- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sellerbuyer: ScreenX technológia élmények az Arénában
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Megint 3 hónap Disney+ akciósan :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- sh4d0w: Tele a hócipőm
- sziku69: Szólánc.
- Argos: Az vagy, amit megeszel
- bitblueduck: RTX 50-es széria PhysX támogatás nélkül. Tényleg akkora probléma?
-
LOGOUT
HTC ONE
Új hozzászólás Aktív témák
-
ferob
őstag
válasz
beloadjoker #37021 üzenetére
Sajnos mióta a HTC ügyfélszolgálatánál is romlott a hozzáállás minősége, leginkább egyes kevésbé motivált ügyintézők okán, azóta velük is nehezebb boldogulni, amin az sem segít, hogy a szerviz hozzáállása a nyár vége óta igen komoly problémákat mutat, ami persze biztos a pénzről és a HTC által támasztott nem éppen kedvező feltételekről szól, de ez az egyszerű tulajdonost, aki megvette valamikor drága pénzért a készülékét, egyáltalán nem kell érdekelje.
Ha kell, akkor lépj fel határozottabban az ügyfélszolgálattal szemben, hogy intézzék el, mivel a szervizzel te közvetlenül úgysem tudsz megbeszélni sajnos semmit.
Nem kell annyiban hagyni és végképp nem kell belemenni olyan ígérgetésekbe, hogy majd keresnek vagy írnak neked e-mailt, valamint nem kell elhinni, hogy a szerviz dönt dolgokról, mivel azt csinálják, amit a HTC megszab egy-egy adott készülékkel kapcsolatban, így ha értesítik őket, hogy javítsák vagy cseréljék, akkor azt teszik.
Ha nem tesznek ők sem semmit és csak az ígérgetés megy, akkor a szervizben sem fognak csodát tenni.Sajnos sokan nagyon meglepődnének, ha tudnák, hogy arrafelé mennyire az egyes ügyintézők kedvén, lelki állapotán, betegségén vagy bármi egyében múlik, hogy hajlandók-e végezni megfelelően a dolgukat és foglalkozni szegény szerencsétlen emberrel, esetleg a több napja a monitoron pihenő, színes cetlin hagyott üzenettel foglalkozni, mert az egyik ügyintéző megígérte a telefonálónak, hogy majd szól a másiknak.
Itt is már többet fordul elő a lerázó mellébeszélés, sőt esetenként a hülyének nézés és a hazugságból hazugságba esés, és továbbra sem a problémás készülék tulajának kell azzal foglalkozni, hogy őket mennyire hajtják vagy milyen egyéb személyes problémáik vannak.Az előbbieket tudnám tanácsolni az elmúlt pár hozzászólónak is, valamint ha rögzítették a rendszerben az egészet és intézkednek, akkor kérjétek el az ügy azonosítóját.
Új hozzászólás Aktív témák
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Fotók, videók mobillal
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- PC Game Pass
- Milyen autót vegyek?
- Everest / AIDA64 topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- iPhone topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...
- Apple iPhone SE 2020, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Honor 200 Lite 8GB 256GB mobiltelefon garanciával hibátlan működéssel
- Apple iPhone 13 Mini 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 Mini 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 13 Pro Max / 128GB / Gold / Gyári kártyafüggetlen (101A)
- Xiaomi Redmi Note 14 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP ZBook Firefly 14 i7-1165G7 32GB 1000GB 14" FHD 1 év garancia
- Surface Laptop 7 Business edition - Intel Core ultra 5 236V energiahatékonyabb az intelnél! -olvass
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T460P - i7-HQ I 16GB I 512SSD I Nvidia I 14" 2K I Cam I W10 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i5 10400F 32GB DDR4 512GB SSD RX 6600XT 8GB ZALMAN M4 Cooler Master 650W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest