Sokszor (közel) egyidőben jön ki a konzolos és a PC-s verzió (itt is ugye az a logika, hogy nem kell két külön, időben egymástól távol álló kampányt folytatni, ami nem csak költségspórolást, hanem nagyobb hatékonyságot is jelent... a kiadás előtt mindig könnyebb nagyokat mondani, mint utána ), ahol nem (pl. Halo), annak szerintem kizárólag üzleti, és nem programozástechnikai okai vannak.
Krízis meg FPS. Az FPS meg a PC-n hódít inkább, ergo nagyobb a felvevőbázis. Kéne amúgy valami "statisztika" arról, hogy a PC-s vagy a konzolos játékostársadalom aktívabb-e a neten, de szerintem a PC-seknek jóval nagyobb a vírusmarketing-erejük. Ez pedig nem mindegy.
(Szóval szerintem a genre miatt állja meg a helyét az elméletem... egy FPS-nek a PC-n van nagyobb bázisa, azok többet karattyolnak róla. Más játékoknak meg konzolon, és ott nagyobb a hírverés... persze tévedhetek )
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies