Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:46:27

LOGOUT.hu

Xiaomi Mijia M365 és M187 (Youth Edition) elektromos rollerek topikja

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1351) B-L-A-C-K


B-L-A-C-K
titán

Na megjött az M365, tök jó nem is tudtam jár hozzá plusz 2 gyári gumiszett...:)

(#1352) B-L-A-C-K válasza m4rk.89 (#1340) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Aksi is jó ahogy látom:

(#1353) m4rk.89 válasza B-L-A-C-K (#1352) üzenetére


m4rk.89
aktív tag

Igen úgy tűnik, de írtam ugye, hogy 100%-ra feltöltöd, akkor balance-olja a cellákat, majd 50% környékére meríted és akkor hiteles az érték.

Ezzel a rollerrel ne ugrálj és vigyázz a kátyukkal, nem túl acélosak az akkumlátor pontheggesztései.

(#1354) B-L-A-C-K válasza m4rk.89 (#1353) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Megnéztem most úgy, 100fel, és 54%nál volt ez:

(#1355) m4rk.89 válasza B-L-A-C-K (#1354) üzenetére


m4rk.89
aktív tag

Teljesen jó.

Ha hosszú távra tervezel akkor ajánlom, hogy minden kopó alkatreszbol rendelj.

(#1356) Biluxzsolt


Biluxzsolt
aktív tag

Ma vettem a Lurdyba egy rollert
Valóban V 1.3 változat.
A dobozon is rajta a felirat és a féktárcsa is duplán lyuggatott, azaz szélesebb a fékező felület.

[ Szerkesztve ]

"Ha három madár lennék,látnám magam felülről,amint magam mögött repülök."

(#1357) B-L-A-C-K válasza Biluxzsolt (#1356) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Grat. ;)

(#1358) Biluxzsolt válasza B-L-A-C-K (#1357) üzenetére


Biluxzsolt
aktív tag

Köszi. Hát persze, hogy ma meg szakad az eső, így a tesztelés csúszik.
:)

[ Szerkesztve ]

"Ha három madár lennék,látnám magam felülről,amint magam mögött repülök."

(#1359) szamos


szamos
csendes tag

Sziasztok!

A napokban kicseréltem sima m365 rollerem kijelzőjét sebességmérős, e-bay-es verziósra.Mivel nem működött rendesen, ezért frissítettem m365-pro-s firmware-el a rollert.
Minden szép és jó, de mintha kicsit akadozna, furcsán/máshogy viselkedne lassításnál. Találkozott valaki hasonló dologgal? Mi a különbség a pro-s és sima firmware/hw között?
16132 a sorozatszámom.
Az eredeti fw ESC:151, BLE:81, BMS:115.
A frissített pro-s fw után: ESC:155, a BLE-re, és BMS-re 9999 -et ír az m365 tools.

Lehet ebből valami problémám?Vagy ez csak egy továbbfejlesztett fw jellegzetessége mondjuk hatékonyabb visszatermelésre? (közepesen van a KERS) Az fw alap beállításokkal van most fenn, tehát nem patch-eltem semmit rajta.

(#1360) Ombre85


Ombre85
tag

Múlt héten kipróbáltam a Lime rollereit. Akkor kerültem először kapcsolatba elektromos közlekedési eszközzel, így viszonyítási alap nélkül is nagyon megtetszett. Furcsa volt kicsit, hogy az appban megadott hatótávnak csak kb. a felére volt képes, de nagy élmény volt vele száguldozni. Ennek hatására szerettem volna megvenni a Xiaomi M365-ös verziót, de féltem, hogy mivel sokkal kisebb méretű, gyengébb, hatótávban is elmarad a „hivatalos” verziótól, ezért kevésnek fogom találni, és erre semmilyen adatot nem találtam, a Lime-ok pontos típusát sem sikerült kiderítenem. Végül megvettem a hétvégén a Xiaomit, végigolvastam ezt és a másik ezzel kapcsolatos fórumot is, így kicsit betekintést nyertem ebbe a világba, ennek mentén próbálom a szubjektív tapasztalataimat megosztani veletek, hátha valaki hasonló tudatlanságban szenved, és nem mer belevágni egy ilyen szerkezet megvásárlásába.

Kényelem: A Lime magasabb, vaskosabb, nagyobb az állófelülete, ugyanakkor sokkal nehezebb is, mint a Xiaomi. Átcipeltem egy aluljárón és majdnem beszékeltem, mire kiértem a túloldalon. A kerekei ugyan tömörnek tűnnek, de van rajta lengéscsillapító - ennek ellenére a Xiaomi szerintem légiesebb, puhábban gurul. Nekem, a 182 cm magasságomhoz elégnek bizonyult a kisebb gépezet is magasságra és állófelületre egyaránt.

Erő: Nem tudom, a Lime-ban mekkora a motor, 22 Kmh-val sikerült vele száguldani, a Xiaomival ezzel szemben elértem a 26-ot is, dinamikusabban gyorsul, igazi kis vadállat a nagy Lime-hoz képest.
Azonban tehetetlenségéből, vagy a vezérlés sajátosságaiból adódóan a Lime sokkal kisimultabban irányítható, a Xiaomi-t nehéz egy köztes sebességen tartani úgy, hogy ne rángasson (legfrissebb gyári firmware van rajta).

Hatótáv: A fullra töltött Lime 13-16km-es hatótávot ígért, de nekem 4-6km után meghalt első alkalommal. Másodikra is 12km-es ígérettel 4km után kb. az 1/3-ára merült. Jó, sokkal nagyobb és nehezebb, le is vannak strapálva rendesen, de ez elég sovány a Xiaomihoz képest.
Megvétel után első nap azon ügyködtem, hogy a ház körül rohangálva sikerüljön kihúznom belőle mindent, de már egyszerűen nem volt hova mennem vele, 22km után, 17%-on feladtam.

Képek összehasonlításnak:

Aki tehát Lime-on nevelkedett és fél belevágni egy kisebb, csenevészebb típusba, azt csak buzdítani tudom, mert hozza a szintet.

(#1361) intuicio


intuicio
aktív tag

Sziasztok!

Minap vettem én is egy M365 rollert. Nagyon szupin működik minden :)
Kérdésem annyi, hogy mikor jól ellököm magam, és maxra nyomom a gáz kart, akkor nem mindig indul el a roller, csak ha félig kb, de így meg nagyon nem kényelmes. Ez most valami hiba és vissza kell küldeni (garancia 1 év), vagy csak egy szoftveres bug?
Sajnos most nem tudom megmondani az sw számát, mert otthon pihizik a roli

A másik kérdésem, hogy menet közben át lehet állítani ECO módba a rollert? Vagy ezzel ártanék a szoftvernek+elektronikának? Csak mert ahol közlekedem ott sokszor 6-10km/h lehet csak mennem max, és nem eco-ba eléggé nehezen kontrollálható a gázfröccs, viszont utána az eco meg lassú a hosszabb egyenesben.
:R

(#1362) Ndruu válasza intuicio (#1361) üzenetére


Ndruu
MODERÁTOR

Az a lényeg, hogy ne nyomd a "gázkart" indulás előtt, csak miután már ellökted magad.
Esetleg azt is vizsgáld meg, hogy a kar visszaáll-e az eredeti pozícióba. Ha nem, akkor a jobb oldali markolatot igazítsd úgy, hogy ne lógjon rá a karra.

Harrrr!!!!

(#1363) intuicio válasza Ndruu (#1362) üzenetére


intuicio
aktív tag

Természetesen szigorúan úgy indulok, hogy eléggé meglököm magam, és utána nyomom a gázkart :) A cégnél van egy M365, amin kezdtem el megtanulni a használatát, és annyira megtetszett, hogy vettem is egyet, de annál nem volt ilyen gond. Az 2017-es azt tudom.
Maga a kar visszaáll eredeti állásába, az nagyon szépen mozog, nincs akadás, karistolás,fura hang. Az tökéletesen műkszik.

(#1364) Ndruu válasza intuicio (#1363) üzenetére


Ndruu
MODERÁTOR

Akkor még azt próbáld ki, hogy terhelés hatására hogy viselkedik. Keress meredek emelkedőt és menj felfelé vagy fékezés után, amikor már majnem megáll a roller (de még gurul), akkor add rá a maximális gázt.
Ha probléma van a rollerrel, akkor az kiütközik nagy terhelés hatására. Lehetséges, hogy biztosíték hiba.

Harrrr!!!!

(#1365) intuicio válasza Ndruu (#1364) üzenetére


intuicio
aktív tag

Kipróbáltam, és simán el tud indulni emelkedőn is, és mikor már majdnem megállt teljesen (picit gurul) akkor is elindul. Csak lökésnél, max gázfröccsnél van ez a gond.

(#1366) Ndruu válasza intuicio (#1365) üzenetére


Ndruu
MODERÁTOR

Lehet tényleg csak annyi, hogy nem lököd meg eléggé. Kb. 5 km/h-ra kell meglökni.

Ez állítható az egyedi firmwareben, de ha garis, akkor ne frissítsd, mert elvileg ugrik a garancia.

Harrrr!!!!

(#1367) KOHO


KOHO
senior tag

Sziasztok! Tegnap vettem egy M365 rollert, updateltem a firmware-t, aminek mondjuk így utólag nem örülök :) A kérdés, hogy nektek kb mennyivel megy a gépetek? Én az alkalmazásban nézegettem és 20 km/h fölé soha nem ment. Ha jól tudom, akkor 25 km/h óra a gyári "végsebesség".

"Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld!"

(#1368) intuicio válasza KOHO (#1367) üzenetére


intuicio
aktív tag

Ndruu
Lehet tényleg csak annyi, hogy nem lököd meg eléggé. Kb. 5 km/h-ra kell meglökni.
Szerintem még talán jobban is megszoktam hajtani magam :D

Ez állítható az egyedi firmwareben, de ha garis, akkor ne frissítsd, mert elvileg ugrik a garancia.
Garis igen, de ha jól gondolom vissza lehet downgradelni az alap gyárira.

KOHO
Nekem sima egyenes aszfalton simán megy 25km/h . 110kg vagyok. 2 napos a roli.
Csekkold le ezzel az alkalmazással is a sebességet. Ha ugyanúgy 20km/h, akkor vissza lehet downgradelni.

[ Szerkesztve ]

(#1369) KOHO válasza intuicio (#1368) üzenetére


KOHO
senior tag

1.5.4 van fent most, a legjobb tudomásom szerint ezt nem lehet downgradelni.

"Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld!"

(#1370) freemanone válasza KOHO (#1369) üzenetére


freemanone
őstag

Véletlenül nem ECO módban van? Ha igen, akkor az alsó LED pötty zölden világít, ha nem akkor fehéren. Bekapcsolt állapotban dupla gombnyomással tudsz váltani, akár menet közben is.

Egyébként lehet azt is downgrade-elni, vagy bárhova frissíteni, csak egy STlink programmer kell hozzá. BT-n keresztül nem lehet csak mókolni, de ez a gari vesztés dolog olyan, hogy bármikor tolsz rá egy gyári értékekkel rendelkező FW-t.

[ Szerkesztve ]

(#1371) Ombre85


Ombre85
tag

Van két fejlesztési elképzelésem a rollerrel kapcsolatban, kíváncsi lennék a véleményetekre:

Az egyik ez a bluetooth-os szelepsapka, amit motorokhoz ajánlanak, és telefonon lehet vele nyomon követni a guminyomást. Működhet itt is, elférne a szelepen? Próbálta valaki? Azért lenne fontos, mert elég macerás megmérni a nyomást ilyen pici gumiban, már a méréstől is tizedeket esik, ezt lehetne elkerülni vele.

A másik, láttam ilyen gumis közdarabot az összecsukó részhez, ami kimondottan arra készült, hogy elnyelje a rezgéseket, és ne legyen olyan merev a kormány. Nekem még nem lötyög, de ha egy ilyen eszköznek lenne kényelmi értéke, akkor visszább lazítanám és kipróbálnám. Ilyen van valakinek?

(#1372) Flashy válasza Ombre85 (#1371) üzenetére


Flashy
veterán

guminyomásmérő: én is gondolkodtam rajta, de szerintem nem férne el, az első keréken a rajta levőnél alig nagyobb férne csak el.
a gumis közdarab nem elsősorban azért gumis, hogy az általad érezhető rezgést csillapítsa, hanem hogy a két fém között ne legyen közvetlen kapcsolat és pluszban a megszorításkor is legyen egy kis mozgástér, könnyebb beállítani és talán összecsukni is, ha a gumis rész egy kicsit össze tud nyomódni. ha be tudod állítani anélkül, akkor inkább állítsd be stabilra.

(#1373) KOHO válasza freemanone (#1370) üzenetére


KOHO
senior tag

Basszus, ECO módban volt :D Atyavilág mekkora különbség van a 2 mód között. Köszönöm, hogy felhívtad a figyelmem! Sokkal de sokkal jobban megy!!!

"Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld!"

(#1374) B-L-A-C-K


B-L-A-C-K
titán

140mm-es tárcsát mennyire hülyeség berakni? Tervezek fék cserét, ezt néztem ki, rá egy 140-es tárcsa, csak ugye kérdés 3D nyomatott adapterrel mennyire fog hülyén kinézni...

(#1375) B-L-A-C-K válasza B-L-A-C-K (#1374) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Na mind1, berendeltem, majd elválik...

(#1376) Ombre85 válasza Flashy (#1372) üzenetére


Ombre85
tag

Jogos, tényleg nagyon szűk a hely a szelepsapkának. Inkább nem próbálom be, annyira nem olcsó. Van ilyen színes, analóg peckes verzió helyette, azzal kipróbálom.
A gumit eleve úgy árulták, hogy lengéscsillapító közdarab, de nem lennék meglepve, ha marketing bullshit lenne, köszi a választ.

(#1377) bb.bocs válasza Ombre85 (#1376) üzenetére


bb.bocs
őstag

facebook csoportban van aki már ezt bejátszotta, neccesen de elfér, és állítólag hű de jó :D ott viszont 10"-os külső van, nagyobb tárcsával.

(#1378) B-L-A-C-K


B-L-A-C-K
titán

Lehet a rollerre Firmware-t már iPhone-nal is rárakni.

Mondom hogy kell használni:

1.: Megcsinálod a file-t szokás szerint akár telefonról (innen: link), lemented, belerakja a telefon File kezelőjébe a download mappába).
(Vagy pl gépen is megcsinálhatod, és pl berakod google drive-ba, és onnan lemented a telefonra.)
2.: Letöltöd az appot.
3.: Elindítod, rolleredet bekapcsolod, majd csatlakoztatod az app-hoz.
4.: Lent rányomsz a "Firmware"
5.: Megnyomod az "Open Bin & Flash"-t
6.: Kiválasztod a file-t, és települ.

Kicsit lassabban rakja fel mint android alatt, de elsőre nekem felment, minden hiba nélkül. ✌️

[ Szerkesztve ]

(#1379) PapG.


PapG.
tag

Szevasztok. Szopóroller ágon vagyok. Sima M365-öm van, rendeltem hozzá pro kijelzőt, ma megjött, beszereltem. Flasheltem M365 DownG -vel a netről letöltött drv155 filet (valszeg ez jó volt, minden tutorialba ez van belinkelve), látszólag lefutott szépen, de azóta halott minden. A kijelzőn villog egy 10es szám pirosan. A bluetooth az ON, mert a teló látja, rá tudok csatizni, pittyen is. De semmilyen művelet nem megy, az m365 downg elakad a check versionnál, nem jön válasz, a gyári xiaomi home app is látja csatizik rá, de onnantól semmilyen menü nem megy. Nem tudom kikapcsolni sem a rollit, nem reagál a bekapcs gombra se hosszan se röviden nyomva. Tehát ki-be kapcsolni se tudom, meg uj firmwaret flashelni sem rá. Ötlet? Flashelés előtt is villogot meg sipolt az új pro dashboard felszerelése után a gép, de akkor még mentek a lekérdezés (version, battery) menük. Mit lehetne még kipróbálni szerintetek? Előtte egy cfw custom firmware volt rajta, így: bms115, ble72, drv131. És ment jól. Az új dashboardal ezeket mutatta: bms115, ble572, drv151. Ez volt az uj firmware M365_20-25-31(DRV155).zip

(#1380) B-L-A-C-K válasza PapG. (#1379) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Kormány leszed, csati széthúz, majd összedug, és flash próba újra.

(#1381) PapG. válasza B-L-A-C-K (#1380) üzenetére


PapG.
tag

Megvolt. Pontosabban az alján estem neki a bontásnak, aztán lehúztam az aksit. Visszakapcs után némi pozitiv változás: már nem 10es, hanem 14es hibakód villog, bluetooth van továbbra is, és a m365 downg már nem fagy ki a check versionnál, hanem kap választ és tudok újra flashelni is hurrá. De bármit flashelek nem lesz jó. Vagy visszajön a 10es hibakód, és abból az állapotból csak aksi lekapcs/visszakapcsból menekülök, vagy nem is enged flashelni. Gyári xiaomi app is müxik, sőt frissít firmwaret is, de a végén reboot után ugyan úgy csipogós hibakód és nem megy. Vagy rossz fájlokkal, vagy rossz sorrendben, vagy túl rossz klón verziójú pro kijelzőm van, nemtom.. Aki tudja mondja!

(#1382) gaborvezer18


gaborvezer18
tag

SZiasztok.
Esetleg tudjátok mit kell nèzni hogy az ujabb szeriás vagy pedig mèg első szèriás.e a roller? Sima 365. :)

(#1383) B-L-A-C-K válasza gaborvezer18 (#1382) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Dobozon rajta van V1 vagy V2 vagy V3...

V3-at pl onnan veszed észre hogy a legújabb hogy a tárcsafék körbe nem 1 lyukas, hanem kettő.

PapG: És megfelelő Firmware-t raksz rá, mert ugye arra a kijelzőre nem megy fel már egy régi...

(#1384) PapG. válasza B-L-A-C-K (#1383) üzenetére


PapG.
tag

Csak remélem. Ha jó lenne mondanám hogy persze jah! De mivel megkukkant így már nem tudom. Innen meg innen letölthető drv_pro155.zip fájlokkal próbálkoztam először, de nem mennek fel. Látszólag igen, de restart után hibakód villog és mindig ez a válasz a check versionra: bms:126, ble:572, drv:151. Próbáltam visszatenni a drv 138at, 143at lássam mi lesz, de nem mentek. Lehet azzal a hibásan jelzett ble572vel van baj, kellene rá egy 080as vagy 090es bluetooth driver? Ha van valakinek tippje az nyugodtan linkelje be. Ezen a fórumon azt írják, hogy stlink programozással kell bizonyos nem kompatibilis m365 pro kijelzőket működésre bírni, na azt kihagynám..

(#1385) B-L-A-C-K válasza PapG. (#1384) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Hát így passz, nem cseréltem még kijelzőt, de nem is akarok, mert lassabb az újabb frissítésekkel a roller, és ugye arra csak az megy fel...

Próbálj segítséget kérni a magyar M365 facebook csoportban ha még nem tetted, ott hátha tudnak rá megoldást.

(#1386) freemanone válasza PapG. (#1384) üzenetére


freemanone
őstag

STlink-re lesz sükséged, hosszú leírni, de a lényeg az, hogy sikerült eltolnod a flash-elést. A jóhír az, hogy az előbb említett serial adapterrel ez könnyen orvosolható.
B-L-A-C-K által linkelt csoportban keresd Rugli Csabát ha pesten jó neked és segít helyretenni.

(#1385) B-L-A-C-K: Nem lassabb, sőt! :) 1.5.5 PRO FW-el (sima M365 FW-el is pesze a saját 4 pöttyös kijelzőjével) azt állítasz be rajta amit szeretnél, 3 mód közül válthatsz (ECO, Drive, Speed), ami nálam pl 18-26-30km/h, van sebesség kijelzés, BT és lámpa status visszajelzés. Motorerő is állítható, amit szintén meghúztam egy picit, így ahol eddig 12-vel ment emelkedőn, most 18al vígan felvisz és indulásnál is jól jön az etxtra erő, igazi kis ugró szöcske lett így belőle.
Plusz nem 50% alatt vesz vissza a teljesítményből, hanem 30%-nál.

[ Szerkesztve ]

(#1387) B-L-A-C-K válasza freemanone (#1386) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Én így használom:

1.3.8

Maximum speed in Normal mode: 33
KERS min speed: 40
Motor power constant: 36000
Cruise control delay: 3mp

Ettől jobb lenne az 1.5.5 M365 alatt? Mindenki azt mondta legjobb az 1.3.8 eddig.

Illetve az 1.5.5 hogy rakom rá hogy tudjam módosítani is előtt sima M365 kijelzősre. Azt sehogy nem? Ezt az oldalt használom, de ott olyan nincs.

[ Szerkesztve ]

(#1388) freemanone válasza B-L-A-C-K (#1387) üzenetére


freemanone
őstag

Jobbnak nem "jobb", de a PRO FW az 1.5.5, és sima az 1.3.8. A PRO-hoz kell a kijelző aliról!
A difi pedig a módok és a kijelző.
Én ezt használom: [link]
30/26/18
S/D/ECO
Motor power constant: DYoC
Cruise control delay: 4mp

Szóval ettől nem lesz gyorsabb, másabb a roller, hanem kapsz egy kijelzőt és 3 mód közül választhatsz. Nekem jól jön mindhárom mód, nem mondig Speed módban megyek.

[ Szerkesztve ]

(#1389) B-L-A-C-K válasza freemanone (#1388) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Ja így okés, ezt tudom persze, de állítólag 1.3.8-cal a legjobb menetdinamika az M365-nek. Engem kijelző nem érdekel, illetve a módok sem, mindig csonton használom, napi 2x6km és 6km után töltöm mindig. Mondjuk azt nem bánnám ha nem esne a sebesség csak 30% alatt...

(#1390) freemanone válasza B-L-A-C-K (#1389) üzenetére


freemanone
őstag

Úgy valóban eléggé érdektelen a dolog, egyébként nem próbáltam módosított 1.3.8-at úgyhogy nemtudom viszonyítani, csak a gyárihoz.

(#1391) PapG. válasza freemanone (#1386) üzenetére


PapG.
tag

Hali. Csak STlink-el fog menni? Jelenleg bekapcsol, 14es hibakóddal villog, enged bluetooth csatizni, check ver+ battery megy, és flasheléskor vagy disconected egyből (pl ble flash esetén) vagy a pro 155drv -engedi flashelni, látszólag végigmegy OK-val, de átvált 10es hibakódra a display aztán onnan nincs tovább. Áramtalanítás után kezdődik minden előröl a 14es hibakóddal. Eltoltam valamit a flashelésnél, vagy rossz verziójú klón displayt vettem? Csak mert erősen igyekeztem mindent úgy csinálni ahogy a kinti fórumokon le van írva. Nem fészbukozom, tudtok adni más olyan elérhetőséget valakihez (pest ok) aki STlink-kel vagy bárhogy ezt meg tudja heggeszteni? Köszi!

(#1392) freemanone válasza PapG. (#1391) üzenetére


freemanone
őstag

Ugyanígy jártam és ugyan foglalkozok ilyen kütyükkel, de semmi kedvem nem volt utánajárni, hogy pontosan mit toltam el. A lényeg hogy STlink-el helyre lehet tenni. Sajnálom más elérhetőséget sem tudok adni, mert csak azt ismerem és nincs kiírva más. Erre az illetőre ha ráírsz, nagyon gyorsan reagál és segít: [link]

(#1393) retesz147


retesz147
addikt

Sziasztok!

Új M365-öt az alany. Iphonera letöltöttük a Mi Home - ot, beregisztráltunk, párosítottuk, minden frankón ment. Frissíteni nem frissítettük.
Minden okés volt, de elhúztuk a programot a szoftveres lezárásig. Onnan nem tudtuk visszahúzni, kioldani. Kiléptünk a programból, újraindítottuk a telefont, hátha az bolondult meg.
Azóta a Mi home-ba belépve nem tudunk belépni a rollerbe. A roller szoftveresen lezárva, ha toljuk, rezeg, világít a lámpa. És ennyi. Se kikapcsolni, se semmi.
Mit tudok tenni?
Gyors segótség kellene. Kétségbeestünk.
Köszönöm szépen!

Xiaomi 13 eu dev...

(#1394) Ndruu válasza retesz147 (#1393) üzenetére


Ndruu
MODERÁTOR

3 óra után felold a lezárás magától. Vagy hard reset, de ahhoz szét kell szedni, ami garanciavesztéssel jár. Amúgy Mi Home helyett ajánlott a MiTools vagy M365 Dashboard használata (fejlettebb funckiók és gyorsabb működés).

Harrrr!!!!

(#1395) retesz147 válasza Ndruu (#1394) üzenetére


retesz147
addikt

Köszi!
Igen, letelt a 3 óra, kikapcsolt, visszakapcsoltuk és jó lett.
Köszönöm!

Xiaomi 13 eu dev...

(#1396) enderszon


enderszon
csendes újonc

Sziasztok!

GYIK elolvasva, nem találtam ilyen részt.
2 hetes, lurdyban vett Xia M365, 100km ment bele eddig, 12km hétköznapi használat, kátyúk nagy bukkanók, rossz utak kerülve (vagy leszállva szépen áttoltam) és ha ráálok akkor a hátsó kerék kopogó hangot ad, féket néztem nem az adja a hangot, nem lötyög hátul semmi karc, törés semmi.
Én csapágyra gondolok. Szerintetek?
Még garis (1év) de a WayteQ-ről meg borzalmakat írnak én meg ... ideges leszek, ha nem csinálják meg garanciában.

Mi a véleményetek?

Köszi

(#1397) Ndruu válasza enderszon (#1396) üzenetére


Ndruu
MODERÁTOR

Ha semmi nem ér bele a kerékbe (fékkábel, sárvédő, lámpa kábel, lámpa csatlakozó), akkor valószínűleg csapágy. Semmi más nincs benne, ami kopogó hangot adhatna.

Harrrr!!!!

(#1398) enderszon válasza Ndruu (#1397) üzenetére


enderszon
csendes újonc

Ha 10x nem néztem át akkor egyszer sem. :)
Szerinted beszívom a WayteQnél vagy zokszó nélkül kicserélik?
(Mert nem az a pár Ft fog földhöz vágni, meg megcsinálom én magamnak is, de egy 2hetes rolly ne legyen már csapágyas :( )

(#1399) B-L-A-C-K válasza enderszon (#1396) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Fújd be WD40-nel első körben (de úgy hogy a fékbe ne menjen bele), ha lehet szedd ki inkább a kereket.

(#1400) Ndruu válasza enderszon (#1398) üzenetére


Ndruu
MODERÁTOR

Amíg gari van rá, addig én nem nyúlnék hozzá. Nyilván gumit nem fognak neked cserélni, ha defektet kapsz, de a csapágy probléma már a szervizre tartozik.

Sima WD-40-et NE, az olaj, feloldja a csapágyban lévő zsírt és csak ideig óráig ad kenést. Van a WD-40-nek lítium zsírja, de nem használtam még. Inkább egy új csapágy a szervizből.

Harrrr!!!!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.