Hirdetés
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Öregszem
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Keldor emlékére
- Asszociációs játék. :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Gurulunk, WAZE?!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz KutyiHU #9164 üzenetére
Nem volt a kezeim között ez a változat, de gyanítom, hogy nem rossz.
Megijedtél a 15,4V feszültségtől. Azért a te "good battery"-d is profitálna belőle ha becsuknád a szemed , és kivárnád míg vissza kapcsol. Sajnos mint írtam nem állíthatom 100%-ra, hogy visszakapcsol. Az akksid nem megy tönkre mégha 2 órát is megy azon a feszültségen. Sajnos a tied is elindult lefelé. Az SOH ezt mutatja, meg a kicsivel magasabb Rb érték. Ha az autód érzékeny akkor vedd le a minuszt, és így várj 2 órát. Ha kijelző mutatja az áramot, és 2A alatt van akkor várd ki, hogy leveszi-e a feszültséget. A korábban csatolt képen a "6." szakaszban lehet. Ez 1-4 óra hosszú is lehet, de szigorúan csökkeni kell az áramnak. A mai akksik már sokkal jobban elviselik a magasabb fesültséget. Próbálkozz, és írd meg mit tapasztaltál, hogy a többiek is lássák. A topik erről is szól.[ Szerkesztve ]
-
Csöves
őstag
-
válasz KutyiHU #8913 üzenetére
Mondott jókat. Csak sajnos a mai akksiknak már nincs kupakjuk mint a 13 éves akksiján. Sőt most már az enyémen sincs. Az automata töltőkről egy véleményen vagyunk. Nem tölti fel 100%-ra, de kényelmes.
Ezért szoktam hívatkozni a ruszki töltőkre, és akksikra. Ők a mai napig minden akksira tesznek nyitható/zárható cella kupakot. Ott tudsz mérni fajsúlyt/sűrűsáéget. Ez már a nyugati világ.Fogyasztói társadalom. Neked is figyelmedbe ajánlom a következő rövid írást.
[link]
Természetesen a legjobb lenne ha mérni tudnánk azt a bizonyos 1,28g/cm3-t, és addig kellene tolni. Vakon azért nehéz. No, meg az AGM-nél ott meg (hi-hi) mit is mérhetnél. -
-
Gézengúz
addikt
válasz KutyiHU #8449 üzenetére
"Csak akkor vettem le amikor mértem"
Komolyan nem érted a lényegét. Mikor levetted és visszaadtad az áramot ismét felébredhettek az elektronikák.
Kösd sorba és várj vele 5-6 percet. Ha akkor is 80mA, akkor valami vagy szívja, vagy utólagos cucc van belerakva aminek kicsit magas a készenlétije. Van ilyen?
Egyébként a biztosítékok egyenkénti kiszedésével előkeríthető a ludas...
_pda_
Sorosan kell bekötni.... Jó reggelt.
[ Szerkesztve ]
-
_pda_
tag
válasz KutyiHU #8449 üzenetére
Az úgy nem jó.
Mert amikor mérsz, újra éled az alvó rendszer.
Ez úgy kivitelezhető, h párhuzamosan be kell kötni a multit a mérés idejére.
Tehát amikor leveszed a sarut,nem szakad meg az áramkör, hanem a multin keresztül folyik.
Macera, mert a pozitív akkupólusra rá kell tekerni egy felblankolt vezetéket.
Vagy máshol kell az oldhatóságot biztosítani.[ Szerkesztve ]
-
válasz KutyiHU #8390 üzenetére
Milyen autó (Ford)? Talán Swift a méret alapján.
A Banner-en belül milyen típus?
- normál,standard
- EFB
-AGM
A napi használatnál nem szokott gond lenni. Jól gondolod gyanús az autó.
Raktál-e bele utólagas elktronikát? Riasztó HiFi...
Esteleg az elöző tulaj. A kocsi márkája, évjárata azért fontos, mert hagyományos, vagy központi/smart töltése van. -
tibcsiworld
aktív tag
-
-
válasz KutyiHU #7993 üzenetére
Az esetek 100%-ban az akksi szokott rossz lenni. Hagyd rajta, és talán csoda fog történni. A jelenség oka következő.
Régi, idős akksi belsőellenállása nagy. Ezért gyorsan felmegy a feszültség. Egy régi topiktársat idézve "hipp-hopp már fel is van töltve". Ezeken akksikon egy picit segít a tirisztoros töltő, vagy az igazi impulzus töltő.
Regenerálás, recond szavak egy kis reményt adnak, de bele kell nyugodni az új akksi vásárlásába.
Az a magas feszültség két dolgot csinálhat.
- Megjavítja.
-Tönkreteszi.
A második gyakoribb öreg akksiknál, de nagyon fontos. Nem a töltő rossz akármi is lesz az eredmény.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest