- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: AdMOS AdWave 32
- user2: Kia Ceed Gold 160 1.5 T-GDI MY2024
-
LOGOUT
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
TheJohnny
csendes tag
@ SaGa59 & shield ( SeregA-Lus )
Letöltöttem ezt a verziót is, de ugyanúgy kapom a game chrash-t, f5-tel tudok menteni, a normálnál mentésnél azonnal kapom a crash-t.Esetleg valami ötlet?
-
hubai1979
őstag
válasz
Balathruin #29791 üzenetére
Mester ez miféle történet,nagyon tetszik.
-
Dhampir
félisten
válasz
Balathruin #29791 üzenetére
A bal oldali megdőlt fára de jó lenne felkapaszkodni.
-
Aarpok
őstag
válasz
Balathruin #29789 üzenetére
Gondoltam
Persze értem azokat a játékosokat is ki kell szolgálni akik szeretik a nehezebb, sanyarúbb játékmenetet na ők aztán ódákat zengenek erről a módról.
-
shield
Topikgazda
válasz
Balathruin #29786 üzenetére
Lehet hogy én is kipróbálom, talán most már összejön a combosabb új gépem.
-
Aarpok
őstag
válasz
Balathruin #29786 üzenetére
Akkor mit szólnál a Misery 2.0 - hoz (patch nélkül)?
Abban mindent elkövettek, hogy ne okozzon örömet a játék, de persze pont az volt a lényeg, hogy a mazochisták örüljenek.
-
SaGa59
őstag
válasz
TheJohnny #29783 üzenetére
Nehéznek elég nehéz, két helyen hajlamos "beragadni", de crashelni nem szokott. Nem tudom melyik verziót használod, szerintem keresd meg a SeregA-Lus torrentet és azt tedd fel, abban benne van az alapjáték is, nem kell alá külön, feltelepíted, aztán meg rádobod a magyarítást.
Ahol el szokott akadni:
A Borongósban, a leszakadt híd közelében ki kell irtani egy Alfa-bio osztagot. Az egyik alfa sebesülten hajlamos "elbújni" a bokrok között, amíg meg nem találod és le nem lövöd, nem tűnik el a feladat és nem lendül tovább a történet akkor sem, ha kijössz a pályáról. Normálisan az osztag eliminálása után helikopterek kezdenek lőni, rakétákkal, el kell futnod a Szövetség helikopteréhez és azzal levadászni őket. Én a közelben hagyott UAZ-t használtam menekülésre...Szintén a Borongóson van egy olyan feladat, hogy egy ottani kutatót el kell kísérned és meg kell védened, míg mintát vesz a levegőből. Normális esetben közben megtámadnak titeket az ott kódorgó vadröfik, de ha korábban csak úgy arra járva megritkítottad a röfi populációt, néha nem jönnek és beragad a küldetés. Nem tragikus, a fő sztori tovább megy, de elesel egy több lépcsős feladattól.
Ja: a történet ebben a modban nem ér véget, elvileg lesz következő rész, majd abban befejeződik. Ha úgy csinálják mint eddig, az is teljes sztori lesz, tartalmazni fogja ennek a modnak az eseményeit is, csak kicsit megpaprikázva. Ennek az előzménye, a Gladiátor II is ilyen. A fő történet szálon halad előre, de nem jut el addig, mint a SzI-ben, de ami benne van, az is kissé eltérően teljesíthető. Annyira, hogy mind a kettőt érdemes végigjátszani.
-
TheJohnny
csendes tag
Sziasztok!
A szövetség ideje 2-vel játszok ( marék lőszer) és a szerszám visszaadással bezárólag kb 20x kaptam game crash-t , volt, hogy csak úgy a pályán, de volt, hogy menteni nem tudtam csak F5-tel.
Nem játszottam eddig túl sok moddal, de ennyit és ilyen rövid időn belül egy mod se crash-elt ennyiszer.
A későbbiekben várható még további összeomlás?
Ez a mod mintha nehezebb lenne, mint a többi, vagy csak én vagyok noob?
A mód amúgy tetszik, köszönet a magyarításért.
-
rétisün
veterán
kíváncsi vagyok, mikor lesz a CoC-ból valami sztorival kibővített mod....ha még lenne benne alfa csapat, hullakizsebelés, meg területek közti vezető (mint a navigator az alapjátékban)
álmodik a nyomor
aztán persze lehet, hogy ezek már megvannak hozzá külön modként, mostanában nem nagyon követem az újdonságokat
-
rétisün
veterán
válasz
Balathruin #29778 üzenetére
alfások? szép kis csapat
-
Balathruin
veterán
Siker.
Végül a 10MB vagy nagyobb méretű textúrákat módosítottam, de a textures mappa még így is 5 és fél giga. Betöltés nagyon gyors lett, ~1 perc SSD-vel.
Ezzel csináltam a konvertálást. Szerencsére rendesen dolgoztatta a procit, nem volt túl lassú. -
Dhampir
félisten
válasz
Balathruin #29774 üzenetére
Nem lehetne ebből az átalakításból egy kész ISO-t legyártani?
-
Balathruin
veterán
Mivel maxon nem működik a dolog felezem a 4096x4096-os textúrák méretét. Sokkal kisebbek lesznek (kb. negyede méret), így lehet nem lesznek elvétve alacsony felbontásúak és nem 5 percig tölt... SSD-ről.
-
Balathruin
veterán
válasz
shield #29771 üzenetére
Nem csak textúrákból áll, de én azokat raktam át.
Az Enhanced Environment tartalmaz új render dll-eket, az opcionális reshade-t (az a képen rajta van, de sajnos hibás, random ki be kapcsol) és a kisebb részleteket. Teljesen új modellek, a hozzájuk tartozó animációk, AF3, hangok és az előbbiekhez kellő textúrák. Ebből nem sokat emeltem át, mert a nagy része ütközne az alap moddal.
Persze nem ettől lesznek benne 2/4K-s textúrák, hanem egyenként rá kell pakolni az összes pakkot (Brick, Concrete, Detail, Door/Window, Floor/Roof) -
shield
Topikgazda
válasz
Balathruin #29769 üzenetére
Már mint a texturát? Ezt Enhanced_Environment.7z pakoltad rá? Részleteznéd egy kicsit. Köszi.
-
Balathruin
veterán
Több mint 2 év után újra előszedtem a Brazt, most kicsit felturbóztam.
Innen van a mod. Textúra 50%-on van, mert 75/100-on kifut a játékmotor a memóriából. -
Dhampir
félisten
Ebből mi a Stalkerben tudnánk profitálni?
Jó hír, hogy Frame Pacing optimalizációk immár a DirectX 9-es játékok alatt is működnek.
Tehát az AMD Catalystutódjaként kiadták a Crimson-t, ami több mindenben teljesítménynövekedést hoz.
A Crimson innen tölthető le.
-
morbias2
aktív tag
-
-
SaGa59
őstag
válasz
shield #29760 üzenetére
Konkrétan meg van adva a leírásban, hogy milyen kaja és lőszer kell nekik (talán 2 csomag AK-ba való meg 3 csomag 5.56-os, vagy fordítva, meg valamelyik fejadag csomag, ha jól emlékszem). És igen, amíg le nem adod azt a küldetést szaggat, mert a kiértékelő script, ami figyeli, hogy nálad van-e már az adott kaja és lőszer mennyiség, másodpercenként lefut, tök feleslegesen. Ezt a részt elszúrták.
-
shield
Topikgazda
Nekem az Alállomáson levő Zsoldosoknak kellene kaját vinnem, de hiába van nálam sok kaja mindenből, mindig azt mondják, hogy húzzak el. Nem emlékszem rá, hogy az SGM alapú modoknál van-e ide más küldetés is. A magyarításban van ide utaló küldetési szöveg, de ki a fene tudja melyik modhoz szól.
Ja...ugye ami a legnagyobb probléma, a kajás küldetés felvétele után annyira szaggat a játék, hogy az má' kiakasztó. -
Erdő
tag
Az SGM-ben van egy feladat, amit nem tudok megoldani: Szultántól kaptam, hogy járjak utána egy árulónak. El kellett menni Bagirával találkozni Janovba, utána vissza Zatonba, és az Erdőgazdaságban megkeresni valakit. Azt a fickót őrizték, én kinyírtam, de maradt ez: "Keresd meg Jakut három tárhelyét". A tárhelyek helyének megadása elég homályos: "a pataknál" és "Jupiter mellett". Közben Szultán meg pirosra váltott, és minden bandita lő rám. Hol vannak ezek a tárhelyek? Mást kellett volna az Erdőgazdaságban tenni? Én nem nagyon láttam más lehetőséget, miután az egyik őr halhatatlan volt, az őrzött Luciannal vagy kivel meg nem lehetett beszélni. Sikerült ezt valakinek jól megoldania? Előre is kösz!
-
SaGa59
őstag
válasz
rétisün #29757 üzenetére
Nem keveri, a Spectrum projektből, ahogy készült, folyamatosan adogattak ki egy-egy verziót. Antoniusnak sikerült belefutnia egy olyan változatba, ami még a zöldfülűek faluja alatti alagútban, azaz nagyjából a harmadánál véget ért, a további részek még nem voltak készen.
A Gladiátor/Szövetség ideje is hasonló, de ott a két rész között nem csak annyi az eltérés, hogy a második hosszabb, hanem bizonyos feladatok, történetek is másképp működnek a második verzióban, mint a Gladiátorban. A Spectrumnál ami kész volt a korábbi verziókban, az már nem változott a későbbi változatban. -
rétisün
veterán
válasz
Antonius1978 #29756 üzenetére
nem kevered a spectrum projectet a gladiator/szövetség ideje 'párossal'?
-
Antonius1978
addikt
válasz
morbias2 #29755 üzenetére
Az Enot valoban tokos kis mod, en is vagy 3x vegigtoltam, de probald ki az ajanlott modokat, nem fogod megbanni.
A Way in Pripyat nagyon utos tortenettel rendelkezik, es van neki egy egyedi hangulata, amit semmilyen mas modnal nem lattam meg.Ez abban nyilvanul meg, hogy nincsenek benne mutanshordak meg sok ellenfel, hanem ellenben ez ad neki egy olyan nyomaszto hangulatot, hogy kihaltak a palyak.Szerintem ez volna az igazi Stalker hangulat, hogy minden kihalt, sivar.Nalam ez a mod viszi a primet, meg akkor is, ha vannak mas modok, amelyek tortenetileg esetleg valamivel felulmuljak.
A Spectrum Project egy teljesen uj mod, vadiuj tortenettel, figyelj arra, hogy a jo valtozatot szedd le, en valami korabbi verziot szedtem le, es abban csak egy bizonyos pontig volt elkeszitve a mod, megszivtam...SAGA oldalan valoszinuleg megtalalod, ha jol emlekszem, akkor magyaritotta is.Egyesek szerint kb ilyen kellett volna legyen a Lost Alpha.
A Suttogasok/Sohajok Volgye is egyedi tortenettel bir, es egy teljesen uj egyedi palyaval,egyetlen hibaja, hogy el lehet benne keveredni, azaz neha nem tudod hogy mit mikor es milyen sorrendben csinalj, de attol meg jo.
Meg ajanlani akartam egy masik modot, kisse olyan Enotszeru, van benne 1 uj palya is, de most nem jut eszembe.A hibauzenetnel kb az lehet a baj, hogy van valamilyen targy, amit vagy egy szereplo ker toled es nincs neked, vagy pedig nala kellene legyen, de megsincs, valami effele...tobbet nem tudok kihamozni belole egyelore.
-
morbias2
aktív tag
Ilyen hibákkal tudok valamit kezdeni?
FATAL ERROR
[error]Expression : no_assert
[error]Function : CXML_IdToIndex<class CPhraseDialog>::GetById
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\xml_str_id_loader.h
[error]Line : 112
[error]Description : item not found, id
[error]Arguments : zat_b22_barmen_about_vampire_actor4stack trace:
0023:69737365 atiumdag.dll
Köszi!
-
rétisün
veterán
itt volt róla szó, melyik mire való.
-
Erdő
tag
Hahó!
Az SGM mod Enot verzióját is kipróbálnám (miután a simával már többször játszottam), és a hozzá tartozó 01.03.13 fix-et kibontva látom, hogy a gamedata mappán kívül van még három cirill betűs mappa (és azok alatt újabb gamedatá-k) is. Ezeket is fel kell tenni?
Kösz! -
morbias2
aktív tag
Köszi srácok meglesem őket majd
Csak ne orosz nyelven legyen, mert az nekem kínai
-
Dhampir
félisten
válasz
rétisün #29749 üzenetére
SaGa-nál van hozzá magyarítás, itt található a CoP mappában és azon belül a sóhajok völgye mappában. A magyarítás-fájl már a Suttogások Völgye nevet viseli.
-
rétisün
veterán
válasz
morbias2 #29747 üzenetére
van még egy 'suttogások völgye' (ha jól emlékszem) című mod is, az viszont teljes egészében egy új területen játszódik (nekem legalábbis új volt) ennek megfelelőn sajna elég rövid, viszont úgy van vége, hogy alighanem terveztek hozzá folytatást, nem tudom lesz-e belőle valami.
magyarításra nem emlékszem, készült-e hozzá -
Aarpok
őstag
válasz
morbias2 #29737 üzenetére
Enothoz képest dög unalom van benne, de stabilitásban az egyik legjobb mód. Szinfoltja a módnak Pripyat (ahol kb 40 zsoldos akar kinyírni) illetve a CNPP (itt gauss-puskás egyéneken kívül a mutánshad erőteljes).Küldetések helyeit nem mindig osztja meg a játékossal ezért ajánlott dodopek WiP - oldalának tanulmányozása vagy Youtube végigjátszás.Ami még érdekes lehet statikus beállítással nem működik mindenképp dinamikussal kell játszani. Mesteren kellemes kihívás.
