max_r2 =15 ; range max <in meters>
range_min =81 ; range min <in meters>
range_min_r2 =81 ; range min <in meters>
color = 0.9,1.0,1.0,0.4 ; four color components <r,g,b,a> 0.f<X<3.f
color_r2 = 1.2,1.2,1.2,0.2 ; four color components <r,g,b,a> 0.f<X<3.f
omni_range = 1.0 ; range <in meters>
omni_range_r2 = 0.75 ; range <in meters>
omni_color = 1.0,0.9,0.9,0.2 ; four color components <r,g,b,a> 0.f<X<3.f
omni_color_r2 = 1.0,1.0,1.0,0.1 ; four color components <r,g,b,a> 0.f<X<3.f
color_animator = light 40 hz ; color animator name (empty - not using animator)
spot_texture = lights\lights_bspot01 ; spot texture name (using only in Second Render)
spot_angle = 1 ; spot angle <in gradus>
glow_texture = glow\glow_torch_r2 ; glow texture name (required)
glow_radius = 0.3 ; glow radius <in meters>
guide_bone = cone_bone ; guid bone name (required)
battery_duration =111111

(#6954) awacs válasza awacs (#6953) üzenetére


awacs
tag

Nekem ez van.Legyen kedves valaki,linkelje be a jót!!!!!!!!

(#6955) awacs


awacs
tag

Kinyírtam mindent,megtaláltam amit kellett,(sötétben)mégsem enged tovább.Mit tegyek?Az x14-ben.

(#6956) Karló válasza awacs (#6954) üzenetére


Karló
csendes újonc

(#6957) awacs válasza Karló (#6956) üzenetére


awacs
tag

Köszönöm szépen!! :)) :)) :)) :)) Hála Neked,tovább tudok haladni.

(#6958) capulet75


capulet75
addikt

Nos, hamarosan itt van a végleges verzió! :K Végre!

Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.

(#6959) Mans20 válasza capulet75 (#6958) üzenetére


Mans20
addikt

Kár, hogy már a fél világ végigvitte a bétát. Valahogy nincs már kedvem újra rohangálni kilómétereket.

(#6960) Dhampir válasza capulet75 (#6958) üzenetére


Dhampir
félisten

Hej,

Clevo at arbejde med? :D

(#6959) Mans20

Az nem mindegy, hogy hibamentesen rohangálja-e végig az ember. A hangulatért már önmagában megéri. Az igaz sztalker nem adja fel. "Merkantilizmus, haver". :)

[ Szerkesztve ]

(#6961) shield válasza Mans20 (#6959) üzenetére


shield
őstag

Elvileg be lesz népesítve a sok üres terület. Gondolom akkor már feladatok is lesznek hozzá.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#6962) Dhampir válasza shield (#6961) üzenetére


Dhampir
félisten

Az nagyon jó lenne. Új küldetésekkel. :K

(#6963) Plazmacucci válasza Dhampir (#6962) üzenetére


Plazmacucci
félisten

Szerintem az se jó ha Morrowindet csinálnak a játékból.
Ha a Cordon-Garbage-Dark valley hármast egyel többször kell keresztüvinni mint az alapjátékban, én skippelem a játékot. 😀

[ Szerkesztve ]

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#6964) Dhampir válasza Plazmacucci (#6963) üzenetére


Dhampir
félisten

Nem minden sztalker bírja ki a Zónában. :D

(#6965) awacs


awacs
tag

XRay Engine hibával állandóan kidobál,sőt legtöbbször el sem indul.Mit tehetnék?

(#6966) Dhampir válasza awacs (#6965) üzenetére


Dhampir
félisten

A szakik majd megmondják, hogy hol kell megkeresni a hibaüzenetet.

Nekem csak annyi hozzáfűzni valóm van, hogy az eredeti bugos alapjáték nekem is ezt csinálta, emiatt a SeregA-Lus kiadást futtattam. Az sem volt tökéletes, de megyegetett.

Talán majd a közelgő javítás rendbe teszi, érdemes lehet kivárni.

(#6967) shield válasza Dhampir (#6966) üzenetére


shield
őstag

Ez a fejhallgató nem Stalkerhez való. Amúgy más játékban igen jó lehet, ahol már van több csatornás hang.
Hamarosan kipróbálom más játékokkal is.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#6968) Dhampir válasza shield (#6967) üzenetére


Dhampir
félisten

A hangbeállításoknál is megnézted a Stalker menüjében?

(#6969) awacs válasza Dhampir (#6966) üzenetére


awacs
tag

Köszönöm!Vajon a többieknél miért ilyen jó?

(#6970) Dhampir válasza awacs (#6969) üzenetére


Dhampir
félisten

Régebben, amikor nyersen kijött a játék, azért gyakrabban volt itt sírás-rívás. :)

(#6971) PeL válasza Dhampir (#6966) üzenetére


PeL
addikt

Az eredeti bugos alapjátékot patchelni kellett és máris végig lehetett játszani nagyobb problémák nélkül. Az ilyen tákolmány repackokat dezodor sem ajánlja senkinek mert sokszor belenyúlnak a játékba és módosítanak benne ezt-azt (nem bugot javítanak).

[ Szerkesztve ]

(#6972) awacs válasza PeL (#6971) üzenetére


awacs
tag

Tudsz mondani egy példát?(vagy belinkelni?)

(#6973) Dhampir válasza PeL (#6971) üzenetére


Dhampir
félisten

A foltozott eredeti sokszor kidobált az akkori hardverkonfiguráció alatt.

Állítólag a SeregA-Lus nem tesz hozzá semmit, csak a patchet. :F
Egy biztos, hogy nekem csak azzal ment, viszont az erőműnél variálni kellett a DirectX verziókkal, ott akadtak
gondok.

Jómagam is az eredeti híve vagyok, de cseszhetem, ha az nem működött megfelelően.

Azóta fogalmam sincs, hogy mi a helyzet, majd egyszer "rendes" gépen lefuttatom, ha "odaérek".

[ Szerkesztve ]

(#6974) rétisün válasza Dhampir (#6973) üzenetére


rétisün
veterán

alighanem itt írták régebben, hogy a seregA-lus verzióba azért belepiszkáltak, pl. több a mutáns, mint a csak patchelt 'alap' lost alphában.

aztán nem tudom, így van-e, én még anno talán az első patchig játszottam vele, utána már azt hiszem nem volt kedvem újrakezdeni, meg volt más, ami jobban lekötött,azóta még a gépen sincs fent :(

de nem kizárt, ha meglesz a 'végleges' verzió, nekiesek megint.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#6975) Dhampir válasza rétisün (#6974) üzenetére


Dhampir
félisten

Nem gond, én is a javított játékra várok, hogy végre megismerhessem az igazit. :K

(#6976) Sensut válasza PeL (#6971) üzenetére


Sensut
őstag

Ez vitán felül igaz! Én az eredetit patchelve 3x vittem volt végig mindenféle gond nélkül, de egyszer nekifogtam egy buheráltnak és biza bugzott az mindenfelé. Az eredeti az, amelyiket a hivatalos oldalról lehetett letölteni és kellett hozza egy javítás és a magyarítás. Na, az ment nálam rendesen, még egyszer se dobott ki sehol, és szép is volt a grafikája. A napokban láttam friss infót a FB-on és az a hír járja, hogy hamarosan kint lesz az új verzió. Remélem legalább angolul, mert oroszul nem tudok :B Én nem nevezném unalmasnak, inkább csak félkésznek ezt a verziót, amit jeleztek is a készítők annak idején. A hangulatában van az ereje ennek a modnak, de abban verhetetlen.

(#6977) Dhampir válasza Sensut (#6976) üzenetére


Dhampir
félisten

Nálam fordítva volt (akkor az nem igaz?). :B

Az összes Stalkernek, sőt az igazán jó videójátékoknak is a hangulatban van az ereje (szvsz). :K

[ Szerkesztve ]

(#6978) Sensut válasza Dhampir (#6977) üzenetére


Sensut
őstag

Én nem tudom, hogy miért igen vagy nem, de nálam ez volt - ment rendesen nem is egyszer és két különböző gépen is (laptop és PC). Már volt példa nem egy, hogy valami ment nálam és másnál nem, vagy fordítva. De tudni kell mindenek előtt, hogy van akinél úgy működik a dolog, ahogy azt a készítők előírták. Viszont ha nálam nem működik valami és másnál igen, akkor mielőtt farkast kiáltanék, szétnézek kicsit a portámon, mert lehet, hogy nálam van a baj forrása. Rengeteg dolog miatt nem műdödhet jól valami, nem feltőtlenül a játék hibája miatt. Elsőként sokszor maga a rendszerünk a főludas ebben. Valaha én is moddoltam játékot és tudom mennyire rossz érzés , amikor ilyen visszajelzéseket kapunk egy hosszú munka után, és legtöbbször alaptalanul.

(#6979) awacs válasza Sensut (#6976) üzenetére


awacs
tag

Köszi!(én sem a játékot hibáztatom)

(#6980) Sensut válasza awacs (#6979) üzenetére


Sensut
őstag

Én a mod hivatalos oldaláról töltöttem volt le az alapcsomagot (4 részben) és hozzá az 1.3003 -javítást. A fi csoport oldaláról pedig a magyarítást. Még használtam egy patchet, amit egy fórumon találtam volt, de átszerkesztettem magamnak, mert voltak benne hibák. Ezzel is simán befejeztem legutóbb a játékot, apróbb javításokat és tunningokat tartalmaz. Egyéb semmi nem volt nálam. Viszont az alapcsomag (a telepítő) tartalmaz különféle egyedi DirectX 9-et, Visual C++ -t és még nem tudom miket, ami nélkül a játék nem indul el! Ezek eltérnek a szokásos Stalker kellékektől, és lehet, hogy nálad e miatt nem indul a játék. Ha buherált verziót használsz, lehet, hogy az nem hozza magával ezeket a programocskákat. Az eredeti telepítő automatikusan telepíti ezeket a programokat. Még megnézheted a log fájlt, a végén szokott lenni a hibát okozó kód. Ez a fájl a mentések mellett van egy mappában.

(#6981) Dhampir válasza Sensut (#6978) üzenetére


Dhampir
félisten

Amennyire tudtam, leteszteltem, ráadásul Linux (Ubuntu) alatt is szoktam sikeresen még moddolt Stalkereket is futtatni, igaz, hogy ez esetben pont a Lost Alpha volt a kivétel anno, amikor megpróbálkoztam vele. Sajnos azóta sem volt vele dolgom, egyenlőre meg nem aktuális semmilyen játék kipróbálása. :-(

Egyébként nekem teljes AMD konfigurációm (Carrizo procival) volt akkoriban, amikor a SeregA-Lus-t érdekes módon sikerült végig vinni. Ja, és az elején ugyanaz volt mint az alapjáték, szóval e tekintetben legalábbis az első pályán nem tapasztaltam kivételt, már amennyire jól emlékszem rá. Mivel próbáltam mindkettőt, ezért össze tudom vetni, egy bizonyos felhasználói szinten persze.

Félreérthettél, Stalker-rajongóként nem hibáztattam sohasem az alapjátékot, csak saját tapasztalataimat osztottam meg. Egyébként valószínűleg ahány vas, annyi tapasztalat létezik az eltérő hardverkonfigurációk (és ebből fakadóan driver) miatt.

[ Szerkesztve ]

(#6982) Dhampir válasza Dhampir (#6981) üzenetére


Dhampir
félisten

Még valami felötlött bennem. Az orosz nyelv hangzása miatt is szívesebben futtattam a másik kiadást. Egyéni véleményem az, hogy a Zónához az orosz vagy az ukrán nyelv, és a szláv mítoszok (kombinációja a modern sci-fivel és haditechnikával) illik leginkább, itt valahogy nekem földrajzi elhelyezkedése miatt sem "igazodik fülre" az angol.

Egy tengerentúli játékosnál ez valószínűleg annyira nem oszt-nem szoroz (habár a tudatalatti olyan archetípusokat rejteget, amelyek közösségre hozhatnak bárki emberfiával), de akit egyszer már megérintett a szellemi kincseket teremtő szláv világ (most nem gondolok a birodalmi politikára, de az más államokban sem álomvilág) dús fantáziavilága, az tán könnyebben megérti ezt. Habár az is lehetséges, hogy pont a szláv hátterű játékfejlesztők vinnék ki legszívesebben egy másik nemzetiségű, orientációjú ember építette bábeli világba az egész kócerájt, de ezt nem tudhatom.

Persze akadnak itt régi-új dolgok is. :D

[ Szerkesztve ]

(#6983) awacs válasza Sensut (#6980) üzenetére


awacs
tag

Köszönöm a linkeket!Ezeket használom én is,mégis le-le fagy.Igaza lehet a kollégának,a gépemmel lesz a gond.Bár a többi stalker hiba nélkül futott.Valószínű megvárom azt a végleges verziót,talán az jó lesz.

(#6984) shield válasza Sensut (#6980) üzenetére


shield
őstag

Abban biztos igazad van, hogy a játékosnál akármi is bekeverhet. Most hogy vettem ezt az új USB-s fejhallgatót, mindjárt indítottam a Diverzanst. Erre a fejes madzagján levő szabályzókkal nem tudtam föl-le állítani a hangerőt. Hiába állítottam a mod beállításaiban, akkor sem reagált. Kezdtem aggódni, hogy küldhetem vissza.
Ki próbáltam az SGM2.2-vel, ott már a mod beállításában állítva reagált, de a fejes szabályzójával nem. Egyedül a vibráció működik mindkettővel. A régi fejesnél nem volt ilyen gond. Sajnos a Stalkernél nem lett fejlesztve a hang a mai igényekhez. Ezért vagyok kíváncsi, hogy a LA lett-e fejlesztve e téren.
Régebben már észrevettem a Diverzansnál, hogy nem mindegy hogy ki van húzva vagy be van dugva a fejhallgató indításkor, mert valamelyik esetben nem hajlandó elindulni. Már ez miatt többször kellett újra telepítenem a hangkártyát.
Eltudom képzelni, hogy talán ez is befolyásolja a mentési hibákat.
Most találtam a Diverzanshoz egy hang dll-t. Érdekes módon van aki már 3x kijátszotta, nekem 4x-re sem megy. Ez a méreg, nem a cián. :W

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#6985) Sensut válasza Dhampir (#6981) üzenetére


Sensut
őstag

Hát a LA lényegében a SOC alapjáték, csak vágatlanul. Vagyis azért "Lost Alpha" a neve, mert valójában ez kellett volna legyen a hivatalos Shadow Of Chernobyl játék. Csakhogy végül jól megvágták és úgy adták ki, illetve egy csomó pályát kicseréltek az egyszerűbb szerkezetűekre, talán a célból, hogy ezzel is könnyítsenek az X-Ray dolgán, mert be kell látni, akkoriban elég nagy falat volt még a vanilla SOC is a korabeli hardvernek. Ha megfigyeled, a LA-ban minden pálya más. Sokkal bonyolultabbak, nagyobbak és több épület van rajtuk és azok is komplexebbek. Aztán a végén az erőmű területe a legjobb, mert ott mindkét udvar egy pályán van és megmászhatsz minden objektumot alulról, felülről - ahogy csak tetszik :) A játékmenet ugyanaz, mint a hivatalos SOC, csak a modderek kicsit kiszínezték a történetet és behoztak némi Half-Life feelinget is a laborokba. Na meg betették a kivágott pályákat is, melyek egyébként sehol se szerepeltek volna.

