ÖsszefoglalóFirmware letöltése
XEH (független) - 2024-04-01 (Frissítés: 2024-05-29) [Android 14]
TMH (Telekom) - 2024-04-01 (Frissítés: 2024-05-29) [Android 14]
A52s 5G ujjlenyomat olvasó tapasztalatok
Fotók a mobillal
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [galaxy55:] Egyszer akarok jótündért játszani... (a sztori folytatódik...)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr. Y:] Vajon mit keresek? Segítsetek!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [obga:] Esetem a xiaomishop.hu-val
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-06-04 12:20:59
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/prohardver.gif)
LOGOUT.hu
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/oguy.gif)
Breki
veterán
Szerencsére nálam jó.
Egyébként a Samsung ennyit válaszolt:
Dear Samsung Member,
Greetings from Samsung Customer Support!
We acknowledge your query and apologize for the same. Please visit this mentioned link to resolve the Bluetooth issue your device:
https://www.samsung.com/in/support/mobile-devices/how-to-fix-bluetooth-connection-problems-with-your...
In case the issue still occurs. Please register your concern in Samsung Members
Application (Open Samsung Members Application > Support> Tap on error report > Type your query > Send).
Thank you for writing to Samsung.
Warm Regards,
Samsung Customer Support
Másik helyen pedig ezt:
Dear Samsung member,
Greetings from Samsung customer support.
We acknowledge your query and apologize for the inconvenience caused to you and will surely assist you regarding the same and please follow the easy troubleshooting steps which might help to solve the issue.
Kindly restart your smartphone once and also re-insert your SIM card.
Check device network in an open area: Kindly check your device in a different location/network coverage area.
Check device network mode settings
Please follow the below steps.
Step1: Navigate to the app's screen and tap on Settings.
Step2: Tap on Connections.
Step3: Tap on Mobile networks.
Step4: Tap on network mode SIM1 or SIM2.
Step5: Select network mode.
Note: We recommend setting device network mode as LTE/3G/2G (auto connect) mode.
Kindly do check the same SIM card in another phone or another SIM card on the same phone to verify the issue.
In case the issue still occurs. Please register your concern in Samsung Members Application (Open Samsung Members Application > Support> Tap on error report > Type your query > Send).
Thank you for writing to Samsung.
Warm Regards,
Samsung Customer Support
[ Szerkesztve ]
Italodisco Fórum ritkaságokkal: http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1105716561
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ÚJ Bontatlan APPLE MACBOOK AIR 13 - M2 (MLY33MG/A) ÉJFEKETE - 8GB/256GB SSD- Magyar - 1 év Garancia
- Corsair RM850x Gold Moduláris Tápegység 850W
- ELADÓ Quansheng UV-K5(8) kézi amatőr rádió
- Acer Aspire 5 - 15.6" IPS, I7-1165G7, 16 DD4 / 1024 GB NVMe +szla! +GARANCIA!
- Latitude 7420 27% 14" FHD IPS i7-1185G7 16GB 500GB NVMe ujjlolv IR kam gar