Hirdetés
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Asszociációs játék. :)
- Hiányzik a gamer érzés
- Mára elég volt a reklámokból
- Szólánc.
- Tápszűrő építése kapcsolóüzemű adapterekhez (HiFi készülékekhez)
- A legolcsóbb gamer laptop RTX 4060-al
- Reklámmentesítés HyperOS-ben Xiaomi/POCO/Redmi
- Biztonságosabb SSH
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
pmheros
őstag
Az nekem is csípi a szemem, hogy a játék megjelenése előtt már plusz tartalmakról van szó !
Így fejben tényleg úgy áll össze hogy az alapjáték és a plusz tartalom egy egység, ha pedig ez így van, akkor a játék plusz tartalom nélkül nem a teljes játék.Másik: multi, multi, multi... A többség tényleg erre gerjed már ? Azok akik tényleg heti néhány órára tudnak a kontrollerhez ülni, valóban arra vágynak hogy a Hoth jégmezőjén alázzák őket 6 évesek. Nagyon fáj a Battlefront single hiánya
nem vagyok tökéletes
-
Hardver Arc
senior tag
Üdv!
Igaz cikk gratulálok jól összefoglaltad a tényeket.. Bár nekem a ps2 miatt nincs ilyen gondom pc meg már nem érdekel tul sok lovét nyomtam anno bele.. Egy videokártya = egy konzol ára Inkább meg veszem a használt ps játékokat..
Sajnálom hogy tavaly meg eladtam a ps3 ss 3 hónap után pedig imádtam.
, de majd beszerzek megint egyett
Én is jobban szeretem a kampány részeket mikor van történet.. Az agyatlan céltalan lövöldözést gyorsan megunom..Azt nem értem hogy a fejlesztők nem olvasnak forumokat hogy a fogyasztók mit gondolnak a kiadott mesterműről? (Engem pl biztos érdekelne ha pl főzök valamit és hogy ízlik a másiknak..)
Meg miért nincs olyan a fejlesztőknél egy olyan szerver ahol összegyűjtik hogy a játékosok mit szeretnének mit várnak valami okosok összeülnének és ezekböl az ötletekből egy normális eladható játékot csinálnának..
-
félisten
Sok-sok dologgal nem értek egyet...
1.: Mert 25-27 éve nem azért vettük a CoV-ot meg az SpV-t, hogy a leírásokból tudjuk, mit a frászt kell csinálni a TirNaNog-ban? Mert nem senyvedtünk azon egy kalandjátékban hosszú-hosszú órákat, hogy nem találtuk meg az egyik félreeső szobában elrejtett fontos tárgyat, ami nélkül nem juthattunk tovább (ez NEM gondolkodás ugyanis!) ?
2.: Régen is voltak játékkonzolok, és akkor is rohamosan terjedtek. SNES, Megadrive, stb. Itthon kevésbé voltak népszerűek, de már az 1990-es évek elején is külön heti konzolos műsor volt a SkyOne-on játékbemutatókkal, trükökkel, versenyekkel.
3.: Pro és kontra. Vannak nagyon jó offline és online játékok is. Feltehetően a cikk írója offline rajongó, és fáj neki, hogy nagyon sok az online játék. Ezt valahol nem értem, a világ piaci alapon működik. tök jó offline játékok is vannak, ne mondjuk már, hogy a Metal Gear Solid V. vagy a Witcher III, sőt, a Fallout 4 nem ezt támasztja alá, mert röhögőgörcsöt kapok...
Ahogy azt is be kell látni, hogy az online játékok nagyon sok embernek jobban bejönnek, mint az offline játékok. Nem vagyunk egyformák, nem kéne a saját izlésünk miatt a másikat szapulni...
4.: Azt is tegyük hozzá, hogy manapság egyre több pénzt ölnek a játékokba. Arányaiban mennyibe került a Tomb Raider első része és mennyibe a reboot? Én is rühellem a Tomb Raider reboot-ot ezer és egy okból (főleg a QTE miatt), de azért nem vitatom el, hogy lehet látni mennyi munka van benne, gyönyörűen néz ki és igen, amíg a Tomb Raider első részénél egy-egy textúra 32x32 pixeles volt, ma már 4K méretig simán elmennek. Lehet tippelni hány munkaóra egy-egy textúra elkészítése (aztán bump map és társai...)...
Én sem értek egyet a sok DLC-s marhasággal, de azért nem mondanám, hogy ez így egyértelműen negatív. Egyre több pénzt tolnak a kiadók a játékokba, és ez a mozis példára kezd hasonlítani. Senki sem nyavajog, hogy dollár százmilliókat ölnek a mozifilmekbe, mert amikor beül rá, olyan látványt kap, amitől leteszi a haját. Lehet, hogy a film amúgy zérus, de mégis többen kiváncsiak egy Marvel akciófilmre, mint egy pár millió dollárból készült elgondolkodtató, ám mégis láthatóan alacsony költségvetésű filmre (mint a Moon vagy a Signal).
+1.: Na itt látszik, hogy hajdan te nem vettél eredeti programot. 25 éve is szivatta a másolásvédelem az eredeti játék tulajokat, amikor minden indításkor be kellet pötyögni a kézikönyv adott oldalán lévő megfelelő sorban az X-edik szót. A másolásvédelem nem újkori találmány, és nem csak a mostani játékosokat szivatja. A szomorú mondjuk tényleg az, hogy a kalóz játékot játszó szinte mindig jobban jár ebből a szempontból, mint az eredeti játék tulaj...
Azzal sem értek egyet, hogy a mai játékokban szegényes a belső, és nem igényel gondolkodást. A frászt nem. Csak nem a megfelelő játékokat nézed. Ott van a Kerbal Space Program, ami a maga módján zseniális, szórakoztató, és ráadásul indie játék.
Még egyszer visszautalnék a "nekünk kell rájönni" frázisnál, hogy mennyivel egyszerűbb egy leírást/youtube videót megnézni, mint az, amikor úgy elakadunk, hogy a játékos hagyja a fenébe a játékot, mert nem tudja merre kellene tovább menni. Bizony-bizony, hajdan nem egy és nem két játék volt olyan, hogy kínszenvedés volt végigjátszani leírás nélkül (vajon hányan játszották valóban végig a kultikus Last Ninja triológiát?).
Én az újkor pozítivumai közé tenném az egyre terjedő sandbox játékokat is. Emlékszünk hajdan milyen szerepjátéktól voltunk elájulva? Emlékszünk arra, hogy mennyi korlátozás volt ezekben? Ezek mellé tegyük oda a Fallout 3-at vagy 4-et, vagy a Skyrim-et. Upsz.
Inkább azt látom, hogy ismét "régen minden jobb volt" felkiáltású féligazságról írsz. Én emlékszem arra, mennyit anyáztam anno azon, hogy XMS memóriát varázsoljak egy-egy játékhoz. Emlékszem arra, hogy a mérgelődtem mennyire lapos lett a Duke Nukem 3D második és harmadik stage-e az elsőhöz képest (de így is imádtuk). Sorolhatjuk tovább.
Hiányolom azt, hogy leírnád, milyen zseniális játékokat kaptunk például csak az idén. Mert nem hiszem, hogy sírni kellene a felhozatal miatt, mindenki talál a szája ízének megfelelőt. Ahogy 10 éve is sírtunk, hogy nincs új Tie Fighter, úgy most is sírunk. Például. De így is van bőven, amivel el tudjuk magunkat foglalni...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Hatalmas +1.
Szvsz ez egy túl bő lére eresztett PCMasterrace siránkozás, pár valós meglátással és sok frusztrációval nyakonöntve.
(#5) ldave: De az is lehet, hogy mi ketten megyünk szembe az autópályán a forgalommal.
[ Szerkesztve ]
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
ldave
félisten
-
szupermacs
veterán
"Aki hülye haljon meg."
Sajnos ez van, nem lehet mit csinálni. Nem veszem meg én sem a játékokat ha nem GOTY kiadásban adják és nem vásárolok Steamen, meg sehol máshol, ahol csak digitálisan adják. Szeretem én is a polcomon a díszdobozokat kitenni, bármennyire is gáznak tűnhet ez a többiek szemében.
De mit lehet tenni ha hülyék az emberek? Semmit. Sajnos hozzá kell szokni. Már ezért sem várok egyetlen játékot sem, mert tudom, hogy csak a pénzem kell nekik és nem az én szórakoztatásom a cél.(#1) pmheros: Én gerjedtem a Quake 3 Arénára, sokszor ki is dobtak a szerverekről amikor 10 évesen annyira bele voltam merülve, hogy fejlövéssel soroztam mindenkit. UT3 multi is kegyetlen jó volt. GoW multi is. Azért ne mondjuk, hogy fölösleges a single kampányok mellé. Főleg, ha nincs co-op mód.
(#7) sto1911: Szerintem kegyetlenül túlértékelt játék lett a D3. Megbántam azt a 17 rongyot amit kiadtam az alapra és a kiegre együtt. Marvel Ultimate Alliance és X-Men Legends 2 jobban lekötött ebben a műfajban.Mai napig előveszem őket pár havonta, D3 meg első 2-3 hétben volt elcsöppenős.
[ Szerkesztve ]
-
sto1911
veterán
A Tomb Raiderrel egyetertek, az ujat 5EUR-ert vettem valami learazason, de inkabb vettem volna belole ket regebbi reszt...
A Blizzard Diaboja pedig nagyon jo ellenpelda, szomoru start utan egy egyre jobb jatek, mostanaban tobbszor is kapunk ingyen teruleteket, szornyeket, ujdonsagokat, igy kell ezt csinalni, a vedelem mellett ez is kovetendo pelda kellene hogy legyen.
Egyebkent meg a penzlehuzasrol szol az egesz, nem vitas.
-
szupermacs
veterán
Kifutottam a szerkesztési időből: még több ilyen cikket várunk! Nagyon jó lett!
-
hackeeeee
Jómunkásember
A Diablo-val annyi a gond, hogy mire jön/jött hozzá a "rengeteg új tartalom", addigra meguntam.
A DLC-SP már más téma, az számomra is kicsit bosszantó néha.. Ha jól emlékszem annó a Bioshock Infinite -nél verte ki ez legjobban a biztosítékot először.
Mosat, hogy mi-mire, mikor jelenik meg.. Ez van.. Ott az új NFS, ott úgy volt, hogy együtt jelenik meg konzolra, pc-re, mégis eltolták a PC-s változatot...
Összességében egyet kell értenem Cifu kollégával.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz szupermacs #10 üzenetére
A TR is meg fog jelenni, csak később.
360-ra is csak jövőre jön.
Véleményem szubjektív...
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Miért pont az Infinite-nél szakadt el a cérna? A Burial at Sea nagyon jól sikerült, hangulatos DLC lett szerintem.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
ldave
félisten
válasz bLaCkDoGoNe #13 üzenetére
Ami ráadásul új (régi) helyszínen játszódott, szóval még a rókabőrt se lehet rásütni.
A Slime draws near! Command?
-
-=MrLF=-
senior tag
Egyetértek a cikkel, jó volt olvasni! Korábbi cikkedből egy nagyon találó kép:
protonmail.com Secure Email Based in Switzerland . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . startpage.com The world's most private search engine from Netherland
-
DjFlanker
aktív tag
Nálad a pont
Sok a (fél)igazság, de tényleg soknak érzem a nyavajgást, főleg a konzolok és a multi miatt. Engem egyik se érint, mégse sírok miatta. Nem zavarnak, és elismerem az előnyeit mindkettőnek.
A kalózkodásnak pedig a Steam és olcsó leértékelések vetnek 2 hónapja vettem sok pénzért 5 év után normális gépet. Eszembe sincs kalózkodni. Van pár régi játékom, azok is várnak, plusz folyamatos bundle leértékelések, sale-sek. Kb. egy AAA játék árát költöttem el eddig, és 50 játék van a Steamen, ebből legalább 30 ami érdekel, és megérte, köztük komoly játékok is.
Igaz, nekem annyival könnyebb hogy az utolsó 6--8 évből szinte minden kimaradt. De ez csak részlet, a fentieket nem gyengíti.Jó pilóta alagútban nem katapultál
-
félisten
Könyörgöm, ne legyetek már ennyire szemellenzősök. Van pár játék, ami alátámasztja a saját világképeteket, és azt nyomatjátok orrba-szájba. Azok, amelyek meg ennek ellentmondanak, nemes egyszerűséggel figyelembe se veszitek.
Most ez a roppant hatásvadász kép mellé rakd be a GTA: San Andreas vagy a Armed Assault 2 térképét. Ja, hogy az nem nézne ki jól, mert meghazudtolná azt, amit a kép sugalni akar...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
SityiSXT
őstag
Hatalmas +1, és kiegészíteném még pár dologgal - természetesen Vistaboynak címezve a kérdéseket:
- PC-s portok minősége: Említesz 3 példát (Arkham Knight, Watch_Dogs, Unity), na de mennyi jól sikerült, szebben kinéző port készült? A Frostbite motoros játékok általában szebben néznek ki PC-n, mint konzolon, a Witcher III is PC-n mutatja meg magát a legjobban, és akkor még a hivatalos mod támogatásról (pl. Skyrim) nem is beszéltünk.
- Emlegetsz konzol-exkluzív címeket. Azért PC is akad, nem is olyan kevés: Rust, Dirt Rally, Anno-sorozat, a MOBÁk, a Football Manager-sorozat, stb. Ezekről illene nem elfeledkezni...
- Bár alátámasztani nem igazán tudom mivel, de sejtésem szerint manapság nem igazán éri meg PC-n kalózkodni. Bundle bundle hátán jön ki minden héten, a Steam rendszeresen tart akciókat, így manapság hacsak valaki nem halál komolyan 0. akar a legújabb stuffokkal játszani, az pár hónapon belül egész elfogadható áron tud a kiszemeltjéhez hozzájutni.(#15) -=MrLF= : Az Elite: Dangerous esetében azért ott az a 400 milliárd csillag, amik között bóklászni lehet - az elődjében nem volt ekkora a bejárható galaxis...
[ Szerkesztve ]
-
sto1911
veterán
válasz szupermacs #6 üzenetére
Engem az a masik ketto mar csak temajanal fogva sem tudna ravenni, hogy elinditsam
A D3 az elejen volt nagyon gyenge, de kesobb, foleg a RoS es az utana kovetkezo patchek szepen a helyere tettek.[ Szerkesztve ]
-
Egon
nagyúr
Sok mindenben igazad van, de:
Hiányolom azt, hogy leírnád, milyen zseniális játékokat kaptunk például csak az idén. Mert nem hiszem, hogy sírni kellene a felhozatal miatt, mindenki talál a szája ízének megfelelőt.
Oké, mesélj, mit hagytam ki... Stratégia-rajongó vagyok, különösen a körökre osztott játékokat szeretem (de nem kizárólagosan). A Civilization-vonulat az 5. rész óta rettenetesen gagyi lett (már a 4 sem volt az igazi). Az új Heroes egy rossz vicc (nem csak szerintem). És még sorolhatnám. Max. remake-ek (pontosabban felturbózott grafikájú, szolgai másolatok (ugyanazzal a gagyi AI-val, mint 10+ éve)) jönnek ki évek óta (AoE HD és társai).
Egyedül az új Starcraft 2 "kieget" (sic!) tudnám említeni (még nem játszottam vele, de megelőlegezem a bizalmat), mint idei nagy durranást."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
sad_Vamp
őstag
nem tartom oktalan siránkozásnak a cikket, nagyon sok dolog van benne ami tényleg úgy van/volt.
Régen amikor kicsi voltam mindig azt mondtam, hogy majd ha nagy leszek fizetek a játékokért. Most amire megnőttem egyszerűen nincs (vagy rettentő kevés) olyan játék van ami számomra megérné ezeket a pénzeket.
1 kezemen megtudom számolni, melyik játék volt olyan h picit elszégyelltem magam mert nem vettem meg (a többi kb meg annyi volt, mint régen 1 demo vagy 1 shareware).Az, hogy a WareZ tette tönkre a játékipart brutál nagy humbug. A játék ipart az tette tönkre hogy iparrá vált. Rettentő kevés az újitás, nincsenek ötletek és nincs tartalom. Ellenben van csilli-villi grafika, userek hülyének nézése, meg DLC.
A rég(ebb)i nagy neveket puffogtatják újra, meg újra. Igaz néha tesznek is alá jó játékot, de azért 1 brand az beskatulyáz akárhogy is vesszük.
Én sem sírok vissza mindent, de tényleg jobb volt amikor néha a játékokban gondolkodni is kellett, vagy ügyesnek lenni (kicsit szenvedni, az megmaradt az emberben és jobb érzés volt győzni). Ma már ez megszűnt. Meg lehet nézni hogy pl. PoP:Sands of Time-tól hová jutottunk az ugra-bugra játékokban, a legtöbben jóformán le sem lehet esni!!!
Talán ezek miatt is fordultam az utóbbi időkben a társasjátékok felé. Nem kevésbé geek dolog, ehhez is kellenek jó társak (akár 1 jó LAN partyhoz) de ki lehet tenni a polcra őket, sőt akár picit szocializálódhat is általuk az ember.
“When the flaws of the system are exposed, it is usually the irritant who gets cast out.”
-
Shing
őstag
Örülök a TR kiemelésének, jó példa.
DE. Mikor beszéltek utoljára arról, hogy nem törődnek a PC-s változattal mert kalózkodnak a játékosok? Én elég rég láttam ilyen érvet a kiadóktól.
Miért csak a PC portok vannak kiemelve, hisz ugyan úgy tojnak bele az előző és jelenlegi konzolok változatába is.Problémák: Elfogadhatatlan grafika, elfogadhatatlan teljesítmény a gyenge grafika ellenére, 30 FPS, alacsony felbontás, random FPS dropok, 4 hetes peccselgetés, stb. Ez minden platformon előfordul.
AC Unity, WD, Witcher 3, Fallout 4, BO3, Payday 2, Prototype Remastered, Alien Isolation, Batman, Mortal Kombat, RE Remaster. Lehetne még sorolni, főleg az érthetetlenül 30FPS-re korlátolt játékokat. Ezek közül egyik sem futott jól minden platformon, valamelyiken mindig voltak hibák.Ezt sem tudom egyszerűen nem tudom mire vélni: "Ráadásul a legtöbb játék, ami XBOX One-ra kijön, megjelenik PS4-en is, viszont PC-n már nem mindig.
A következő játékok közül egy sem jelent meg a konkurens konzolra, csak PC-re.
Titanfall (XO), Ryse (XO), Gears of War (XO), Dead Rising 3 (XO), SOMA (PS4), No Man’s Sky (PS4), Final Fantasy XIV (PS4), Warframe (PS4), Helldrivers (PS4), War Thunder (PS4), Planetside 2 (PS4),
OlliOlli 2 (PS4), Magicka 2 (PS4), The Talos Principle (PS4), Devil's Third (Wii), Sonic: Lost World (Wii).Azért a gagyi játékokat már direkt nem sorolom fel. Na, de hol van a sok konzol only cím?
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Stratégia-rajongó vagyok, különösen a körökre osztott játékokat szeretem (de nem kizárólagosan).
Erre vonatkozott a Tie Fighter kiszólásom. Van, aki ilyen vagy olyan játékot akar(na), de nem jön. Hajdan is így volt, például a KSP azért jó példa, mert amíg nem jött meg, nem volt hasonló játék se (az Orbital reális űrszim volt, de nem tudtál ilyen szabadon saját rakétát/űrhajót építeni).
Azért nem hiszem, hogy ne tudnál válogatni. Így hirtelen fejből a Homeworld: Remastered vagy a Sins of a Solar Empire: Rebellion, illetve a Total War: Attila ugrik be. Ok, egyik sem turn-based, de hirtelenjébe két komolyabb turn-based stratot is kihúztál (Civ és AoE)...
@sad_Vamp: Rettentő kevés az újitás, nincsenek ötletek és nincs tartalom.
Nincs tartalom és nincs ötlet a Metal Gear Solid V.-ben, a Witcher III.-ban vagy a Fallout 4-ben? Szabad halkan kuncognom? De ismét felhozhatnám a KSP-t, és a farvizén haladókat (pl. Spaceship engineers) arra, hogy bőven van itt kreativitás...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz bLaCkDoGoNe #13 üzenetére
Mert ugye elméletileg lényegében kész volt a játék, úgy volt, hogy kijön egybe, utána szétszedték, vagy valami hasonló volt. Ebből lett a Season pass.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz hackeeeee #24 üzenetére
Én erről nem hallottam, tudtommal a BaS-nak csak az alapjáték befejezése után álltak neki. (Annyira a fő sztoriba nem is illett volna, az úgy magában egy gyönyörű, kerek történet volt.)
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
kwzatz
őstag
"Sajnos manapság egyre többen vannak olyanok, akiknek nem számít 50 vagy 100 dollárnyi extra kiadás sem, így kérhetnek a kiadók bármennyit, ők fizetni fognak, mert mindent azonnal akarnak."
Ez a lényege a vállalkozásoknak. A cikkíró minden bizonnyal ingyen adná a DLC-ket, és nem kellene neki az egyszerű plusz pénz. Ha szétnézünk, láthatjuk, hogy szinte minden vállalkozás az emberi butaságra, hiúságra, függőségre, kíváncsiságra, lustaságra épül, miért lenne ez másképp ebben az esetben?Először is: Szerintem korábban nem jelent meg ilyen mennyiségű jó játék/film/sorozat, mint az utóbbi 4-5 évben, egyszerűen azért, mert ma sokkal nagyobb a kínálat, amiből több lesz a gyöngyszem is. Ugyanígy lehetett volna 5-10-15 éve is rossz/félkész játékokról írni, mint ahogy igaz ez a filmeknél, sorozatoknál, könyveknél, bárminél. Sturgeon törvényéből kiindulva, minden alkotás 90%-a sz*r. Megoldás: A 10%-kal kell játszani. Miért veszi meg valaki a CoD 16. részét, ha az előtte lévő 9 nem tetszett neki, és 1 héttel a megjelenés után ő maga is tájékozódhatna a kritikák alapján, hogy ez sem lett jobb? Engem nem zavar, ha valaki megveszi a 16. részt, én nem fogom. Miért baj az nekem, ha más hülyeséget csinál? További okok csak az utóbbi évekből, ami miatt a cikk - attól függetlenül, hogy rengeteg igazság és féligazság van benne - azért erős túlzás:
-Deus Ex: Human Revolution
-Witcher trilógia
-Bioshock és Bioshock: Infinite
-Dishonored
-Ori and the Blind Forest
-Divinity: Original Sin
-Alien: Isolation
-Swapper
-To the Moon
-Life Is Strange
-Bastion
-Arkham Asylum, Arkham City
-stb.
Ezek azok, amikkel vagy én vagy valamelyik tesóm játszott és le voltunk nyűgözve. Nekem ráadásul a Tomb Raider reboot eszméletlenül tetszett... Ez néhanapján 1-2 óra játékkal évek szórakozását jelenti, és lefogadom, hogy legalább még 5-ször ennyi játékot lehetne említeni."Everything is high risk, if you are a pussy."
-
sto1911
veterán
válasz szupermacs #25 üzenetére
Pedig nem volt vidam, elet nelkuli kockak tudtak csak kifarmolni azt a mennyisegu goldot, amivel ertelmes geart lehetett vasarolni vele, nem veletlenul vettek ki meg neveztek AHS3-nak (Auction House Simulator)
-
szupermacs
veterán
Biztos jobb volt az AH rendszer, mint D2-ben a botok amik spammolják a chatet a reklámokkal. Mai napig előveszem és néha még tolom kicsit a 90-es Palámmal. Még így is. Sajnálom, hogy D3 PC-s verzióját nem csinálták meg controller kompatibilissé. Szívesebben feküdnék élettelenül az ágyamban a tv előtt kezemben a controllerrel.
Egyébként miért nem tetszene a Marveles hentelés? A képed alapján fogadni mertem volna, hogy bírod XL2-ből Juggernautot.
[ Szerkesztve ]
-
kwzatz
őstag
"(régen ilyen nem volt, a DOOM esetén én néha 1% HP mellett is küzdöttem, mert nem akartam elölről kezdeni a pályát)"
Kövezettek meg, nem játszottam a régi Doommal, de akkor még nem volt mentés benne? (mentségemre szóljon, a Quake 2 idején kaptam az első gépem ) Valamint: Én általában szinte mindent a legnehezebb fokozaton játszok, és akkor azért megizzaszt itt-ott sok játék. Legutóbb a Max Payne 3-nál volt pár jelenet, amit 20-25-ször biztos újra kellett próbálni, mert 1-2 lövés és halál (tekintve, hogy gépfegyverekkel lőnek egyszerre 4-5-en általában, nem olyan nehéz ezt elérni). Szóval ez a "nincs kihívás az új játékokban" is egy klasszikus bullsh*t, amit rendszeresen tolnak. Easy-n és normalon valóban nincs. De az említett multiplayer is jó példa, ha ennyire kihívást akar a cikkíró, mert most minden ennyire könnyű, akkor ott a lehetőség ezer FPS-ben rá. Persze az meg azért nem jó, mert 2 másodpercenként kapja a fejlövéseket.
[ Szerkesztve ]
"Everything is high risk, if you are a pussy."
-
menpee
aktív tag
Az saját véleményem következik, tessék helyén kezelni, no offense.
A tendencia folytatódni fog: a (játékos)társadalom egyre hülyébb, passzívabb. Gondolkodni luxus, cselekedni meg minek. Sikerélmény kell, lehetőleg a legkisebb energiabefektetés mellett. A kiadók pedig már nem fiatal lelkes kockák, akik a saját tökéletes játékukat akarják megcsinálni. Amire igény van, azt kapja a nép, majdnem mindenki boldog a végén. 9/10 játékos ilyen manapság. Ahogy szélesebb körben elérhető a számítógépes játék, mint szórakozási forma, úgy hígul a közösség. Természetes velejáró.
Demók ma is vannak. Csak nulladik napos kiadásoknak nevezik őket teljes áron
Az online játékokat kerülöm, mint a tüzet. A tipikus minden kő alá benézek játékos vagyok, így ha valaki más tempója van rámerőltetve vagy 1-2
fogyatéfáradt játékostárs miatt 30 percet számomra értelmetlenül töltök el az nem kikapcsolódás és hobbi, hanem dühgenerátor. Mivel választhatok, ezért köszönöm, nem.2 szabályom van, ami a boldogabb életemet szolgálja: nincs előrendelés és 15€ a plafon. Ha a Skyrim GotY-t ennyiért meg tudtam venni, akkor egy játék sem fog ennél reálisan többet érni. Kinek nem inge, ne vegye magára. Várni tudok, így is lesápadok a rengeteg Steam-es játszatlan címemtől. Apropó Steam. A friss refund funkció köszöni jól van, működik. Tehát a demók hiánya már nem probléma, 2 óra alatt kiderül a legtöbb turpisság. Szerencsére nem vagyok dobozgyűjtő és más kliensben ritkán vasárolok.
A portok pedig egyre jobbak. Mondjuk nem a futószalag sorozatokra gondolok, azoknak elég a nevük az eladáshoz sajnos. Éppen ezért motiváció sincs a normális munkára. A kisebb kiadók viszont nem engedhetik meg maguknak a nagy felsülést ezért az igazi gyöngyszemeket általában ott találom meg.
DLC kérdésben természetesen első lépés a GotY nálam. Ritkán veszek friss játékot, így a lehúzásból kimaradok, nincs igazán fanboy oldalam és türtőztethetetlen birtoklási vágyam, ráérek. Az első üdítő kivétel a friss Afterbirth kiegészítő a The Bindings of Isaac: Rebirth alkotáshoz, amibe 2 hét alatt beleszaladt 100 óra lassan 6,66€-ért (csak az extra tartalomról beszélek, az alap 100%-on állt). Már majdnem a fele achievement megvan Ennél olcsóbb szórakozási formát nehéz találni.
Aki pedig mindent azonnal akar, annak természetesen ára van. A taxi is drágább, mint a busz, az elsőbbségi beszállás a repülőgépre szintén drágább, mint a normál és igen, a nullnapos hype játék életérzés is fizetős extra. Felesleges emiatt sírni.
A másik oldal a kiadóké. Amikor látványosan kinyesnek a történetből és extraként adják, az gusztustalan. Ennek eggyel visszafogottabb verziója az epizodikus kiadás, ahol legalább az illúzió megmarad, hogy nem akarnak annyira lehúzni. A játék ugyan nincs kész, de valamekkora részével lehet időt tölteni. Tüzet oltani jó és ha nem csúszik a stúdió az előzetesen beharangozott folytatásokkal, akkor sokkal jobban fenn tudja tartani a rajongói lelkesedést, mint egy teljes játék kijövetelével a távolabbi jövőben. A kritikák folyamatosan gyűlnek, azokból már sokszor lehet képet alkotni a megvétel előtt. Mondjuk ezeknél is ott a lehetőség az évad végén egyben megvenni az egészet és a lényeg számomra a lehetőség megléte. Illúzió, ha úgy jobban tetszik,,Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem." - Gabe Newell
-
sad_Vamp
őstag
Ha van is, kérdésben a válasz:
Metal Gear Solid V ; Witcher III ;Fallout 4azért mert az uccsó rész jól sikerült még nem fogok végig vinni X részt előtte, főleg ha nem érdekel a franchise. (pl MGS-ből már a 2.ikat is csak foggal körömmel tudtam végig vinni olyan szar volt a PC port, múltkor kölcsön kaptam a konzolos pakkot, hát az ideje múlt nagyon finom szó volt rá)
“When the flaws of the system are exposed, it is usually the irritant who gets cast out.”
-
sto1911
veterán
válasz szupermacs #29 üzenetére
Azert, mert az avatarom a Quake 1 "foszereploje"
A D2 megvan, singleben parszor vegigvittem, multira meg csak vagy ket eve mentem fel, negyed ora utan dobtam is...Az elottem levo jol irja, Goty kiadast meg kell varni, es sale-en olcson megvenni.
-
félisten
LoL. Tehát nem tudod miről beszélsz, hiszen nem próbáltad, de a véleményed megvan róla.
Az MGSV portja egyetlen egy apróságot leszámítva (teljesen szabadon nem lehet konfigurálni a billentyűzetet, a numerikus gombokra legalábbis nem lehet pakolni semmit) tökéletesen sikerült. A játék háttértörténetét elmagyarázza a játék, ha érdekel, meghallgatod az audiokazettákat, ha nem érdekel, ezek nélkül is simán végig lehet vinni, sőt, ha úgy nézzük, az, hogy nincs befejezve a játék, csak a rajongókat dühítheti (erről itt írtam).
A Witcher III ugyanez pepitában, a Fallout 4-ről nem tudok nyilatkozni, de az elődje alapján nem hiszem, hogy komoly hátrányt jelent az előélet hiánya.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
szupermacs
veterán
Én a legnehezebb fokozatot Skyrimben utáltam meg, amikor nem kapsz akkora szabadságot, mint normál és könnyű fokozaton. Egy idő után a gyengeséged miatt nem tudsz továbbjutni a küldetésekben és rá vagy szorulva arra, hogy olyan szakmákat és opciókat próbálj ki, amiket eszed ágában nem lenne. Nekem ilyen volt benne a kovácsolás és tolvajkodás. Ezekkel lehetett elég skill pontot összegyűjteni és erősödni, de én a szakmázást és hasonlókat egy játékban sem szerettem. Normalon és könnyű fokozaton ugye olyan irányba fejlődsz amerre akarsz, de az meg unalmassá válik egy idő után.
Emlékszem, hogy több, mint 3 hónap alatt vittem végig Baldur's Gate 2-t. Csak az alap sztorit mellékküldetések nélkül. Az azért kihívás volt. Abban az időben Diablo 2 is kihívás volt Hell fokozaton (persze nem battle.neten).
Nekem hiányoznak a mentések a játékokból. Néha amikor leülök egy játék elé és kilépek mentés nélkül csak fogom a fejem. Hozzászoktatott a sok szarság a checkpoint rendszerhez. A mai játékok buta-kompatibilisek. Az emberek kezdenek butulni és lustulni, gyors szórakozás kell nekik gondolkodás nélkül. Ezt hozták el nekik a fejlesztők.
-
varesz11
tag
+1
Pont ezek jutottak nekem is eszembe.
A "lineáris játékmenet" általánosítás szerintem is egy hatalmas öngól volt a cikkben.
Manapság, mikor az indie piac (ahol igazi sikert csak egyedi ötelttel vagy megvalósítással lehet elérni) a fénykorát éli és mikor tucatjával jönnek a sandbox és openworld játékok, teljesen rossz érvelés a COD és BF szintű FPS-ekre általánosítani.
Jelen vannak és nyilván van is rájuk igény, de ez nem kizárólagos.Egyébként ha tovább viszem ezt az indie vonalat, szerintem az látszik manapság, hogy az a néhány AAA-s cég általában hozza a látványt, brutál külsőt, hatalmas rendszerigényt, az indie piac pedig ott van az ötletekre és az egyedi megvalósításokra. (Nyilván vannak kivételek.)
Ez így van felosztva, ez lett a standard.
A COD-ot sokkal jobban fikáznák ha kijönne xbox360as grafikával, de érdekesebb játékmenettel, mint így a "csőfutó" stílussal és brutál látvánnyal.
Ott az az elvárás, hogy az Activision csináljon valamit, amit ultra grafikán a NASA gépei se visznek el és lehessen 40-en egymást lőni ész nélkül a neten, nem az hogy napokig gondolkozz egy feladványon. Arra ott van több száz másik cím Steam-en.[ Szerkesztve ]
-
sad_Vamp
őstag
LOL, mivel maga a játék környezete, története NEM tetszik nem foglalkoztam vele. Had legyen meg már ez a jogom plz. Az MGS 1 bejött a 2 az port miatt nem a több már nagyon nyögvenyelősen kezelte a kamerát (számomra(!) legalábbis) nem erőltettem. A Witcher az elejétől nem igazán fogott meg, ezért nem érdekel (azt se tudom van-e miden rész X360ra). A Falloutból a tacticsot próbálgattam anno, de a 1-2 nem jött be, aztán nem is foglalkoztam vele. Megint csak: had legyen meg a jogom hogy ne tetszen/ne érdekeljen.
sto1911: D2-ről is sokan elfelejtik mekkora átcseszés volt az akkoriban. Az a játék biztosan legalább 1 évet csak úgy állt polcon mielőtt kiadták. Rengeteg bug és probléma volt vele az elején. A LoD kiegészítő ami kb megoldotta a gondokat meg adott 2 "új" karaktert meg az eredeti disc-ekről húzta be. A 3 méltóbb volt az 1eshez de sajnos egyáltalán nem jobb. Itt sem az újítást láttam csak a butítást. Ja és ugye ne felejtsük a 3asnál a PChez kell online server, az X360as verzió meg vidáman fut offline.
“When the flaws of the system are exposed, it is usually the irritant who gets cast out.”
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Mondjuk a Fallout-ból a Tactics inkább egy spinoff, szóval pont ez alapján megítélni a sorozatot nem érdemes. (Azt annyira nem értem, hogy ha a Tactics-et próbálgattad, akkor hogy nem jött be az 1-2, azokat most nézted vagy sem? )
[ Szerkesztve ]
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
raskolnikoff
őstag
Akármi is legyen a változás mögött, egyetértek sok mindenkivel. Mentések is...azt hittem megőrülök mikor a Far Cryban csak checkpointokkal találkoztam... nem is játszottam végig. Egyszerű döntés volt
Ami engem zavar és amit még nem írtatok, az a LAN opció hiánya...bár világos mi az oka. Az ember berendezkedik egy nyaranta megrendezendő lanozásra és ha akad 1-2 játék az elmúlt 10 (!) évből ami ér annyit hogy játsszunk vele, akkor úgysincs benne LAN. Így maradnak a jó öreg, és minőségileg is jó játékok, MohAA, Diablo2, HL1, Flatout, stb.
A gazdasági válság és az emelkedő energiaárak miatt arra kényszerültünk, hogy kikapcsoljuk a fényt az alagút végén. A kellemetlenségért elnézést kérünk.
-
szupermacs
veterán
D2 multiban mai napig bugos. A hirtelen laggok és rollbackek nehezítik a játékot.
(#39) raskolnikoff: Nekem hiányoznak a split-screen játékmódok is. Haverral csak MK-el és DC-vel tudjuk gyepálni egymást. Nincs semmi más. GoW-ból nagyon hiányzott az X360-as verziós osztott képernyő.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
A jogod természetesen megvan a véleményalkotásra, de egy amúgy igényes játékot leszólni már megbocsáss, de megmosolyogtató. Ahogy alant írtam, nekem sem tetszett különösebben a Tomb Raider reboot, de azt nem vitatom el, hogy igényesen megcsinált játék. A Total War-ok is ilyenek, és sorolhatnánk tovább a lehetőségeket.
Kijelented, hogy nincs újítás, nincs tartalom, majd mikor szembesítelek a realitásokkal, a probléma az, hogy téged ezek a játékok nem érdekelnek. Szóval akkor mégis csak van újítás, van tartalom, csak hát az izlésednek megfelelő játékok nincsenek.
Ezért viszont aligha hiszem, hogy a játékipart kellene ostorozni...
@raskolnikoff: Attól függ, milyen játékról van szó. Hajdan azért LAN-oztunk, mert a neten nehézkes volt a játék (például a gány netkód miatt, lásd Operation FlashPoint LAN partyk). Ma már ez ritkán fordul elő.
Ráadásul vannak olyan játékok, amelyeknél megkapod a LAN élményt Online. Erre szerintem a legzseniálisabb példa a Left 4 Dead játékok, de most hétvégén az Armored Warfare co-op része is tökéletesen visszaadta a hangulatot...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
tomazin
veterán
válasz szupermacs #25 üzenetére
Aha, nem.
Mikor konkrétan semmi mást nem csináltam, csak kereskedtem, hajnal 3kor felkel, mert akkor jár le egy olcsó cucc, stb. és rá sem raktam őket a karira, hanem adtam el. Hmmm izgalmas volt ám. Kb akkor léptem be effektíve a játékba, amikor láttam, hogy valamelyik dye ára felment, vagy kavicsot kraftoltam, mert megérte.
Kb. semmi értelme nem volt. -
PistiSan
addikt
Tavaly vettem egy konzolt, első nekifutásra eléggé elborzadtam milyen árban vannak ott a játékok, ekkor világítottak rá, hogy az új konzolokon mivel nincs törés, így rengeteg a használt lemezes játék. Amit én vettem, az használtan 5000ft volt karcmentes, dobozos verzióban, ugyan ez a játék boltban 15000ft, szóval az a pár játék amit évente elfogyasztok az nekem megér ennyit. Ami még fura, hogy sokszor a digitális verzió drágább mint az új dobozos.
Konzolon a shopban van egy rakat demó verzió, próbáltam már többet is.
A DLC-t én sem szeretem, 1-et sem vettem még, nem is tervezem. -
sad_Vamp
őstag
Régen csőstül jöttek azok a játékok amik érdekeltek és mindig volt valami új mindegyikben. Most meg azok a játékok NEM jönnek (csak butítva)... akkor tényleg én vagyok hibás? köszönöm!
Amúgy, nem szóltam le egyik játékot sem konkretén, hanem általánosságban beszéltem az iparról, meg hogy a folytatás folytatásának folytatását kapjuk folyton ami már eleve szűkíti a látókört (ezt most a szentgráljaidtól függetlenül).
“When the flaws of the system are exposed, it is usually the irritant who gets cast out.”
-
kwzatz
őstag
Sok filmet nézek, és imádom a plot twisteket, de az utóbbi időben a tapasztalat miatt 90%-ban kitalálom, hogy mi lesz a végük. A Witcher 1-nél lövésem nem volt, hogy mi lesz, szerintem lehetetlen is előre látni, de 2 napig fogtam utána a fejem, akkorát szólt... (vicces adalék, hogy ahogy olvasgattam róla, sok embernek le sem esik ) Sőt, ha tudja is az ember, hogy lesz plot twist, akkor is esélytelen, és részleteiben zseniális. A 2. rész is szép szerteágazó, sokrétű sztorival bír, és még mai szemmel nézve is gyönyörű.
Most tolom több mint 100 órája, és kb. 2,5 hónapja a 3. részt, és a trilógiát így egyben a legnagyobb játékélményemnek tartom. Minden megvan benne, dráma, akció, humor (többet nevettem rajta szerintem, mint az utóbbi 5 év összes vígjátékán összesen), csavaros sztori, rengeteg zseniális karakter. Szóval oké, nem fog meg téged, gyakorlatilag nem is játszottál vele, mondhatsz róla véleményt, csak érdektelenné és hiteltelenné válik, mivel nem ismered lényegében a játékot.[ Szerkesztve ]
"Everything is high risk, if you are a pussy."
-
Televan74
nagyúr
Mélységesen egyet étek a cikk írójával.
Csak annyi kiegészítést,Engem nem zavarnak a dlc -k,ha egy bizonyos ár alatt mozognak.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest