Hirdetés

2024. június 7., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#7951) rothfb


rothfb
veterán

Nekem is megjött XEH független romra, de még nem frissítettem. 1248 Mb, combos. Délután megcsinálom, most kell a telefon.

(#7952) bmt50 válasza rothfb (#7951) üzenetére


bmt50
senior tag

Nekem még nem jött semmi XEH-re. Azt írja, hogy a novemberi naprakész. Sebaj, talán később.

Dudálj csak nyugodtan, épp tárazok!!!

(#7953) rothfb


rothfb
veterán

Frissítés feltelepítve, OneUI 2.5, december 1 a biztonsági szint, 1,2 Gb volt. Egyelőre minden rendben, működik az ami eddig is.

(#7954) fdani0807 válasza rothfb (#7953) üzenetére


fdani0807
tag

Megkaptuk mi is az Edge-panelt?

(#7955) rothfb válasza fdani0807 (#7954) üzenetére


rothfb
veterán

Hogy tudom megnézni?
Egyébként a frissítés leírásában tuti nem volt benne...

[ Szerkesztve ]

(#7956) fdani0807 válasza rothfb (#7955) üzenetére


fdani0807
tag

Azt hittem automatikusan bekapcsolja, illetve abból kiindulva, hogy az A70 is megkapta tudtommal.
Kijelző esetleg, vagy a speciális funkciók. Ha egyik se még mindig ott van a kereső. :D

[ Szerkesztve ]

(#7957) MadMancs válasza rothfb (#7955) üzenetére


MadMancs
veterán

3.0 alatt: beállítások - kijelző - Edge panelek.

Hátha :DDD

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#7958) gerner1 válasza rothfb (#7955) üzenetére


gerner1
veterán

Másik készüléktípuson, szintén 2.5 -ön: Beállítások ⇒Kijelző ⇒Edge képernyő ⇒Edge-panelek

(#7959) bmt50 válasza MadMancs (#7957) üzenetére


bmt50
senior tag

Közben rájöttem, hogy ez hazánkba még nem érkezett meg, csak Románia és Szerbia XEH-es telefonjai

Dudálj csak nyugodtan, épp tárazok!!!

(#7960) gerner1 válasza bmt50 (#7959) üzenetére


gerner1
veterán

- XEH = a Magyar független régiókód.
- ROM = Román független régiókód
- SEE = Dél-kelet európai független régiókód, ebben van benne a független Szerb régió is, mivel a Szerbeknek csak 1 db önálló kódjuk van (MSR) az ottani Telenor

(#7961) bmt50 válasza gerner1 (#7960) üzenetére


bmt50
senior tag

Óh, bocs! Köszi :R

Dudálj csak nyugodtan, épp tárazok!!!

(#7962) rothfb válasza MadMancs (#7957) üzenetére


rothfb
veterán

Nincs edge képernyő. Keresővel sincs. Majd talán a 3.0-ban.

(#7963) gerner1 válasza bmt50 (#7961) üzenetére


gerner1
veterán

Nincs mit. Egyébként, jó irányban kerestél, mert azokra a régiókra valóban megjelent hivatalosan (is).

Ugyanakkor, mivel ennél a készüléktípusnál, ezek a régiók, mind az OXM firmware -be tartoznak [tehát az említett régiókra (is!) ugyan azt a firmware csomagot adják ki...] így, ha valaki nem tud várni még ~1-4 napot, akkor opcionális lehetőség, hogy Frija -val letölti, majd ODIN -nal felrakhatja (a HOME_CSC -vel update -ként megy végbe a flash..) .

[ Szerkesztve ]

(#7964) MadMancs válasza rothfb (#7962) üzenetére


MadMancs
veterán

Asszony A50 ére még nem érkezett meg így csak tipp volt hogyan van akkor arra van. Én spec 3.0 alatt ki is kapcsoltam. Idegesített hogy mindig belekavar a gesztusbvezérlésbe :DDD

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#7965) bmt50 válasza rothfb (#7962) üzenetére


bmt50
senior tag

Ez mondjuk bosszantó, nettó bosszú!
Ez olyan, mint amikor választhat az ember, hogy kell-e a kocsiban a tempomat vagy sem. Ha nemis használod, jó érzés hogy ha kell, akkor benne van és használhatod.

Dudálj csak nyugodtan, épp tárazok!!!

(#7966) dave987 válasza gerner1 (#7960) üzenetére


dave987
aktív tag

Nekem MSR a csc kód. De nekem csak 1/4 évente jön frissítés, tehát annak januárban lesz ideje. De lehet hogy már elsején. Nem értem amúgy ezt. Ha egy telefonra a gyártó havonta ad ki frissítést akkor a szerb telenoros firmware-re miért csak negyedévente érkezik? Na nem mintha bármiről is lemaradnék... Ez a 2.5 is csak apróság. Inkább csak a tudat... :D

[ Szerkesztve ]

(#7967) gerner1 válasza dave987 (#7966) üzenetére


gerner1
veterán

Az a helyzet, hogy hosszú évek óta ez a ~jellemző a telenoros régiókódokkal, és más készüléktípusokkal kapcsolatban is helytálló abban az esetben, ha az adott típus esetében a telenoros kód önálló, azaz "single-CSC" mint itt: az MSR. Szóval, talán a két cégcsoport speciális viszonya adhat magyarázatot erre.

(#7968) dave987 válasza gerner1 (#7967) üzenetére


dave987
aktív tag

Értem. Valójában lényegtelen, föltéve hogy a 3 hónapot betartják és minden frissítést ugyanúgy megkap.

(#7969) kugli


kugli
aktív tag

Van valami érdemi különbség az új és régi szoftver között? Egyáltalán bármi újdonság eltérés a számozáson kívül :DD

(#7970) pècsimunkás


pècsimunkás
addikt

Sziasztok!

Az alkalmazás váltó mostanában csak akkor müködik nálam, ha bent vagyok egy alkalmazásban.
Főképernyőnél felhúzom az alkalmazás váltót nem történik semmi.
Esetleg másnál is előfordul ez?

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#7971) rothfb válasza pècsimunkás (#7970) üzenetére


rothfb
veterán

Nálam működik főképernyő esetében is...

(#7972) bmt50 válasza pècsimunkás (#7970) üzenetére


bmt50
senior tag

Nincs alternatív lancser telepítve a oneui mellé?

Dudálj csak nyugodtan, épp tárazok!!!

(#7973) PA80


PA80
tag

Sziasztok!

Aki feltette már a 2.5-öt, milyen változásokat tapasztal? Érdemes felrakni? Nekem se jött még meg (Telenoros XEH ROM-om van). Mondjuk, én nem vagyok frissítésmániás, szóval nem izgat, hogy még nem kaptam meg, csak érdekelne, mit rejt az az 1,2 GB! :)

[ Szerkesztve ]

(#7974) pècsimunkás válasza bmt50 (#7972) üzenetére


pècsimunkás
addikt

De, a Nova.

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#7975) bmt50 válasza pècsimunkás (#7974) üzenetére


bmt50
senior tag

Próbáld meg törölni, és egy újraindítás után kipróbálni.
Első körben elég talán az adatok törlése is az Alkalmazások menüben.

Dudálj csak nyugodtan, épp tárazok!!!

(#7976) pècsimunkás válasza bmt50 (#7975) üzenetére


pècsimunkás
addikt

Ok, köszi.

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#7977) Szajo


Szajo
őstag

Sziasztok!
Tapasztalat valaki olyat, hogy hivás után "lefagy a teló"?
A kis redőnyt le lehet húzni, meg reagál dolgokra a telefon, de a hívás ikon percekig ott marad... Már cseréltek akksit+főpanelt gariban mikor csinált hasonlót, akkor volt egy FR is... Akkor hívás után melegedett is a teló+ kikapcsolás után teljesen lemerültnek érzékelte, de ez az akksi dolog a cserével megjavult
Tud valaki erre valamit?

(#7978) bmt50 válasza Szajo (#7977) üzenetére


bmt50
senior tag

Egyértelmű hardver hiba!!!
Beállítás ezt nem orvosolja. Semelyik szolgáltató VoLTE, vagy sima hanghívás módja nem generál ilyen hibát!
Vissza szervízbe, "fussá neki mégecce" módba. :C

Dudálj csak nyugodtan, épp tárazok!!!

(#7979) gerner1 válasza bmt50 (#7978) üzenetére


gerner1
veterán

Simán van ilyen hiba, ha pl az a torony -amihez éppen csatlakozom- nem biztosít VoLTE -t (nem törvényszerű, hogy az, mindig mindenhol van, és aktív is..), és ez miatt a szokásos fallback van. Ez utóbbi pedig, gyakran eredményez ilyen hibát, ha gyenge a térerő, vagy az adott időpontban forgalom elterelés van a szomszédos tornyokra, stb, stb ...

[ Szerkesztve ]

(#7980) Szajo válasza gerner1 (#7979) üzenetére


Szajo
őstag

Nincs bekapcsolva a VoLTE....

(#7981) gerner1 válasza Szajo (#7980) üzenetére


gerner1
veterán

Akkor pedig, neked mindenhol fallback van.

Ugyanakkor, más topikokban (más gyártók, más készülékei..) is jeleznek hasonlókat. Nagyjából ~szept közepe óta picit több van. Korábban akkor volt ~ennyi, amikor a 4G -t építették ki, és rengeteg tornyot érintett az antennák installálása, majd a tornyok kalibrálása / finomhangolása / a 'speckó' beállítása a központaban.

Mostanában pedig, éppen az 5G -t építik ki, tehát ismét az : "antennák installállása, majd a tornyok kalibrálása..." van terítéken, ráadásul pl a telekom éppen folyamatosan kivezeti (megszünteti) a 3G -t.

Szóval, egy többszörösen összetett dologról van szó.

(#7982) bmt50 válasza gerner1 (#7979) üzenetére


bmt50
senior tag

Én ilyen szinten nem értek ehhez, de akkor mégis miért okoskodok bele?
1. Szajo kollégának telefonbeállítás ezt a hibát nem okozhatja, így Ő júzer módban nemis tud a hibakép ellen tenni semmit.
2. A szolgáltatás állapota -tökmindegy melyik szolgáltató- jelenleg így NOK! Nem tud a kifagyott telefonon újabb hívást indítani az A50-nel. A szolgáltató egyéni szoc.problémája, hogy a hálózatfejlesztést a tornyain hogy végzi addig, míg az Ügyfelek nem szívnak miatta.
3. Népszerű telefon, sok helyről vagyunk itt az A50 topicban, de ilyen hibával nem jött még senki. Szerintem kizárt, hogy csak 1 helyen okoz a tornyok installálása és kalibrálása fallback-et.

[ Szerkesztve ]

Dudálj csak nyugodtan, épp tárazok!!!

(#7983) gerner1 válasza bmt50 (#7982) üzenetére


gerner1
veterán

Akkor, lehet érdemes tájékozódnod, mert amiket leírtam mind megállnak (nem én találtam ki..). A szolgáltatók pedig, ha éppen úgy gondolják, akkor például megszüntetnek tornyot is (erre is volt már példa) úgy hogy nem közlik az ott élő "érintettekkel", amellyel biztosan rosszabb lesz az adott területen a lefedettség, és minden ami ehhez még járulékosan kapcsolódik...

Némi infó (kezdésnek), hogy milyen "lehetősgeket" is hordoz a fallback: LINK

[ Szerkesztve ]

(#7984) Szajo válasza bmt50 (#7982) üzenetére


Szajo
őstag

De miért van, hogy nekem az S10en vagy anyának az A40en sem csinálja, fater iphoneja sem, tesóm S8a sem? Az A50 pedig baratnőmé.

(#7985) bmt50 válasza gerner1 (#7983) üzenetére


bmt50
senior tag

Köszönöm az építő jellegű információkat. Természetesen igaz, hogy nemcsak készülék-oldalról, hanem hálózat-oldalról érkező problémák is okozhatnak hibaképeket! A cikkekben leírt fallback-et én is tapasztaltam, mikor a gyenge vezetékes internet sávszélességet próbáltam kompenzálni a Telekom gyorsító szolgáltatásával. A sávszélességet növelő mobilinternet sim kártya egyszerűen nem tudott csatlakozni az esti órákban, hogy rásegítsen, mert túl sokan "lógtak" a közeli tornyon. :((( A Telekom a hibát elismerte, de ígéreteken kívül mást nem kaptam.
Azonban felhívnám figyelmedet a tényre, hogy Szajo kolléga barátnőjének telefonja nem a hívás felépülésének idején, hanem a hívás bontása után fagy ki, illetve nem VoLTE módot használ, ÉS a környezetében lévő más telefonok ezt a hibát nem produkálják. Innen nézve ez sajnos készülékhiba.
Nem célom addig forgatni a szavakat, amíg igazam lesz. Ha valamit nem jól tudok, el szoktam ismerni. Postjaimban most is a segítő szándék vezetett.
Abban maximálisan egyet érthetünk szerintem, hogy ezeket a szolgáltatókat nem a betlehemi csillag vezette hazánkba, hanem anyagi haszonszerzés céljából kezdték meg működésüket. Ha kishazánk kormánya adókkal sújtja a piaci szereplőket, nem csoda, ha azok elkezdenek nem fejleszteni, és ott b..sznak ki a kormámyt támogató lakossággal, ahol a törvény engedi. :F

[ Szerkesztve ]

Dudálj csak nyugodtan, épp tárazok!!!

(#7986) gerner1 válasza bmt50 (#7985) üzenetére


gerner1
veterán

Javasoltam a más topikokban tájékozódást , de jól látom, hogy nem tetted meg (sajnos). Én elvégeztem a keresés feladatát [hosszú évek óta jelentkeznek ezek (nem túl gyakran) a problémák, és nem csak Ő és te vagytok az elsők ezzel/ilyesmivel..] és a rendelkezésre álló információkból tudom, hogy a készülék akár ki is fagyhat akkor is, amikor a hívás befejeztével vissza akarna állni a toronyra 4G -re (merthogy a készülék beállítása szerinti legmagasabb szolgáltatás szintet célozza meg ez is...), miután VoLTE nélkül a lezárt hívás 3G vagy 2G -n ment végbe.

De, énfelőlem be is viheti szervizbe ha az megnyugtató számára. Lehet, hogy pont az említett készülékkel "van hiba", de az is lehet, hogy csak a szokásos gy.tár törlést csinálják meg + esetleg szoft.frissítenek ... Esetleg neki is adnak olyan tanácsot (szerviztől), mint ebben a topikban másnak is (az 5G kiépítés & a fallback miatt), hogy átmenetileg milyen beállításokkal használja a készüléket.

Neked, ebben, egyedül abban jó a meglátásod, hogy az egyszerű végfelhasználónak nem kell értenie a készülék & hálózat működésének ilyen mélységeihez. Csupán használná azokat, ami érthető "elvárás".

[ Szerkesztve ]

(#7987) gerner1 válasza Szajo (#7984) üzenetére


gerner1
veterán

Azt megvizsgáltátok már, hogy a 'hiba' konzekvensen, minden híváskor jelentkezik, avagy sem? Valamilyen karbantartó műveletet szoktatok végezni (ha igen, akkor mi az ), valamilyen időközönként ?
- Amennyiben mindig (eddig , ilyen infó nem volt..), akkor a készülék-hiba esélye közelebb van a 100 -hoz a '90-100% esély' tartományban.
- Amennyiben nem, akkor azért csak felmerül a kérdés (a gyakorisági mutatóval), hogy a tapasztalt jelenség az készülékhiba esélyének erősítő, vagy azt gyengítőjeként lehet értékelni (?) ... Tehát, annak mérlegelése, hogy egy -jellemezzük most így- "random" jelenség minek a valószínűségét erősít(het)i (??).

Ezekre, ilyesmikre, biztosan van neked is egy válaszod, véleményed, következtetésed.. 👍

[ Szerkesztve ]

(#7988) bmt50 válasza gerner1 (#7986) üzenetére


bmt50
senior tag

Szerintem jó dolog, ha van az A50 topicban egy olyan fórumtárs, aki az átlagnál többet tud a rendszer hátteréről, mely rendszernek csak egy eleme maga a telefon.
Elismerem, hogy idő és érdeklődés hiányában nem olvastam utána, hány típus dobott még ehhez hasonló hibát.
Ez lényegtelen akkor, HA:
- nem vagy Telemax szervizes, akinek birtokában van az összes kalibrált műszer és gyári alkatrész, ami a hibaok elemzéshez és javításhoz kell (ha javítás szükséges egyáltalán).
- nem vagy az adott szolgáltató hálózati karbantartója, hogy megszerzett tudásod és tapasztalatod alapján módositsd az adott torony beállításait, működését.
- pénzed vagy egyéb hasznosítható előnyöd nem származik a megszerzett tudásból.
Mivel sem én, sem itt a tagok többsége szerintem nem tartozunk a fenti csoportokba, felesleges időt szakítani ennek a tudásnak a megszerzésére, ami 4-5-10 év múlva el is avul, ha nem követed.

Ami infót viszont posztoltál erről, azt illik megköszönni, ahogy meg is tettem.
Sajnos itt a tény az, hogy az A50 telefon beállításai nem fogják orvosolni a problémát, a többi pedig a szolgáltató és/vagy a telefonszervíz dolga.

[ Szerkesztve ]

Dudálj csak nyugodtan, épp tárazok!!!

(#7989) gerner1 válasza bmt50 (#7988) üzenetére


gerner1
veterán

"Sajnos itt a tény az, hogy az A50 telefon beállításai nem fogják orvosolni a problémát, a többi pedig a szolgáltató és/vagy a telefonszervíz dolga."
- Ez az, amelyhez kevés az infó. Nem véletlen kérdeztem tőle, hogy pl milyen karbantartási műveleteket végeznek, stb..

User oldalról, ha random a jelenség (és ha már az "ember" kérdezett), meg lehet tenni (tehát nem kötelező, de van némi 'mozgástér'..) ebben a problémakörben is olyasmiket, amellyel további lehetőségeket tud kizárni, és tesztelni, mivel nem klasszikus értelembe vett készülék fagyásról van szó (maga a készülék müxik...). A problémakört elszenvedők zömének, általában "segített/segít":
- OS gy.tár törlése, majd az appok között a Telefon app gy.tárának a törlése, amelynek értelme a készülék ilyen szempontból történő kizárása az elkészített ellenőrző listáról, azaz pl: "van hová gy.táraznia".
- Ellenőrizni, hogy milyen üzemmódban van használva (pl energiatakarékos üzemmódok, tudnak érdekes szimptómákhoz hozzájárulni...). Tehát, ha mondjuk ilyesmi is megáll (ezt sem tudhatjuk, mert nincs infó), akkor másikat választani az helyett.
- A hálózati beállításokban, átmenetileg, fix 2G -re állítani a készüléket, amellyel kizárható a fallback, és az is, hogy hívás után a magasabb szintű, de -adott esetben- gyenge térerő miatti a 4G -re visszatéréskor ne ragadhasson be az előző hívásnak a bontási session -je.
- Amennyiben olyan az előfizetés, vagy a használati körülmény, hogy van lehetőség (és az aktív is) a VoWiFi -re, akkor azt is érdemes kikapcsolni, átmenetileg.
Ezek után, pár hétig így használni. Jellemzően, egy-egy területen nem tart tovább ~3-5 hétnél, amíg a bázisállomásokon elvégzik amit kell, és a központban is állítanak a hívásfelépülési időlimiten. Ezt követően, némi türelem után, meg lehet próbálni ''visszaállítani a dolgokat'.

Szóval, azért van "valami" beállítási lehetőség az A50 -ben is, amit még szerviz előtt az ember megtehet, kipróbálhat,stb,stb. Persze nem kötelező, csak más topikokban (is), már 'áthidalást' adtak a többségnek...

Értelemszerűen, ha a probléma minden hívásnál kivétel nélkül jelen van, és/vagy ezzel együtt teljes (valós) készülék fagyásról van szó ⇒akkor szerviz, mert esélyesebb egy hardver hiba.

Aztán, akadnak egyéb lehetőségek is, de azokhoz szintén nincs infó, így -most- nem lehet "őket" vizsgálni...

[ Szerkesztve ]

(#7990) Sethdobaloah


Sethdobaloah
senior tag

új frisítés legyilkolta a telefonom... mármint a "desktop" része halott... appokat nem lehet megynitni csak a beállításokból, fagy az egész. Szuper.

...csak én vagyok helikopter?

(#7991) rothfb válasza Sethdobaloah (#7990) üzenetére


rothfb
veterán

Van fent valami luncser (launcher😃)?

(#7992) Sethdobaloah válasza rothfb (#7991) üzenetére


Sethdobaloah
senior tag

Nincs, minden gyári volt.

...csak én vagyok helikopter?

(#7993) rothfb válasza Sethdobaloah (#7992) üzenetére


rothfb
veterán

Egy gyári visszaállítás segíthet.

(#7994) Sethdobaloah válasza rothfb (#7993) üzenetére


Sethdobaloah
senior tag

Az segített, csak újraéleszteni a banki appokat meg minden szemetet... nem 2 perc.

...csak én vagyok helikopter?

(#7995) rothfb válasza Sethdobaloah (#7994) üzenetére


rothfb
veterán

Ez ilyen. Viszont figyelj amikor telepíted az appokat. Jó eséllyel valamelyik okozta a fagyásokat. Persze a frissítés után jelentkeztek, de én is frissítettem és nem tapasztaltam olyat, amit te. Valamelyik program játszhatott közre a fagyásokban.

(#7996) draco31 válasza rothfb (#7995) üzenetére


draco31
veterán

Nekem lassan 2 éves, minden frissítést rakok fel ahogy jelzi, de egyszer sem kellett még gyári visszaállítást csináljak, nem lassult le sosem. 2x volt talán összeomlása, de egyébként semmi hiba szoftveresen.
Gondolkodóban is vagyok, hogy tartsam-e tovább, vagy hozzak valami újat január végén szerződéshosszabbításkor.

ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\

(#7997) GoodSpeed válasza draco31 (#7996) üzenetére


GoodSpeed
addikt
LOGOUT blog

+1

Nekem is most lenne aktuális előfizetésileg a készülékváltás, de megvagyok elégedve az A50-nel. A71 lenne ami érdekelne, de az meg már nem friss annyira :) Most ha bevállalok egy A71-et, jön pár hónapon belül az új....

be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP

(#7998) draco31 válasza GoodSpeed (#7997) üzenetére


draco31
veterán

Én alapvetően Xiaomi-s vagyok, előtte az volt 4 évig, legutóbb is azért lett ez az A50, mert nem volt a vodánál, most már viszont van választék.

ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\

(#7999) GoodSpeed válasza draco31 (#7998) üzenetére


GoodSpeed
addikt
LOGOUT blog

Nekem MI A2 volt, csak rollerrel lezúztam :( Így lettem gyorsan SAMSUNG-os, mert a másik ajánlat a Huawei P30 lett volna, de nemhogy a típus, a márka is tiltólistás nálam (mert volt prémium kategóriás Huawei táblagépem, aztán kapott egy 7-es Droidot a 6-os helyére, és kampó (120K-s motyó) .

Az új SAMSUNGOKnál már 24 hónap helyett 36 a támogatás ideje... szóval ez is a váltásra ösztönözne. Viszont az A50 is megkapja még a 11-es Androidot.

[ Szerkesztve ]

be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP

(#8000) Sethdobaloah válasza rothfb (#7995) üzenetére


Sethdobaloah
senior tag

Most így visszagondolva amikor megvettem a telót, lelkesen kigyomláltam belőle a samsung bloatware-t. Gondolom ez volt az első frissítés ami megzakkant a bixbi meg a többi szemét hiányától.

...csak én vagyok helikopter?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.