Hirdetés
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
hódmaci
senior tag
válasz Zoli bácsi #8297 üzenetére
Köszönöm.
Vagyis ha nem választok programot akkor csak fesz "mérőként" szolgál amin látom az aksi feszültségét.Tehát csatlakozatok, programot választok, feltölt, cseptölt.
Ameddig aramszünet, vagy le nem kapcsolom.Köszönöm.
Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)
-
Zoli bácsi
őstag
válasz hódmaci #8296 üzenetére
Ki kell választani az egy szem nyomógomb nyomkodásával a programot, ahogy nyomod a gombot, változik a piktogram. Úgymint motor, autó, és hópihe ikon.
A kijelzőn az akkumlátor feszültsége látható. Ha kiválasztod a piktogrammot, automatikusan elindul a töltés, mutatja továbbra is a feszültséget, meg négy csík az akku töltöttségét. Ha mind a négy csík megvan, nem villog, akkor végzett a töltő, csepptöltésre áll.
Áramszünet esetén nem indul újra tudtommal. Nem tudom ez másnak mekkora gond, nálunk évek óta nem volt áramszünet.... -
hódmaci
senior tag
Szia!
Megvettem, köszönöm a tippet.Akinek van esetleg segítene használatában?
Csatlakoztatom a vezetékeket az akkumulátorra, csatlakoztatom a hálózati csatlakozóhoz. Eddig tiszta.
Na de utánna?
-Elindul a töltés magától teszt után? Vagy minden esetben ki kell választanom a megfelelő programot?-Amenyiben felteszem a töltendő akkumlátorra kiválasztom a töltés programot és lesz egy áramszünet akkor minden alkalommal menjek oda és aktiváljam újra?
Mert ha ez így van akkor karcsú a fenntartó töltés hiszen nem biztos hogy észreveszem az áramszünetet. Főleg ha nem is vagyok otthon.Ez egy olyan ólom aksi lenne ami egész télen a garázsban pihen a polcon. őrá kellene "figyelnie"
Elnézést ha butaságot kérdezek de nekem ezek nem jönnek le egyértelműen a használati útmutatóból.
[ Szerkesztve ]
Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)
-
hódmaci
senior tag
Sziasztok!
Tudnátok akkumulátor töltőt ajánlani? Ólom akkumlátort kellene töltenie.
Főleg télen mikor nincs használatban. szulfát. és szintentartás volna a feladata.
Viszonylag nagy méretű akkumulátor 80Ah[ Szerkesztve ]
Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)
-
_pda_
tag
válasz Zoli bácsi #8291 üzenetére
A Ladákban is az a bitumenes zárású akku volt akkoriban.
Ennyit tudott a szoci gyártás teknics -
Zoli bácsi
őstag
Nem is volt rég.....
1984-ig jöttek a Trabantok dinamóval, és 6V-os rendszerrel. Utána lett 12V-os rendszer.
Mz-k még 6V-osak voltak, ETZ-től lett 12V és generátor.(Kb 1985-86, emlékeim szerint)
Simson jól kitartott a 6V mellett, az utólsó 1-2 évben jöttek 12V-osak, de NDK-ban úgy tudom előbb is volt már.
Mindenesetre azt gondolom nem sokan használják a 6V-os töltést, kevés MZ-t látok, meg régi szoci motort. SZimók még futnak, de elmennek akku nélkül is, indexhez, dudához, féklámpához, parkolófényhez kellett az akku. Féklámpa működött akku nélkül, csak halványan.
Eh, mikor motorozni kezdtem, még nem kellett nappal világítás motoron. Mikor bevezették a kötelező világítást, akkor áldozott le a 6V-os Mz-knek, kevés volt a dinamó, gyakorlatilag minden évben megevett egy akkut....Legalábbis az enyém.
Trabimba olyan 6V-os akku volt, hogy fel lehetett újítatani, bitumenszerű anyaggal volt kiöntve a teteje. Ha elszulfátosodott, szét tudták szedni, kimosták, összerakták..Felsavazták, ment tovább.
Bocs. Rám jött a nosztalgia. Fiatalabbaknak meg esetleg érdekesség. -
ddsteel
aktív tag
válasz molnarpeter #8284 üzenetére
OK, köszi, ezt nem tudtam. Azt hittem, az 6V és akkor el sem indul a töltés. Jó tudni.
-
p.t.r
aktív tag
Gigawatt, nem igazán neves akksim 8 évet bírt diesel Astrában. Szinte új korától kezdve rendszeresen töltögettem Lidl-es töltővel, úgy mond ha kellett, ha nem. Csak kis árammal szoktam tölteni, azaz hogy csak a motorbicikli szimbólum "világít".
Lidlben egyébként, 09.10. szombattól lesz megint ilyen töltő 5999Ft- ért.[ Szerkesztve ]
-
tibcsiworld
aktív tag
-
Csöves
őstag
válasz Zoli bácsi #8278 üzenetére
Felesleges, elég 1 is.
Nem jellemző a meghibásodás.Aquila non captat muscas.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Zoli bácsi #8278 üzenetére
Van évente többször (legalább 2-3x, Aldiban mindig kicsit máskor), lehet kéz alól is venni ha sürgős, stb 🤔
-
KutyiHU
tag
2017 februárjában tescoban vásárolt banner starting bull 55ah a tegnapi napon megadta magát. Élt 5,5 évet. Ez egész jónak mondható?Mert akkor az utódja is ez lesz.
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz Zoli bácsi #8273 üzenetére
Ha a fél nap az 6 óra töltés, akkor az még rendben van! (Gondolom a 3,8A vagy az 5A-essel toltad)
Azért másnap nyugalmi állapotban mérj rá az aksira.
-
Zoli bácsi
őstag
Minap autót takarítottam, egész délelőtt nyitott ajtóval állt az udvaron, szólt a rádió, meg a belső világítás működött. 3 órán keresztül, nagyjából. Mikor végeztem, be akartam járni a garázsba, indítózáskor a rádió lenémult, eddig ilyet nem csinált....Elindult a kocsi pöccre, bejártam a garázsba, az Optimate 4 töltő (Motorhoz vettem, max 1A-t tud) volt kéznél, rátettem az akkura. Elvileg 1A-al tolni kéne neki ilyenkor, de nem... a jelzés alapján 0,25A töltést adott, mint mikor már fullon van az akku.
Ránéztem, 2018-09. a gyártás, magyar Power valami akku.
Na, ennek kakukk lesz, gondoltam. Levettem az Optimate töltőt, elővettem a Lidl féle töltőt, 12,7V-ot jelzett, majd vagy fél napig töltötte az akkut, induláskor a négy osztásból a 2. villogott. Látszólag minden rendben, de nem szeretek autót tolni, gondolkodtam, lehet nem kéne megvárni míg tolni kell, eddig akkor volt akkucsere....
Mit gondoltok, hamarosan nyekk lesz az akkunak, cseréljem, vagy várjak még..? Elvileg sosem merült le, télen keveset megyek, de hetente-kéthetente töltöm. A gyári akku 9 évet ment el, következő négyet (Varta Silver), ez is négynél tart......
Suzuki Ignis, 12v 55AH Power Electric (Ha jól enlékszem, matrica leesett) akku, tetejébe belesütve a 2018.09 jel. -
pimmi
senior tag
VARTA A17 Black Dynamic 41Ah EN 360A right+ (541 400 036) VS Electric Power 45Ah 360A right+
-
molnarpeter
nagyúr
Egy akku élettartama alatt háztáji tapasztalatom szerint 2-3 alkalommal mélyebb kisütés (9-10 V már bőven beleesik ebbe), és vége a dalnak nem szabad hagyni túlságosan lemerülni, inkább a normális feszültség tartományon belül érdemes néha kicsit feljebb nyomni, hogy véletlenül se károsodjon.
-
op9
aktív tag
válasz molnarpeter #8268 üzenetére
Köszi!
Hát a többszöri mozgatás lesz a legbiztosabb, mert a többi megoldás inkább macerás, de jó tudni, h milyen lehetőségeim vannak.@csiga8:
Neked is köszi!How Bad Do You Want It?
-
op9
aktív tag
Köszi, de nincs terhelő villám, valószínűleg cella zárlat, és azért melegedhetett még töltés levétele után is az akksi.
Csak nem tudtam, h egy túlmerülés, és töltés okozhat ilyet.
Vagy csak nagy véletlen, h akkor ment tönkre az akksi, amikor épp sokat állt a kocsi.How Bad Do You Want It?
-
molnarpeter
nagyúr
Az bizony cserés lesz Ha sokat áll az autó, valamilyen úton-módon figyelgesd pl hetente a feszültséget, és tölts rá szükség szerint. Nagyobb kapacitású akkuval kicsit jobban el lehet húzni. Kevésbé veszélyes környéken még azt is mondanám, riasztó kiiktatása indokolt lehet. Jó lenne mérni egy nyugalmi áramfelvételt is, riasztó nélkül persze. Vagy ha ragaszkodsz hozzá, köztes megoldásnak egy low voltage cut-off kütyü is segíthet, ami nem hagyja teljesen leapasztani az akkut.
[ Szerkesztve ]
-
op9
aktív tag
Köszi szintén a választ!
A kocsi kb. 3 hét alatt le szokta meríteni ennyire az akksit, ezzel kb. számoltam, hogy ez most az utólagosan beszerelt nem gyári riasztó miatt van, vagy tényleg van valami kóbor áram, azt nem tudom.
Viszont az akksi úgy néz ki, h rossz, így már nem kísérletezem vele. Egyrészt bőven töltenie kellett a generátornak az utóbbi napokban, és ennek ellenére mégsem bírt ki 10 óra állást, valamint töltéskor nagy mennyiségű érezhető gáz lett, és pezsgés hallatszott 12.6V-nál ami fölé több óra alatt sem akart menni egy 45Ah-s akksi 3.8Ah-s töltéssel, majd levétel után is órákig meleg volt az akksi pár helyen, végül 11 órával később már csak 10.4V-ot mutatott a töltő.How Bad Do You Want It?
-
op9
aktív tag
válasz molnarpeter #8262 üzenetére
Köszi a választ!
11 óra elteltével most 10.4V-ot mutatott a töltő, és levétel után 2 órával is még meleg volt az akksi az egyik oldalon.
Tönkre mehet így egy akksi, ha egy kritikus pont alá merül?
Az autóban nem gyári riasztó van, és általában 3 hét után már meríteni szokta ennyire az akksikat, de eddig elég volt feltöltenem, de úgy néz ki, h itt most ebbe bele is rokkant.How Bad Do You Want It?
-
titán
Szia!
Érdemes lenne megmérni a töltést, járó motornál az összes fogyasztót működtetve az akksi pólusain 13,8-14,6v feszültséget mérünk jó esetben. (ezek megközelítő értékek természetesen)
Amikor megállsz az autóval , ki kellene próbálni, hogy leveszed az akkusarukat, megméred a feszültséget, majd néhány nap után ismét megméred. Amennyiben így is magas a feszültségesés, az akkumulátor kuka. Ellenkező esetben kóboráram merítheti az akkumulátort.
-
molnarpeter
nagyúr
Néhány óra múlva mérj rá majd az "üresjárati" feszültségre, de ha töltő levételkor is 12.6 maradt, az cserés jó eséllyel. Részemről az Electric Power/Jász akkut mondanék, legalább olcsó, és akku tálcának megfelelő legnagyobb méretben. Aztán amikor sokáig nem megy az autó, vagy egymás után van több rövid út, néha feldobni rá a töltőt karbantartó jelleggel.
[ Szerkesztve ]
-
op9
aktív tag
Sziasztok,
A kocsim többet állt a kelleténél, és már nem indult el, mert annyira lemerült az akksi, az önindítót épphogy meg tudta párszor forgatni.
Feltettem töltőre, és 9.7V volt benne, viszont nem tudtam teljesen feltölteni, mert használnom kellett a kocsit, ezért 3 óra múlva, amikor 12.8V-ot mutatott, akkor levettem róla, és be tudtam indítani vele a kocsit.
Ezután használtam 2-szer kb. 40 percet a kocsit, majd következő 2 nap szintén minden nap 2-szer kb. 30 perceket, viszont a következő nap, vagyis ma este már megint nem indult.
Töltőre téve 10.6V-ot mutatott, és most 4 óra elteltével 12.6V (és itt már kb. másfél órája áll), és jól hallhatóan pezseg, és érezni is rendesen a gázt bukóra nyitott ablaknál is.
Érdemes estére még rajta hagynom, vagy jobb, ha nem kísérletezek vele, mert ez már kuka?
4 éves Bosch S4-ről van szó.
Ha cserés, akkor van esetleg ajánlott akksi?[ Szerkesztve ]
How Bad Do You Want It?
-
lajos75
senior tag
válasz molnarpeter #8258 üzenetére
köszi
-
lajos75
senior tag
Sziasztok!
Van valakinek infója, hogy a Lidl akkutöltője A1 és C1 verzió között mi a különbség?
-
-
-
-
Egy kis információ a bátraknak, és a kisérletező kedvűeknek. [link]
-
villifog
tag
Most néztem, hogy csere idejére rajta lehetne hagyni a Ctek töltőt, a szivargyújtóra kötve.
Akkor ez is jó megoldás lehetne?
Próbálta már valaki?"CTEK SZIVARGYÚJTÓ KIEGÉSZÍTŐ "APA"
CTEK szivargyújtó csatlakozó segítségével , az aljazaton keresztül tölthető az akkumulátor, illetve feszültség alatt tarthatja az autóját, miközben akkumulátort cserél, így biztosítva , hogy minden beállítás megmaradjon."
Akkor ezzel a megoldással meg tudnám oldani?
-
fecke78
senior tag
Letesztelték az aksit , rossz volt , exide helyet KRAFTMANN 12V 77Ah 780A került bele .
ctek töltöhőz vettem egy ilyet azt is visszarakom -
villifog
tag
válasz tibcsiworld #8230 üzenetére
Megjött az új akku, én is rögtön megmértem.
12.7 V-ot mértem. már rajta van a Ctek töltőn.
Csak a benti töltőn kellett fejet cserélnem, mert mind a két töltőn a fej (ugyan nem gyári szivargyújtó dugós), szivargyújtósra van megcsinálva. Én az autónál sem nyitom fel soha a motorháztetőt, hanem a szivargyújtó aljazatról megy a töltés. -
tibcsiworld
aktív tag
válasz fecke78 #8233 üzenetére
5-6 éve szintén zenész. Elvittem akkushoz, rámért, azt mondta, először generátor. Elvittem szervizbe, egy vagyonért cseréltek generátort, meg akkut is egy vagyonért. Hazaviszem, (közben beszereztem egy 7-800ft-os multimétert) rámérek, és xar. Hívom a szervizt, hogy ez nem jó! Visszavittem, és valami 300ft-os testkábel volt elrozsdásodva! Kérdezem, akkor nem is kellett volna generátort cserélni? Azt mondja, hát, ezt most már nem tudjuk megmondani!
Nah azóta engem ott többet nem láttak! Ez Felvidék, azaz szlovákia! Van gond mindenhol!
-
fecke78
senior tag
Nem emlékszel drága volt ?
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz fecke78 #8233 üzenetére
Én ide vittem el pánikszerűen amikor megszűnt a töltés a kocsiban. Volt nekik felújított raktáron, ki is cserélték 2 órán belül. Ami az enyémbe volt beszámították az árba.
[link]
https://www.oninditogenerator.hu/
Hívd fel őket, feltéve ha most járóképes a kocsid.⭐ Stella
-
fecke78
senior tag
Csodás Magyarország .
Fenti problémával lementem az aksishoz , elmondom neki mi van , rámér , ő szerinte nem aksi hanem generátor probléma . Elmegyek a szokot szervizemben , ott nyista időpont augusztusig . de ránéz , rámér , szerinte is generátor , ad egy cimet , odamegyek , mondja a faszi , ők nem szerelnek ki ha odaviszem , akkor ad másikat , ad ő is egy gyorsszerviz címet menjek oda ott ha ráérnek kiszedik . Odamegyek 4 autó várakozik . Elengedtem a kérdést . hazafelé google autóvillamoság , elmegyek szaki mér, nézi , szerinte jó a generátor , szerinte aksi . Agyvérzés kerülget , hétfőn mennék nyaralni , de lehet nem lesz ebből semmi sem
Aksis bolt rendes volt , mondta hadjam ott lemeritik-feltőltik tesztelik , holnapra kiderül . de ha generátor szar akkor szivás mert az nem lesz meg hip hop . -
villifog
tag
válasz tibcsiworld #8229 üzenetére
Van egy másik akku is, azt egyéb célra használom, azt is feltöltöttem az (45 Ah-ás).
Annak is van egy külön Ctek töltő (két egyforma van). Annál feltöltés után 13.1 V-ot mértem.
Majd megmérem, mekkora feszültség lesz az új akkuba. Meg akkor rajta hagyom egy 12-14 órát a töltőt. -
tibcsiworld
aktív tag
válasz villifog #8225 üzenetére
Én minden új aksit, mielőtt beteszem az autóba, feltöltöm. Legutóbb most áprilisban adta meg magát a régi. kb. 7-8 óra volt a teljes töltés. Utána 12.9V-ot mértem rajta.
(#8224) fecke78
Pont most áprilisban ment tönkre az aksim. 12,4V-os volt. Én új korától hetente töltöttem, de a végén csak töltés után volt hajlandó indulni. Azzal elindulni már nem lehetett. A vicc, hogy a telet "simán" bírta.
[ Szerkesztve ]
-
fecke78
senior tag
3 nap alatt nem kéne lemerülnie ?
Valami miatt nem tartja a töltést , fogyasztó nem volt "bekapcsolva"
Ez akkor kuka
csak a töltő nem jelzett semmi hibát
[ Szerkesztve ]
-
fecke78
senior tag
sziasztok
van egy kb 3 éves exide ea 77ah aksim , amit töltötem egy ctek töltővel szombatról vasárnapra , beraktam a kocsiba indult , ma csütörtök este mentem volna vásárolni , kis nyekergés meg nem indul , felvittem a töltőt 12.3 v on van . Lehetséges ,hogy meghalt az aksi ?
ctek mxs5.0 töltő , 7 es nél vettem le[ Szerkesztve ]
-
villifog
tag
Sziasztok!
Egy új akkumulátort érdemes rögtön 12-14 órát tölteni (formatálni), egy Ctek töltővel, vagy erre abszolút nincs szükség?
-
_pda_
tag
Szia,
Tölteni töltöttem már az autóban.
Nem gondolnám, hogy egy saru levétel, nullázná a BSM tárolt adatait.
Ha új akkut teszel bele, azt természetesen a diaggal be kell írni az agyába.
Megkerestem a kezelésijében az akkura vonatkozó pár sort.
Cserénél is csak típus azonosságot mond, még azt sem, hogy kizárólag szakszervízben cserélhető, mert......
Szóval, értem amiről beszélsz de nem gondolnám, hogy egy saru levétekkel bármilyen gondot okoztam volna.A start-stop kikapcsolás automatizálására, találtam egy Vaterás linket, itt elég jól leírja a srác a lehetőségeket.
-
Szép nagy darab akksi. Töltsd fel ha már kivetted.
Sajnos a kivétellel nulláztad az életciklusát. Így újnak fogja venni, és ahhoz fogja állítani a BMS a töltést.
Valahol írtam a Ford rendszerről. Képes követni az életciklusát, és annak megfelelően tölti. Mivel újnak látom remélhetőleg nem lesz nagy baj. A dugókat ne nyisd ki. Semmit nem fogsz látni, de ha motoros vagy akkor tudod mit fogsz látni.
A robogók AGM akksija szárazon töltött. Csak savat kell beleönteni, de az is felszívódik. Ezt azért írtam, mert kicsiben mindent látsz, és tudsz az AGM-ről ha te magad üzemeled be legelőször.
Vissza a start/stop-ra. Pár ezer forintért van a piacon egy kis modul ami kikapcsolja ezt a funkciót. Helyetted automatikusan minden indításnál mindig kikapcsolja. Turbós tulajok szeretik alkalmazni, mert ők jobban tudják mikor lehet kikapcsolni a motort. Sajnos van benne valami, mert láttam videón Scross padlógázas tempó után azonnal kilövi a motort a pálya parkolójában. -
_pda_
tag
Turneo Connect 1.5 Tdci
Csak az indító van benne, azt használja.
A kikapcsolást meg leírtam alábbA PCX-en is helyzet függő, h kikapcsolom e.
Ha ismerem a környéket és tudom, h hosszú a lámpaváltás, akkor igen.Ilyen akku van benne:
Kibányásztam belőle, gondoltam, h ránézek az elektrolit szintre.
Ez felitatott, ha minden igaz.
Nem próbálkoztam még ilyennel, de a dugót nem tudtam kivenni belőle. -
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz herdsman12 #8208 üzenetére
Nekem 4-5 éve a 3.8-as lidlis nyomja. Hibátlanul. (csak idén kapott egy biztosítékot. az ördög nem alszik)
A tescoshoz vegyél egy 6-700ft-os (a legolcsóbb jó) multimétert, és néha mérj rá. Ne engedd 14,4V fölé!
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz herdsman12 #8208 üzenetére
Ne hagyd rajta sokáig (túltöltést elkerülendő) szerintem
-
Azért nem ilyen egyszerű a világ.
Írd be a gogliba a következőt:12V 69Ah 360A
A legelső képen látni fogod a cimkén a következőket.
380A DIN
alatta
680A EN/SAE/GS
Szóval lehet, hogy jó akksi volt benne. Ezek a piszok németek átvertek téged. Ezért is írtam, hogy a márkatársakat kérdezze meg, mert a központiegységbe be kell vinni a QR kódot, BEM kódot. Működni fog nélküle is, de a szokásos módon pórul fog járni, de csináljatok csak.[ Szerkesztve ]
-
BB9000
senior tag
A Banner akkuk jók, de az, amit a te kocsidba tettek 4 éve, az nem bele való.
Az akku paraméterei közül az egyik nagyon fontos az indítóáram. Az internetes keresők szerint 760A -es indítóáramú kellene a járgányba, de ami benne van, az 360A-es. -leírásod szerint-. Még az is szép tőle, hogy 4 évig bírta. Rossz választás volt. Megnéztem a Banner akkukat és a 44Ah-s daraboknál láttam 360A indítóáramot. 69Ah-sok közt ilyet nem találtam.
Ha start-stop - os az autó, akkor javaslom bele ezt: Exide EL700
Ha nem start-stop - os, akkor ez jó lesz: Exide Premium 77Ah -
tibcsiworld
aktív tag
válasz herdsman12 #8203 üzenetére
Ha alkalmi rátöltésre kell, akkor simán jó a lidlis. Egy éjszaka az is feltolja az aksit, ha off rotty is.
-
válasz herdsman12 #8203 üzenetére
Szerintem a Lidl-s olcsóbb, és most a napokban láttam. Természetesen ha az idő számít akkor a drágább nagyobb áramú a jobb választás.
-
herdsman12
őstag
Üdv!
100Ah-s akksi alkalmi rátöltésére vennék töltőt.
Talán van még felénk Ultimate Speed ULGD 5.0 C1 5.500 Ft körül.
Esetleg megéri a dupla árat a Carstel T01.80.048 12.000 Ft körül? -
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 9 5900X + RTX 3060 12GB GDDR6! GARANCIA/SZÁMLA!!!
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2 objektív ( Nikon )
- Azta! Yoga Slim 7 Prémium Ultrabook 14,5" -40% AMD Ryzen 5 7640S 16/512 RADEON 760M 2GB 2,9K OLED
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest