Nyilván tudták ők előre azt, hogy a high-end hardverigény miatt nem fognak tömegeladást elérni, ellenben a konzol-optimalizációra nem hinném, hogy idejük lett volna, hiszen a pach-ekből látható, hogy amikor a progi kijött, milyen szinten volt optimalizálatlan még PC-n is.
Ergo bejelentik az exkluzivitást, a PC-sek örülnek, és ezzel egyidőben felcukkolják a konzolpiacot. A PC-s eladásokból visszaszedik a projektköltségeket, és a nagy hírverés miatt még új marketingtevékenységre sem kell költeniük. Közben csendesen csinálgatják a konzolverziót, bejelentik a warezmarhaságot (hiszen ez jó indoknak hangzik), és gyakorlatilag a konzolpiacon szedik meg magukat.
Tehát az én meglátásomban PC-piac -> projektköltségek kiegyenlítése és kampányolás, konzol-piac -> nyereségbeszedés.
(Mire megjelenik konzolon, addigra a PC-s játékosfalka már egy új grafikai techdemóra hegyezi a ceruzát )
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies