- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Pánikbetegség, szorongás
- Carlytoo: Pánikszindróma #3
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Ndruu: Segíts kereshetővé tenni a PH-s arcképeket!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sh4d0w: Netflix? Ugyan, VW előfizetés!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
-
LOGOUT
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Riot Gin
aktív tag
Saboteur hibryd fegyvEr pakk: a P90nél számitsatok egy nagyon kicsi jobbra-balra lengéssel, ugyanis degtyarev túl sokat vodkázott életében.
-
CJ4567
nagyúr
Kevés a pénzem megint, 3k a Yanovba való átmenetel, egy dokumentumot kaptam az X9-ről valahonnan, már van VSS ammoval + SEVA ruha, és mellé Chaser 13, tartaléknak a kezdő AK.
néha trainerrel beállítanám már hogy legyen 15k-m de nem akarok csalni
-
Musicking
aktív tag
válasz
CJ4567 #28487 üzenetére
Ja az volt de már letöröltem picsába túl sok volt a hülyeség inkább folytatom a miseryt ott legább jól működik minden még ha egyesek szerint 'lehetetlen küldetés' is de ez legyen az ő bajuk.
Riot Gin: a múltkori hybrides kirohanásaidat elnézve jóval nagyobb van esélyed az érkarcolgatásra mint nekem. -
Riot Gin
aktív tag
válasz
Musicking #28486 üzenetére
Itt a probléma a követkeő: a fegyverek ltx fájljában a nehézségi fokozathoz kötött sebzési értékek mind mind ugyan azok. Ha akarod, csinálok én olyan szadomazo szimulátor nehézségű játékot master fokozattra, hogy az első 5 perc után öngyilkos legyél a való életben. Csak kérni kell.
-
xFreex
aktív tag
válasz
Riot Gin #28471 üzenetére
Ez a sisakos dolog nem újkeletü dolog. A CoP a kezdetek óta ilyen. Az animációkban (pl megvizsgálsz egy helikopter, vagy lemész az alagútba Pripyat felé) a karakternek nincs sisak a fején. Sajnos a motor nem olyan feljlett, meg a készítők is kicsit lusták voltak és az őrnagyúr csak a ruhák modelljét kapta meg, hogy felismerhető legyen a feje mindig szabadon van, de ez csak látszat. Az olyan ruháknak amik mellett használhatsz sisakot, a sisak védelmi értéke hozzá adódik a védelmi szinthez. Az olyan ruháknál amiknél viszont alapból kizárt a sisak viselése, a ruha védelmi értékeinél a fej is védve van valamennyire (pl exonál 60 vagy 65 % a lövedék elleni védelem alapjátékban).
Erre a külső nézetes sisak hiányra dobták ki a móderek először a
Download Wear Your Goddamn Helmet Mod 1.1 módot. Igaz ez csak alapjátéknál oldja meg a problémát és minden ruhánál az alap fejvédő látszik. Egyszerüen egy másik modellt rendeltek a ruhához. Mindegy milyen fejvédőd van akkor az látszik ami a modellen van.Aztán később jött egy jóval komolyabb mód.
Dynamic helmets mod (orosz oldal) Na ez már jóval összetetteb. Itt már minden ruhánál olyan fejvédő jelenik meg amilyent éppen a karakter használ inventory szerint. Sajnos ez is alpjátékhoz készült csak és az esetleges új ruhákat amiknek van saját karaktermodelljük is már nem kezeli és nem is tudom hogyan lehetne bővíteni. Az biztos, hogy a modellezéshez és az SDK-hoz érteni kell.Hogy tiszta legyen. A karakter modellnek semmi köze a védettségi szinthez. A védettséget ltx fájlokban írják le (ha akarod sorolom melyikek, milyen összefüggésben). Ha akarom akkor egy Exo-s modellü ruha lövedék elleni védelme = 0. vagy éppen egy páncél nélküli bőrkabátos karakter védelmi értéke = 100.
Ami hiba lehet a módnál, hogy a páncélhoz eredetileg először lehetett viselni sisakot és pont ezért a ruhának nem adtak védettséget fejre, mert külön kezeli a lövedéknél a fej és test védettségét, így a sisak adta volna a fej védettségét. Később ezt a lehetőséget letiltották és nem lehet hozzá sisakot rakni inventoryban, de a védettséget nem változtatták. Tehát a fej védtelen maradt.
-
Musicking
aktív tag
Ma belefutottam egyszerre két alfa osztagba bár nem voltak jelen teljes létszámmal viszont a harc végén 2 pda-t szedtem el tőlük. A védelmet egy alap fejlesztésű zsoldos páncél és egy gázálarc képviselte, az artik meg az elsősegélykészletekkel túl lehetet élni a harcot. Külön kíváncsi voltam mit fog Kardán mondan a javításra, mert az állapotjelző csík nemigazán mozdult ki. A gázálarc sértetlen volt a zsoldos páncélon meg 36ru javítás és eltoltam legalább 15 kötszert meg 8 elsősegélydobozt tehát volt ólomgyűjtés mindez master erősségen. Nálam ezzel el is hasalt a mod pedig a küldetések nem lennének rosszak, a fegyverek elhasználódása is normális, de így ez nem sokat ér.
-
CJ4567
nagyúr
A Tavor miért ilyen ronda célzásnál?
Az artifactek rengeteget érnek, ezt most tapasztaltam meg. Elértem a rookie fokozatot, adott egy stash helyet, benne egy Mosin Naganntal, és 10db 9mm (ha jól emlékszem) drum ammoval
És Bagoly miért nem árul 5x45mm ammot csak AP fajtát?
Még mindig várnom kell a küldetésre
-
CJ4567
nagyúr
Meeting with an agent: Wait for confirmation
Ennél mit kell csinálni? Várnom kell elvileg, az alvás nem jó? Másnap 9-ig altattam a karaktert 11 órátólNem mutat semmit a térkép.
-
CJ4567
nagyúr
Hol lehet átírni hogy a kereskedő(jelen esetben Bagoly) megvegye a sérült fegyvert is?
-
Musicking
aktív tag
válasz
shield #28474 üzenetére
Az alap cop-nál 48-96 kbps bitrátás ogg fájlok vannak, a fegyver elővételek elrakások újratöltések 48asok, a lövések robbanások azok 96osok. A moddolt hangok esetén a lövések és robbanások főként 140-240kbps bitrátásak, a nagyobb fájlok miatt több memóriát zabál a mod más hátrányod nem származik belőle cserébe szebb hangokat kapsz ha csak nem sima felkonvertálásról van szó.
-
shield
Topikgazda
válasz
CJ4567 #28461 üzenetére
Nézd meg az előző oldalon van az én log fájlom, a hiba ugyanaz mint a tiédnél, csak az utolsó sor más. De volt nekem is ilyen és többször változik az utolsó sor. Mivel a Diverzans végül is egy 2.0-ás mod.
Ha letöltöd a fájlomat, látni fogod mennyi a invalid ogg hiba.Antonius1978 lehet, hogy érdemes lenne átalakítani őket? Az is lehet, hogy valami más hiba váltja ki.
Azért is kifagyott -
Riot Gin
aktív tag
válasz
Musicking #28468 üzenetére
A hangok ok, de ez a ruha sérüléses cucc engem is bosszant egy picit, utána járok, mert ez így, tényleg nem oké.
Mikor meghal az ember, és olyan páncélban van, aminek van sisakja, vagy van rajta sima páncél + sisak, és meghal, akkor azt látja az ember, hogy a karakterén NINCS SISAK! Pedig ugye viseled, vagy külön, vagy páncéllal együtt. ( Az összes zártrendszerűnél ez működik, hogy ott ugye a fejet is fedi a páncél, de exopáncélnál, és külön sisaknál nem: halálkor nincs az emberen sisak. Hogy az édes--jában lehetséges ez?!)
Nálam előfordult az, hogy exopáncélban ( Military Exopáncél) fejbe lőttek és szevasz. Nem puskával ( értsd: puska lőszerrel működő fegyver) hanem hagyományos 5.56 variánssal ( nato vagy orosz), és esetleg AS VAL és VSS VINTOREZZEL, és kész, egy-két lövés, pá, heló, szevasz.
Lehet, megkéne azt csinálni, hogy az exopáncéloknál lehessen sisakot is használni, mert ez így nem oké. ( Már, ha ez használna valamit, azon kívül, hogy több védelmet ad. Szerintem nem lenne rossz. De ezt majd jövő héten tudom csak kivitelezni, ki kísérletezni.)
Ja, és kösz hogy ajánlod újból a T.A.Z-t, el is felejtettem, hogy tartalmaz új lövés hangokat meg ilyeneket.
-
Riot Gin
aktív tag
Sok magyar így vált Stalkerrá, mint én.
(Kép forrása: Offical S.T.A.L.K.E.R facebook )
-
Musicking
aktív tag
válasz
Riot Gin #28467 üzenetére
Az ikonkép eg ydolog de kb 70 fegyvermodel mappa van benne tehát nagyrészük benne van viszont az már más kérdés hozzá vannak-e rendelve helyekhez vagy npc-khez. A rucik sérülnek de a sisakok alig és fejlövéseknél nemsokmindent véd ott valami nincs rendben az értékekkel. Zártkörös rucikat még nem szerváltam, így azt egyelőre nem tudom hogy viselkedik. Az enot és a miserynél legalább megvannak az arányok ami keveset véd az jobban amortizálódik.
Az összes cop mod közül a misery 2.1 + taz 1.74 kombónál vannak a legjobb fegyverhangok tehát azokat inkább onnan érdemes kioperálni. Azt hogy melyik weapon packot használták vagy esetleg átdolgozták az egészet azt nem tudom, de eax-al azok szólnak a legbrutálisabban. -
Riot Gin
aktív tag
válasz
Musicking #28463 üzenetére
Látom, megtaláltad a TAVOR-t a SGM 2.0 GEONEZIS-ben, amihez készítek egy Weapons Patch ( magyarán fegyver fix-et). Egyébként, hiába látod a Geonezis ui_icon_equipment.dds fájljában ezt a rengeteg fegyvert, mert rosszul gondolod
Becsapósak az ikonkép fájlok. Fele ennyi fegyver ha van benne talán!
Aláírásomban megtalálod a moddb oldalt ahol láthatod hogy miket csinálok, és itt lesz majd elérhetővé az egész pakk. Ha tudsz várni még 2-3 hetet ( júli elejéig ) akkor kapnál ám egy sokkalta jobb és átdolgozottabb fegyver arzenált a Geonezis-ben.
Amit eddig elértem:
- DSR-1 Subsonic-nak megadtam a hangtompított lövés hangot, mert eddig egy Dragunov lövés hangja volt meg
- SR-3M Vikhr -nek új lövés hangja van.
- A P90 új modellt, animációkat, és hangokat kapott
- Az integrált távcsöves fegyvereknek a zoom-uk helyre lett téve ( AS.50-nek 1,6x nagyítású távcsöve volt és hasonlóak)
- A Backwater fegyver-t szépen vissza szabom, wehehehehe
- Kalibereket helyre tettem ( FN FAL 5.56 NATO-ról 7.62 NATO-ra, stb.)
- Új modellt kapott a Protecta.
ecetera ecetera. Sok más is van még amit csinálok hozzá.Úgy hogy türelem rózsát terem
A Sztalkernak meg jobb fegyvereket!
-
Musicking
aktív tag
válasz
CJ4567 #28464 üzenetére
Közben megvan mi volt ez a csomag, a benzinkút melletti Zapoból elhozott zárt szerszámosládát ennyiért nyitotta ki. A tartalma a korábban említett csúszli, egy acélsisak meg pár apróság. A benzinkút tetejére mindenképp érdemes felnézni (sgm rejtekhely, ruci, vodka). A korábban hidegre tett Wolf rejtekhelyén ott figyel egy veles detektor is. A Skvadoszk és a Sevcsenko körül is van 7-8 sgm rejtekhely (hajóorr, elsüllyedt ladikban, stb). Általában szerszámosládákban van, de volt hogy bandita öltözékben figyelt a sok cucc.
-
Musicking
aktív tag
Megvan az első használhatatlan nyilt irányzékos fegyver az IMI Tavor TAR-21, a Cardantól kapott 500 RU-s pack része. Az alfásoké idáig rendben volt, bár a teljes azenálnak eddig max a harmadához lehetet szerencsém.
-
Musicking
aktív tag
válasz
CJ4567 #28461 üzenetére
Egy crash nekem is összejött mikor éjszaka bejöttek az alfások a Sevcsenko-ra, már a felét likvidáltam mikor a célzok a shotival , fekete képernyő kisablak a vga nem felel meg a minimum követelményeknek, kösz. A log fájlomban semmi érdekes csak szokásos normális dolgok ami sikeres bezáráskor szokott íródni, a napoktam tettem új catalyst-ot lehet hoyg az vacakol.
A másik érdekesség hogy a Sevcsenko-n nagyívbe tettek az alfásokra, ugyanúgy beszélgettek tovább mintha ott se lennének. -
CJ4567
nagyúr
Sikerült kitisztítani a Fűrésztelepet, két lépésben, először szép csendben lootolgatva a hátsó részt, majd egy zombit lelőttem a ház előtt, majd berohantam a házba, azt az össztüzet meg hangot látni/hallani kellett volna
Felmásztam gyorsan a padlásra, kilootoltam mindent, majd pár gránáttal megtiszítottam a lépcsőt, közben jött egy sztalker, ő is segített, szép ammo meg fegyvermennyiség összegyűlt ahhoz képest hogy mivel kezdtem
De megvan az első crash: megyek a zatoni mocsarakba az artifactért, látom lő valaki valamire, belenézek a távcsőbe: crash.
xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "E:\Játékok telepítve\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\bin\xrCore.dll" at 0023:002CE12E, xrDebug::backend()+174 byte(s)FATAL ERROR
[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ...call of pripyat\gamedata\scripts\trans_outfit.script:23: attempt to compare nil with numberNéha a logban van egy invalid ogg-comment version, ez baj?
-
Musicking
aktív tag
Érdekes ez a 'DumDum' cuccos , az enotnál mintha nem lehetett volna ennyi fegyverhez használni, bár lehet hogy rosszul emlékszek.
-
SaGa59
őstag
válasz
CJ4567 #28456 üzenetére
Ezzel, hogy mikor van kikapcsolva a nap árnyék meg a többi video terhelő cucc, én is szívattam magam néhányszor. Ha az átváltás után nem csinálsz egy mentést, kilépést, újraindítást, visszatöltést a váltás utáni állapotról, akkor nem vált át, csak azt hiszed. Aztán egy-két újraindítással később meg nem érted, mitől olyan lassú már megint...
-
SaGa59
őstag
válasz
shield #28454 üzenetére
Mi a kérdés? A kiírás szerint játék opció az interfész (kiírások) nyelvének módosítása, választható orosz vagy angol. Azaz telepítéskor felrakja mindkettőt, ha jól értem.
Ugyancsak választható a hang nyelve is.1.3.003 verzió. Opcionális a spawn menü és az OGSW, de erre azt írja, hogy az oroszosítással lehet, hogy lagol, csak óvatosan...
Ezen kívül azt mondja, hogy a LA alap FOV-ja 67,5 fok, ezt lehet módosítani a user.ltx-ben 80 vagy 90 fokra, de a hud_fov 0.45 értékét nem javasolt piszkálni, max 0,4-ig...
-
CJ4567
nagyúr
válasz
CJ4567 #28455 üzenetére
Full Dynamicon valamivel jobb(megvan a 30fps is) de a mocsaras, füves részben 15-17fps
Tegnap normálisan ment.
Óóó, napárnyékokat elfelejtettem kikapcsolni.
De egy napja ment normálisan... mindegy, #juststalkerthings.
Megpróbáltam kitisztítani a Sawmillt, máshonnan közelítettem meg, szépen ment volna, amíg valamiért ki nem akartam lépni, de menteni persze elfelejtettem, de máskor meg szétnyomkodom az F5-t -
shield
Topikgazda
válasz
Dhampir #28446 üzenetére
Ugyanaz kell hozzá mint a másikhoz, ha nem telepíted az elején a OGSW addont. Az a bajom vele, hogy a nyelvet nem tudtam átváltani angolról. A hang legalább orosz. A magyarítás rámásolása nem oldotta meg, gondolom van valami nyelv váltási lehetőség, de most sincs sok időm foglalkozni vele. SaGa-tól kell segítséget kérnünk az orosz telepítőhöz. Azért IDE is linkelem.
CJ4567 a Fűrésztelepi mókát soha sem hagyom ki, mindjárt azzal kezdek és csak utána megyek a Szkadovszkra. Az én taktikám: az érkezési helyről indulva, megkukkolom őket, általában kettő zombi bóklászik a kerítés mellett. Rohanás a ház felé, leszedni az útba kerülőket, mivel hogy most kevés a lőszer, ki kell zsebelni őket. Be az ajtón és mindjárt a jobboldali sarokba beguggolni az ablak mellé. Eleinte páran jönnek, mert a többi távolabb van. Azokat akkor most ki kell zsebelni a lőszer miatt. De általában a padláson szokott muníció lenni, oda is érdemes mindjárt felmenni. Ott fognak tolongani a létránál, ha van gránát akkor meg kell kínálni őket vele, amúgy egyenkénti fejlövéssel lelehet szedegetni őket, a spórolás nevében.
Ezt ellehet játszani a következő látogatáskor a zsoldosokkal, azzal a változtatással, hogy berohansz a belső szobába és beguggolsz az ajtó oldali fal és a szekrény közé és türelmesen megvárod míg egyenként jönnek látogatóba. Néha ezért belőnek az ablakokon, érdemes figyelni és esetleg megelőző lövéseket leadni. A zsoldosoknál a külső sarok és a padlás felejtős, öngyilkosság.
A játék során gyakran látogatom meg a Fűrésztelepet, általában folyamatosan váltogatják egymást. -
Musicking
aktív tag
válasz
CJ4567 #28451 üzenetére
A meglévő kisebb arzenálból a saiga 12k és trs 301 csúszliknál van némi eltérés, de mivel sose használtam célkereszt segítséget eddig fel se tűntek. A sörétessel másik mod esetén is alá kelett célozni az utóbbinál is csak akkor problémás ha távcső nélküli fejlövéseket akar bevinni az ember. Mondjuk régi szokásom az hogy szkvadovszk lemezein tesztelem az épp használt csúzlikat melyik merre hord. Az feltűnt ha valamihez nagyon közel állok a céltárgyhoz akkor más pontra mutat az irányzék mint a célkereszt , de ez lehet a 75-os (vagy 83as) FOV miatt van, alap copnál valami 67es ez az érték.
-
CJ4567
nagyúr
SGM 2.0 Geonezis is szenved a nyílt irányzék problémától? Riot Gin modjánál láttam hogy elvileg igen.
Musicking: látom van még mit tanulnom... Utolsó végigjátszásom is pár éve volt cheattel
Ott bekapcsoltam ami érdekelt, az Alpha csapatot is
Problémám nekem se lenne a fűrészmalommal csak kevés a két alap tártalán az új páncéllal(alapból adja a csomagos ember akinek le kellett adni) megpróbálom
-
Musicking
aktív tag
válasz
CJ4567 #28449 üzenetére
A SHOC-al nem volt gondom ott max sok fájlból álló modok tudják döcögőssé tenni.
Talán egy hónapja próbáltam ramdiskből futtani kompletten SHOC + a Photorelistic Zone textura packos LEGENDARY-t (a mod kb 18 ezer fájlból dolgozik), mivel pillanatok alatt elér mindent így full folyékony az egész, de épp hogy belefért a 16GB-ba.
Az az ablak mutatja a rangot és a fejlövések számát a SGM hud beállításainál be lehet kapcsolni, meg sok egyéb dolgot is, pl a rád vadászó alfa csapatokat, a bázisokon való fegyverhazsnálatot, meg az egyes hullákról való ruhalevételt.
A fűrésztelepnél nem bonyolult a művelet beállsz egy fa mögé és kihajolva fejlövésekkel leszedegeted a zombikat ha elhúzódik akkor úgyis arra jönnek a kezdőhelyszínnél cirkálók és besegítenek.
Ami már húzósabb a Wolf kiiktatása mert a kotróhajón beszélni kell vele majd egyből tűz alá vesz a többiekkel viszont kisebb sérülések árán megléptem majd az oda csalogatott 2 giant lenyomta őket és nem összeszedtema cuccaikat (Wolfnál lesz egy Vintar). Mondjuk nem ártott volna ha az egyik küldetés tárgyát képező giant is lefeszik, de majd később ha több cső alatt gránát lesz nálam akkro majd megpuhítom.
A sok medi meg a fedezékharc+fejlövés kombónak köszönhető. -
CJ4567
nagyúr
válasz
Musicking #28448 üzenetére
Látom annyit eszik amennyit tud.
Azt nem értem, hogy a COP magasabb grafikán is jobban megy mint a SHOC, jobb az optimalizálás?
Bár a SHOC még 3GB rammal volt játszva.Utolsó képen a 32(28) mi lenne?
Ennyi idő alatt már ennyi medkitet tudtál szerezni?
(fűrésztelepet hogy tisztítottad ki? 2 tár nálam kevés volt, mindig jött valaki, inkább teljesen kihagytam és egyből a Szkadovszkhoz mentem) -
Musicking
aktív tag
válasz
CJ4567 #28444 üzenetére
Volt egy kis időm leteszteltem mennyit is szipkázik a geo.
Kikapcsolt lapozófájl esetén 6.6GB-ról indul, a fűrésztelep kitakarítása után a Szkvadovszk felé félúton (kb 30 perc játékidő) már 7.4GB-nál tartott. A kotróhajó-szennyvíztisztító körút után ami alatt volt egy kitörés is (cirka 2 óra játékidő) , így közel 8GB-ot szippantott be, gondolom még nem ez a felső határ. Itt már azért lehetett látni hogy a vinyó alig dolgozik, mert a hangok, effektek és texturák nagyrésze már a memóriából futott. -
Aarpok
őstag
válasz
CJ4567 #28444 üzenetére
Nekem is nagyon tetszett ez a mód.Beszélgetésekre figyelj,mert azokban elég sok infót elmondanak a karakterek,hogy mit hol keressél (X - laboros papírokra gondolok).Amúgy nekem is 8.1 van és nálam is nem támogatott rendszert írt (ha jók az emlékeim XP vagy Vista támogatású a játék),de nem kell foglalkozni megy 8.1 - n is (10 - n is próbáltam ott is elindult).Lesznek ismerős feladatok benne.Van hozzá még egy javítás ami a skadovsk támadását javítja.Volt ugyan is nem jöttek a banditák ostromolni és néha az egész mókát újra kellett kezdeni.Itt a link: [link]
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #28419 üzenetére
Köszi, nekem sem volt ötletem. Így most a Diverzanst törlöm a csába. Majd ha elkészül a fordítás, akkor majd újra kezdem.
Már töltöm le a SeregA-Lus verziós LA-t. Már nem várok tovább a Director's Cut megjelenésére.CJ4567 én nálam EZ van bekapcsolva, mennyit segít rajta, nem tudom.
-
CJ4567
nagyúr
válasz
Musicking #28443 üzenetére
Sikerült megoldanom, az xrEngine-re be kellett kapcsolnom RTSS-ben a custom D3D supportot, és most megy.
Tapasztalatok: szép a mod, smooth, meglepő módon Enhanced Dynamic Lightingban(kiterjesztett dinamikus világítás) Maximum grafikán SSAO nélkül, nap és napsugarak lowra rakva simán megy, kezdőfelszerelés jó csak kevés a lőszer, elején kapok sokkal jobb páncélt az alaphoz képest, töltényből két tárnyit ad kezdőként, de valami modolt AK(74-nek néz ki) hangtompítóval, gránátvetővel két gránáttal, és egy távcsővel, nagyon kicsi a visszarugása.Elején kezdőküldetés felvétele után egyből egy vérszopó támad meg, itt én elfutottam, Sawmill tele van zombival, nem érdemes rájuk ammót pazarolni, inkább szaladni kell Szkadovszkba, ott elvinni mindent a Medic szobájából, majd megvenni nála mindent. Egyelőre Szkadovszkban vagyok még, egy anomáliát kell kivizsgálnom(valami savas anomáliában képződött egy képződmény, meg kell szereznem), idáig tetszik a mod.
Ilyen grafikához kell viszont az 1GB VRAM, simán megesz legalább 680MB-t, ez felmegy akár 1GB-re, memóriából egyből 3,4-3,5GB, ez felmegy akár 3,8-ra.
És kihasználja valamennyire a második magot is!
-
Musicking
aktív tag
válasz
Antonius1978 #28434 üzenetére
32bites rendszer alatt a 'nem látszó' memóriarészt is munkába lehet állítani pl. vinyóbufferként ami a stalker esetén egyáltalán nem hátrány, ha kell progi tolj pm-et.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Antonius1978 #28434 üzenetére
Nincs szurony rajta.
-
CJ4567
nagyúr
SGM 2.0 Geonezishez nincs magyarítás? Nem találtam sehol. Angolul is jó, de magyarnak jobban örülnék.
Beragadt a telepítő, hova tovább? -
CJ4567
nagyúr
válasz
Antonius1978 #28434 üzenetére
64bites 8.1 Update1
Nem hiszitek el mit találtam... picivel 1000Ft felett Call of Pripyat... G2A-n, G2A shielddel együtt ennyi.
-
Antonius1978
addikt
válasz
Riot Gin #28432 üzenetére
En is feltettem magamnak a 3 gb-os patchet, kellene 64 bites ablak a gepemre, es akkor talan latna mind a 4 gigat.
Amugy nem valaszoltal, az SKS modellen van alulra behajtott szurony ? mert akkor az nem lesz jo nekunk.
UNSUPPORTED SYSTEM ? na ilyet se lattam meg...vajon mitol lehet ? hany bites az ablakod ?
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
CJ4567 #28429 üzenetére
Szépen eszik... Ha nincsen meg a 3gb -os patch a gépedre: már ha 3 GB ramod van , ha több mint 3 giga, és mondjuk 4, akkor 4gb -os "patch" kell, mert akkor így a játék Kevésbé fog összeomlani. Én is csak így tudtam kivinni a SNIPER-t, és a "Stalkermods.ru" edition-t. ( 3 giga ram van a gépemben. :-l )
-
CJ4567
nagyúr
válasz
Antonius1978 #28430 üzenetére
Kipróbálom a Geonezist.
Videók alapján tetszik.
Fix is ott van amit linkeltél.
Nem lehet letölteni onnan a Geonezist -
Antonius1978
addikt
válasz
CJ4567 #28429 üzenetére
Te, nem tudnam megmondani, az az igazsag. En valoszinuleg mindent a minimumra tettem, es eldocogott rajta minden.
Ha nem tudsz donteni hogy Enot vagy Geonesis, akkor valaszd az AMK2 Devolutiont, azt is megtalalod
Tenyleg nem tudom mit mondjak, mivel mindketto fasza, de vigyazz, a Geonesishez is jar egy fix, talan MusicKing-nel megtalalod, mintha.Anelkul neki se kezd a Geonesisnek, mert kb a jatek 2 vagy 3/5-enel bajok lesznek, van egy leiro tablazat, amiben nem fer el annyi karakter, bit, ilyen hulyeseg, mint amennyi kellene, es akkor jonnek a mentes - betoltes, palyalepes fagyasok.NE FELEDD A GEONESIS FIX-ET !!!!!!
Ha hogy a fenebe nem lehet ? akkor nincs otletem, en mar nem tudom honnan szedtem le, sajnos.
Saga59, MusicKing, Shield, Dodopek,Pel, LeoDelux oldalarol akkor valoszinuleg, de mar nem tudom. -
CJ4567
nagyúr
válasz
Antonius1978 #28428 üzenetére
Na most akkor Geonezis vagy Enot?
Az Atmosfear + Absolute Nature + Absolute Structures mennyire eszi a gépet?
-
CJ4567
nagyúr
válasz
Antonius1978 #28426 üzenetére
Oké, látom egy cipőben járunk, mert te is rengeteg játékkal játszottál
Most az Enotot próbálnám letölteni, nekem angolul is elég, csak ne orosz oldal + orosz nyelvű legyen
Megtaláltam a Genonezist, inkább legyen az?
Abban is Atmosfear + Absolute textúrák vannak...
Megnézem amit küldtél, köszi -
Antonius1978
addikt
válasz
CJ4567 #28424 üzenetére
Szinte gondoltam, hogy mar vegigtoltad.
A tobbi jatekra nem reagaltal, ugyhogy ugy veszem, hogy magasrol teszel rajukAkkor tegyel probat az Enottal, nem banod meg, habar a Geonesis meg nala is jobb (tobb + kuldetes van), es igen, ha jol emlekszem, akkor van hozza magyar szoveg is (de nem 100%, mar 2 eve jatszodtam vele, nem emlekszem biztosra).
De szerintem adj meg idot a Fotografnak, popec mod, en mondom ezt, aki nem nem szereti tulzottan a ShoC modokat.A YT-n talalsz videokat, van orosz nyelvu, es asszem van egy angol is, kerdes, hogy tudsz-e angolul.
Ha nem, akkor legfeljebb irsz nekem, hogy hol akadtal el, es en megnezem, es elmondom mit kell csinalnod.A jatekokert bocs, most nem jut eszembe mind a 17 trillio 117 ezer, amivel jatszodtam
-
CJ4567
nagyúr
válasz
Antonius1978 #28423 üzenetére
Crysis Warhead kiesett, már végigtoltam
Az a magyar szinkron...
Szerintem teszek egy próbát az Enottal. Ez a FOTOGRAF nem lesz az én modom sajna, pedig tetszik az ötlet, és nagyon smooth és stabil. Magyarítás van az Enothoz?
-
Antonius1978
addikt
válasz
CJ4567 #28422 üzenetére
A KOTOR az tenyleg jo jatek, en is vegigtoltam mindket reszt vagy 3x.
Most kapasbol egy jatek jut eszembe, ami FPS es az a Crysis Warhead, raadasul magyar szinkronnal.
Aztan van egy regi 98-as jatek a Star Wars Rebellion/Supremacy, az egyik legjobb jatek amit valaha csinaltak (szamomra).
Bevillan meg 2 Dos-os jatek is, a Dune (amolyan strategia+kaland), es egy fejtoros kalandjatek a Beneath a Steel Sky (lehet hozza magyaritast is szedni, allati jo jatek szinten).
Majd meg torom az agyam, hogy mit ajanljak neked, majd csinalok egy listat, lehet 1 hetbe fog telni, de addig foglald el magad valamelyik jatekkal az emlitettek kozul -
CJ4567
nagyúr
válasz
Antonius1978 #28421 üzenetére
Autós, FPS, TPS, RPG(körökre osztott nem annyira, de a KOTOR 2-t annyira imádtam, hogy 6 végigjátszásom benne volt, úgy hogy egy végigjátszásom teljesen elcsináltam
, inkább a Witcher meg hasonlóak, vagy Skyrim féle), stratégiait nagyon nem szeretem, indie, 2D se a kedvencem.
Sniper az Enot alapú, csak (nevéből adódóan
) egy Dragunovval kezdesz, hozzá lőszerrel, meg normálisabb páncéllal.
-
Antonius1978
addikt
válasz
CJ4567 #28420 üzenetére
Hat nem egyszeru mod a Fotograf
De szerintem ne add fel, meghalalja.Ha elakadsz, akkor keress YT videokat, en is onnan kellett puskazzak
Az Enotban viszonylag rendesen mutatja a kuldetes helyet, van olyan mod, ahol pl egyaltalan nem is mutatja ha jol dereng, es az a Way in Pripyat, a kedvenc modom.
A Snipert nem ismerem, azzal nem jatszodtam.
En csak egyetlen modnal adtam fel, a Miserynel, ahol a valosaghuseget a jatek rovasara valositottak meg.Amugy milyen jatekokat szeretsz ? Mondd el, es ajanlok neked jatekot a Stalkeren kivul is
-
CJ4567
nagyúr
(SHOC)
Ez a Fotograf nem fog sokáig tartani így nálam... 3 feladatból egy se mutatja hogy hova kéne mennem, és főküldetésről van szó aminek 3 része van, és még csak most kezdődöttAz SGM 2.2(COP) vagy akár az Enot, Sniper is ilyen? Régen próbáltam a Snipert csak valamiért töröltem. Vége a GTA5-nek és kéne valami játék
-
Antonius1978
addikt
válasz
Riot Gin #28418 üzenetére
Szuronyos modell ?
SHIELD : megneztem a hibauzenetet, amikor a jatekod osszeomlik, de nem tudtam semmit sem kiokoskodni.
Annyit lattam, hogy jopar fegyvernek hianyzik a bore, de az elmeletileg nem kellene gondot okozzon, mert akkor csak siman szurke lenne a teljes fegyver es kesz.
Az utolso sor valami combat dolog, es ott nem talal valakit, nincs olyan szemely, akivel kellene harcolj, vagy ha nem is harcolj, de valamilyen karakter talan hianyzik, de az "actor" jelzo jelentheti a mi karakterunket is, sajnos gozom sincs. -
xFreex
aktív tag
válasz
Riot Gin #28416 üzenetére
Nem, nem csak a külseje. Pont ez a bajom Enot modellel is. Maga a tárazás rendben van, viszont bután fogja. Mintha egy AK markolat fogását erőltették vona a fegyverre. Meg az elején a célzó is nagy bumszli és azért sem tetszik.
Legyen szép is meg az animációk is müködjenek. Eddig 1 olyan van ami szép is meg az animja is tetszik, viszont ott meg a modellnek 20-as tárja van. (Valójában nem is sima SKS hanem valami kinai klón. Valami Type 63 vagy mi.) Ez az 1 "jó modell" arzenálból való, de nekem/nekünk olyan kellene aminek 10-es tárja van.
ui.:
Ha nem felejtem el akkor kedd estére elhozom a leírását, hogy hogyan lehet a teljes modellt animokkal együtt áthozni bármelyik módból.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
xFreex #28415 üzenetére
Rendben. Csak a külseje a lényeg? Más nem? Tehát az animációi legyenek rendben?
Mert van pl olyan, hogy mikor importáltam a SMERTERből a Saiga-t a Saboteurbe, akkor újratöltött meg minden, de minden a helyén maradt: a tár pl a kézmozdulat szerint ki kellett volna vennie de az maradt ott ahol van.
-
-
Riot Gin
aktív tag
Valaki írjon olyan Call of Pripyat modokat, amelyekben TÉNYLEG NAGYON DE NAGYON SOK FEGYVER VAN.
Köszönöm
-
Riot Gin
aktív tag
Szép esténk van....
Itt van a Protecta:
Kép1: http://www.moddb.com/mods/weapons-patch-for-sgm-20-geo-saboteur-hibryd/images/protecta-new-model#imagebox
Kép2:http://www.moddb.com/mods/weapons-patch-for-sgm-20-geo-saboteur-hibryd/images/new-model-protecta1#imagebox
A modell a Winter Of Death 2.-őből lett importálva.
(Igazából a fél világ Sztalker : Call of pripyat modja meg van, csak azért hogy jó modellt + hangot találjak. Nagy része orosz nyelvű.)
-
Riot Gin
aktív tag
-
xFreex
aktív tag
válasz
Riot Gin #28402 üzenetére
Alap esetben :
gamedata\textures\wpn\
Viszont módonkén változhat.
nyisd meg a scopes.xml-t és látod benne az új textúrák elérési útvonalát is.
PL.:<wpn_crosshair_pk_a x="0" y="0" width="1024" height="768">
<auto_static x="0" y="0" width="1024" height="768" stretch="1">
<texture>shoker_mod\wpn\scope\4x3\wpn_crosshair_pk_a</texture>
</auto_static>
</wpn_crosshair_pk_a> -
xFreex
aktív tag
válasz
Riot Gin #28400 üzenetére
Fog ez menni ha lassan is
Maguk a DDS-ek valahol a textures mappában vannak.
A leíró hivatkozás része hogy melyik hivatkozásnévnél milyen textúrát adjon be a gamedata\configs\ui\ mappában a :scopes.xml fájlban a 4x3-as felbontáshoz
scopes_16.xml fájlban a 16x9-es felbontáshozAz itt található hivatkozásneveket használják a fegyvereknél illetve az irányzékoknál.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Kingston FURY Renegade KF426C15RBK2/64 (128GB KIT)
- Újszerű Samsung Galaxy Tab S8 5G (128GB) 1 ÉV Garancia!
- Csere-Beszámítás! Garancia! Steam Deck OLED 1TB Kézikonzol!
- Csere-Beszámítás! Garancia! Steam Deck LCD 512GB + 256GB Ajándék Micro SD Kártya!
- Kolink riser 30cm gen5.0 vadiúj kábelek bolti ár feléért
- BESZÁMÍTÁS! ASRock X570 R9 5900X 32GB DDR4 1TB SSD RX 7800 XT 16GB Fractal Design Meshify 2 850W
- DELL Precision 7540 i7-9850H Quadro T2000 32GB 1000GB 1 év garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G1 - i5-G4 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Utolsó 4 darab - Sennheiser MOMENTUM 4 fejhallgatók
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest