Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:40:46

LOGOUT.hu

Mielőtt kérdésed a témában feltennéd, kérlek olvasd el az alábbi ÖSSZEFOGLALÓT!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22844) Caranita


Caranita
aktív tag

Midea M7 - Geekbuying kálvária
[rövid összefoglalás alul]
2021 decemberében rendeltem egy M7-et, miután jó áron tudtam rendelni.
Itt volt megosztva a kupon, 214$, akkor árfolyamon 70 ezer Ft.

A gép megérkezett, fél évig jól működött, majd kiesett az első kereke.
Leejtve nem volt, erőltetve se, szőnyegre, küszöbre sose kellett mennie.

2022-07-17-én jeleztem egy ticketben, hogy gáz van, kiesett a kerék, hogyan tovább?
2 nap késéssel jön a reakció, hogy küldjek videós bizonyítékot a hibáról, wetransferrel küldjem nekik :F

2022-07-31 - elküldtem a linket
Rá1 napra jön a megerősítés, hogy megkapták, nagyon sajnálják, már jelezték is a beszállítónak a hibát, 48 órán belül jelentkeznek a hogyan továbbal

2022-08-25 - én írok nekik, hogy mizu, azért a 48 óra bőven letelt, van-e friss infó? :U
Még aznap megküldték a választ, hogy sajnálják, és gondoljam meg, hogy jó-e a megoldásuk, amit kitaláltak: kiküldenek egy univerzális kereket a warehouseból

Másnap írtam nekik, hogy oké, de nem vagyok biztos benne, hogy segít, hisz a kiesett kerék szárán látható egy nút, amin keresztül a gépházon belül kéne valaminek tartania a kereket.
Gyorsan jön a válasz, azonnal intézkednek, 2-7 munkanapon belül lesz tracking szám.

2022-09-12 - érdeklődés, hogy mizu, már bőven letelt a 2-7 munkanap, van e vmi update?
Válasz: most vesszük meg a gyártótól a kereket (wtf, eddig az volt, hogy raktárról küldik is, mindjárt megkapom, erre most veszik meg? :W )
De ne aggódjak, azonnal írnak, ha van update. (jó vicc, eddig sem írtak soha, természetesen most sem :(( )

2022-09-22 - megint én érdeklődök, hogy mizu?
Másnap válasz: hát tulajdonképpen a szabályzat szerint a garis cuccnak a visszaküldését úgyis nekem kéne fizetni, ami nagyon nagyon sok pénz, és idő, gondoljam már meg, hogy kapok 40 dolcsit, és felejtsük el egymást, és amúgy nagyon köszönik a megértésem, türelmem. :F :Y :((
Egyből írom nekik, hogy milyen visszaküldés, erről szó sem volt?! Azt mondták eddig, hogy postáznak egy új kereket, hátha attól megjavul, nekem ne 40 dollárt adjanak, hanem a porszívót hozzák helyre.

2022-09-26 - ezek után 4 nap csúszással: jó akkor megvesszük a gyártótól a kereket
Azért ez nagyon kemény, hogy kerek 1 hónap és 1 nap alatt eljutottunk onnan, hogy küldik a cuccot, oda, hogy na jó akkor elkezdik intézni a megvásárlást, közbe végig hitegettek, ha nem érdeklődöm, semmi választ nem kapok

2022-10-09 - megint én írok nekik, hogy most már tényleg mondjanak valamit, pontos dátumot várok, hogy mikor lesz a kezemben a cucc
Másnap válasz: hamarosan küldik, adjak 48 órát a dolognak, hogy megkapom a tracking számot

2022-10-16 - úgy gondolom megint türelmes voltam, és adtam nekik időt, 1 hetet a 48 órával szemben, de megint én érdeklődök, hogy hol van már a tracking? :F
Másnap érdekes módon meg is küldik, ahogy magukhoz térnek, természetesen a legócskább, leglassabb, Földet 3x megkerülő, mindenhol időző carrieren keresztül.

2022-11-07 Csoda történt, megvan a cucc! Rögtön kiderül, hogy a gyanúm beigazolódott, ez bizony semmit nem fog megoldani, belülről kéne a núton keresztül rögzíteni :W
Írok nekik, hogy gáz van, és hogy eltelt 4 hónap de semmit nem léptünk előre, intézkedjenek.
Másnap jön a kimért válasz: küldjek fényképes bizonyítékot, hogy kicseréltem a 2 kereket :DDD
Jó, elküldtem nekik, bár az ég világon semmit nem bizonyított, lehetett volna a régi kerék is.

2022-11-09 - rájöttek így 4 hónap után, hogy ez biza beletartozik az 1 év garanciába (mondjuk egész szépen húzták az időt, még 1 hónap és kifutok belőle), ezért annak megfelelően kezelik. Rögtön kaptam az ÁSZF-et, hogy bizony én vagyok köteles fizetni a postát, ők meg a visszautat.
Belementem, kértem a részleteket, megkaptam pár nap után. (Varsó mellett van a warehouse)
Kb. 12-15ezer lett volna az oda postázás, de volt egy céges utam Dél-Lengyelországba, gondoltam ennyi szívás után én sokat nem áldozok rá, vittem magammal és 2500 forintból megoldottam helyi postával.

2022-12-10 - jelzem nekik mailben a tracking számot, úton van a cucc, mindjárt megkapják, Közben minden nap nézem, hétvége is közbeszól, de 16-án átveszik! Végre sínen van az ügy! (gondoltam én naívan)

Másnap (12.11) jön a válasz: legyek nyugodt, amint megkapják, már javítják is, nyugodtan dőljek hátra

2023-01-07 - megint én érdeklődök, hogy mi a helyzet?

2023-01-09 - megerősítette a warehouse, hogy megjött a cucc! Remek, én a tracking alapján látom, hogy már 3 hete átvették...A javítás 2-4 hetet vesz igénybe, és ne aggódjak, ASAP küldik a tracking számot, amint feladták a javított cuccot!

2023-01-27 - érdeklődés megint, hogy mi történt eddig? Mert tracking még sehol, van-e remény?
NINCS!!
Jön is a kijózanító válasz: hát tulajdonképpen ők csak 01.10-én kapták meg a cuccot, meg amúgy is ők szabin vannak, hát épp a Kínai Újévet ünnepelték január 20 és 26 között! Erre sajnos nem gondoltam, hogy a keresztény lengyelek ennyire lelkesen ünneplik az új Holdújévet a nyúl jegyében :(
De nyugodjak meg, még tart a javítás, és köszönik hogy megértem :U

2023-02-12 - csúnya hangvételű levél, hogy már nagyon elegem van, 7 hónapja nincs robotporszívóm, mi a fene van?

2023-02-13 - jön az első sorokban nagyon rosszat sejtető válasz: ők megvizsgálták a cuccost, és alaplap hibája van, ami kijelzővel és akkuval egyetemben nem képezi az 1 éves garancia részét!

A világon semmi gond nem volt az alaplappal, hacsak nem úgy találta ki a Midea, hogy a kereket a processzor tartja a helyén, és az tört ki, bár az sem lehet, mert tökéletesen működött az eszköz, csak az első döccenésnél jött ki a kerék a helyéről.
No para, jó pénzért azért tudják vállalni a javítást, de nem lesz ám olcsó!

Idézek: "Please note the free repair rule does not apply to motherboard, battery & screen. Items should be returned at customer's cost, while Geekbuying will pay for the shipping fee of sending the repaired item to customer."
Alapból elriasztó lehet a visszaküldés költsége is, de gyakorlatilag ez a motherboard, battery, screen trió majdnem minden terméknél ráfogható, máris kihúzzák magukat.

És akkor a levél végén az alternatíva: adnak 180 dollárt, mert hát én használtam az eszközt 6 hónapig, szóval ennyit tudnak visszaadni. Ez mai árfolyamon 65ezer forint, szóval nézhetem azt is, hogy 6 hónapig volt egy jó kis robotporszívóm 5ezer forintért (+ a postaköltség, meg az elmúlt 7 hónap idegeskedése)
Viszont előrébb nem vagyok, mert most már 65ért nem kapok egy értékelhető robotporszit, főleg nem olyat ami lidaros, felmosós.

Hosszú lett, remélem tanulságos, az biztos, hogy többet én nem rendelek innen.
Teljesen eszköztelennek éreztem magam, az ügyintézés kritikán aluli, ha nem zargatom őket (ami szerintem még egész visszafogott volt, bőven hagytam időt), akkor még most is arra várnék hogy kapjak egy kereket, ami nem is old meg semmit.
Valószínűleg letelt volna az 1 év "gari" és még ennyit se értem volna el.
Légyszi írjátok meg mit csináltam rosszul, azon kívül hogy innen rendeltem. :C

Összegezve az egész: 7 hónap alatt jutottunk el oda, hogy értékcsökkentve visszakapom a pénzt. Ezalatt az idő alatt többször hitegettek, összevissza beszéltek, és folyamatosan én mentem utána az infónak, mindig csak ígérték, hogy jelentkeznek.
A hosszú sztoriból kimaradt, hogy többször live chaten is próbáltam az ügyet előremozdítani, ha van a storyban relatíve gyors reakció, az általában annak volt köszönhető...

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.