Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#36) varesz11 válasza Cifu (#3) üzenetére


varesz11
tag

+1

Pont ezek jutottak nekem is eszembe.
A "lineáris játékmenet" általánosítás szerintem is egy hatalmas öngól volt a cikkben.
Manapság, mikor az indie piac (ahol igazi sikert csak egyedi ötelttel vagy megvalósítással lehet elérni) a fénykorát éli és mikor tucatjával jönnek a sandbox és openworld játékok, teljesen rossz érvelés a COD és BF szintű FPS-ekre általánosítani.
Jelen vannak és nyilván van is rájuk igény, de ez nem kizárólagos.

Egyébként ha tovább viszem ezt az indie vonalat, szerintem az látszik manapság, hogy az a néhány AAA-s cég általában hozza a látványt, brutál külsőt, hatalmas rendszerigényt, az indie piac pedig ott van az ötletekre és az egyedi megvalósításokra. (Nyilván vannak kivételek.)
Ez így van felosztva, ez lett a standard.
A COD-ot sokkal jobban fikáznák ha kijönne xbox360as grafikával, de érdekesebb játékmenettel, mint így a "csőfutó" stílussal és brutál látvánnyal.
Ott az az elvárás, hogy az Activision csináljon valamit, amit ultra grafikán a NASA gépei se visznek el és lehessen 40-en egymást lőni ész nélkül a neten, nem az hogy napokig gondolkozz egy feladványon. Arra ott van több száz másik cím Steam-en.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.