- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: Bye PET Palack, hello SodaStream
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja az aktuális trendeket...
-
LOGOUT
HTC ONE
Új hozzászólás Aktív témák
-
ferob
őstag
válasz
beloadjoker #37021 üzenetére
Sajnos mióta a HTC ügyfélszolgálatánál is romlott a hozzáállás minősége, leginkább egyes kevésbé motivált ügyintézők okán, azóta velük is nehezebb boldogulni, amin az sem segít, hogy a szerviz hozzáállása a nyár vége óta igen komoly problémákat mutat, ami persze biztos a pénzről és a HTC által támasztott nem éppen kedvező feltételekről szól, de ez az egyszerű tulajdonost, aki megvette valamikor drága pénzért a készülékét, egyáltalán nem kell érdekelje.
Ha kell, akkor lépj fel határozottabban az ügyfélszolgálattal szemben, hogy intézzék el, mivel a szervizzel te közvetlenül úgysem tudsz megbeszélni sajnos semmit.
Nem kell annyiban hagyni és végképp nem kell belemenni olyan ígérgetésekbe, hogy majd keresnek vagy írnak neked e-mailt, valamint nem kell elhinni, hogy a szerviz dönt dolgokról, mivel azt csinálják, amit a HTC megszab egy-egy adott készülékkel kapcsolatban, így ha értesítik őket, hogy javítsák vagy cseréljék, akkor azt teszik.
Ha nem tesznek ők sem semmit és csak az ígérgetés megy, akkor a szervizben sem fognak csodát tenni.Sajnos sokan nagyon meglepődnének, ha tudnák, hogy arrafelé mennyire az egyes ügyintézők kedvén, lelki állapotán, betegségén vagy bármi egyében múlik, hogy hajlandók-e végezni megfelelően a dolgukat és foglalkozni szegény szerencsétlen emberrel, esetleg a több napja a monitoron pihenő, színes cetlin hagyott üzenettel foglalkozni, mert az egyik ügyintéző megígérte a telefonálónak, hogy majd szól a másiknak.
Itt is már többet fordul elő a lerázó mellébeszélés, sőt esetenként a hülyének nézés és a hazugságból hazugságba esés, és továbbra sem a problémás készülék tulajának kell azzal foglalkozni, hogy őket mennyire hajtják vagy milyen egyéb személyes problémáik vannak.Az előbbieket tudnám tanácsolni az elmúlt pár hozzászólónak is, valamint ha rögzítették a rendszerben az egészet és intézkednek, akkor kérjétek el az ügy azonosítóját.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 128GB, Tökéletes állapot, 100%-os akku, 2027-ig garancia
- Samsung Galaxy S25 Ultra 12/256GB, Újszerű, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 3 Év Garanciával!
- iPhone XS 64Gb használt hibátlan működés
- iPhone 16 Pro 128gb Natural Titanium
- iPhone 13 128Gb fehér (starlight) első tulaj, patika állapot, akku 85%, új kijelzóvédő
- Jogtiszta Microsoft Windows / Office / Stb.
- Apple Watch SE 2 44mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Mi 10T Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 45GR95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Dell Latitude 3340 Core i3-4005U CPU hibás laptop
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest