Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-12 11:37:34

LOGOUT.hu

Összefoglaló

Firmware letöltése
XEH (független) - 2024-03-01 (Frissítés: 2024-03-19) [Android 14]
TMH (Telekom) - 2024-03-01 (Frissítés: 2024-03-19) [Android 14]

A52s 5G ujjlenyomat olvasó tapasztalatok
Fotók a mobillal

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#9851) victorhun7 válasza Kabri (#9848) üzenetére


victorhun7
tag

És akkor most mindenkinek szervizbe kell menni? :F

(#9852) Kabri válasza victorhun7 (#9851) üzenetére


Kabri
kezdő

Nekem megérte. 😄

(#9853) orso0355 válasza victorhun7 (#9851) üzenetére


orso0355
őstag

Csak annak, akinek javíttatnivalója van a telefonon :))

(#9854) .zSoLTi. válasza Pietrosz (#9850) üzenetére


.zSoLTi.
senior tag

Átváltottam pár percre én is 2g-re, nem tapasztaltam semmi villogást..

(#9855) gerner1 válasza .zSoLTi. (#9854) üzenetére


gerner1
veterán

Persze, hiszen nem "típus-hiba" ...
Valamennyi esélye, a legyártott mennyiség egy adott sorozatszám-tartománynak ""lehet"", amely ha helytálló lehet, akkor adott 'sorozat hibájaként' lehet(ne) említeni.

Szvsz, ezek hátterében is inkább ~olyan típusú előzmény állhat, mint ami t72killer -nél is egy javíttatást eredményezett ...

(#9856) Pietrosz válasza .zSoLTi. (#9854) üzenetére


Pietrosz
addikt

Örülj neki, nálam van, reprodukálható, szaraszamszung sohatöbbénemveszek, ja de :D
Ez van most legalább tudom, hogy mi idézi elő, előzmények ide vagy oda. Majd ha lesz kedvem szerviz lesz belőle addig meg ki lehet bírni.

(#9857) DrKapocs válasza .zSoLTi. (#9854) üzenetére


DrKapocs
őstag

Állandóan váltogatok 2G és 4G között, Bixby rutin gombom is van rá a kezdőképernyőn. Egyszer sem volt semmiféle villanás. (OneUi 4.1 van fenn, TMH, XEH és XID firmware alatt sem volt ilyen jelenség.)

[ Szerkesztve ]

(#9858) Predatorr válasza Pietrosz (#9856) üzenetére


Predatorr
őstag

Nagyon lezüllött a Samsung.

"Amely probléma nem megoldható, azt meg kell szüntetni."

(#9859) gerner1 válasza Predatorr (#9858) üzenetére


gerner1
veterán

Le bizony.

De, más gyártók (ismét a teljesség igénye nélkül, gyorsba,~2perc alatt..) termékeivel is akad olyan, akiknek, ilyesmik miatt, azoknál is hasonló arányban... ⇒szeppuku -n kéne gondolkodni (szvsz: egyiknél sem szabadna normál esetben villognia, és nyilván valami egészen más van azok hátterében is, mint valós 'OK'...) ...
Amennyiben, veszem a fáradtságot, és a kitekintésen túl, a felszín helyett, próbálok mélyen is meríteni + szélesen ... ⇒akkor, sajnos, plö a téged érintő bosszúságok is fel-feltűnnek másutt is, vagy azokkal azonosan súlyozhatóak, vagy ne adja az ég ⇒de rosszabbak ...

(#9860) zsizsef


zsizsef
senior tag

A52s 5G sajátossága, hogy csak akkor adja a recovery menüt, ha pc-re van kötve a telefon? :F

(#9861) kutga válasza zsizsef (#9860) üzenetére


kutga
nagyúr

Nem, egy ideje már így megy máshol is.

Let the Zone take me if I am.

(#9862) kugli


kugli
aktív tag

Sziasztok!
Nincs most időm vissza keresni,majd később megteszem. Addig kérdezek!
A gyári launchert használom,nincs telepítve semmi külső alkalmazás,kiegészítő sincs hozzá telepítve,csak a gyári megy. Az 5.1 telepítése óta vettem észre,hogy néha ha felébresztem a telefont akkor össze omlik a launcher,újraindul.Vagyis szerintem ez történik. Alvó állapotból a főképernyőig jutok,ott pillanatra megfagy,elsötétül a kijelző és újból a zárképernyő fogad,fel kell oldani stb,de innen már megy simán hiba nélkül. Az 5.0 verzió telepítése után csináltam FR-t,az 5.1-nél most nem volt,csak a szokásos cache törlés.
Valakinek van valami ötlete ennek a hibának az orvoslására?Jelenleg az FR-t el szeretném kerülni.

Köszönöm szépen előre is! :R

(#9863) gerner1 válasza kugli (#9862) üzenetére


gerner1
veterán

Amennyiben, a szokásos, alap karbantartó/takaríró műveleteken is ismét túl vagy, és nincs változás, akkor :
- marad a 'safe mode' -ban indítás, és egyenként kigyomlálása azoknak az APP -oknak + beállításoknak, amelyeket számításba tudsz venni .
- Vagy, minden más egyébhez képest előresorolva, ismételt FR .

(#9864) Jim74 válasza kugli (#9862) üzenetére


Jim74
nagyúr

Szia!

Nekem is volt ilyen. Tegnap csináltam egy wipe cache-t, kíváncsi vagyok előjön-e újra.

(#9865) kugli válasza gerner1 (#9863) üzenetére


kugli
aktív tag

Recovery mod-ban töröltem a cache-t, illetve a galaxy App Booster appot futtattam. Ezeket egyébként rendszeresen egy-kéthetente megcsinálom. Mást nem tettem ezügyben még. Van egyéb ilyen karbantartó művelet?

[ Szerkesztve ]

(#9866) Breki válasza kugli (#9862) üzenetére


Breki
veterán

Szia

Nem biztos, hogy megoldás, de egy próbát megér korábban olvastam hasonló problémával kapcsolatban.


Annak érdekében, hogy kijavíthassa a One UI Home folyamatos összeomlását, vagy a One UI 5 verzió kényszerített bezárási problémáját, lépjen a Rendszerbeállítások > Alkalmazások oldalra. Most kattintson a Rendezés ikonra az alkalmazáslista jobb oldalán, és válassza ki a One UI Home alkalmazást. Ha elkészült, nyissa meg a One UI Home tárolási beállításait, és törölje az alkalmazásadatokat és a gyorsítótárat. Hasonlóképpen törölje a Samsung Experience Service alkalmazás és a rendszer felhasználói felületének gyorsítótárát, ha létezik, és tisztítsa meg a gyorsítótár adatait a helyreállítási módban. Ha a probléma továbbra sem oldódott meg, folytatnia kell a hard reset-et, amely törli a telefon memóriájában tárolt összes adatot, beleértve az alkalmazásokat, játékokat és fájlkezelő adatokat.

Italodisco Fórum ritkaságokkal: http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1105716561

(#9867) kugli válasza Breki (#9866) üzenetére


kugli
aktív tag

Szia!

" tisztítsa meg a gyorsítótár adatait a helyreállítási módban"
Ez a wipe cache törlés lenne recovery módban? :))

(#9868) kutga válasza kugli (#9867) üzenetére


kutga
nagyúr

Igen.

Let the Zone take me if I am.

(#9869) gerner1 válasza kugli (#9865) üzenetére


gerner1
veterán

"Van egyéb ilyen karbantartó művelet?"
- ilyen esetben ( bármelyik APP -ról legyen szó..), a kérdéses APP gy. tár törlésével érdemes kezdeni, aztán a Recovery -ben az OS -é.

Mivel, nem ismerhetjük a Te felhasználói szokásaidat sem, így nincs kapaszkadó sem, amelly egyértelmű lehetne.

Ugyanakkor, amennyiben, van 'Smart Switch' mentésed a főképernyő elrendezésedről, akkor az UI-felület (launcher) gy.tárán kívül törölheted annak adatait is. Ez utóbbival azonban megy a lecsóba minden elrendezés a főképernyőn is.
Ezért említettem a mentést, mert akkor azzal gyorsan vissza-állítható.

Amúgy, bármely APP esetén, ha törlöm annak adatait, akkor annak eredménye= mintha most telepítettem volna, ergo egyiknél sem szükséges újratelepíteni play -ből, vagy máshonnan...

(#9870) Breki válasza kutga (#9868) üzenetére


Breki
veterán

Szerintem igen.


Még van egy ilyen.


a Samsung közösségi moderátora megosztott egy egyszerű módszert, amely kijavíthatja a „kezdőképernyő kényszerített bezárását”, ha Ön a One UI 5 szoftverre váltott. Mielőtt továbblépne, fontos megemlíteni, hogy a Good Lock le lett választva a One UI 5 verziójáról, ami a kezdőképernyő összeomlásának oka. Töltse le a SammyFans alkalmazást.

[link]

Italodisco Fórum ritkaságokkal: http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1105716561

(#9871) kugli válasza gerner1 (#9869) üzenetére


kugli
aktív tag

Rendben! Köszönöm! :R

Breki , kutga Nektek is köszönöm!

Good Lock -ot nem egészen értem,mert nem használtam. Letöltöttem ugyan,amikor híre ment,hogy nálunk is engedélyezve lett a használata,de soha nem használtam,töröltem is egy idő után.
A Stardew Valley játékot telepítettem az új one ui megjelenése óta,de a launcher összeomlás már korábban jelen volt sajnos.
Megpróbálom amit javasoltok,launcher cache törlés,aztán meglátjuk.

(#9872) gerner1 válasza kugli (#9871) üzenetére


gerner1
veterán

Nálunk Good Lock telepítve, számos modullal, és eddig nem tapasztaltunk problémát.

(#9873) Shade45 válasza kugli (#9862) üzenetére


Shade45
senior tag

5.1 óta nálam is ugyanez a hiba áll fenn, semmilyen új alkalmazás nem lett telepítve azóta, ami ezt okozná, szimplán elbaxtak valamit...

Nem csináltam FR-t, vagy wipe-ot.

(#9874) gerner1 válasza Shade45 (#9873) üzenetére


gerner1
veterán

Szerinted van olyan hiba/bug, ami válogat? Tehát úgy dönt, hogy egy csekély hányadnál viccelődik, a többségnél viszont nem ? ;]

(#9875) Shade45 válasza gerner1 (#9874) üzenetére


Shade45
senior tag

Hogy mi? :F

[ Szerkesztve ]

(#9876) gerner1 válasza Shade45 (#9875) üzenetére


gerner1
veterán

Azt írtad: " elbaxtak valamit" ...

(#9877) kugli válasza Shade45 (#9875) üzenetére


kugli
aktív tag

Azt mondja,hogy nem a frissítésben van a hiba.

Többiektől is kérdezem kérem!
Esetemben egészen konkrétan,szájbarágósan mely gyári alkalmazás(ok) gyorsító tárát kell törölnöm?

[ Szerkesztve ]

(#9878) Shade45 válasza gerner1 (#9876) üzenetére


Shade45
senior tag

Továbbra sem értem, hogy miért lenne ez ennyire megmosolyogtató; miért ne lehetne olyan hiba, ami csak bizonyos beállítások/alkalmazások/verziót/régió kódos (és még napestig sorolhatnám) készülékeket érint, vagy ahogy neked tetszik: "válogat"? :U

(#9879) gerner1 válasza kugli (#9877) üzenetére


gerner1
veterán

👍

De, plö más megközelítéssel is fel tehetjük a kérdést.
~Plö:
- Milyen 'update' formájában érkezett + települt firmware frissítés ( fw.release) az, amelyben egy 'ahhoz kötött bug/hiba' egy végső megoldásnak tekinthető FR után, már nincsen is ???

Mert ugye, maga az új fw.release, az pont ugyan az marad az FR után is (tehát úgy értendő, hogy az újra belakás után is, ami egyezik az FR előtti felhasználói szokásainkkal' ... ), mint előtte volt....

[ Szerkesztve ]

(#9880) kugli válasza gerner1 (#9869) üzenetére


kugli
aktív tag

A one ui összeomlás miatt akkor itt elég csak ezt kipucolni? Plusz az OS gyorsító tárat is töröltem.

(#9881) gerner1 válasza kugli (#9880) üzenetére


gerner1
veterán

Igen, az a gyári launcher. Mentésed van ?

(#9882) kugli válasza gerner1 (#9881) üzenetére


kugli
aktív tag

Akkor ezen is túl vagyok. Nincs mentésem,az indító ikonokat nem volt sok idő vissza beállítgatni,ahogy volt. Illetve azt gondolom,bár nagyon nem értek hozzá már,hogy ha hibás az aktuális állapot rendszer amiről mentek,akkor nincs értelme megcsinálni. Inkább mindent alapból indítani. Csak most az FR-hez se időm se kedvem.
Megvolt az OS és a OneUi cache törlés,remélem a legjobbat!

(#9883) Compika


Compika
aktív tag

Sziasztok a messenger nektek sem küld értesítéseket ?

Compika felhasználónak 10 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!

(#9884) gerner1 válasza kugli (#9882) üzenetére


gerner1
veterán

+1👍 Kis szerencsével, elkerülöd az FR -t.

(#9885) N€T0X|N válasza Compika (#9883) üzenetére


N€T0X|N
őstag

Vagy küld vagy nem. Nekem az soha semmilyen droidos telefonon nem működött normálisan (meg WP-n se). :D

Sent from my keyBoard

(#9886) gerner1 válasza N€T0X|N (#9885) üzenetére


gerner1
veterán

Máshol is vannak, akik küzdenek azzal a 3rd party guano kupaccal ... :D

[ Szerkesztve ]

(#9887) N€T0X|N válasza gerner1 (#9886) üzenetére


N€T0X|N
őstag

Én megszoktam már, hogy ilyen fos, fel sem tűnik (a Lite-ot használom, de egy kutya). Szerencsére különösebben nem fontos semmi, amit ezen keresztül kapok. :))

Sent from my keyBoard

(#9888) Aryes válasza Compika (#9883) üzenetére


Aryes
nagyúr

Az app alkalmazásinfó oldalán nyomd meg a kényszerleállítás-t, jobbra lent. Utána indítsd újra a Messengert és egy darabig működni fog rendesen.

(#9889) .zSoLTi.


.zSoLTi.
senior tag

Új frissítés érkezett :K

(#9890) gerner1 válasza .zSoLTi. (#9889) üzenetére


gerner1
veterán

+1 👍 *3EWC6, XEH régiókódra, és ismét változott a BL-értéke (3 -asra..) .

[ Szerkesztve ]

(#9891) Jim74 válasza .zSoLTi. (#9889) üzenetére


Jim74
nagyúr

Köszi az infót :R.
Gerner1 Neked is :R. A BL szint emelés azt jelenti, hogy erről nem lehet downgrade-elni?

Aki felrakta, kérem ossza meg a tapasztalatait. Köszönöm :R.

(#9892) Tibi8 válasza kugli (#9882) üzenetére


Tibi8
csendes tag

Én 5.1 után csináltam FR-t (április 7-én) és azóta kétszer tapasztaltam ezt a hibát. Azért írom, hogy nyugodj meg, nem kell FR, nem segít.. :))

(#9893) Jim74 válasza Tibi8 (#9892) üzenetére


Jim74
nagyúr

Lehet, hogy a frissítés megoldja.

(#9894) gerner1 válasza Jim74 (#9891) üzenetére


gerner1
veterán

Így van, erről sem lehet korábbira visszatérni. 👍

(#9895) Jim74 válasza gerner1 (#9894) üzenetére


Jim74
nagyúr

Köszi :R.
Akkor még megvárom a tapasztalatokat :U .

(#9896) gerner1 válasza Jim74 (#9895) üzenetére


gerner1
veterán

~2-4 nap után több, biztosabbnak értékelhető tapaszralat lesz, mint 1ó után.

(#9897) Jim74 válasza gerner1 (#9896) üzenetére


Jim74
nagyúr

Természetesen nem most azonnal vártam reakciókat. :DDD

(#9898) kugli válasza Tibi8 (#9892) üzenetére


kugli
aktív tag

Szia!

Köszönöm az infót!! :R Ez valamennyire megnyugtat,hogy akkor nem feltétlen nálam van a hiba. De mégis van némi izgalom,remélem nem hardveres probléma van,és a legújabb frissítés orvosolja.

(#9899) gerner1 válasza kugli (#9898) üzenetére


gerner1
veterán

Szvsz, jelenleg, nagy esélye van annak, hogy -most- ennél a készüléktípusnál is, ez, inkább, egy a magyarországi régiót '~valamilyen' okból érintő frissítés .

(#9900) Trooper82 válasza gerner1 (#9899) üzenetére


Trooper82
senior tag

Ilyeneket te honnan veszel eszre ...:) De legalább van egy tényleg szakértőnk. Nekem csak biztonsági frissítésnek tűnt a leírás alapján. Na midegy is. Működik. :)

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.