Hirdetés
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Bye PET Palack, hello SodaStream
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 2 – Főzés: szabályok, vagy szabadság?
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 3 – Paradicsomos káposzta (amit amúgy utálok)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Rap, Hip-hop 90'
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT
HTC ONE
Új hozzászólás Aktív témák
-
ferob
őstag
válasz
Bdanyy #36241 üzenetére
Nem szabad megegyezni ilyenekben a szolgáltatóval, mert képesek házon belül, anno saját használatra vásárolt, lelakott készüléket előkeríteni a számodra.
Tény, hogy bár a cseh szerviz sokszor nem elég hatékony, ami nagyban függ a hiba egyértelmű leírásától, amit a szolgáltatónál a magasan kvalifikált ügyintézők a sajátos nem létező helyesírásukkal csak még jobban megnehezítenek, de semmiképp nem szabad neked megtörni, hogy majd a szolgáltató megoldja, mert ezek csak látszólag hangzanak jól, amúgy mindig csak rosszabb helyzetbe kerül az ember, mert a szolgáltató mindig arra fog törekedni, hogy nulla ráfordítással vagy esetleg a legolcsóbban megússza.
Én számodra inkább azt javaslom, mert az említett megoldásból úgyse lesz semmi, amit te is elfogadnál, hogy a TeleMax egy átvevőhelyén add le és csak kb. ilyesmit írjanak a munkalapra, hogy foltos, pixelhibás kijelző (a dolgok jelen állása szerint úgy tudom, hogy csak ez a hiba áll fenn).
Szerk.: Beért a készüléked a VSP Data-hoz, szóval ne nagyon egyezkedj a szolgáltatóval, várd ki, hogy ezúttal mit kezdenek a készülékkel.Nem mondom, hogy ezzel minden problémád egyből megszűnik, de jelenleg az ingyenes postai kiszállításon kívül semmi más nem szól a szolgáltatón keresztüli leadás mellett, főleg akkor nem, ha azt nézed, hogy amikor a szolgáltató nem részese a dolgoknak, akkor a HTC is könnyebben hajlik bármilyen cserére, mivel az ő partnerük a TeleMax, így ha ők barmolnak el valamit, akkor az nem egy olyan fél hibája, mint a szolgáltató, akikkel a HTC nem tud mit kezdeni, mert nem állnak velük szerződésben.
A HTC esetében sok dolog máshogy működik, így a készülék cseréje is a szervizben, házon belül történik, nincs csereigazolás vagy bármi hasonló, így nagyon sok fejfájástól megkímél a gyártó, ami egy nagyon jó lépés, mert a szolgáltatónál mindig csak a gond van, ha az ember besétál egy ilyen kiállított igazolással.
A másik dolog, hogy amit írtál, hogy ők majd megegyeznek a szolgáltatóval, az konkrétan azt jelenti, hogy nem csinálnak semmit, mint ahogy eddig.
A garancia meg nem cserében hosszabbodik, hanem a jogszabály szerint a szervizben töltött idővel kitolódik a készülék garanciája, ami a te esetedben a csak az utolsó javítás esetén kapott új kijelzővel alapból +3 hónap.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Elektromos autók - motorok
- Új telefont és tabletet mutatott be a Telekom
- Plazma TV topic
- Filmvilág
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Kuponkunyeráló
- Nincs megállás akkuméretben
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RX 9060 XT 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 13 / 128GB / Gyárifüggetlen / 12Hó Garancia / 89% akku
- BESZÁMÍTÁS! HP EliteDesk 800 G1 TWR brand számítógép garanciával hibátlan működéssel
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro 512GB Pacific Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3295
- Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló rugged
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest