Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#916) dorika87 válasza elistvan (#915) üzenetére


dorika87
őstag

Ok, semmi gond akkor. Így is már eléggé kiveséztük a témát. :) Lényeg, hogy akkor a szervízes is hiába kérdezte tőlem, hogy miért nem próbálom frissíteni a készüléket a honlapon szereplő leírás szerint, amikor ott minden le van írva... mondtam, hogy be sem tudom kapcsolni :) a válasza: minden le van írva a honlapon :) ezek szerint a kikapcsolt állapotban lévő frissítésről ő sem a Wayteq hivatalos honlapján olvasott, úgyhogy mindent összegezve, szerintem így jártam jól, hogy ott hagytam, hisz még garancia időn belül vagyunk, úgyhogy akkor csinálják meg, elvégre ez a feladatuk :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.