(#6986) Plazmacucci válasza Sensut (#6985) üzenetére


Plazmacucci
félisten

Az elején a Sin-es sztoriért szerintem kár volt amúgy :D

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#6987) Dhampir válasza Sensut (#6985) üzenetére


Dhampir
félisten

Ezekkel tisztában vagyok. :)

Más:
Az autózást talán nem kéne erőltetni ebben a játékban.

[ Szerkesztve ]

(#6988) Lomha 8V válasza Dhampir (#6987) üzenetére


Lomha 8V
addikt

Ezzel egyetértek. Nem kell az autó, ha nem hagynak unatkozni séta közben. :)

(#6989) Balathruin válasza Lomha 8V (#6988) üzenetére


Balathruin
veterán

Csak itt azért vannak autók mert ez a játék 2004-es verziójának az újragondolása, ahol még a játék része volt.

(#6990) Lomha 8V válasza Balathruin (#6989) üzenetére


Lomha 8V
addikt

Szerintem jobb volt, hogy kimaradt az eredetiből. Valahogy jobban hozta a hangulatot a séta az állandó szürkeségben. :D

(#6991) Balathruin válasza Lomha 8V (#6990) üzenetére


Balathruin
veterán

A véglegesben a pályák is kisebbek és nem túl optimálisak autózáshoz. Ha érdekel az eredeti akkor próbálj ki néhány 2004-es buildet (1935 a legnagyobb és a legnépszerűbb de nem túl stabil).

(#6992) Plazmacucci válasza Balathruin (#6991) üzenetére


Plazmacucci
félisten

[link] bocs a minőségért egy magos Athlonon vettem fel :)

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#6993) Balathruin válasza Plazmacucci (#6992) üzenetére


Balathruin
veterán

Nekem nem kell mutatni, 40-50GB régi build és cucc gyűjteményem van. :D

(#6994) Plazmacucci válasza Balathruin (#6993) üzenetére


Plazmacucci
félisten

Akkor nézze akinek te írtad :D

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#6995) cheatergs


cheatergs
senior tag

Nem tudjátok mekkora helyet foglal egy mentés?

Mindig minden mindegy

(#6996) Balathruin válasza cheatergs (#6995) üzenetére


Balathruin
veterán

Ennek a játéknak nem tudom pontosan, de szerintem 1-2 mega közt, max 3.

(#6997) Sensut válasza Plazmacucci (#6986) üzenetére


Sensut
őstag

A Sin-es dolgot csak ott tolták el, hogy az elején nem tudod, hogy miről is van ott szó, illetve mi a következménye ott minek. Reméljük az új kiadványban ezzel is csináltak valamit, na meg voltak máshol is ilyen rögtönzött dolgok, amiken elkel a javítás. De hát egyből semmi se lesz tökéletes, főleg egy ilyen ágasbogas játékban semmiképp (lásd Stalkersoup) :U

[ Szerkesztve ]

(#6998) emre válasza cheatergs (#6995) üzenetére


emre
veterán

A sav 1800 kb-tól 2000-ig, a dds pedig néhány kb.

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#6999) capulet75 válasza Dhampir (#6960) üzenetére


capulet75
addikt

Clevo at arbejde med? --- ??????????? Ennek a mondatnak nem sok értelme van. :)

Amúgy a vas nyár közepe-végén lesz eladó kb, akkor kezdem az asztali gépet.

És ( bebebebebeeeeeeeeeeeeeeeeee ) tesztelhetem a final alphát nem sokára. :P

Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.

(#7000) cheatergs válasza emre (#6998) üzenetére


cheatergs
senior tag

Nem túl szívderítő, mivel, ha nem írja felül az ember a mentéseket, akk több gigára is felhízhatnak.

Mindig minden mindegy

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.