Hirdetés
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Gurulunk, WAZE?!
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Új hozzászólás Aktív témák
-
NNME
csendes tag
válasz
ntglaci
#7840
üzenetére
Amikor töltöd le a frissítést, akkor nem szoktad elolvasni a Whats New részt? Az App Store-on és a Play Store-on is írja, hogy új Time Limited Series jön amiben megnyerhető a Porsche 911 RSR 2016 és a Corvette C7.R-is. Ezen kívül én a Changelog-ot is el szoktam olvasni mert kíváncsi vagyok, hogy mit javítottak a játékon, itt részletesebben leírják mindig mint az áruházakban.
Egyébként nekem nagyon tetszik ez az új Time Limited Series, sőt, azt sem bánnám, ha néha ilyen random régebbi autóknak is lenne ilyen eventjük mert a 151 autóból 140 hónapok óta a garázsban porosodik és jó ha van rá lehetőség, hogy új challengeken lehet(ne) meghajtani őket..
-
Ianbond
csendes tag
válasz
ntglaci
#7840
üzenetére
Hat mar egy ideje nagyon bekapcsoltak a gecisegfaktort a fejlesztok uj ticketrendszer gautlenten, henesys teljesithetetlen feladatok ha nem olsz ra tobb 1000 goldot, most meg mar ramennek arra is hogy ha nem figyelsz akkor 500-1000 goldot elkoltesz egy kocsira amit kesobb meg lehet nyerni
-
l4ci
tag
válasz
ntglaci
#7830
üzenetére
A Corvette-et is meg lehet majd nyerni vmi time limited eventben, legalábbis ezt írják a wikin, a Gauntletben lesz majd a Jaguar, én kivárom, nem költök rá addig...

Nekem még van hátra 9 verseny, estére már csak 6, és még van 4 nap. Azt hiszem bőven bele fog férni a maradék 4 napba, jól belehúztam az első nap. -
-
kgymac
őstag
válasz
ntglaci
#7745
üzenetére
Nekem most rollback-elt egy telefon (droid [nem, nem a telcsi a gáz, bár csak nekem "márkás", de simán megy rajta a 10 körös le mans, a java béna szemétgyűjtése miatt kell 20-30 futamonként újraindítani, ha elkezd akadozni]) újraindítást követően, 4 nappal ezelőttire
Korábban is volt ilyen, főleg eventek alatt, megszakításkor, de ez az első alkalom, hogy duplázáskor. Eddig 3 le-mans 10 körös futam bukta, mert reggel szerencsére mentettem. Jó kis dupla fame nap, ha elvesz minden megszerzett jutalmat... A -6 óráról nem is beszélve... Így feladom, még néha le mans-ozok a jövőben, de marad a végső cél néhány kedvenc kocsit (meg a korcsolyázós venom gt-t) maxra húzni. Pedig már "csak" a tavalyi 4 cipős doboz hiányzott. Lúfütty a majmok hátsójába 
-
DigitXT
félisten
válasz
ntglaci
#7733
üzenetére
Szerintem itt a topikban még senki nem jutott be a Rank A-ba (összetettben).

"Kicsit" nehéz ugyanis... Biztos vagyok benne, ha valakinek sikerül, beírta volna.Amúgy írtam PÜ-t, amiben leírtam, miért kéne hanyagolni a témát, de ti tudjátok.
És ennek már sok órája, és utána képes vagy rákérdezni arra, amit megírtam.
-
Gyurma_13
aktív tag
válasz
ntglaci
#7727
üzenetére
Igen én is a legál útban gondolkodtam, de annak ellenére, hogy a 437-es szinten vagyok, kevés a goldom.
Hiányzik 3 autó, az kb. 2400 gold, és nincs meg jópár event vége a PR szintek miatt, pl. Enzo Ferraris.Reklámokat már nem ad a VPN-en sem, max napi 5-6.
A heti TT-zés meg nem jó, csak ha már maxra húzott autóid vannak. 60-70%-ig tuningolt autóval nem sok esély van goldot szerezni.Szóval rájöttem, hogy egy idő után csak az a járható út, amit ti választottatok
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
De azt hogy lehet megoldani, hogy onnan folytatom, amit már elértem, és mégis sok sok "reklámnézegetéssel" megkeresett goldom lesz?lanbond: Van erről egy használati útmutató, privátban jöhet, megköszönném.
-
Ianbond
csendes tag
válasz
ntglaci
#7729
üzenetére
a maradék 38 kocsi az tök random, de igen a legtöbb az ugye az elitből hiányzik mivel eddig esélyem nem volt abba a sorozatba menni mert nem volt goldom a kocsikra (a felsoroltak közül az első 2 az meg is van)
Ügyeskedésre meg én vagyok a példa hogy igen is lehet a mostani legújabb updaten is (Androidon) -
DigitXT
félisten
válasz
ntglaci
#7727
üzenetére
Arra valószínű, de meg is kell venni!
Oké, már én sem számolom, hogy mi mennyi gold, mert röhej kategória:
viszont aki egyszer tud 39K goldot csinálni, az akárhányszor tud, szóval
én nem félnék attól, hogy nem lesz elég. Festésekre, meg "bizbaszokra"
viszont 100K gold is úgy elröppen, hogyöröm nézni...Az a "prémium".
-
l4ci
tag
-
l4ci
tag
válasz
ntglaci
#7697
üzenetére
Aha, akkor 5:30 és 6:30 között crashelt el a szerverük, mert azóta elérhetetlen. Mivel már elindítottam a telefonon, ezért mindenképpen le akar tölteni valamit és mivel nem tudja, ezért el sem indul. Otthon a tabletet már nem is próbálom online indítani, csak kikapcsolt wifivel, a mai bónusz már megvan, holnap estig csak megjavítják... A Front Runneres kép nekem sem tűnt el, nem szokott eltűnni, amíg a következő eventre nem jelenik meg az értesítés, vagy új frissítés nem jön. Elvileg jövő héten jön majd update is.
-
Aladdin
aktív tag
válasz
ntglaci
#7662
üzenetére
Szerintem azert, mert sikerult elotte a botokat lebutitanom...
Mas, eszembe jutott, h regebben, amikor ilyen verseny volt, h autot lehet nyerni a vegen, nem igazan kellett beletolni aranyt, inkabb jottem ki pozitivan, mint negativan. De mostansag siman belekerul 150-200 aranyba es egy rahedli penzbe egy "ingyen" auto. Legutobb a nascaros Ford elvitte vagy 5 milliomat. Jo, penzt konnyebb visszatermelni, de ez a ritkabb. Szoval latszik, h penzbeszedesre megy, nem kicsit. -
Sordoran
addikt
válasz
ntglaci
#7647
üzenetére
Valóban nagyon buta ez a Norm (vagy ha úgy tetszik az AI), elindul verseny, kicsit megtolom, így bemegy már egyik autó mellé, meg is előzi, majd első kanyarnál simán vissza engedi maga elé, pedig ő volt belső íven. Azt hittem falnak megyek. Amúgy az vált be, hogy a hosszú egyeneseknél elkezdtem tolni magam előtt Normot óvatosan. Mondjuk nem egyszerű, mert ahogy hozzáérek elkezd jobba-balra cikázni, ahelyett, hogy hagyná, hogy toljam magam előtt (és nem csúszik vagy valami, ő rántja el kormányt). Így végül meglett 5. próbálkozásra. De ez a szenilis barom elmehet a francba.

Az meg már külön poén, hogy repülő rajttal kezdődik, de úgy, hogy a cél előtt van mindenki, és 1 km/h-al gurul amíg zöldre nem vált. Szinte semmi különbség az álló rajthoz képest, csak egymáson vagyunk. -
l4ci
tag
válasz
ntglaci
#7643
üzenetére
Verseny előtt felhő mentés, ha Norm elkottázza, és nem bírja lenyomni az Agerákat, akkor visszatöltés és újra az egész. Nem tudsz segíteni neki, hagyd a saját tempójában menni, ne menj a seggébe, mert még véletlenül belecsúszol és még jobban kisodródik. Nekem is sokadjára lett meg, és nem rajtam múlt. Talán ha elveszítesz 2-3 versenyt (nem a kör végén, hanem az elején valahol), akkor az elején futó botok lassulnak annyit, hogy Norm utoléri őket a második kör végén. Én is a Porsche kanyarokban előztem meg az utolsó három betűs botot.
-
l4ci
tag
válasz
ntglaci
#7634
üzenetére
Norm egy fakezű vén tata, aki nem tud már vezetni, mert remeg a keze a kormányon meg a lába a gázpedálon. A harmadik verseny kb. ötödjére lett meg, mert nem bírta megelőzni az Agerákat. Egyenesben ott ment mögöttük, alig bírtam fékezgetni, nehogy véletlenül megelőzzem, aztán kanyarban végre nagy nehezen elment mellettük. Az első autót rendszerint a második kör végén sikerült utolérnie és néha meg is előzte. Aztán végül meglett ez is. Meg az ötödik verseny is, csak kellett egy kicsit pihennem a feladatra, mert tegnap este (éjjel) nagyon nem ment. Hazafelé éjjel egykor is 70-nel téptem, mert féltem a vadaktól, nem mertem 90-nel repeszteni az országúton. Szóval elég fáradt voltam már...
Végül ma reggel első kísérletre meglett a 278-as átlag, de nagyon ki kellett centizni minden féktávot. Érdekes és kellően nehéz is volt az utolsó nap. Kellett a full tuning, főleg a 8/5-höz. -
Sordoran
addikt
válasz
ntglaci
#7628
üzenetére
Én ráfékeztem kanyar előtt kicsit, aztán megcsúsztattam, a jobb hátulja végig "dörzsölte" a falat, és úgy ment végig. Traction controlt persze ki kell hozzá nyomni, meg ügyesen csinálni. Nem volt annyira vészes ez a nap nekem, megfelelő tuninggal. Drag-nál megakadtam picit, pontosabban nem is erőltettem első 2 try után, mert még pörgött rajta pénzes tuning, azt kivártam, majd 91.5 PR-al nem volt már semmi gond.
-
Sordoran
addikt
válasz
ntglaci
#7606
üzenetére
Itt a topikban mindig a nap/feladat formában jelöljük ezeket, vagyis a 6/5 az 6. nap 5. feladat. De lényegtelen végül is, értjük miről van szó.

Nekem 88.9 autóval is meggyűlt bajom vele, állandóan ping pong-ozni kezdtem autóval ha nagyot rántott, és falnak mentem, miután ráraktam hangot fokkal jobb lett, de így is kellett még pár nekifutás. Végén persze benne maradt 4 másodperc, óvatos autózással is. Kellett azért hozzá szerencse, hogy meg tudjam fogni. -
-
-
-
kgymac
őstag
válasz
ntglaci
#7574
üzenetére
Egy kör után volt 219-es átlagom, így inkább skipeltem. Remélem így kevesebbe fog kerülni a fejlesztés az event végén. Sajna, mindig van közben olyan feladat, ami próbálja eltüntetni a butítást.
A felhő mentéssel is szórakoznak, az eddigi eventekben skip után is lehetett menteni, ma nekem ezt nem engedte... -
l4ci
tag
válasz
ntglaci
#7574
üzenetére
Ez egy ilyen széria: bele kell borítani az aranyat, különben nem lesz meg az autó. Ez az Endurance vicces volt, sejtettem, hogy 20km felett lesz a vége, ezért rátoltam a szervízes managert, így csak nap végén kellett javítani. De így is majdnem 30km-t mentem és 230 fölött volt az átlag. Persze nekem már csak 1 tuning hiányzik, a többi rá van tolva. Ezzel végre bőven meglesz a speed rekord is, 440-et ment nekem a falhoz csapódásig...

A holnapi (ma esti) móka is érdekes lesz: Mount Panorama, itt van olyan feladat, hogy nyerj úgy, hogy nem mész 300 fölé. Ezzel nehéz lesz ilyen lassan menni...
-
l4ci
tag
válasz
ntglaci
#7565
üzenetére
Várj csak, mert én ezt elsőre elrontottam, véletlenül megelőztem, mert egy kanyarban kicsúszott, utána magam elé engedtem a következőt és hiába álltam a seggébe, nem akart tovább számolni. A következő próbálkozásnál már figyeltem rá, hogy nehogy kilökjem a csigabigát...

-
l4ci
tag
válasz
ntglaci
#7539
üzenetére
Ja, én Agerával 410-el csapódtam a falba a leghosszabb ovál szakasz után. Jól kitalálták ezt a néhány versenyt a végén, kell majd hozzá a fullos Venom.
BREAKING!
Új bugot fedeztem fel, nem tudom, hogy egyedi-e vagy sem, minden esetre vicces, vagyis inkább EPIC!

Múlt héten ugye nem adta meg a TT után a jutalmat. Tegnap este beléptem a telefonon a TT-be, erre feldobja, hogy Completed, Group C, 50 Gold. Pedig korábban a tableten már megkaptam! Próbáltam ezt eljátszani korábban a napi gold jutalmakkal, akkor nem jött össze, most meg teljesen véletlenül a TT-nél adta meg mindkét eszközre!
-
l4ci
tag
válasz
ntglaci
#7536
üzenetére
Bizony-bizony, mondtam már Nektek!

Két versenyt se lehet a fullos Agera R-rel lenyomni: a Speed Snapet és az Elimination-t, mert a Venom jobban gyorsul és nagyobb a végsebessége fullosan, mint az Agerának. Viszont a Daytona CUP-on le tudtam nyomni a Venomokat az Agerával, mert a botok még azzal se tudnak kanyarodni. A butításról csak annyit, hogy az Agerával a Speed Snapen nem nagyon tudtam 380-nál többet menni, és jópár próbálkozás után se ment 385 alá a szint, szóval nem tudom mennyi fail-est kellene ott tolni ahhoz, hogy 380 alá butuljon... -
l4ci
tag
válasz
ntglaci
#7485
üzenetére
Lehet utántölteni reklámokkal, de ezzel most megint csavartak egyet a kibaszás potméteren: nem érdemes sokszor újrakezdeni, mert több idő vagy arany vagy reklám. Egyértelműen a bevételük maximalizására törekednek - ha már egyszer ingyenes a játék -, valahogyan be kell hozni a ráfordított költségeket. Azért elkezdtem, napközben is tolom majd, hogy beleférjen az időbe, de mivel 8 nap van rá és minden autóm fullos, nem hiszem, hogy túl nehéz lenne.
-
l4ci
tag
válasz
ntglaci
#7479
üzenetére
Nálam LeMans most nem akad, ellenben Hockenheimring igen, ami relatív kis pálya. Főleg éjszaka, de van, hogy nappal is. A frissítés után szörnyű volt, diavetítés volt csak, vissza is tettem low-ra, de még így is szaggat. Nem csak éjjel. LeMans viszont jó, Spa is. Érdekes.
Petya25: én tegnap kaptam vissza a telefonom, fel is szúrtam rá a játékot, nyomtam felhő visszatöltést, de így se adta meg. Amúgy tegnap nálam bugzott a cloud save, hiába mentettem többször is, mindig a vasárnap esti mentést látta utolsónak, amikor ráfrissítettem. Ja és hiába toltam több 8-10 körös versenyt a Fusionnel, nem akarta megadni az utolsó badge-et a 150 aranyhoz. Érdekes, mert ma reggel viszont már működött mindkettő: a felhő mentés is és megvan az utolso completion is, bezsebeltem az aranyakat. Jöhet a TT idők javítása!
-
DigitXT
félisten
válasz
ntglaci
#7466
üzenetére
Jóvanna!
Hirtelen úgy tűnt, belekötsz, hogy trükközéssel vagyok gyors,
és ott rohadjak meg, ahol vagyok (
) noha nem hiszem, hogy bizonyítani
kéne, hogy trükközés nélkül is megy az (TT). HABÁR! A mostani (Veyron)
TT egy kicsit durva lett, mert először arra jöttem rá, hogy driftelve gyorsabb
bevenni azt a visszafordítót, kb. most először ebben a játékban, majd arra,
hogy ezt "tökélyre fejlesztve" már fékezni sem kell, csak bele kell driftelni
a palánkba, és az pont belök az ideális ívre. Na: az már nem egy szép kör.Ui: az ötlet nyilván elkeseredésből született, amikor már veszett fejsze volt
a futam (erősebb ellenfél, vagy túl sok hiba, mindegy), és minden mindegy.
Ez igaz a hivatkozott TT-re is... Én csodálkoztam rajta a legjobban, hogy a
saját magamhoz képest vert helyzetből mekkorát lehet fogni a drifttel.
-
DigitXT
félisten
válasz
ntglaci
#7464
üzenetére
Nem tudom mi bajod van. A rajzzal csak tippeltem a kollégának, hogy
gyengébb autóval hogyan lehet csillió gold beleölése nélkül is nyerni...
A hosszú egyenes közepénél gondolom azért nem lehet levágni, mert
ott van a fal. (A kép csak illusztráció, nem a játékból származik, LOL.) -
l4ci
tag
válasz
ntglaci
#7395
üzenetére
Én is sok változást tapasztaltam, főleg az extrém, teljesíthetetlen feladatokat az új szériákban. Viszont Daytonában továbbra is simán tudok nyerni, persze nem szabad kicsúszni, vagy kiforgatni valakit magad előtt, mert akkor lelassulsz és nagyon nehéz behozni a lemaradást.
Mivel nem sikerült befejezni az új Nascar szériát (Richard Petty), ezért csak most jutottam el a 17/2-es Hunter versenyig, ami Daytona Speedway-en megy. Padlógázzal, minden kikapcsolva, megcsúszás, fékezés nélkül +200 méterrel csak 3. tudok lenni, az első helyhez több, mint +300 méter kellene... Ez mi ez, ha nem szivatás? Hogyan lehet ekkora pályán plusz 100 métert hozni AI butítás nélkül?További teljesíthetetlen feladatok:
Legend / Breakneck Legends
21/3 Speed Snap, Daytona Road Course: a full tuningos Agera R-rel a dobogó közelébe se tudok érni, az éles kanyarból akárhogy hajtok rá az oválra, csak max 380-ig tudok gyorsulni a mérési pontig, ez meg 398-at vár. Ezt is csak a full tuningos Venommal lehet majd megnyerni, aminek jobb a gyorsulása és a végsebessége, mint az Agerának...
22/1 Speed Record, Daytona Road Course: szintén Agera R-rel, mert a Venom még lockolva van, a legnagyobb sebesség az oválon a falba becsapódás előtt: 410, viszont 433-at kellene menni. Szintén impossible, csak a fullos Venommal lehet majd megnyerni...
-
DigitXT
félisten
válasz
ntglaci
#7390
üzenetére
Nincs mit. Mondtam, hogy ez lesz: lásd még "csocsóbábu".
iPadon mondjuk nincs lehetőségem babrálni a grafikát. De ahogy Pompival összevetettük, valójában nincs is értelme, mert szög ugyanaz a Mini 2/4-n, mint az Air 2-n. (A frissítéssel én is éreztem még több röcögést, viszont furcsamód fordítva is igaz: ha nincsenek a képben sokan, egyre többször teker 60 fps-sel. Mérni most nem mértem: érzésre. Szóval néha jobban röcög, néha meg sokkal jobban fut, mint korábban. Érdekes.
)Szerk: nem az 5" a hibás, hanem a droid, közel sem renderel natívban, ezért csutkára húzott grafikával sem valami szép, szóval ahhoz képest valóban nem nagy cucc, hogy eltűnik néhány effekt. Azért a tükör elég feltűnő különbség kell legyen, bár nem tudom, hogy alapból nálad melyik profillal futott. Én is a tükröt kapcsolnám ki legszívesebben az iPadon, ha lehetne, mert eléggé felesleges (nagyon ritkán kell), viszont az erőforrást annak ellenére zabálja, hogy a felbontása alulmulja a droidot is.

-
l4ci
tag
válasz
ntglaci
#7381
üzenetére
Persze, a 4.1.6-os verzióban épp a hétvégén cseréltem ki és egy álom volt utána, úgy begyorsult minden. Fos grafikával persze, meg egy paca minden autó, de legalább lehet haladni...

Aztán jött hétfén éjfélkor a 4.2-es frissítés, felülírt mindent, már észre is vettem az akadozást megint, újra meg kell csinálnom a butítást... -
l4ci
tag
válasz
ntglaci
#7370
üzenetére
Én is így gondoltam, és hittem a játéknak, hogy "kell" a fejlesztés, mert rendre hard és extreme Boss-okat adott. De az egyetlen újrakezdés után csak Medium és Hard lett, és semmivel nem lett nehezebb, mint volt. Mondjuk addigra már fullos volt a verda, amit nem is bánok, mert amúgy is kell a szériában. Biztos meg lehetett volna csinálni kevesebb tuninggal is, de nekem már rendre erős botokat adott, amit egyszerűbb volt így letudni. Nem is igazán a Boss miatt kezdtem újra, hanem az 51. normál futam miatt: maradj pályán, ne csússz meg, ne ütközz Porsche Test Track Short-on, ez már múltkor se ment, nekem annyira szűk az a pálya, hogy inkább nem szenvedtem vele. További 5 verseny kellett volna még az utolsó Boss-hoz ezen kívül, és már csak 14100 pont hiányzott, egy újrakezdés után már két könnyű Boss futammal meg is lett. Szinte csak a 20 körös Ricsivel szívtam, ahhoz kellett egy óra, mire megcsináltam hibátlanul...

-
Pompi
nagyúr
válasz
ntglaci
#7361
üzenetére
Erőfitogtatás semmiképpen sem, lévén, hogy többszörösen kitárgyalt dolog, hogy a rendszer kvázi hozzád igazítja az ellenfeleket, nem ugyanazokkal az ellenfelekkel sőt, ezekben a Gauntletekben még csak nem is ugyanazokkal a versenyekkel találkozunk.
Egyszerűen nem volt rá pénzem. Az utóbbi hetekben, sőt, hónapokban szinte csak a challengeket, gauntleteket csinálom meg, néha néha tudok menni egy 10 körös LeManst pénzért meg fame-ért, de ez messze van a "farmolástól.". Szóval ami volt tizen x millió R$ az elfogyott, köszönhetően az előző Nascaros challenge-nek, ahol mind a négy dobozra több milliót kellett költeni.
A segítség nélküli játék meg a gyorsasághoz kell. Ezt is megbeszéltük már, hogy minden segítség elvesz a gyorsaságból, egyedül a kormány rásegítés maradt nálam, hogy ne kelljen akkorákat tekerni a tableten, de ahogy a többi elhagyására és a belső nézetre is rávettem magam, majd erre is ráveszem, hogy kapcsoljam ki, megszokás és gyakorlás kérdése. A manuál gáz és fék meg sokszor nem segít, de tetszik
egy sokkörös körbe-körbe Indianapolison vagy Daytonán ott volt már, hogy visszaraktam az automata gázadást mert fáradt a jobb hüvelykujjam 
-
l4ci
tag
válasz
ntglaci
#7363
üzenetére
Nehogy azt hidd! A full tuning rengeteg pénzbe kerül, nem csak arany kell hozzá! Én eddig kb 225 milliót kerestem és 223 milliót költöttem el összesen! Mivel a héten elvileg jön frissítés kelleni is fog a maradék pénz.
Szerk: igaz, hogy ez a pénz kb 900 órányi játékkal gyűlt össze, de aranyért nem nagyon farmoltam! Az elején még 2.1-ben a drágább, milliós autókért igen, meg amikor fame duplázó nap volt, akkor akár több hétig is offline, de nem a pénzért, hanem a szintlépésért, mert a frissítés után már nehezebb volt a szintugrás.
-
DigitXT
félisten
válasz
ntglaci
#7356
üzenetére
De hát ki beszélt 27 percről? Néhány körös Richmond* futamokkal van bajotok,
hogy állandóan kicsúszik az autó (csak úgy magától), és emiatt rögtön kuka a
futam, ami amúgy pár perc lenne, de sokszor újrakezdve sokszor pár perc...
Ehhez képest írom azt, hogy manuális gázzal pl. megfogható a "kicsúszás" is.
Senki nem mondta, hogy mindig jó lenne: 5,9"-on én sem szórakoztam vele.
De ha a futam megkövetelné (értsd, könnyebb lenne úgy), bizisten kibírnám azt
a 10-15-20x20 másodpercet ami ugye rendre 3:20-5:00-6:40 futamidő, és akkor
elég nagyvonalú voltam a köridőkkel (mivel 18-19-eket futni kell a győzelemhez).*: jó, hát volt itt említve Indy is, de az egy kicsit más stratégiát kíván...

-
Sordoran
addikt
válasz
ntglaci
#7346
üzenetére
Olyan jó időpontot választottak erre is...
Még felénél járok pontügyileg a Gauntlet-ben (igaz saját hibám, hogy nem kezdtem rögtön el, és elmúlt napokban mással is foglalkoztam, de) most utolsó 2 napot meg kell húznom, hogy meglegyen, és még a szervizek között időt arra szánni, hogy farmoljak fame-t, kösz nem.
Amúgy is annyira felhúzott most ez a Gauntlet, hogy az hihetetlen, ekkora fost. Leszenvedem 9 körös richmondot, majd kövi boss futam megint richmond, csak 13 kör... Szerencsére most TC-vel meglett (igen, lassabb, de sajna többször is azon buktam korábban, hogy megcsúszik a segge, és onnantól kuka a futam). Most már csak teljesítem, mert a 2 napos pénz tuning is pörög rajta, este lesz kész. De ha megint jön egy Nascar event, bele se kezdek. Hiába amerikai elsődlegesen a játék, és a célközönség is, unalmas, fos. -
DigitXT
félisten
válasz
ntglaci
#7345
üzenetére
Levezetném. TC nélkül nem tudsz befordulni, tehát túlkormányzol.
Túlkormányzol, tehát a TC-re nagy szükséged van, így mindig el-el
fogja venni a gázt (hogy segítsen körbeevickélni a pályán). Elveszi
a gázt, tehát nem tudsz egyetlen gyors kört se menni "ricsiben".
Lassú köröket futsz, tehát "hihetetlenül gyorsnak" látod a botokat!
Elképzelhetetlen sebességgel futnak a botok, nem eléggé butulva,
tehát nehéz a challenge. Túlságosan! Tehát a majmok mondjanak
le/nem éri meg szenvedni/véletlen sem csináltok semmit rosszul.Ui: hányszor levezettük itt (az évek során), hogy a segítségek mind
lassítanak? Erre többen fejtegetitek, hogy ilyen assist, olyan assist,
és még úgy sem megy: nem értem. Ja hogy BKV-n nem lehet ezen
futamokat zsinórban nyerni? Szerintem ez nem is baj: verseny van.Fullos autóval nem megy egy jó kör? Jön a manager, hogy "extrém"
lesz a challenge (Suzuka East), fejlessz még! Fullos autót hova?
Ezek után vártam, hogy megizzasztanak, mint a régi szép időkben,
de nem: 43.8 volt a legjobb bot legjobb köre. (Épp csak egy kávéra
kiállni nem volt időm... 43-as köröket futni nem túl megeröltető.
)
Nem mondom, hogy egy-két oválon nem küzdöttem! De ennyi kell.
Ha túl könnyű, az unalmas. Ahogy nekilátni a szériájának az is, így
feltuningolva, mert az elején annyira lassúak, mint egy sánta csiga.l4ci: fékezgetni? Miért is? Bele kell állni a fékbe időben, aztán picit
lehet gáz nélkül is gurulni. De igazán gyors kör akkor lesz, ha pont
addigra hagyod abba a fékezést, amikor már taposható a a gáz.
Na, ha valami, akkor az nehéz... Mondjuk 17-es köröket futni.
Szerencsére nem is szükséges annyira nyomni. Kis megcsúszás?
Gázelvétel+ellenkormányzás, megy a futam tovább. Időveszteség
az tény, de egy-két eset bele kell férjen: jobb megelőzni. Ha rossz
ütemben kezdted nyomni a gázt, rossz íven, elkottáztad a kanyart,
kevesebbet veszítesz, ha elveszed a gázt a csúszás/falazás előtt! -
l4ci
tag
válasz
ntglaci
#7345
üzenetére
Hát pedig én csak így tudtam megcsinálni. Óvatosan, szépen adagolva kell fékezgetni, és akkor nem húznak el nagyon. De tény, hogy még így is meg lehet csúszni, ha egyszer-kétszer rövidebb féktávot veszel a szükségesnél. Nálam a TC annyira érezhetően lelassított, hogy inkább kikapcsoltam. Ha megcsúsztam akkor kilőttem és újraindítottam.
-
kgymac
őstag
válasz
ntglaci
#7342
üzenetére
Hasonló eredménnyel nekem is meglett, de nálam némi arany is bánta (kb.200 az upgrade gyorsítás a kevés szabadidő miatt). Kissé ko:cso:go:k voltak a majmok, mert ugyan csak pénzes az összes fejlesztés, de ha kivárom, csak az event utolsó napján lehetett volna sikerrel versenyezni a boss efutamokon. Csak az első boss futam volt easy, a másodiktól hard, a negyediktől extreme, nem is jutottam a 19. futamon túl. Beletoltam kb. 150 aranyat, de ugyanúgy max 4. lettem, mint alap autóval (richmond, boss). Közben mentettem is sajnos, mert zavart, hogy minden frissítést újra kellett indítani. A második körben volt utoljára medium boss futamom, utána mindegyik hard/extrem. Az utolsó két körben csak extrem boss futamom volt (kb 275000 pont felett), 24/27-es kocsival (bár így is sikerült elhúzni 300-900m-re, majd 50m előny alatt nyerni).
A kilökéses taktika itt is ment, ha alap volt a kocsi, tényleg elhúztak az ellenfelek. Upgradelt kocsival azért 1-2 körön belül utolérhetőek voltak, de a bossok szintje alig emelkedett szvsz. A richmondi futam nehezebb lett,csak belső íven tudtam előzni, de csak megcsúszás nélkül. 1-2 futam kellett, míg ráéreztem, hogy is kéne csinálni (a 19. futamban még nem ment
, de sajna a fejlesztés sem segített ). Látványos baleseteket láttam daytonában is, simán kifordítottak/falra kentek/kiszorítottak a pályán kívülre a "figyelmes" botok (nem szambáztam be egyik elé sem, ők jöttek nekem minden esetben, úgy mentek, mintha ott sem lettem volna). Balesetet (amit nem én okoztam) utoljára le mansban a rajtnál vagy spában az első kanyar utáni egyenesben láttam, alig lehetett kikerülni. Ha kicsit is koccantam, már behozhatatlan előnyre tettek szert a vezető botok, utols sem lehett érni őket a futam végéig. Mentés/visszatöltés kell, mert az utóbbira elég gyakran volt szükség. Az event utolsó 2 körében sok speed snap-et kaptam (nem boss futamokon), ott is kellett pár próbálkozás, hogy ne 10-20 km/h-val nyerjek.szerk: tc on, low fék, kivéve snap, ott a full fék jobban bejött, mert alig lettem gyorsabb, mint a 2.
-
l4ci
tag
válasz
ntglaci
#7318
üzenetére
Az a baj ezzel nekem, hogy vagy fakezű vagyok, vagy csak túlságosan hozzászoktam a full tuningos autókhoz, főleg a Nascar szériában. Ja meg gyűlölöm a Richmond pályát, szinte csak ezek vannak hátra a dobozautó szériákban, szép lassan, de haladok velük - fullos kocsikkal persze.
Szóval egyelőre várok a tuningokra, mert így a második kör után még mindig csak 4-5 helyezésig tudok feljönni, mert az eleje úgy elhúz, hogy csak nézek. Butítást még nem próbáltam, de nem is biztos, hogy még működne-e, mert túl sokat nyertem. Ha meg bekapcsolom a traction controlt, akkor nagyon lelassulok, inkább próbálok manuálisan fékezgetni. Az előző 3 Gauntlet ehhez képest sétagalopp volt, legalábbis nekem. Kinek a pap, kinek a papné, rajtam egyelőre ez fogott ki. Ha már most újrakezdeném, akkor még 9x kellene eljutnom idáig, azt meg kicsit sokban érzem, a végén már a Richmond is Extreme lenne még fullos kocsival is, az meg azért már a vicc kategória. -
Ianbond
csendes tag
válasz
ntglaci
#7318
üzenetére
Nah elég sok szenvedéssel de 1 újrakezdéssel meglett csak az első és a második körös tuningokat toltam bele a kocsiba (14/27), mivel nem volt kedvem 2 napot várni mire belekerültek volna 3. körös tuningok ezért az 50. Boss challengnél újra kezdtem mert lehetetlen volt megcsinálni.
Viszont a szériája elég jó 150 goldot ad ha megszerzed az összes szponzort és akkor a százalékos jutalmokról nem is beszéltem ergó ez a gautlent és széria elég jó gold szerzésre

-
l4ci
tag
válasz
ntglaci
#7316
üzenetére
Nekem az első körös fejlesztésekkel a 4. Boss már Richmond 13 körös, ami már hard fokozat és úgy elhúznak, hogy csak pislogok, előzni alig lehet, kell rá a második körös fejlesztés is, ami megint éjfél körül jár le. Ez a Gauntlet extra nagy szopatás így, ezért a kocsiért ennyit szenvedni tényleg nem ér. Feltuningolom, mert pénzem van rá, megpróbálom megcsinálni, de ha nem megy, nem fogok szenvedni érte, inkább megveszem aranyért...
-
kgymac
őstag
válasz
ntglaci
#7285
üzenetére
Újra kell futni néhány futamot. Célszerű valami egyszerűbbel kezdeni, pl. autocross-ok, hunter-ek, speed limit-ek az elejétől. 1-2-3x-i futam után adott egy-egy új elemet, előbb-utóbb Nálad is össze fog gyűlni a teljes kollekció. Ha a 3. után sem ad, tovább kell lépni a következő hasonló típusú futamra.
szerk: nálam sem volt meg minden eleme a kollekcióknak 100%-nál. De újrafutottam néhány - gyorsan teljesíthető- futamot és összegyűlt. 1-3. helyre ad, a 4. helytől nem ad érmet.
-
l4ci
tag
válasz
ntglaci
#7277
üzenetére
Látod, én a szervízes csávóval meg a managerekkel már nem trükközök, amióta nem működik a kilövés után.
Csak a gond van vele, nem éri meg az az 1-1 arany, én már csak nagyban gondolkozok...
Azért a 100 arany nem rossz, megér 8-10 órányi szervízidő bukást. Ráadásul hétfő este még C végén voltam, de mivel sokan játszottak a TT-vel, tegnap este már B elején voltam, pedig nem is javítottam semmit az eredményeimen. Azért futok még 1-2 kört, hogy biztos legyen a B csoport a hét végére. -
Petya25
őstag
válasz
ntglaci
#7277
üzenetére
Korábban írtam:
"A Nascar is fullos lett ma, csak a zárt széria maradt.
Érdekes, hogy a korábbi 4 széria collection-je már a 75%-ok körül meglett, itt mindben maradt 3-5 ami miatt nem teljes. Párat újra futok majd."Most a 15 elmaradt érméből 7 van hátra. Pár korábbi futamot újra kell futni és kész.
-
l4ci
tag
válasz
ntglaci
#7260
üzenetére
Én fullra fejlesztettem a verdát, így csak 1 feladat volt relatív nehéz, a 40 autót lenyomni sérülés nélkül Daytona Road Course-on. De néhány próbálkozás után ez is ment, csak meg kellett tanulni a féktávokat. Szerintem ha elég aranyat beletolsz, akkor abszolút nem nehéz, de ezek szerint meg lehet csinálni minimális fejlesztéssel, de én már inkább nem szenvedek vele, van arany bőven, úgyis fel akartam húzni, akkor meg miért szívjak? Volt olyan küldetés régebben, ahol próbáltam én is minimális fejlesztéssel végigtolni, de ezek az idők már elmúltak, van pénz és arany is bőven. Egyedül néhány Richmond Nascarral gyűlt meg a bajom, meg néhány hihetetlen Endurance teljesítménnyel, amit sehogy se tudok utolérni. Akár nyélgázzal megyek végig, akár megvárom, a 80 sec-et, hogy ne vesszenek el másodpercek. Az a baj, hogy offline is hozza a barátok és csapattársak teljesítményét, itt majd ki kell lépnem mindenhonnan, ha 100%-ra akarom megcsinálni a szériákat...

-
-
l4ci
tag
válasz
ntglaci
#7247
üzenetére
Ez tényleg nehéz volt, nekem még majdnem fullos kocsival is, kellett néhány próbálkozás, mire rájöttem, hogy hol lehet sokat és jól előzni. De nálam is volt olyan, hogy a 2. körben már negyedik voltam, megelőztem a harmadikat is, majd egy kanyarban belémszállt hátulról - fail, kezdhettem újra. Mentés - visszatöltés párszor és meg is lett, nem volt kedvem emiatt szervízelni.
Amúgy megsúgom, az utolsó napon is van egy-két vicces feladat, ezek a következők, csak hogy készüljetek, aki még nem tart itt (időzóna állítással már ma elkezdhető).
Silverstone a pálya, 6 feladat van:
1. National Circuit, 3 kör, nyerj 25 és 100 méter közötti előnnyel
2. National Circuit, Speed Snap megcsúszás nélkül
3. National Circuit, 3 kör, de úgy, hogy az első kör végén legyél második kevesebb, mint 50 méter hátránnyal, azután nyerd meg
4. National Circuit, Speed Record kevesebb, mint 1 perc alatt megcsúszás nélkül. Ide kell néhány fejlesztés, mert nálam fullos autóval csak 4 km/h-val léptem túl a másodikat.
5. Grand Prix Circuit, 3 kör, 189 km/h átlagsebességgel, pályaelhagyás nélkül
6. Grand Prix Circuit, 2 kör, 5x kell megelőzni Magnust sérülés és pályaelhagyás nélkül. Már csak ez hiányzik nekem, még szervízben van az autó.Fullos kocsival még kicsit sérülve is sikerült az 5. feladat, bőven 200 feletti átlaggal. Jó, hogy beletoltam minden fejlesztést, így nem kell szenvedni meg butítani a végén.
-
kgymac
őstag
válasz
ntglaci
#7247
üzenetére
Ajánlott PR 80 felett volt. Vagy fejleszteni kéne a kocsit vagy butítani kéne a botokat. Én az utóbbit választottam, mert kissé köcsögségnek tartom, hogy egy egyszer használatos kocsira ennyi aranyos update-et kelljen feltenni (PR79.9-nél tartok, úgy érzem, nem filléreskedtem eddig sem, bőven 200 gold felett van a kocsi fejlesztése). Szerencsére adott a ne sérüljön feltétel, így elég csak beleszállni 1-2-3x az egyik ellenfélbe, esetleg falhoz kenni (sajna nem végig az ovalos pályán van a futam, így az első ovalos íven az orral falhoz kenéstől még nem emelkedik el teljesen az ellenfél az aszfalttól, pedig a pályán a repülő kocsik a kedvenceim
, a nascar-ban jutott elég
) és máris vége a futamnak. Néhány fail futam után 6:10 körüli lett az ellenfelek futamideje, az pedig még szervizre váró kocsival is simán teljesíthető (5:36 ill. 5:40 volt sérülten). Az sem mellékes, hogy holnap is gyengébb botok várnak rám. 110 gold lenne a fék+gumi upgrade, inkább kihagynám. Bár lehet, h egy részét mégis be kell majd vetni holnap, mivel szinte minden nap volt egy olyan futam, ahol kimaxolt botokat dobott a gép (pl. ma a drag, korábban a speedsnap, dr perriwinkle/auraipod botokkal). -
Petya25
őstag
válasz
ntglaci
#7237
üzenetére
Nálam nem volt gond csak pénzes Vulcan-nal a visszafele, elsőre meglett.
Igazából az egész elég laza volt eddig, lehet majd most jön az uccsó két napra valami húzós futam.Richmond tényleg változott a frissítés óta, kevesebb a balhé, nehezebb átmenni a tömegen. Ettől függetlenül teljesíthető. Nekem a 4 új széria csak PR szintig húzott autókkal most 95-96-96-100-on áll. Összesen 7 futam maradt hátra.
-
DigitXT
félisten
válasz
ntglaci
#7241
üzenetére
Egyáltalán nem volt teljesíthetetlen... Egy f.sza kis verseny volt,
komoly kihívással. Mondhatni üdítő színfoltja a játéknak! Simán
lehetett nyerni DE végig "jól" kellett nyomni. Igen, a frissítés ezt
rendesen elcseszte. Kijavította volna? Túl nehéz volt? Oké, egy
picit vegyenek vissza a lassabbak kedvéért, de másodperceket?Nem találják ezek az egyensúlyt. Normális kihívás nincs... Mert
ha kilométerekkel lehet nyerni, abban mi a kihívás? (Oké, indulj
gyengébb autóval, mint anno... Ja nem, PR -> kötelező tuning.)Mindegy, nem bosszankodom: kiviszem 100%-ra és kalap... TT
Szerk: amúgy 18.7 körül mennek nálam a botok, én kb. 18.1, s
a végén simán nyerek 5 másodperccel a bakik ellenére (a jobb
körök nem mennek mindig hiba nélkül, anno 17-esek is voltak)!
Elcseszték volna? Nem minden bot fakezű, de összességében
lassabb lett mezőny. Más jellegű kihívás, de nem lehetetlen.
Az se volt normális, hogy páran 5-6 kört kapnak, mert 24-eket is
alig futnak, a nagy részük 19-20 körül vergődik, de az első kettő
nyomja a 17-es köröket, aztán csak a lekörözésen akadnak fent.
Ahogy a se, hogy kört kap a második is, ha túl erős a kocsid, lol. -
l4ci
tag
válasz
ntglaci
#7237
üzenetére
Ezért kell(ene) tovább fejleszteni az autókat, én valahogy sejtettem, hogy betesznek más autókat is ebbe az eventbe, de valahogy inkább Lambora számítottam, nem erre az Astonra.
Más. Még mindig tolom a Nascar-os szériákat, mert még csak 59%-os a főszéria, de már nagyon elegem van belőle. főleg a megnyerhetetlen Richmondi versenyektől. 10 kör fölött már annyian vannak a pályán, hogy az eleje annyira elhúz, hogy szinte lehetetlen beérni őket a vége előtt. Néha sikerül 1-2 verseny, de sok 13-14 körös vesennyel vért izzadok, de úgy se tudok nyerni. Csúsznak az autók, az egész pálya egy rohadt nagy kanyar, külső íven alig lehet előzni, mert olyan közel mennek a botok a falhoz, hogy én oda egy papírlap sem férne be. Van valakinek vmi tippje - butításon kívül -, amivel nyerni lehet itt?
-
kgymac
őstag
válasz
ntglaci
#7201
üzenetére
Járj BuKaVu-val dolgozni
. 2-3 futam zsinórban még nem fárasztó.Elindult közben a sestos event. Úgy néz ki, az első futamban felmérik a szinted (3kör, dubai oval, max 85mp), az eredménytől függ csak, hogy a 2. futamtól melyik bot lesz az ellenfél. 1-1 mp bennhagyása 1-2 bot szintet csökkent (2 profil alapján). Még fut az első körös fejlesztés (átlag 150eR$/12h), de úgy nézem, ismét szeretnének beszedni némi pénzt a majmok (egy 4 futamos kocsiért), így a második körben max 2-3 pénzes fejlesztés lehet, a többi valószínűleg goldos. Az első napi harmadik futamhoz már fejlesztést javasol. Persze az elsőben elért időt kéne megjavítani

Szerviz 2h30. -
kgymac
őstag
válasz
ntglaci
#7199
üzenetére
Munkanap min. 4-5 futam (3-4 verseny BuKaVu-s utazás alatt) 10 körös le mans-ban, toyotával (7-8 futam/szintlépés, 68 goldért), 2:46-2:50 közötti köridők, 34-40 perc közötti futamidő (40perc: második helyre behozott 911-el
, tényleg szórakoztató kilökni mindenkit, aki visszaveszi a körét [1 kör előnyöm van ekkorra] ). Szervizelendő toyotával 34 perc, 3:00-3:05 köridők, 150m alatti előnnyel szoktam nyerni. Szerviz csak munkaidő alatt vagy éjféltől reggelig. A toyotáról a legutolsó motor fejlesztés hiányzik (700 gold, -0,02sec,+2-3km), de egyszer arra is sor kerül (jelenleg 6 kocsi hiányzik, a nascar széria 40%-on + a sesto futamai vannak hátra)...
A nismó-s 10 körös nekem nem volt igazán szórakoztató, csak a lányom profiljában használom, hetente kb- 6-10 futam (level 147), ált hétvégén vagy +xx%-os fame/>100%r$ szorzós napokon (erősen erőforrás hiányos a profilja, kb.100 kocsi, éppen megnyílt az elite széria)
Új hozzászólás Aktív témák
- Keressek intel i7-i9!!
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/1TB FHD IPS
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- Dell PowerEdge T110 II PC, Xeon E3-1220 v2 CPU, 32 GB DDR3 RAM, 2 x 1 TB SAS HDD
- Lenovo Tab M10 HD 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B450M R5 3500X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3050 8GB GameMax STORM Black EVGA 600W
- LG 49WQ95X-W - 49" NANO IPS - 5120x1440 Dual QHD - 144Hz - USB Type-C - HDR 400 - G-Sync - FreeSync
- BESZÁMÍTÁS! LENOVO LOQ 15IRX9 notebook - i5 13450HX 32GB DDR5 512GB SSD nVidia RTX 4050 6GB WIN11
- magyar billentyűzet - 173 - Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) - Intel Core U9 275HX, RTX 5080
- LG 50QNED85T3A / QNED / 50" - 127 cm / 4K UHD / 120Hz / HDR Dolby Vision / FreeSync Premium / VRR
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest

ezt is csak 75%-ig fogom tolni.






![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

Végül ma reggel első kísérletre meglett a 278-as átlag, de nagyon ki kellett centizni minden féktávot. Érdekes és kellően nehéz is volt az utolsó nap. Kellett a full tuning, főleg a 8/5-höz.

)



