Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#3692) asdf_


asdf_
veterán

Sokszor emlegettem a Bekónál, hogy tök jó az az 5 év gari, de tökre nem mindegy, hogy milyen, így nem tudom kihagyni, hogy ezt be ne másoljam:

09.22-én vettem egy BEKO szárítógépet, ami már úgy csörög mint egy ócska hűtő
09.26-án jeleztem szerviz igényemet az Orczy szerviznek (én balga 3 nap-os - munkanap helyett - cserére emlékeztem hibás eszköz esetén, itt kellett volna egyből cserét kérnem...)
10.06 megérkezett a szerviz helyi alvállalkozója (igaz csak telefonos sürgetés miatt), és megállapította, hogy alkatrész csere szükséges, megrendeli
Azóta is az alkatrészre várunk, én is és a szerelő is...
Mit tanácsoltok, mit tehetek? Eltelt közel 2 hónap és nem történt semmi...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.