Hirdetés
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Szólánc.
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sebgutkopf
őstag
válasz
Runner_fxr #8791 üzenetére
A villany rendszer minden bringa tulajnak a fő para faktor. Ha megy és rendben, akkor mindenki boldog én is, mert eddig teszi a dolgát a shimi, miközben tisztában vagyok vele, hogy a motorra már lejárt a gari. Lehet a drága bringa egyszerűsíti ezt a témát, mert annak bekerülési értékéhez képest arányaiban akár egy teljes elektromos rendszer csere se olyan vészes költség, nem lesz tőle gazdasági totálkár.
Ami egy kellemes meglepetés, hogy a race face hd arc felnik milyen erősek és mennyire jól bírják (na ja 150kg-ig ígéri a gyártó a terhelhetőséget és ebike-ra szánták) nem csak ígéret. Analógon már volt kerék újra fűzésem és a mostani is idei szezon után újra lesz fűzve másik felnivel. Ez meg csak megy.
Tavaly még megleptem magam egy másik taggal a Bullit-ba, bekerült egy vivid ultimate (természetesen gyárilag bullit hangolású). Nagyon ki akartam már próbálni, hogy mennyivel más a rugóút vége, ha hangolni tudom a HBO-val, valamint az egész egyensúlyát pontosabban a saját testsúlyomra vagy épp pályára tudjam hangolni a kompressziókat. A legjobb az, amikor tényleg a bringa eleje és hátulja minden helyzetben kiegyensúlyozottan és egyforma sebességgel mozog be és ki.Felfüggesztés kapcsán az tud rendszeresen meglepni, hogy mennyiren mennek rosszul, vagy egyáltalán nem beállított futóművel. Gyakran csak annyit mondanak "ma nem vagyok formában, nem érzem a bringát", ezt a fícsört nem merem megcsinálni, mert leesik a lábam a pedálról, a pálya nagyon ráz, a bringa nem fordul stb...
A legkeményebb pedig a fél tudatos, akiben az igény megvan arra, hogy legalább a gyári ajánlásra szeretné beállítani, csak az összes tekerentyű kattanásait a nyitott állás felől számolja és utána panaszkodik, hogy nem jó a gyári setup. Akkor ott vannak az ugrásnál orraeséstől félők, ők a tagot szokták annyira lelassítani, hogy utána végig a rugóút végén pattog a bringa és csodálkoznak, hogy kemény.
Én mostanra jutottam oda, hogy már ténylegesen és értelmesen tudom kezelni és használni a külön high és low speed compression-t (már van értelme, ha van a villán, vagy t agon), viszont hiába tudom mire való a hi és low speed rebound elméletben, a gyakorlatban a pályára nem tudok mit kezdeni a high speed rebound-al. Így egyelőre kerülön az olyan felfüggesztést (factory), amin a rebound külön van véve. Egy rossz beállításnál jobb, ha csak 1 féle van és azt jól be tudom állítani.
Új hozzászólás Aktív témák
lo Bevezetés az e-bike-ok, a pedelec-ek, a tuning pedelec-ek és az S-pedelec-ek titkos világába.
- Xiaomi Redmi Note 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Új Bontatlan GIGABYTE Radeon RX 9070 Gaming OC 16G 3Év gari 27% Áfás számla
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új RYZEN 7 5700/5800X + RX 7800 XT 16GB GDDR6 + Új 16-32GB DDR4! GARANCIA/SZÁMLA!
- Iphone 14 Plus 256GB // Független // 100% akku // Számla+Garancia //
- DELL G5 5590 I7 9750H RTX 2060/6G 16G DDR4
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest