- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Vissza a PC Masterrace-re
- Szólánc.
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
Új hozzászólás Aktív témák
-
Earl_Muttley
őstag
27 éves Ford Sierrámtól váltam meg nemrég... Fel akartam újítani, de nem érte volna meg, viszont szépen kitoltam az életét. 10/9 ember lenézett, potya fuvarra használt, mert ez öreg autó, szar autó, nincs benne szervó, nincs klíma, stb.
Most lett helyette egy 17 éves Citroen Xantia, hidrós futómű, még nem HDI dízel motor, stb. Erre is megy a fika, mert francia, meg betegágy, meg ilyesmi...
Mindkét kocsimat úgy fikázták, hogy 100% saját pénzből lett véve, stb
Tanulság: Le kell szarni, mindig lesznek gyököerek, és a legtöbbnek vagy nincs még jogsija se, vagy apuci rakta a seggük alá a verdát.Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
#90933760
törölt tag
-
megott
aktív tag
válasz #90933760 #47 üzenetére
Hát papíron 136 lóerő van benne, de amikor az automata átvált kick-down üzemmódba akkor olyan, mint egy birodalmi cirkáló, amikor átlép a hiperűrbe. A közel 1,7 tonna egy pillanatra gondolkodik, majd a hátsó kerekek elkezdik tolni a csillagot az orrán, te meg mosolyogsz odabent, mert tudod, hogy bármikor meg is tud állni, ez nagy batár!
A szívócsőbe befér az öklöm, a légszűrővel meg takarózni lehet (ha jó nem, de kispárnának elmegy)!Aki másnak gedezbider, maga kenész fence!
-
#90933760
törölt tag
És milyen a dinamika egy ekkora szívódezsőtől? Személyautóba még sose vezettem ilyet, azt tudjuk hogy a dízel ordít a turbóért, mert levegővel megy, és még egy kis levegővel, meg még egy kicsivel. Kíváncsi vagyok ekkora méretben, hat hengerrel is ordít-e érte, vagy megy már rendesen. Bár gondolom van közel 2 tonna, nehéz összehasonlítani egy 1100 Kilós átlagautóval.
[ Szerkesztve ]
-
-
megott
aktív tag
válasz freeknight #42 üzenetére
Nálam hibagyárként nem nagyon funkcionál 3literes 6 hengeres szívódízel, (a motorja örökélet meg két nap!) a kasztni a gyenge pont, pontosabban a nem megfelelő üreg és alvázvédelem gyárilag. Egyébként attól Mercedes egy Mercedes, hogy elvisz oda ahova akarod, DE vissza is hoz onnan, még ha lóg a bele akkor is!
Most lakatoltattam ki egy vagyonért (200k) a nagyobb bajait, a beltérről nem mondod meg hogy 20 éves sehol egy szakadás, folt, lógás, kikönyökölés, igaz jártam a bontókat és csak a legszebb darabok kerülhettek bele amikor valami nem tetszett!Aki másnak gedezbider, maga kenész fence!
-
félisten
válasz andris1602 #38 üzenetére
Akkor simán jó.
(#43) SymbianOS: Ő teljesen más szabadságról beszél mint te. Persze, értjük, hogy motor, meg jó is az.
De autóval közlekedni tudsz, akár hóban is, bevásárolni, stb...[ Szerkesztve ]
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
válasz #73173120 #39 üzenetére
Teljesen más ez a vonal. Te sem azt fogod meg benne amiért tartom. 1 fő, nem bevásárlás hanem az élmény. De közlekedek is vele és vásárolok, ha úgy van. Más na. Jah és rhdt veszélyes. Megmutassam a TK-t? NEm régen tört rommá amiből 4-5 régebbi swift kijönne szó nélkül. Szabadság max annyi h elvisz mindenhova, az autó.
Amikor még minden rendben volt.[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
freeknight
őstag
Valószínű csak azért volt meglepve, mert csak a gumikra ráköltötted az autó értékének közel 10%-át . De közlekedőedénynek remekek ezek a swiftek. Csak tényleg nem szabad rá sokat költeni már, elég, ha csak menni tud saját erejéből, inkább azt a pénzt tedd félre egy következő, jobb kocsira.
megott: egy jó állapotú w210-nek már csak feljebb mehet az ára . Viszont tényleg akkora hibagyár, hogy hiába szép, otthonra nem kéne . A legnagyobb baja ezeknek a régi, de már technikás merciknek, hogy az itthoni állomány teljesen le van lakva, javításnál meg ezek a vasak igényelnék a gyári alkatrészeket, de a parasztja úgy van vele, hogy "jó lesz bele a kínai utángyártott is, ha lerohad, legfeljebb gyorsan eladom". Ilyet csak külföldről, lehetőleg orvos, mérnök, pap első tulajdonostól.
De maximális tisztelet, ha te rendben tartod, mert remek autók ezek -
megott
aktív tag
Sziasztok!
Nekem egy 20 éves autóm (Mercedes W210) van, aki nem ért hozzá azt mondja, hogy milyen jól megy nekem, hogy újszerű luxus autóm van. Aki egy kicsit ért hozzá, hogy ez egy pénztemető, miért nem veszek kisebbet, újabbat. Aki ért hozzá, azt kérdi mennyibe kerül, hogy ilyen állapotban tudom tartani és mikor adnám el neki! 38 vagyok, mindig vigyáztam mindenemre, ha valamit használtan vettem, mindig alaposan rendbe szedtem, hogy az én igényeimnek megfelelő legyen és ne más mocskát nézegessem fogdossam rajta. Az autó is ilyen, meg kell adni neki ami jár és nem az alsó polcról válogatunk, akkor sem ha kevés pénz is van a tárcánkban, mert ahogy már jónéhányszor bebizonyosodott olcsó kerül a legtöbbe. Vezettem Swifteteket éveken keresztül, helyükön kezeltem őket, a motorjuk elpusztíthatatlan és igen venni kell rá négy normális gumit, ha nem akarsz leesni az útról, mi több meg is akarsz biztonságosan állni.
Ne arra figyelj mit mondanak mások, hanem arra miként leled meg az örömöd abban, ami neked fontos és értékes!Aki másnak gedezbider, maga kenész fence!
-
-igu-
veterán
Az én Ford Fiestám már nagykorú volt, mikor hozzám került. Friss jogsihoz, tanulóautónak nem a szalonból választunk.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
#73173120
törölt tag
válasz Kolondrum #28 üzenetére
Ne aggódj, értettem én elsőre is és gondoltam, hogy egy motor és/vagy kerékpár van a szabadság szavacska mögött.
Én arra értettem, hogy egy autó, megadja azt a szabadságot, hogy pl. 4 felnőtt ember, nagy csomaggal, viszonylag kényelemben egy hosszabb távot is megtehet, a tömegközlekedéstől függetlenül. Ezt egy motorral nem teheted meg. Ahogy pl. nem mész gondolom nagy bevásárlásra se vele. És magunk közt, bár tömegközlekedési eszközökkel is megoldható, de azért jobb ezt autóval megtenni.
-
DonElvis
aktív tag
Pontosan azt próbáltam leírni, hogy a nem bontószökevényeket is sokan lenézik cssopán a kora miatt. A kor nem feltétlen jelent rosz állapotot, ahogy esetemben sem jelentett.
"Mint az ember,akinek iphoneja van,de az elso ket foga 15-20 eve hianyzik,vagy szet van rohadva." Számomra ez lett a hét mondata. . Ez a 10év hitelből vett, mást lenéző autós szinonímája. Az én tapasztalatom szerint, ez a kommuna az aki csípőből fikáz minden régebi vasat.
Nem is arról van szó, hogy törödnék különösebben a véleményükkel. Ha őszinte akarok lenni, azt mondanám, hogy ez inkább düh. Biztos tudod menyi melót kell beleborítani egy régebbi autóba esetenként, hogy kulturált közlekedési eszköz legyen. Erre jön az említett jóember típus, és bátornak/csórónak/hülyének art azért, mert megtettem vele 200km-t, teszi mindenzt mert az évjáratnál a forgalmiban 1984-van beírva.
Az én köreimben mindenféle jármű előfordúl, kivéve a traktort (amit nagyon sajnálok, mert szívesen kipróbálnék egyet) és katonai járműveket. Családi szűk körben: Lada 2107, Corsa C, Mondeo, Golf IV, Mercedes G. Eléggé tág a paletta.
Ami nem számít, az nem érdekel
-
kenwood
veterán
A honapokig hianyzo szegelylec,vagy a negy kerekre egy disztarcsa nem jelent bontoszokevenyt , csak olyan tulajt,akit jogosan neznek le.
Mint az ember,akinek iphoneja van,de az elso ket foga 15-20 eve hianyzik,vagy szet van rohadva.Nem tudom,milyen korokben mozogsz,nalunk egy Golf i,de meg egy Kadett is menonek szamit,ha nincs nullara lelakva.
Nem is kell ehhez ketnaponta mosni,es 3 evente fenyeztetni.Aki csak a kora miatt itelkezik,az nem is melto ra,hogy a velemenyevel torodj
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
-
SutPet
aktív tag
Szintén egy 2000-es évjáratú swift-et örököltem meg. Jelenleg pihen szegény mert defektes is lett, motorháztetőn pattogzik fel róla a lakkréteg, pár helyen meg is van nyomva, van kavicsfelverődés ablakon, de szeretném rendbe rakni amint lesz rá egy kis keretem mert nagyon jó kis autó(nekem is az első, és tudom hogy többet fogok rákölteni mint amennyit most ér de motorikusan nem hiszem hogy találnék újabbat ilyne jó állapotut), keveset eszik, alkatrész mondhatni olcsó hozzá, ha kell menni is tud az 1.3-as motorral, és motorikusan hibátlan annak ellenére hogy külseje kicsit lelakott.
Két dolog az ami hiányzik nagyon belőle, nyáron a légkondi, meg állandó jelleggel a fordulatszám mérő bár utóbbi nélkül már simán elvagyok... mindig szívesen ülök be vezetni mert szerintem baromi jó élményt nyújt ezt a kisautó, jobban szeretem mint amit mostanában néha szoktam vezetni (első gen yaris)[ Szerkesztve ]
God must love stupid people, he made so many of them.
-
kenwood
veterán
Mondjuk ez a lenezes dolog nem mindig azert van,amiert a tulaj gondolja.
Ha van egy olcso,idos autod, csak a sznobok,idiotak fognak lenezni.
Ha van egy autod,ami neked annyira hasznalati eszkoz, hogy nem baj,ha akkora rozsadafolt van rajta,hogy kilog belole a labad,a negy kerekbol egyen van disztarcsa, a szegelylecek hianyosak,a szelvedo berepedve stb ..
... Akkor nem csak a sznobok neznek le,hanem kb. mindenki,aki nem igenytelen.D1rect irta le a frankot:
ha 50-100 kval dragabban evekkel fiatalabb, koranak megfelelo allapotu autot kapsz,akkor nem eri meg 150 ezret rakolteni egy roncs exhumalasara.
Foleg ha olyan rokontol orokolted,aki nem koltott ra.[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
DeFranco
nagyúr
hanem cseréld egy jó állapotúra
nem tudom mennyire vagy tisztában a magyar használtautó-piaci helyzettel, de ez ma (rokontól-ismerőstől átvételen és/vagy kiterjedt, valós szakmai ismeretekkel rendelkező autóbuzeriális kapcsolatrendszeren kívül) valahol a lehetetlen határát polírozza metálfényre.
nagyon-nagyon kicsi az esélye ma egy elfogadhatóan jó állapotú autót kifogni utcáról beesve, mert rettenetesen be van állva az autópiac a reális sávban (6-15 éves kor 0,6-2 millió forint)
szerk: a jó állapotban tartásról nem is beszélve, ha képes és hajlandó vagy fizetni akármekkora, papírra leírható nagyságú rezsióradíjat, akkor sem kapsz értelmezhető szolgáltatást csak nagyon ritka esetben. akkor is csak kompromisszumokkal. aki ma itthon autót szerel, az túlnyomó többségében pék. vannak persze legendary grade szerelők, de elvétve, és esetleges, hogy tudsz-e róluk illetve beférsz-e a naptárjukba.
[ Szerkesztve ]
-
DonElvis
aktív tag
válasz #73173120 #24 üzenetére
+1
Ez nálunk soha nem fog megváltozni. Míg világ a világ itt mindíg kocsi/nő/lakás tulajdonlása alapján fogják megítélni az embert. Soha nem fogod tudni senkinek megmagyarázni, hogy az autód te használatni eszköznek vetted/üzemeltted, nem státusszimbólumnak.
Akit régebbi v. alsókategóriás autóban látnak, autómatikusan csórónak béjjegzik, vagy szimplán hülyének.
Pár éve, egy 1984-es évjáratú VW Golf típusú személygépkocsival merészeltem lemenni asszonynal Balatonra, nyaralni.
Annyi szánakozó pillantást még soha nem sikerült bezsebelnem. A legbátrabbja megkérdezte: Ti ezzel jöttetek el idáig? Valhogy képtelenek voltak feldolgozni, hogy egy ilyen vén autó tulajának tellhet két hétre a Balaton mellett.
Szerintem ha kiteszek egy kalapot és egy táblát a motorháztetőre, hogy bocsi, csak kettes golfra tellik, tuti öszekoldultam volna estig vagy húszeret ott a Balaton parton.
A legkomolyabb hogy a 10 év törlesztővel vásárolt ótótulajdonosok a legnagyobb sznobok, és ők nézik le a legjobban a szuzukist, golfost, stb.És ez itt így is marad.
Üdv:
DonAmi nem számít, az nem érdekel
-
-
félisten
Attól függ, szerintem sem éri meg egy lelakott swiftre vagyonokat költeni.
Azt amit beletolnál n idő alatt ( n = műszaki érvényessége - mai nap) félreteszed és erre csak annyit költesz, hogy műszakin áttold, majd meghirdeted reális áron, aztán a félretett pénzt meg hozzáteszed és veszel egy rendben lévő swiftet, azt meg használod békében.
(amik már vicces áron mennek itthon, mert az átlag lenézi a swiftet)
Persze a gumikat meg ilyeneket simán át tudod menteni az újra.tldr: ha örököltél egy lelakott autót, akkor ne öntsd bele a pénzt, hanem cseréld egy jó állapotúra és az legyen rendben évekig.
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
kenwood
veterán
Ha meg lehetne csinalni,akkor egy gyarto megcsinalna,tolna egy kis penzt a medianak, hogy az emberek is tudjanak rola, es mindenki az o dizel autojukat venne.
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
#73173120
törölt tag
Szóval, van egy autód, ami ...
- ingyen került hozzád
- keveset fogyaszt
- olcsó hozzá az alkatrész
- magad is szerelheted
- fényévekkel jobb mint bármilyen tömegközlekedés.Ki is a hülye?
Leld benne sokáig örömöd és élvezd azt a szabadságot, amit egy autó tud nyújtani.
-
válasz AllTheBest #14 üzenetére
Ja, általában a kötelező azt szokta jelenteni, hogy tankol bele
@andris1602 : Nem lenne baj a bonyolultabbakkal sem, csak ott tartunk, mint a telefonok esetén : teljesen kiforratlan technológiák használata, autók esetén némileg szándékosan lejáró élettartamú alkatrészekkel, amikhez utána nincs értelmes support. Valószínű meg lehetne a kéttömegű lendkerekeket is tartósabbra csinálni, csak a gyártóknak nem lenne annyira jó.
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
zolikaDB
veterán
Autoszerelokkel vigyazni kell, mert nemelyik azt hiszi, ő kakilja a spanyolviaszt. Benezel par autos topikba, a sirankozas megy, h 1 epkezlab szerelo nincs, csak olyan aki felveszi a penzt, a munkaja meg szar.
Persze, h fitymalva nez, hisz altalaban egy jo suzit ritkan kell karbantartani, meg akkorsem lehet vagyonokat elkerni erte. Vegyel 30 eves mercit, ott lesznek koltsegek, es lehet mire fogni, h mi miert nem jo. -
kenwood
veterán
A korrozio megelozheto,a horpadasok is kezelhetoek.
Ugy neznek rad a szervizekben,ahogy az elozo tulajok bantak vele.
Nyilvan ok nem tudjak,hogy miota van nalad a verda, hogy nem te voltal az igenytelen,aki hagyta idaig fajulni a dolgokat.
Ha csak az alap allagmegorzes megtortenik, maris nincs ez a fintorgas,sot jonnek a kerdesek,dicseretek.Nyilvan nem kell atesni a lo tuloldalara, egy gyari allapotu zsiguli mar inkabb hobbi,fanatizmus,de azert van egy hatar,ami ala nem illik leengedni a kocsit.
En sose ertettem azokat az embereket,akik torott kijelzoju telefonnal,piros kocsi melle fekete lokharitoval kepesek honapokig,evekig jarkalni.
Egy atlagos,nem leharcolt allapotu swiftet siman bevallalnek,az egyetlen ok, amiert meg utaskent sem szivesen ulok bele,a biztonsag.
Lenyegeben 0 csillagos a toresteszteken az auto, vannak olyan utkozesek,amik egy Volvonal lokharito fenyezest igenyelnek,a swiftnel meg kirepul a motor a hatso ablakon.[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
potyautas
tag
Az én Swiftem (pontosabban a feleségemé) jövő hónapban tölti a 21-et. Régóta tervezgetem (legalább 10 éve), hogy le kéne cserélni, de aztán rájövök, hogy amire kell, arra megfelel. Mostanában talán kétezret megyek évente. Kétszer törtem össze az elejét, de mindig az volt az ésszerű megoldás, hogy megjavíttattam. Szélvédőből a hatodik van benne.
-
aero.
veterán
Jól mondják a többiek.
Van egy 18 meg egy 20 éves autóm, de mindkettőre rá lehet nézni, tartják magukat. Ha csak elég annyit mondanom, hogy mindkettőn újonnan vásárolt 2015-ös gumik vannak, de ez a legalapabb, amire nem sajnálom a pénzt.
-
andris1602
aktív tag
Köszönöm mindenkinek a hozzászólást sejtettem, vagyunk még páran ezen a véleményen.
Egyébként nekem a megbízhatósága tetszik a legjobban.. Az előző autóm, (még nem saját), egy leharcolt daewoo lanos volt. Szegény nem tehetett róla, de mindig volt vele valami gubanc.. többször is ott hagyott, és az elég szutyok dolog.
A kis Suzukival elmentünk a nyáron a menyasszonyommal délnek Horvátország felé, és mikor hazafelé indultunk, konstatáltam, hogy kissé egyenetlenül jár a motor.. Hazahozott minket, és itthon a szerelő mondta, hogy behalt a PCV szenzor. A lambda szonda meg már korábban kimúlt
Köszönöm még egyszer a bátorítást.
szerk: egyszer voltunk tágabb családdal, szintén kocsival Görögországban, és Renault Laguna az autópályán 130-nál kiírta, hogy befecskendezési hiba, és leállt.. végül ott is happy end lett, de örülök, hogy az enyém egyszerűbb konstrukció.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Hieronymus #15 üzenetére
De bizony van. A Swift-tel állandóan előztek és bevágtak elém. Ha a másikkal voltam, még előzékenyen el is engedtek.
I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯
-
marositech
senior tag
Akkor nem én vagyok az egyedüli gyógyós aki 200 ezret költ egy rozoga 21 éves GA-s swiftre.
Olyat rádverek...hogy megkulázol! :)
-
-
AllTheBest
őstag
Kötelező dolgok alatt nem csak az ablakmosó folyadékot értettem
98-as skoda felicia-ról van szó. 2005 óta van a családban, 80000km körül vettük, most 274000km-nél jár Olaj, tömítések, légszűrők, fékbetétek gyakran voltak cserélve, meg igazából pár kopó alkatrész. Mai napig hibátlanul működik.
A költés alatt a számomra felesleges külső-belső alakítgatásokra értettem, meg én mindent magam csinálok, a saját munkámban jobban megbízok mint a mai autószerelőkben...Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
válasz AllTheBest #6 üzenetére
Az ám, de
- ha nem tartod rendben, az csak még több kiadást szül
- a közlekedési eszközben az a jó, ha mindig rendelkezésre áll, az meg akkor van, ha rendben vanÉn sem "szívesen" költök rá, de tudom, hogy ha nem tartom rendben, akkor előbb-utóbb megszívom.
És amit elköltök rá, az tizede annak, amit egy csillivillibb autó elvinne.[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
Dettó ugyanez,11 éves Logennel. Lenézik, sokszor csak azért is beelőznek. Egyébként betartom a szabályokat, sebességeket, minek előz rám ha utána 80-nal tötymörög, én meg mentem 95 körül? Volt már hogy visszaelőztem... vissza 3 padlógáz, azert sok kis alulmotorizált autónál jobb. Pedig ez is az.
Sok szerelő még ehhez a faék egyszerű autóhoz se ért. A másik, hogy mennyi lepusztult van, az enyém szalon állapotú azokhoz képest. Azt se értem, hogy képesek egy metálfényes autót a legolcsóbb, színben elütő festékkel összerondítani.
Én is csak pár évre vettem, de bevált, szeretem, gazdaságos, minden belefér, van hozzá minden akár bontottan is.[ Szerkesztve ]
<< Tananyagok: informatikaora.hu >> Lego technic 42139 eladó
-
Nekem is néztek, hogy milyen pénzekért kasztniztattam az Escortom.
Drága volt, na.
15 év alatt belement 3-4 millió is, vételárral együtt.
4 millióból 2001-ben, amikor vettem, hát, akkora új autót, nem kaptam volna. Na persze 4 millióm sem volt. És ez 25 éves koráig megbízhatóan szolgált, akárhogy törtem össze .
Nem éri meg, perszeMutogatni való hater díszpinty
-
+1
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
yerico
senior tag
Értelmes ember mindig költ az autójára, tudjon elindulni, megállni biztonságosan, és ne az országút szélén, hanem a tervezett helyen. Ha az a kocsi egy régi Swift, akkor arra, ha egy SL Mercedes, akkor arra. Rám is néztek múlt hónapban, hogy minek fényeztetem a 12 éves kocsinkat, mert volt rajta rozsda, de nem vészes. Hát azért, hogy ne legyen vészesen átrozsdásodva. Normálisan néz ki, minden időben ki van cserélve, olajat fél évente kap, ekkor rendesen át is nézik, működik rajta minden, téli + nyári gumi rendes mintázattal. Lehet, hogy fél millát ér, de hogy ennyiért csak sokkal szarabbat kapnék, abban biztos vagyok. Ha cserélve lesz, szinte biztosan új lesz helyette, mást már nem éri meg. Olyan használt kocsit meg elvből nem veszek, amire "sohase se kellett költeni", mert az az új gazdája fogja sokszorosan megtenni.
-
őstag
válasz AllTheBest #6 üzenetére
Ki lehet lógni a sorból, nincs azzal gond.
Nekem pl egy kutya közönséges fehér gömbölyű Swiftem van. Legutóbb a mosóban csodájára jártak, hogy nem is láttak még fehéret. Pedig rengeteg van, csak le vannak fingva. Én meg azért eljárok vele mosóba, lehetőleg nem megyek neki semminek ( persze egy parkolóban bármikor rányithatnák az ajtót ... ) és 8 évesen úgy néz ki, mintha új lenne. Pedig nem az, csak nem kell rajta hagyni a mocskot hónapokig -
Az érzést ismerem, nekem is volt egy itt-ott kopottas Swiftem. Azt használtam városon belül melóba járásra, azon cipeltem a bringákat ha bicózni mentünk, stb... Szervizbe meg úgy vittem, hogy nézzék át, bármi kell vegyék meg a gyárit vagy ugyanolyan minőségű alkatrészt, fel se kell hívni, csak legyen jó. Ha gumi kellett, mindig kértem, hogy adjanak rávalót ami jó minőségű, nem értek hozzá. Volt olyan szerelő aki értett a szóból, volt aki úgy gondolta a Swiftbe kár bármi is, így inkább kókányolt, amitől az agyam eldurrant rendszeresen, mivel nem azt kértem. Gondolta jó fej lesz és olcsón megoldja nekem mert ha ilyen autóm van, nem lehetek túl tehetős.
Az biztos, hogy nem egy presztizs autó, de ez ne zavarjon. Az autó csak eszköz.Persze nem tudják miért használsz olyat, az alap feltételezés az, hogy erre futja. Nagyon éreztem a többi autós viselkedése között a különbséget mikor a Swiftben ültem, vagy mikor a másikban. De randi alkalmával is volt, hogy láttam a csalódottságot.
Mert azt, hogy a garázsban mellette állhat egy szörny ami gázfröccsre többet benyel mint a Suzuki 1 hét alatt, már nem látszik. Evvan.Az emberek túl hamar vonnak le túl mély következtetést az autóból.
A lényeg, hogy tartsad karban, vezess óvatosan és élvezd, hogy van. Sok problémamentes km-t kívánok az első autódhoz!
Lars
Nem neked akartam válaszolni, véletlen volt.[ Szerkesztve ]
I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯
-
AllTheBest
őstag
Mindenkinek van valami amire nem sajnálja a pénzt. Azt le kell szarni ha az valakit zavar, hogy te rendben tartasz egy az ő szemében értéktelen autót.
Én autóra nem szívesen költök a kötelező dolgokon kívül, mivel én a jelenlegit csak közlekedési eszközként látom.
Viszont motorokra és azok átalakítására elég sokat költöttem, amiért engem is sokan hülyének néztek/néznek
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
orion1025
őstag
-
őstag
Az ilyen autókra általában a leghitványabb gumikat szokták rakni, mert az " illik " rá.
Persze hülyeség, ezzel is meg kell tudni állni. Egyébként meg jó kis autók voltak ezek, hiába nézik le őket, ha belegondolsz, 1992-ben indult a gyártás ( vagy 91-ben, már nem is emlékszem ) Akkoriban volt a sok lelakott szoci autó. Ezek pedig újak voltak, modernek ( igen, a maguk idejében modernek voltak ) és keveset fogyasztottak.
Mindenki úgy néz rájuk mint a véres rongyra, pedig tuti szinte mindenkinek volt a családban egy, amivel éveken át közlekedett, és amit az akkori spóroláson összeszedett, abból ül most egy jobb kocsiban.Ennyi erővel el lehetne hordani az összes tuningolót, mert minek költ szélesebb felnire, attól csak többet fog fogyasztani stb ...
Van akit nem érdekel miben ül, van aki dohányzik és iszik, van aki másra költi a pénzét. Hála az égnek nem vagyunk egyformák.
( Igen, nálunk is volt ilyen a családban, van amelyik évi 50K-t ment, és úgy érte meg, hogy messzire járjon a tesóm dolgozni, ahol többet keresett, aztán az ottani szakmai tapasztalatával immár 15 évvel később, még mindig abból él, amit akkor lehetővé tett neki az az autó ) -
ncc1701
veterán
Telibe kell xarni, hogy más mit gondol. Az az ő saját dolga.
Amúgy azért nézett a szerelő, mert itthon, mikor vkinek autója van, akkor az 95%-ban csak lelakja, és nem javít meg rajta semmit, amit nem muszáj. Szaros gatyával beleül, ülésen hordja a tüzifát, merthogy az autó van érte, és nem fordítva.
Ugyanez a 95%, mikor autót akar venni, ki van akadva, h itthon csak mekkora lelakott, nyomott, törött, retkes romok vannak.
Ezen mindig jót röhögök.
Nekem plö van egy 94-es F Astrám, már nyugdíjas éveit tölti, néha megjáratom, valós 179ekm-el. Muternál pihen a fűtött garázsban. Az volt az első kocsim, tökéletes állapotban, szép fénnyel, mindig meg volt csinálva, akármilyen kis fos baja volt. Másik két autót hajtunk anyuval, mert az elsőt sajnálnám elhasználni. Ha belegondolsz, ez is baromság, fizetni rá a kötelezőt, adót, műszakiztatni, olajat cserélni, közben megy évi 500km-t.[ Szerkesztve ]
-
twollah1976
őstag
Én amikor meglátok egy bontószökevény autót, mindig arra gondolok, hogy nekem még ilyen sincs és anno ezért is fizettek és lehet, hogy is keveset.
\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/
-
orion1025
őstag
Sosem azt kell nézni, hogy másoknak mi a jó, vagy mi tetszik, a saját igényed kielégítése legyen a cél, még ha az anyagi vonzata jelentősebb is!
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Akció! Dell Latitude E6230 laptop (12,5/i7-G3/8GB/128SSD) - 1 év garancia, 27 % számla
- Konica Minolta Bizhub C227 fénymásoló
- Yamaha NS-555 hangfalpár + opcionális HiFi - házimozi cuccok
- Lenovo ThinkCentre M93p SFF PC, Quad Core i5-4570 CPU, 8 GB DDR3 RAM
- Lenovo ThinkCentre M83 SFF PC, Quad Core i5-4590 CPU, 8 GB DDR3 RAM