Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • njnl

    aktív tag

    Lezárult a hátlaptöréses mizériám ( [link]).
    Küldtem nekik egy panaszos levelet amiben kifejtettem nemtetszésem a gazdaságtalan javítással kapcsolatban és pontos számadatokkal alátámasztottam a (vélt) javítási költségek összegét. Másnap hívott egy kedves hölgy, aki közölte velem, hogy így mégis megcsináltatja a telefonom a biztosító.
    Tegnap vissza is érkezett a készülék a hivatalos szervíztől. Kaptam egy vadi új P30Pro-t az én 6/128-asom helyett egy 8/128-ast.
    Mondjuk semmilyen garancialevél, számla stb nem jött hozzá, de ezek után nem is tudom, hogy feszegessek e hasonló témát.

    A sztori lényege az, hogy ha igazságtalanságot éreztek érdemes utánajárni.

    Cs.A K. [SX-Z] [H7] [H8] [H-P30P] [I13P] [H-M5P]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés