Hirdetés
- Send to qBittorrent (with SavePaths): Egy apró Firefox kiegészítő qBittorrenthez
- Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája – egy Ikea-horror igaz története
- -TongFang- Medion Erazer Beast 16 X1 - induló teszt így kora délután..."CB R23"
- Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- A Magyar Néphadsereg emlékére
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- Ketogén étrend
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- [K2]: AnyDesk átverés
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Terapeuta
őstag
Gondolkodtam rajta, olyan ideg voltam
Jobb lett volna, ha nem skippelek, és rátolok mindent, de a 9.2 két próbából nem sikerült.
Talán lesz pár event, ahol ez a kocsi használatos lesz. Amúgy szerintem jól vezethető és piszok gyors. Talán emiatt nem dobtam el.Amúgy pedig azon szórakozok, hogy - azt hiszem - l4ci "botját" a 10 körösön rövidítések nélkül nem is nagyon tudom megfogni...
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Petya25
őstag
Az hogy pályánként változik a fék és kormány karakterisztika az tényleg elég gáz.
Lehet ha minden off és a komány is 0 sense, akkor mindenhol egyforma lenne.
Biztos én vagyok a béna vagy a girók az eszközökben, de én nem tudom tartani az egyenest kormány high nélkül. Nem kanyarodik helyettem, nyíl egyenesen kimegy ha nem fordulok, tehát inkább az irányt tartja jobban ami nekem kell. Ha kifutok a pályáról akkor elég durván rákormányoz, nem hagy szabadon menni, de akkor már úgyis mindegy, dobós az eredmény. -
l4ci
tag
Hmm, az i7 fagy?! Mi a fene?! Nekem az SE tök stabil, nem nagyon veszem észre, hogy akadna, ellenben droidon... Jó, néha iPhone is belaggol, ha a háttérben megy a Waze és vmi aktivitást magyaráz Csillus (oszkározás közben sűrűn játszom, ha van sok új pálya), de amúgy nekem tök stabil szokott lenni. Persze valamelyik előző update kicsit bugos volt, de az kb mindenen laggolt, azt elég hamar javították.
Aztán van még egy 4.5 éves Sony Xperia Z tablet, még egyelőre ezen is elfut, de már elég kockás a grafika, közel sem használja ki a fullhd kijelzőt, de ezt már kb ezerszer kitárgyaltuk, hogy melyik OS hogyan interpolálja a felbontást. Van még egy fos kínai telóm, ha az elég érdekes dolgot produkált a múlt héten: a kép tök normális, de a hang az valami eszméletlen laggos, lassítva, elcsúszva, mint vmi rossz szellem-thriller filmben, fel akartam venni és kirakni youtube-ra, mert elég vicces volt, ha legközelebb is csinálja, akkor levideózom...

-
Igen, stimmel, csak eddig 92 volt a PR (vagy kevesebb... nem emléxem fejből.), most meg 94.
Egyik autóm 93.1 (Porsche), a másik 93.0 (Toyota). Szóval ha költök rá árárnyát (ami vélhetően cél volt a "fejlesztéskor"), akkor mehetek farmolni.. (majd megnézem melyikkel jövök ki jobban)...vagy marad a Ferrari F40 a Master sorozatból, szintén Le Mans, de csak 4 körös, tehát ~ negyed órás etap.
-
-
l4ci
tag
Néha a special event-eknél is működik a butítás, de nem mindig. Az 5. nap első feladatnál pl. sokszor próbáltam rá, mert ez a Speed Snap még fullos kocsival se volt egyszerű: 30 mp alatt nyerj és érj el max 184 km/h sebességet, holott 174-el is lehetett már nyerni. Mire elértem a snap végén a 184.54-et, addigra már 170 körül volt a teljesítendő cél az első helyhez. Ennél a feladatnál szerintem kicsit túllőttek a majmok, aki nem jó snapben (pl én se) az szenvedni fog ezzel a feladattal, mert nekem még a fullos kocsival is kellett vagy 10-15 próba, mire megtaláltam a jó íveket ezzel a csúszós vacakkal...
Kíváncsi vagyok, hogy holnap ugyanez hogyan fog menni 21 tuninggal...
-
Aladdin
aktív tag
A negyedik napnal meg nem tartok, majd holnap beszamolok.
A harmadikat most csinaltam meg, nem kellett visszafordulnom, a celvonalon megvolt a 260.
3 koros tuning van az auton, szoval igen, eddig ugy gondolom, h kello tuninggal nem gond.
De mondom, holnap, ha igazad lesz, hidd el, be fogom vallani!
-
DigitXT
félisten
-
l4ci
tag
Ez alap. Ha nincs időlimit, akkor megfordulsz és úgy mész neki a célegyenesnek. Én is visszatolattam, mert elsőre elrontottam a parabolikát és nem volt elég a végsebesség a célig 21 tuninggal, pedig amúgy simán meglett volna, csak nem volt kedvem újra próbálkozni. Amúgy meg ezeknek a youtube videoknak az a lényege, hogy megmutatják, hogy hogyan lehet minimális tuninggal megcsinálni egy adott feladatot. Van aki sportot űz ebből, hogy minél kevesebb upgrade-et toljon rá, én jobb szeretem kényelmesen, arany van bőven mindkét profilomon...

Amúgy nekem most meg a felhő mentéssel-visszatöltéssel van bajom, a frissítés óta Android Kitkat-en (4.4) nem működik, se a mentés, se a visszaállítás. Még szerencse, hogy 4 eszközön van rajta az a profil, így tudom tolni asszony vagy a gyerek iPhone-jával, ott semmi gond sincs. Meg 5.1-es droidon se. Megint egy jól sikerült update... Persze frissítsek fw-t, de ha erre a kínai fosra nem adtak ki újabbat, akkor hogyan? Hmm...
Amúgy nekem nem akad iPhone SE-n, pedig ugyanaz a SoC van benne, mint a 6S-ben, szóval nem tudom nálatok mi lehet...
-
Petya25
őstag
-
Terapeuta
őstag
Én úgy emlékszem, hogy az első próbálkozásra minden előjel nélkül nem engedett tovább. Aztán volt, hogy mocorgott az első, meg a második előttem, és emiatt szakadt meg a folyamatosság. Bennem is volt feszkó, de meglett (a szükséges fejlesztésekkel, ami az utolsó pálya teljesítéséhez kell). Én a 4.1 és 4.2-vel voltam a határon

-
l4ci
tag
Ez nem volt egyszerű feladat még a fullos kocsival se, vagy kicsúsztam vagy véletlenül kilöktem az elsőt, nehéz volt olyan közel maradni hozzá végig, de azért csak meglett. Pár újraindítás nekem is volt, de azért annyira nehéz sem volt, voltak ennél szivatósabb feladatok is korábban. Bár fullos kocsival egyik se nehéz, kevés tuninggal már kihívás, mert nem mindig lehet butítani, főleg ha időre kell teljesíteni...
-
Terapeuta
őstag
Az utolsó körben végig 50 m-en belül kell maradnod az előtted lévőhöz képest folyamatosan. Én a biztonság kedvéért az első két körben kényelmes rést csinálok a második és a negyedik helyezett között (feltételezve, hogy harmadiknak érkezem) .
Megmondom őszintén pontosan már nem emlékszem, de volt ebben a sorozatban talán két futam, amit ingyen lehetett szkippelni (viszont emlékszem a feladatra, szóval meg kellett csinálni). -
Sordoran
addikt
-
Terapeuta
őstag
Gondolom, már túl vagy rajta.
Ezeknél a versenyeknél (pl. itt, ahol a feladat: idő + 1 mp. off track) én próbáltam nagyon vigyázni a verdára: ütközés vagy koccanás nélkül feljönni a legelején. Ha ez sikerül, meg fogsz lepődni, mennyire egyszerű. Persze azért észnél kell lenni. -
-
l4ci
tag
Nem hallottam még több 100 km-es endurance miatti bannolásról, sokan csinálják, mert ha jó napon nyomod (fame bónusz), akkor akár több szintet is lehet lépni egy 8-10 órás endurance futammal. Persze nem mindenkinek van türelme ennyit nyomni, nekem speciel nem kell se több arany, se több RS, tehát biztos nem fogok ilyen nyomni mostanában...

Mellesleg meg, ha itt akarsz farmolni, akkor azért jó sok aranyat bele kell tolni az FXX-K-ba, mert ugye csak fullos kocsi esetén nyílik az exkluzív széria, szóval javítsák ki a hibát a majmok, ha nem akarnak ilyen eredményeket látni...

-
l4ci
tag
Le kell vágni néhány kanyart és sikánt a pályán, hogy utolérd az autókat. Ez csak akkor megy jól, ha assist-ok nélkül mész, mert a fék túl korán fékez, a kormány assist meg megpróbál az aszfalton tartani, az utolsó kanyart pl tökegyenesen át lehet vágni (a célegyenes előtt). Ha nem megy, akkor keress youtube-on videókat, hogy hol hogyan kell vágni, szerintem van egy pár. Itt van pl ez.
-
DigitXT
félisten
Nem az aszfaltcsíkon mész, hanem átvágsz a füvön. Amikor egy visszafordítónál csinálod, akkor amíg az ellenfelek körbemennek, te a füvön keresztül eléjük kerülsz azonnal (akár 2-3-nak is), így megkapod a 10 mp idő bónuszt (ellenfelenként, tehát akár 20-30 mp-et is egyszerre). Ha elég sűrűn dobálja be az ellenfeleket, és elég sok helyen lehet levágni a körben, kvázi végtelen Endurance futható.
Szerk: arra kell vigyázni, hogy 90 mp fölé nem tud menni a begyűjtött bónusz idő, tehát nem érdemes elpazarolni az előzéseket. Bár találkoztam már olyan bugos Endurance-szal még régebben, hogy ha nem állok meg, sosincs vége, hiába nem taktikázol semmit, csak mész körbe-körbe: a jó öreg Indy 500.
-
Terapeuta
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- 2013 Late 27 iMac - 1TB HDD i5 core4 24GB RAM 2GB GTX
- Bomba ár! Toshiba Portege R930 - i5-3GEN I 4GB I 320GB I DVDRW I 13,3" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Toshiba Portege X30-E - i5-8250U I 8GB I 256SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Toshiba Satellite Pro A40-D - i5-7200U I 8GB I 256SSD I 14" HD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Toshiba Dynabook A40-G - Intel 5205U I 4GB I 128SSD I 14" HD I Cam I W11 I Garancia!
- Vállalom Xiaomi Okoskamerák szoftveres javíttását
- Eladó Oppo A78 5G 4/128GB / 12 hó jótállás
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Mini 128GB Blue-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3852, 100% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R7 5700X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 4070 12GB ZALMAN M4 A-Data 750W
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Jobb lett volna, ha nem skippelek, és rátolok mindent, de a 9.2 két próbából nem sikerült.![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)







)
Szerk: arra kell vigyázni, hogy 90 mp fölé nem tud menni a begyűjtött bónusz idő, tehát nem érdemes elpazarolni az előzéseket. Bár találkoztam már olyan bugos Endurance-szal még régebben, hogy ha nem állok meg, sosincs vége, hiába nem taktikázol semmit, csak mész körbe-körbe: a jó öreg Indy 500.
