Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ANT

    őstag

    Sziasztok.
    Akkor én is leírnám a tapasztalatomat. Aliexpress csomagomnál dec. 30-án kértem csomagpontra átirányítást, akkor még nem tudtam, ez mekkora hiba. A következő kiszállítási nap jan. 2 volt, aznap született a nyomkövetésben egy bejegyzés, hogy "sajnáljuk, de az átvételi pont zárva van." No most azt tudni kell, hogy a megjelölt átvételi pont egy plázában lévő üzlet. Vettem a fáradságot, és jan. 3-án elmentem az üzletbe. Érdeklődésemre elmondták, hogy jan. 2-án nyitva voltak! A következő két munkanapon, azaz jan. 3-án és 6-án a csomagom hajnalban útra kelt, aztán megint a depóban kötött ki. Na ezt elégeltem meg, felhívtam ma du. az ügyfélszolgálatukat, 39 perc elteltével már fel is vette a telefont egy élő ember. Elmondtam neki az előzményeket, és érdeklődtem, hogy miért nem talál meg engem a csomagom napok óta? Na ekkor derült ki, hogy a telefonos droidok is minimum inkompetensek. Meg akarta magyarázni, hogy biztos az automatában nem volt szabad rekesz!!! Mondom neki, egy plázában lévő üzletről beszélünk, nem csomagautomatáról. Ekkor elkezdett kiabálni, hogy én ne oktassam ki őt! Pffffff.....
    Jó, mondom, ezt hagyjuk, hogy tudnék hozzájutni a csomaghoz, mielőtt visszaküldik a feladónak, hogy "címzett ismeretlen". Ekkor jött kb. az első értelmes mondata a beszélgetés kezdete óta, "ha gondolom, most is át tudom venni a depóban a csomagot". Na végül ez volt, elmentem a depóba, ami szerencsére közel van hozzám. Meg merem kockáztatni, hogy dec. 30 óta az a csomag nem hagyta el a depót. Elvileg ma 12:43-kor vitte vissza a futár, de akkor hogy a viharba lehet, hogy két csaj 20 percen keresztül kereste a raktárban? Mellettem várakozó emberke csomagját két perc alatt megtalálták.
    Tudom, nem mindenki olyan szerencsés, de szvsz aki megteheti, menjen el személyesen a csomagjáért, mert tőlük aztán várhatjuk a kézbesítést.
    Címük 1152 Bp. Városkapu u. 14. Naponta 10:30 és 18:30 között van csomagkiadás.
    A legszomorúbb pedig az az egészben, hogy egy rendelés leadásakor még nem tudjuk, melyik futárcéghez lesz szerencsénk itthon.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák