Hirdetés

2024. június 8., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#7451) gerner1


gerner1
veterán

A hívásproblémák témához, a teljesség igénye nélkül, itt van néhány érdekes poszt például a szifon -os topikból:
[link] / [link]
de, úgy látom, hogy más gyártók készülékeivel is előfordul...

[ Szerkesztve ]

(#7452) junkhead válasza csucsu21 (#7449) üzenetére


junkhead
aktív tag

Én is dual sim-es telekomos, nekem is ezt csinálja, nem mindig, random dobálja a vonalat le.
Tegnap este töröltem wipe cachet, telo tényleg gyorsabb, hívásoknál ma kiderül.

(#7453) bmt50 válasza gerner1 (#7451) üzenetére


bmt50
senior tag

Nagyon hasonló hibám van nekem is fél éve, amiről itt szifonos kollegák beszámolnak:
Bekapcsolt bluetooth mellett hív az asszony. Felveszem a telefont, de nem hallok benne semmit. A másodperc számláló megy. Túloldalt meg úgy érzékeli, hogy nem vettem fel, hanem elutasítottam a hívást. Ha visszahívom, akkor már minden OK.
Csak a munkahelyemen fordul elő, ahol rossz a térerő, és egy asztali bluetooth 5.0 erősítőhöz vagyok csatlakoztatva. Először az erősítőre gyanakodtam. Annak bluetooth opcióiban viszont nem kell a hívás fogadást kikapcsolni, mert fel sem ajánlja. Az is érdekes, hogy csak akkor fordul elő, ha a feleségem hív. Neki A20e-je van.
Ha már az A20e-nél járunk: pinnacle kollega kedvéért megemlítem, hogy az A20e nem csinál sokkal rosszabb képeket, mint az A50, pedig árban volt egy bő 50ezres különbség, mikor vettük a kettőt.

Dudálj csak nyugodtan, épp tárazok!!!

(#7454) csucsu21 válasza gyeniko (#7450) üzenetére


csucsu21
aktív tag

Nálad mikor jött elő ? Öcsém kb 3 napja panaszkodik rá telekomnal vásarolt készülék és nem rég volt rá frissítés. Nem hiszem hogy hirtelen több készüléknél is ugyan az a hiba jön elő majd nem egy időben.

Az élet olyan, mint a motor be kell rúgni másként nem megy !!!

(#7455) tutis válasza gyeniko (#7411) üzenetére


tutis
őstag

nálam is ugyanez a helyzet.

http://www.youtube.com/tutisgsxr

(#7456) Mr. Nimbus válasza csucsu21 (#7449) üzenetére


Mr. Nimbus
senior tag

Én cseréltem egy kártyát, meg kikapcsoltam a volte-t, még nem hívtak azóta, így nem tudom, hogy így jó lesz-e.

(#7457) pinnacle válasza bmt50 (#7453) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Köszi! Azért nem vettem az, mert IPS-es, de most látom, hogy a 20 még Amoledes volt. Nem tudom ezt a SAR-t, hogy számolják, gondolom máshogy mérik, de a SAR EU értéke extrém magas az A30s-nek. Fej, test összesítésben is a legrosszabb.

[ Szerkesztve ]

(#7458) bmt50 válasza pinnacle (#7457) üzenetére


bmt50
senior tag

Igaz, hogy az A20e IPS-es, de a feleségem olyan ügyes beltéri fotókat tud lőni vele a két kisebb gyerekünkről, hogy időnként csak nézek. Az ilyen belépő szintű telefonoknak pont a beltéri fotózás a gyengéje. Pláne gyorsan a mozgó dolgok fotózása.

A SAR érték nekem nem volt szempont. Fontos az egészség, de 2 évet ültem radarban. Nemhogy a TVadás elment, mikor arra fordult, de a Casio órám is megzavarodott tőlük.
Szóval egyszer úgyis meg kell halni valamiben :F

[ Szerkesztve ]

Dudálj csak nyugodtan, épp tárazok!!!

(#7459) gyeniko válasza csucsu21 (#7454) üzenetére


gyeniko
őstag

Maximum 2 hete, de inkább csak 9-10 napja.

Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!

(#7460) tutis válasza gyeniko (#7459) üzenetére


tutis
őstag

én ma már szinte minden hívásnál pár mp után megszakadok

http://www.youtube.com/tutisgsxr

(#7461) gyeniko válasza gyeniko (#7450) üzenetére


gyeniko
őstag

No, történt valami jó: amint írtam, ki akartam cserélni a feleségem készülékét a régebbi A5-re, hogy lássuk, azon is jelentkezik-e a probléma. Kivettem a SIM kártyát az A50-ból, majd pedig - miután láttam, hogy 2 SIM tálcája van (ezt elvileg tudtam, de nem foglalkoztam vele), hirtelen ötlettől vezérelve nem az A5-be, hanem a másik SIM tálcába tettem át a SIM kártyát. Ezt követően azonnal felhívtam a készüléket, 5 pec alatt sem némult el a hívás. Eljöttem dolgozni, azóta még 2 alkalommal beszéltünk telefonon, mindkétszer hiba nélkül. Korábban a SIM2 fiókban volt a krtya, most pedig a SIM1-ben van. Nem tudom értékelni a történteket, csak a jelenséget írtam le, esetleg próbálja ki más is, hátha...

Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!

(#7462) Mr. Nimbus válasza gyeniko (#7461) üzenetére


Mr. Nimbus
senior tag

Nekem az nem használt. Viszont amióta kicseréltem a sim kártyát (7 éves volt) és kikapcsoltam a volte-t azóta (kopp-kopp) nem csinálja.

(#7463) junkhead válasza Mr. Nimbus (#7462) üzenetére


junkhead
aktív tag

Cache törlése után recoveryben ritkábban szakadt meg a vonal, ma reseteltem úgy néz ki segít.
Viszont a térerő az egyre siralmasabb Telekommal (dual).

(#7464) gabe_


gabe_
őstag

Az utolsó frissítés óta sokkal darabosabbnak érzem a telefon működését, minden tekintetben. Lassabb az alkalmazások váltásakor, a chromeban görgetéskor is, a messenger megnyitása is akadozóssá vált.
Azon gondolkodom, hogyan tudnám visszarakni valamelyik régebbi verziót? Odinnal?
(Független a készülék, TMH szoftver)

Sovány szakácsban sose bízz!

(#7465) gerner1 válasza gabe_ (#7464) üzenetére


gerner1
veterán

Szerintem nem kell visszarakni. Inkább töröld a gyorsítótárat a recovery -ben.

(#7466) gabe_ válasza gerner1 (#7465) üzenetére


gabe_
őstag

Megcsináltam, valóban mintha jobb lenne

Sovány szakácsban sose bízz!

(#7468) gabe_ válasza gerner1 (#7467) üzenetére


gabe_
őstag

Remélem, és köszönöm

Sovány szakácsban sose bízz!

(#7469) degec


degec
senior tag

Üdv ! SOS HELP lécci köszönöm szépen ! Tapasztalt már valaki olyat, hogy random időnként random helyeken, egyszerűen beszélgetés közben kimerevedik, elnémul a hanghívás kb 20-30 másodperc beszélgetés után, de van hogy másfél perc után, majd hezitálás után egy 5-6 másodperc után bontja, addig az 5-6 másodpercig nem lehet lerakni a telefont. Ha kikapcsolom a 4g-t wifit, akkor is előjön, és nem minden hívott félnél jön elő ez a gond. De leteszteltem haverommal pl állandóan jelentkezik a probléma, vezetékes számok hívásánál is is csak bizonyos esetekben.Járom az országot, totál más helyeken is jelentkezik, vonalhjibára így nem igen tudok gondolni..Mi a francot kezdjek ezzel? jelentsem Telekomra vonalhibára mégis? A készülék rossz? amióta frissült szeptember 1-i verzióra azóta vergődik, gyári érintetlen a telefon, a viber van rá telepítve csak semmi más, 99,99%-ban hanghívásra használom. Minden alkalmazása friss, telefon, névjegy minden...Sim kártya is 1 éves. Elég gáz így használni.. :O :( :F

(#7470) rothfb válasza degec (#7469) üzenetére


rothfb
veterán

Telekomnál vetted? Mostanában mintha azokkal fordulna ez elő.
Próbálj egy gyári visszaállítást, az másnak segített pár hozzászólással feljebb.

[ Szerkesztve ]

(#7471) degec


degec
senior tag

Telekom igen.. ok..de amúgy ez szoftveres gond ? jól látom ? S10 nek semmi baja..az a másik telóm.. :U

(#7472) bmt50


bmt50
senior tag

Ok, akkor várjon még jó sokat :D
Bocsi, de kezd a hócipőm tele lenni az ilyen átlátszó marketing hazugságokkal :(((
Tudom, hogy le lehet tiltani az értesítéseket, csak lusta vagyok rá. Nem roggyan meg tőle az A50, nem kell ide S20 FE

Dudálj csak nyugodtan, épp tárazok!!!

(#7473) gerner1 válasza degec (#7469) üzenetére


gerner1
veterán

Tőled is megkérdezem: ... - Gyorsítótár, mikor volt utoljára törölve a Recovery -ben ?

Néhány további, kapcsolódó infó, visszaolvasással, kereséssel:
- Gyeniko topiktárs hasznos tapasztalata (esetleg): #7461
- Telekom oldalról infó, hiv. közlemény: #7451

"De leteszteltem haverommal pl állandóan jelentkezik a probléma, vezetékes számok hívásánál is is csak bizonyos esetekben.Járom az országot, totál más helyeken is jelentkezik, vonalhjibára így nem igen tudok gondolni.."
- Amenniyben tájékozódsz, az általad leírtak alapján is logikus, hogy inkább nem készülékhiba, mert az mindenhol jelentkezne, kivételt nem ismerve.

Szoftver hiba & frissítés miatti hiba esete(i): Ezek valószínűsége akkor magas, ha azonos szimptómákat leíró poszt cunami keletkezik, nagy számú user által a topikban. Volt már erre példa, pl idén tavasszal másik samu készülék esetén, azonban ezeknél minden esetben ~4-6 nap után az anyacég visszavonja a szoftvert.
Szóval, amíg néhányan jeleznek csak ezt+azt, addig inkább rendre más okok állnak a "háttérben"....

[ Szerkesztve ]

(#7474) degec válasza gerner1 (#7473) üzenetére


degec
senior tag

Köszi..nem olvastam vissza azt hittem egyedi..Gyorsítótár, mikor volt utoljára törölve a Recovery -ben--> ezt hol találom? gyári beállítás visszaállítása ? Ez még sosem volt, fél éves a teló.. :D ? eszközkarbantartó naponta futtatva, újraindítva naponta többször.. Köszöntem ! :R

(#7475) gerner1 válasza degec (#7474) üzenetére


gerner1
veterán

Az a helyzet, hogy az OS gy.tár nem törölhető az OS alól, csak a Recovery -ben.

Amennyiben visszaolvasol, akkor GEPESZ66 posztjában megtalálod, hogy a Recovery -t hogyan tudod elérni.

(#7476) colonia válasza degec (#7469) üzenetére


colonia
aktív tag

Párom telefonja is hasonló dolgokat csinált pár napja és mi kikapcsoltuk a VoLTE-t és azóta jó.

Samsung Galaxy S23, Samsung Galaxy Watch6 Classic

(#7477) degec válasza colonia (#7476) üzenetére


degec
senior tag

kikapcsolom meglátjuk, simet átraktam másik tálcába de semmi. Vicc hogy egyre több felesleges dolog van egy telefonban glonas monass giroszkóp baromság, messsssenger, wifi 95, blutuf23, de az alap dolgai meg nem működnek. ;] :O :O :W :W :W .

(#7478) nyitom válasza degec (#7477) üzenetére


nyitom
aktív tag

Amit te coloniával leírtatok, tipikus garanciális esetek. Én a helyetekben nem kínlódnék hanem egyből szervízbe vinném a telót. :))

ELVTÁRSAK KONYEC !!!

(#7479) csucsu21


csucsu21
aktív tag

Sziasztok akinek gondja van a telóval hogy megszakad meg akad a hívás, nyomja ki a Voltet és rakja át 2-3gre a samsung szervíz javasolta azt mondtak elég sok ember hívja őket ezzel a panasszal az 5g-re való át állást mondtak hogy amiatt van nem tudom de öcsémnél megoldotta a hívás gondokat.

[ Szerkesztve ]

Az élet olyan, mint a motor be kell rúgni másként nem megy !!!

(#7480) gerner1 válasza csucsu21 (#7479) üzenetére


gerner1
veterán

Így van, ez az egyik alternatíva.👍
Más gyártók készülékeivel is kb az ittenivel ~azonos arányban vannak ilyen panaszok.
Érdemes más topikokat is 'mélyebben' olvasni.

(#7481) pècsimunkás válasza bmt50 (#7472) üzenetére


pècsimunkás
addikt

Nekem sem :N
Ugyanerre használnám, mint ezt.
Lagg mentes, jó üzemidővel rendelkező telefon az A50.
Jó a GPS- e, szép a kijelző, jó ez a telefon.
A kamera talán lehetne jobb, de volt rosszabb kamerás telefonom is.
Szóval továbbra is: marad, amíg meg nem kotlik!

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#7482) kugli válasza gerner1 (#7480) üzenetére


kugli
aktív tag

Ezzel nem teljesen értek egyet! Nem értek a hálózatokhoz nem tudom a működési dolgokat,mi milyen hibát okozhat,de ez így baromira nem korrekt! Van a mobilszolgáltató aki szerint 4G hálózatuk nagyon király,vegyél tőlük szolgáltatást. Vannak a hardver gyártók akik meg megelőzik ezt,most már vegyél 5G-s telefont,mert az a tuti. És még a retkes 4G sem működik rendesen. Nekem is telekomos kártyám van,próbálkoztam a VoLTE funkcióval,mert űber király,mert mekkora fasza meg szuper. Aztán a hívásaim 3/4 katasztrófa volt. Bogarásztam a netet,fórumot mi a gáz,aztán el kell fogadni hogy a szolgáltató a ludas ebben,VoLTE off és mindenki boldog lenne de.... a szervíz is azt javasolja hogy kapcsoljál ki olyan dolgokat amikért fizettél,ne használd mert szar a rendszer. Bakker... nem kellene addig valamit erőltetni amíg a meglévő dolog sem megy. És fizet mindenki a szarért. Nem vitázni akarok csak a véleményemet mondtam el.

(#7483) gerner1 válasza kugli (#7482) üzenetére


gerner1
veterán

Sajnos, amíg az 5G kiépítése zajlik, + VoLTE optimalizálás, + a megmaradó rendszereiket finomhangolják a többihez, addig ezek gyakrabban fognak előfordulni. Emlékszem, amikor elkezdték a 4G - t bevezetni, akkor is kvázi ugyan ez volt.
Alternatíva az, amit én -a felhasználó- a készülékem oldaláról megtehetek, illetve a türelem. Sajnos, nem egyik napról a másikra lesz ""jobb"".

(#7484) bmt50 válasza gerner1 (#7483) üzenetére


bmt50
senior tag

Technikai oldalról amit írsz, az teljesen jogos és érthető.
Marketing szempontból viszont:
1. nem ártana egy kis "Építjük az érdekedben(?) az ötgét, és közben légy türelmes és bocsi, hogy most szarok vagyunk" reklámszlogen,
2. No meg az átállás idejére időszakosan csökkenteni a díjakat ott, ahol éppen az átállás/tesztelés körüli balfaszkodás, bocsánat műszaki munkálatok zajlanak.
Szerintem :U

Dudálj csak nyugodtan, épp tárazok!!!

(#7485) GoodSpeed


GoodSpeed
addikt
LOGOUT blog

Helló, két kérdés merült fel.

Az egyik, hogy hol lehet beállítani, hogy egy adott névjegyet mindig a SIM2-ről hívjon?

Magenta 1-esként ugyanis 4 Dominos számot tudtam hozzárendelni.

A másik, hogy hol tudom beállítani, hogy az anonim számokat ne blokkolja? Anyám mobilja meg nem küldi.

be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP

(#7486) pècsimunkás válasza GoodSpeed (#7485) üzenetére


pècsimunkás
addikt

Állítsd át anyád mobilját, hogy küldje.
Vagy írd be így a számod a telefonjába: *31#+3620/30/70........

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#7487) GoodSpeed válasza pècsimunkás (#7486) üzenetére


GoodSpeed
addikt
LOGOUT blog

Evolveo EasyPhone 500, egy fogyis az a készülék, nincs ilyen menüpont, majd megnézem ha nála leszek, hogy a *31#-tel küldi e... Mondjuk amilyen egyszerű olyan tartós :D

be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP

(#7488) benzol


benzol
aktív tag

Az októberi frissítés is megérkezett.

///\oo/\\\

(#7489) MadMancs válasza benzol (#7488) üzenetére


MadMancs
veterán

Ugyanez magyarul.
Fura ezt az Október elsejei biztonsági szintet olvasni szeptember 30.-án. :DDD Időutazó a Google. :DDD

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#7490) bmt50 válasza MadMancs (#7489) üzenetére


bmt50
senior tag

Vártam volna október 10-ig is, ha kapunk egy oneui 2.1-et.
No mindegy, korábbi telefonjaim támogatottságához képest ez mindenképpen pozitív és dícséretes. :K

Dudálj csak nyugodtan, épp tárazok!!!

(#7491) degec válasza benzol (#7488) üzenetére


degec
senior tag

Felrakva a frissítés, még szarabb mint volt volte off-al és csak 3g/2g mobilháló használattal viszont tökéletes.. :W

(#7492) benzol válasza degec (#7491) üzenetére


benzol
aktív tag

Nálunk a Digis és Vodás Volte is rendben van frissítés után is.

[ Szerkesztve ]

///\oo/\\\

(#7493) gyeniko válasza gerner1 (#7473) üzenetére


gyeniko
őstag

Annyival egészíteném ki, hogy a SIM kártya hely cseréje végül önmagában nem oldotta meg a problémát. Hétfőn reggel a kapcsolatok --> mobilhálózatok menüben kikapcsoltam a VoLTE hívásokat, valamint a hálózat mód menüben --> hálózat módban a 3G/2G hívásokat állítottam be. Azóta kb. 50 beszélgetés alatt nem produkálta a hibát.

Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!

(#7494) pècsimunkás válasza GoodSpeed (#7487) üzenetére


pècsimunkás
addikt

Küldeni fogja. 20 éve sok számot így irok a telefonba.

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#7495) degec válasza benzol (#7492) üzenetére


degec
senior tag

na legalább Nálatok jó.. ennek örülök, de én Telekom :D.

(#7496) timelord1987


timelord1987
őstag

Sziasztok!

Valaki tud segíteni, hogy mi okozhatja, hogy nem működik a mobilinternet? (Telekom)

(#7497) MadMancs válasza timelord1987 (#7496) üzenetére


MadMancs
veterán

Szia.
Ennyi infóból maximum 1414/1777 tud segíteni.
Milyen előfizetés, milyen netcsomag? Telefonban telekom sim van bekapcsolva adatforgalomra? APN beállítások rendben?

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#7498) timelord1987 válasza MadMancs (#7497) üzenetére


timelord1987
őstag

Szia!
Domino Fix Extra 1GB internet. Igen, a Telekom sim van bekapcsolva adatforgalomra.
APN beállításokat hol lehet ellenőrizni, mik a helyes beállítások?

(#7499) Zssom


Zssom
tag

Sziasztok
Az A50-ből, mint sok más Samuból alattomos módon apránként eltüntették a gyorsítótár egygombos törlési lehetőséget. Az itt fórumozók sokaságával együtt én is megismertem az új módszert, a recovery-ben a wipe cash partició kiürítésének alkalmazását. Mindent a tankönyv szerint csinálok, yes-t nyomok, ahol kell, kiírja, hogy végrehajtva, utána reboot, a készülék szépen újraindul, viszont egy büdös kbyte-nyi hely sem szabadul fel vele. Megnézem külön az alkalmazások gyorsítótárait, és azok ugyanúgy tele vannak, mint a déli busz. Ha egyenként kézzel törlöm, akkor valóban törlődik és felszabadul egy csomó hely, de ez elég hosszadalmas művelet.
Azt szeretném megtudni, hogy van-e olyan kedves fórumozó, akinél a wipe cash törlés valóban szabadít fel helyet és gyorsítótárat is töröl. A telefon gyári, független, magyarországi, rendes frissítésekkel stb.
A válaszokat előre is köszönöm
Zs.

(#7500) gerner1 válasza Zssom (#7499) üzenetére


gerner1
veterán

"utána reboot, a készülék szépen újraindul, viszont egy büdös kbyte-nyi hely sem szabadul fel vele."
- Nem látod, mert az OS -é eltérő partíción van. Elkülönülve, az app -ok gyorsítótáraitól.

Egyébként, régebben sem volt menüpontja az OS gy. tár törlésnek, csak a recovery állt rendelkezésre, ahogy most is.

Az újabb készülékeken ( ~2018 -tól), a samu annyit változtatott (régebben a mérete fix volt), hogy amikor települ egy update, akkor a gyorsítótár méretét, változtatja kis mértékben, a telepített appok száma & a telepítést megelőző "x" időszakban leginkább használt appok általi igény függvényében.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.