-
sinick
senior tag
-
morbias2
aktív tag
Az igen
-
rétisün
veterán
-
rétisün
veterán
-
morbias2
aktív tag
válasz
rétisün #29728 üzenetére
Az aljában van ez a szöveg:
FATAL ERROR
[error]Expression : !m_DefaultCharacters.empty()
[error]Function : CSE_ALifeTraderAbstract::specific_character
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\xrServer_Objects_ALife_Monsters.cpp
[error]Line : 351
[error]Description : no default specific character set for class
[error]Arguments : sim_default_killer_enemy_2stack trace:
0023:69737365 atiumdag.dll
-
rétisün
veterán
válasz
morbias2 #29727 üzenetére
úgy értem, a logfájl tök üres? ami a mentéseknél, a logs mappában van, xray_***.log néven. van, amikor üres, én is jártam már így, akkor tényleg lehetetlen kideríteni, mi okozza a crash-t.
máshol nem tudsz átmenni a vörös erdőből más területre? (régen játszottam enot/sgm modokkal, már nem emlékszem) -
morbias2
aktív tag
Hali!
A vörös erdőből nem tudok kijönni, mert mindig exe hibával leáll :S Erre van megoldás?
Köszi...
Ja enot 2.2 -
sklopp
őstag
-
-
rétisün
veterán
válasz
morbias2 #29717 üzenetére
ha jól emlékszem, ki kell szabadítani az ügynököt a zsoldosoktól, és ott valamelyik zsoldosnál van egy pendrive, abban van a jelszó. (mi az a betonkád?
)
itt van a 'hullaruhaleszedős' mod, most nem teszteltem, de úgy emlékszem már használtam, és működött.
-
morbias2
aktív tag
Betonkádba a zsoldos jelszót kér, hogy be engedjen azt honnan tudom megszerezni?
-
rétisün
veterán
válasz
xFreex #29707 üzenetére
ha jól emlékszem, a rejtekhely csak az enot modban van, az sgm-ben meg a s.n.i.p.e.r.-ben benne sincsen, az meg, hogy mit találsz, gondolom többféle lehet, nekem szerencsém volt, hogy 2x is exo-t találtam benne.
(#29708) morbias2: asszem van ilyen 'vetkőztessük le a hullákat' modom, utanézek, aztán ha megvan (és működik), feltolom valahova.
-
sklopp
őstag
válasz
morbias2 #29710 üzenetére
Átmész Zatonba, és a Szkadovszkra készülsz bemenni, mikor kifelé jön egy sztalker és üzenetet ad át, hogy találkozz az összekötővel. Ezt megteszed, kapsz tőle egy rejtekhelyet, ott fogod találni az említett dolgokat, a pendriveon a feladat (a kiszabadítás) leírása. A továbbiak mint feljebb írtam.
-
sklopp
őstag
válasz
morbias2 #29708 üzenetére
Úgy rémlik, ez ugyanaz a küldetés, mint az SGM2.2-ben: az összekötőd ad melót, Zatonban kell egy pendrivot meg egy zsoldos ruhát rejtekhelyről magadhoz venni, a feladat kiszabadítani Jupiterben a zsoldosok fogságából egy ügynököt. A zsoldosokat leölve találsz a főnöknél egy PDA-t a jelszóval, ezzel és a zsoldos ruhában beenged a kapus, Achilleus a bázisra, így beállhatsz közéjük. De ha túl soká kerítesz sort a dologra, és Achilleus időközben meghal, akkor ugrott a zsoldosokkal a haverkodás. ha bemész, kinyírnak.
-
morbias2
aktív tag
Én nem tudom, de 3 éve játszottam egy enot móddal ami tök jó volt találtam és le is tudtam exo ruhát venni a halottról. Kár, hogy azt a verziót nem találom sehol :S
A Másik : Jupiteren vannak a zsoldosok... azokkal, hogy tudok szövetségbe lépni? Régen tudtam, de nem tudom hogyan -
rétisün
veterán
válasz
morbias2 #29703 üzenetére
a sevcsenko-n van egy batyu a tetején, abban én többször is monolith exo-t találtam
-
morbias2
aktív tag
Hali!
Az enot ba hol találok, vagy tudok szerezni exo ruhát?
köszi...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Eredeti Lenovo 300W töltők - ADL300SDC3A
- Konica Bizhub C220 - A3 fénymásoló
- RAKTÁRSÖPRÉS!!! - Videókártyák, Monitorok, Notebookok, Stb. - Szaküzletből! Számlával!
- 4 év gari - magyar bill. - Lenovo ThinkPad Z13 G1 - AMD Ryzen R7 Pro 6850U, 13.3" 2.8K OGS érintő
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest