Hirdetés

2019. november 22., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-07-01 16:38:00

LOGOUT.hu

Xiaomi Mijia M365 és M187 (Youth Edition) elektromos rollerek topikja

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#251) Attipatti válasza Attipatti (#250) üzenetére


Attipatti
(Topikgazda)

Nem lenne rossz, fura hogy a szabadonfuto csak 20kmh felett kapcsol be. Vagy legyen vagy ne legyen... Es a motor melegszik mint allat. Szerintem jobban mint a cfw w nel.

(#252) Matthew


Matthew
(senior tag)

Üdv!
Szerintetek ebből a $470-os árból lehet még lefaragni valamennyit? Én nem találtam kupont hozzá...

(#253) oris


oris
(aktív tag)

Találtam egy lengyel oldalt (google fordítóval teljesen használható), itt szinte minden össze van gyűjtve, ami kell. 3D nyomtató fájlok, firmware-ek, működő ninebot appok, útmutatók, vezérlő aktiválás.

https://cebula.online/category/artykuly/xiaomim365/

[ Szerkesztve ]

"Nagyon ritka az ember, akinél a szavak teljesen fedik az élet valóságát. Talán ez a legritkább tünemény az életben." Márai

(#254) Ateszpapa válasza oris (#253) üzenetére


Ateszpapa
(addikt)

Nagyon jóságot találtál. :)

Úton van az új vezérlőm Kínából, elvileg aktiválva van, de ha mégsem, akkor ez alapján meg tudom oldani.

Köszi!

(#255) Ndruu


Ndruu
(MODERÁTOR)

Sziasztok!

Csatlakoztam én is a csapathoz egy 16133-as modellel, egy hete van meg, kb. 75 km-t mentem vele (kb. ilyen fejjel: :D ).
Defektgátlót már belenyomtam, mert a tüskék soha nem alszanak...

Ami eddig előjött:
- kormány lötyögés (egyelőre csavar állítással lehetett orvosolni)
- hátsó lámpa vezeték kidörzsölődött (mivel nincs 3D nyomtatóm, ezért ez lett helyette)

Tudtok helyet, ahol olcsón lehet ilyen filléres alkatrészeket nyomtatni, vagy kérdezzem meg a 3D nyomtatás topikban, hogy vállal-e valaki bérnyomtatást?

A francia fórumon is találtam pár érdekes dolgot, hátha még nem volt linkelve.

[ Szerkesztve ]

Harrrr!!!!

(#256) retesz147 válasza Ndruu (#255) üzenetére


retesz147
(őstag)

Kérdezd a 3D-s topicot, én ott nyomtattattam robotporszívóhoz fillérekért (posta drágább volt).

Xiaomi Mi Mix 2S black 6/128 xiaomi.eu dev. _______Stayin' Alive_______

(#257) Zoly75


Zoly75
(aktív tag)

Sziasztok!

Tervezek egy ilyet venni, lenn pár kérdésem Hozzátok.
Mennyire alkalmas ez a járgány napi kétszer megtenni 15-18km-t?
Ennek több változata is van? Mert van ahol 20 km-es hatótávot látok, van, ahol 30 km-est.
Mennyit bír az aksija? Kb mennyi töltési ciklust?

(#258) Attipatti válasza Zoly75 (#257) üzenetére


Attipatti
(Topikgazda)

Szia, Igen kétféle van m187 és m365 Az elsőben 20 cella akksi van a másodikban 30.
Én mindenképp a nagyobbikat javasolnám.
Elvileg simán képes rá, bár szerintem egyszerre 6-7 km-nél többet fárasztó megtenni vele. Ha a kis nyerget is megveszed hozzá akkor talán, bár ahhoz meg lassúcska. De azért nem kivitelezhetetlen.

A nagyobbikkal csapatós üzemmódban 20-23 km-t el lehet menni.

[ Szerkesztve ]

(#259) Zoly75 válasza Attipatti (#258) üzenetére


Zoly75
(aktív tag)

Igen. Inkább arra lettem volna kíváncsi, hogy mennyire irreális dolog napi kétszer egyhúzamban megtenni 15 km-t vele.
Van valakinek ilyesmi tapasztalata?

(#260) Sz.Péter válasza Zoly75 (#257) üzenetére


Sz.Péter
(tag)

Sok mindentől függ.Hány kiló vagy,milyen minőségű úton használnád,hány fok van,menyi az ellenszél,vagy a forgalom.Nekem általában 21-23km crf w-vel-az átlag,és 82kiló vagyok.

(#261) Zoly75 válasza Sz.Péter (#260) üzenetére


Zoly75
(aktív tag)

Nem az a kérdés, hogy elmegy-e annyit. 72 kg vagyok, az út fele bicikli út, többnyire sík.
Az a kérdés mennyire fárasztó, nehéz, megszokható, egyhúzamba menni vele 15 km-t

(#262) Zoo123 válasza Zoly75 (#261) üzenetére


Zoo123
(senior tag)

Én ugyan csak napi 2x7 Km-t megyek vele rendszeresen, de mentem már vele párszor 20-24 Km-t is egyhuzamban, nem fárasztó egyáltalán.. inkább csak unalmas lesz ha mindennap ugyanazon az útvonalon csapatod 1 órán keresztül. Nem fárasztó fizikailag, de unalmas.

Remélem segítettem.

''Nem vagyok komplett őrült... pár darab még hiányzik!''

(#263) Zoly75 válasza Zoo123 (#262) üzenetére


Zoly75
(aktív tag)

Köszi

(#264) Sz.Péter válasza Zoly75 (#261) üzenetére


Sz.Péter
(tag)

Alább ez a kérdésed volt.A másik,hogy milyen, az út másik fele, a lengéscsillapítás minimális hiánya miatt igen kellemetlen,és lassú is lehet.Egyébként sztem sem fárasztó,de ha szar kátyús egyebek az út az nagyon fárasztó,és defektekre is számithatsz+szétráz.

(#265) Ndruu válasza Zoly75 (#261) üzenetére


Ndruu
(MODERÁTOR)

Én is ilyen súlyban vagyok, napi 2x7 km-t szoktam menni. A leghosszabb utam eddig 17,5 km volt, nekem egy idő után megfájdul a térdem. Nem a rázkódástól, mert az apró hibákat jól csillapítja a gumi, inkább attól, hogy valószínűleg rosszul állok rajta.
Előtte rollereztem (Oxelo Town 5) és megszoktam, hogy az egyikkel hajtok, a másikkal állok. Most az elektromoson is csak csak az egyik lábamon van a súly, nem találtam meg még a kényelmes pozíciót, amiben eloszlathatnám a testsúlyomat.
A képeken a kis kínaiaknak könnyen elfér a lábuk, de a 45-46-os cipővel már elég nehéz úgy állni rajta, hogy mindkettő elférjen.

Egyébként elégedett vagyok vele, de folyamatosan ilyen "hosszú", 15 km-es távokat nem mennék vele.

Az ilyen lítiumos cellák 800-1000 újratöltést szoktak bírni. Ha mind egyformán van használva, akkor ezt a napi két töltéssel kicsivel több, mint 1 év alatt elhasználhatod. Van hozzá 50 cellás akksi is, azzal már 50-55 km-t is lehet menni, de ezt házilag kell beépíteni (meg valószínűleg nem olcsó...).

Harrrr!!!!

(#266) Zoly75 válasza Ndruu (#265) üzenetére


Zoly75
(aktív tag)

Igen ettől a töltési ciklustól féltem.
Akkor ezen gyakorlatilag el is bukott az elképzelés

(#267) Zoo123 válasza Ndruu (#265) üzenetére


Zoo123
(senior tag)

"Az ilyen lítiumos cellák 800-1000 újratöltést szoktak bírni. Ha mind egyformán van használva, akkor ezt a napi két töltéssel kicsivel több, mint 1 év alatt elhasználhatod"

Általánosan nézve igaz, de kíméletes használattal akár 2000 töltési ciklus is meglehet.
Ahogy én tudom az 1000 töltési ciklus pedig úgy értendő hogy 1000 alkalommal töltés az akkumulátor kapacitásának 100%-val, pl a roller 280Wh akkuval rendelkezik akkor 280 Wh energia belepumpálása számít egy töltési ciklusnak.
Tehát ha feltöltöd 50%-ról 100%-ra, majd lemeríted és 20%-ról 70%-ra az csak 1 db töltési ciklusnak számít, nem kettőnek.
Li-Ion akkumulátornak nem árt a résztöltés, nem kell megvárni míg 0%-ra merül, nyugodtan rátölthetünk menet közben, az akkumulátor élettartama maximális ha betartjuk a 80-20 szabályt: csak 20%-ra merítjük le és csak 80%-ra töltjük fel a cellákat lehetőleg nem gyorstöltővel. Mivel így nem használjuk ki az akkumulátor kapacitásának 40%-át ezért legyen inkább 90-10.

''Nem vagyok komplett őrült... pár darab még hiányzik!''

(#268) wood válasza Ateszpapa (#254) üzenetére


wood
(kezdő)

Mit jelent hogy aktiválva van?

(#269) wood


wood
(kezdő)

A spanyolok kiokoskodtak valami "I2T" nevű elektronikát amit bekötve és plusz LiPo akksikat elhelyezve elég jó kis dinamikát és 40kmh végsebességet igérnek.. :D [link]

[ Szerkesztve ]

(#270) vic911


vic911
(csendes tag)

Sziasztok,

valaki próbálta már vonaton szállítani? befér az ülés alá?

kicsit off, Ninebot ES2-t próbált már valaki?

(#271) Zoo123 válasza vic911 (#270) üzenetére


Zoo123
(senior tag)

Nem fér be az ülés alá, a kormány túl széles, a roller túl hosszú a hátsó kerék kilóg az ülés alól.
De összecsukva és felállítva kis helyen elfér, csak a koszos kerekekre kell húzni zacskót hogy ne kenj össze vele semmit/senkit.

Budapesten már szerintem láttam Ninebot ES2-t, fehér színű volt.

''Nem vagyok komplett őrült... pár darab még hiányzik!''

(#272) reewer


reewer
(aktív tag)

Sziasztok!

Tegnap vettünk haverommal az Ultimate-ebike-nál két Youth edition változatot. Pár furcsaságot tapasztaltam, amire nem találtam választ.

- Sem a Segway APP sem a Xiaomi home app nem találja a rollert. Csak a MiniRobot nevű APP ismeri fel, itt tudok állítani, de itt pl nem tudom megnézni a sorozatszámát. Valami ötlet, hogy milyen APP-ot használjak, ahol láthatom a pontos típust is?

- A youth edition-re milyen firmware updatet vagy hardveres updatet javasoltok, hogy nagyobb legyen a teljesítmény? A távolság nekem nem fontos, mert nagyon rövid távokat megyek, de a sebesség és a gyorsulás igen. Mit érdemes feltenni venni ami nem öli meg a motort, de kicsit jobb teljesítményt ad?

- Szerintem az én rolleremet ki kell cseréltetni ~ 30%-al kisebb a teljesítménye, mint amit a haverom kapott. 20-21 nél nem tud gyorsabban menni még kis lejtőn sem és sokkal rosszabbul gyorsul. (eco mod nincs bekapcsolva, de lehetséges valami szoftver hiba) Jövő hét elején szerintem visszaviszem és kicseréltetem gariban.

Köszi előre is.

Si vis pacem, para bellum.

(#273) Attipatti válasza reewer (#272) üzenetére


Attipatti
(Topikgazda)

Nálam most a dyoc 801V firmware a nyerő. Szinte hozza a gyári távot, de mégis jóval jobban gyorsul, és a kers is ki van kapcsolva benne, tehát szabadon gurul.

[ Szerkesztve ]

(#274) Vamoska


Vamoska
(újonc)

Sziasztok!

Végre megjött nagyjából egy hete a roller. Sokat kellett várni rá ahhoz képest, hogy Eu raktárról rendeltem, majdnem 20 napot. Összehasonlítás képpen, gearbestről rendeltem légtisztítót ugyan így EU raktárról, 3 nap alatt megérkezett... mindegy nem is erről akartam írni.

A roller nagyon megy, nagyon király! Első hosszabb távot a munkahelyemről haza felé tettem meg.

12. kerület Apor Vilmos térről ---> Pestszentlőrinc Szarvas csárda tér a kövi útvonalon:

Apor Vilmos tér ---> BAH csomópont ---> Gellérthegy Hegyalja út ---> Erzsébet híd ---> Astoria ---> Múzeum krt. ---> és végig az Üllőin.

Főként Eco módba mentem vele, ami tapasztalatom szerint elég is, sebességre, mivel a sok embert amúgy is kerülgetni kell. Sajnos sok az út hiba és az út patka, le fel kell menni, így nehéz a haladás.

Nincs még a kormányon mobiltartó ezért a telefont miután összekapcsolam a hivatalos mi appal elteszem a zsebembe, lezárt képernyővel. MInden esetben szétkapcsol a bluetooth, így sajnos nem sok adatot tudtam kivenni a megtett utakból... ezt tudja valaki miért van?

Simán viszi ezt a távot, 90 kilóval.

Ami viszont nem tetszik, az a fék... Nem bírtam beállítani rendesen a féket, alig fog valamit, szerelő állította be, de elállítódott két nap alatt.
Valaki tudja esetleg, hogy ekkora méretű 50 mm tárcsaféket hol lehet kapni? Ha ezen múlik kicserélem, veszek rá újat.

Be tudná valaki linkelni ezt a dyoc - alkalmazást, honnan lehet letölteni? Kipróbálnék más appokat is, ninebot nálam nem működik...

[ Szerkesztve ]

(#275) Zoo123 válasza Vamoska (#274) üzenetére


Zoo123
(senior tag)

Gyanítom a tárcsaféket azért nem tudod beállítani, mert a hátsó tengelyben nem központos a furat, így amikor forog a kerék "kóvályog" 1-2 millimétert. Nem egyedi probléma, eddig akárhányat néztem mindegyiket félszemű, fakezű Huang esztergálta 2 liter vodka elfogyasztása után.
Ha beállítod a tárcsaféket, hogy rendesen fogjon ami elvárható, akkor a kóválygás miatt minden körülfordulásnál beleér a fékbetét a tárcsába és fékezi a kereket. Ha úgy állítod be hogy ne érjen bele forgásnál a fékbetét a tárcsába akkor viszont nem fog rendesen.
A hátsó féket minden nagyobb bukkanón/úthiba után, újra be kell állítani, üdv a klubban! :(((

- Az egyik megoldás esztergáltatni egy új hátsó tengelyt amin már központosan van a furat és akkor nem fog kóvályogni a kerék és be fogod tudni állítani a féket úgy hogy alaphelyzetben sem ér bele a tárcsába körbeforgatásnál és még fog is rendesen.
- A másik megoldás megmókolni a fékkart hogy működés közben nagyobbat húzzon a bowdenen és akkor lehet messzebb a fékbetét a tárcsától ezzel ellensúlyozva a kóválygást, és még mindíg remekül fog fogni.
- A harmadik megoldás az hogy beállítod úgy hogy jól fogjon a fék és minden nagyobb bukkanó után utánaállítasz hogy azért alaphelyzetben ne fogjon be a fék túlságosan, viszont sose lesz az igazi: de ezt leszarod.

Még egy jótanács a végére: Már most rendeld meg rá a tömörgumit ha nem akarod állandóan szerelgetni!.
A jármű szabályosan "eszi a belső gumit" ami rendszeresen értsd: hetente kilukad
A külső gumi belső fele kidörzsöli a belső gumi külső felét --> lassú defekt.
Mindegy mit csinálsz állandóan defekted lesz.

[ Szerkesztve ]

''Nem vagyok komplett őrült... pár darab még hiányzik!''

(#276) Attipatti válasza Zoo123 (#275) üzenetére


Attipatti
(Topikgazda)

A féket úgy kell beállítani hogy félig behúzott féknél csak a motorfék kapcsoljon be. Ha ráérzel akkor inkább ezzel érdemes fékezni. A hátsó fék csak tövig behúzott féknél fogjon be kvázi vészfékezni.
Nekem 1.3-as verzió van, lekopogom 260km van benne, és még egy defektem sem volt. Bár fosok tőle. De még fújnom sem kellett a kerékbe.

https://drive.google.com/open?id=1ZNQAqr3JN9lcii_iLoZBBhY9kiSo8TTH

Ezt a dyoc openbeta 801V
androiddal az m365 downG nevü programot töltsd le.
simán flasheld fel és kész.

A V a kers nélküli változat. Ha sokat mész hosszan akkor ez a jobb. A gázkar elvételével simán gurul a gépsárkány.
Ha sokat járdázol emberek között akkor lehet hogy a 801K jobb. Itt a gázkar elvételével határozottan lassul.

(#277) [vilike] válasza Vamoska (#274) üzenetére


[vilike]
(őstag)

Honnan rendelted?

Never go full retard

(#278) Attipatti


Attipatti
(Topikgazda)

Na ez a durva. /Haladóknak/

https://m365.botox.bz/

Itt készíthetsz magadnak saját testreszabott firmware-t.

(#279) reewer válasza Attipatti (#273) üzenetére


reewer
(aktív tag)

Szia!

Köszi a tippet megnézem. Ez a Youth edition-el is megye? A kisebb aksipakkos változattal is?
APP kapcsán van tippetek miért nem ismeri fel a rollert? Nem tudom megnézni a sorozatszámot....

Si vis pacem, para bellum.

(#280) Zoo123 válasza Attipatti (#276) üzenetére


Zoo123
(senior tag)

"A féket úgy kell beállítani hogy félig behúzott féknél csak a motorfék kapcsoljon be. Ha ráérzel akkor inkább ezzel érdemes fékezni. A hátsó fék csak tövig behúzott féknél fogjon be kvázi vészfékezni."

Ha úgy állítom be ahogy leírtad hogy félig behúzott fékkarnál még ne fogjon be a tárcsafék (esetemben ez nem lehetséges de ettől most tekintsünk el), akkor alig fog --> vészfékezésre alkalmatlan.
Vészfékezésre esetemben csak úgy alkalmas ha megpöccintem a fékkart és már fog a fék, ha rámarkolok akkor pedig blokkolásig fékezi (ha hátradőlsz nem fogja) a hátsókereket, így 25Km/h-ról kb 4-5m a fékút.

"lekopogom 260km van benne, és még egy defektem sem volt. Bár fosok tőle. De még fújnom sem kellett a kerékbe."

Majd fogsz! :D Az eslő 400 Km nekem is problémamentes volt, azóta pedig rendszeres defekt. :((
Foltragasztás, új belső, defektstopp/antidefekt spray, új külső belső gumi, ráolvasás, stb... semmi nem segít, hetente kapok defektet, meguntam --> tömörgumi a végleges megoldás.
Azért írtam le hogy más ne szopja be az 1 hónapos szállítási időt, rendelje meg mihamarabb a tömörgumit, ne akkor amikor elkezdődik a "defektszezon".

Amúgy imádom a rollert, a gondtalan, megbízható rollerozás végett érdemes lecserélni a gumikat.

''Nem vagyok komplett őrült... pár darab még hiányzik!''

(#281) Attipatti válasza Zoo123 (#280) üzenetére


Attipatti
(Topikgazda)

A két nagy csavarral is játszani kell ami szintbe teszi az egész fékrendszert. Bár tényleg hullámos a féktárcsa...
Én inkább azt választottam, hogy néha hozzáér plusz hidegen hülye hangja van, de azt leszarom. :-) Lassitani nem lassít majd bekopik.
A spanyol német forumon sokan most váltanak vissza merev gumirol fújósra, mert a merev gumi+rázkódás miatt sorra törnek el az akksik közti forrasztások.
Lehet hogy a hátsó gumira teszek merevet azt jobban féltem. Az elsőt fel tudom kapni mindig egy egy bukkanó vagy patka előtt. Szóval a hátsó kerekem többet kap...
A hátsó gumi lesz általában deffektes vagy az első?

(#282) Attipatti válasza reewer (#279) üzenetére


Attipatti
(Topikgazda)

Meg kell nézni a sorozatszámot, hogy két biztositékos változat legyen, és akkor viszi.

Bár hozzáteszem hogy a két akksi sornál jobban nyírod az akkukat a nagyobb terhelés miatt. 20 ampert két akksi közt osztasz el nem három közt.

De ez a 650 wattos változat még talán elmegy.

(#283) Zoo123 válasza Attipatti (#281) üzenetére


Zoo123
(senior tag)

Először én is azt hittem hogy a tárcsa görbe azért ér bele a fékbetétbe, de nem...a tengely a ludas.
A hátsó kerék kap sorozat defektet, az első egyenlőre még bírja.
Akkumulátor forrasztás szétrázódik akkor is ha lyuggatott tömörgumit rakok?

''Nem vagyok komplett őrült... pár darab még hiányzik!''

(#284) Attipatti válasza Zoo123 (#283) üzenetére


Attipatti
(Topikgazda)

Valami rev4 tömör gumit javasolnak. Szerintem az a lyuggatott. Én is gondolkodom tartaléknak. Csak hátulra tennék ilyen tömört elöl maradna a tömlős. De irják itt a Gearbesten is hogy ez hátsóra való.

A motornak gondolom végképp nem tesz jót ha elöl szétrázkódik.

Azt még nem sikerült kibogozni hogy akiknél eltörtek a forrasztások azoknál melyik fajta volt. A többire azt irják hogy a hatótáv is jelentősen csökken és a tapadás is jóval gyengébb mint a tömlősnél. Kéne valami combosabb pneumatikus kerék külső ami kicsit erősebb vastagabb anyagból van.
Ja, van aki 10 colos külsőt tesz fel, de erről nem találtam több infót. Ehhez emelni kell a sárvédőn.

(#285) Zoo123 válasza Attipatti (#284) üzenetére


Zoo123
(senior tag)

A Youtube-on láttam videót a belsőnélkülivé alakításról, már linkelte valaki korábban.
Bele is fogtam, de a szelep körüli tömítést nem sikerült tökéletesen megoldanom 30 perc alatt magától leenged.
Ha lesz időm majd még eljátszom vele, bekenek szilóval/FBS-el aztán meglátjuk mit alkot.

''Nem vagyok komplett őrült... pár darab még hiányzik!''

(#286) Attipatti válasza reewer (#279) üzenetére


Attipatti
(Topikgazda)

Neked eredeti xiaomi csomagolása volt a cuccnak?

Van egy eléggé hasonló utánzat ebből. Rchalance. Kb egy youth 20 akksival.

https://www.gearbest.com/kick-scooter/pp_855707.html?wid=1433363

Erre irják hogy nem kapcsolódik semmihez, és gyenge mint a harmat.

[ Szerkesztve ]

(#287) Attipatti válasza Zoo123 (#285) üzenetére


Attipatti
(Topikgazda)

Erre a célra például jó lehet a slime. Vagy a sima deffekt javító spray. Valami minimális szivárgás lehet nálad, amit ezek a lötyik megtalálnak.

Azt mondják hogy az a legfontosabb, hogy pontosan be legyen lőve a keréknyomás, ha túl puha vagy túl kemény akkor dörzsölődik ki a belső.

(#288) Zoo123 válasza Attipatti (#287) üzenetére


Zoo123
(senior tag)

A keréknyomás a testsúlytól függ.
Akiről tudom hogy hány kiló és állandóan defektet kap az mind 90 Kg körül van.
Te hány kiló vagy?

Egyébként érdekes ez a deffekt, mert télen nem volt kb senkinek, mióta bejött a melegebb idő meg sorozatba kapjuk.

''Nem vagyok komplett őrült... pár darab még hiányzik!''

(#289) zarew


zarew
(senior tag)

Megjegyzem,nekem sokkal nagyobb kerékbe való belsőm van amint ebben a vidióban is mutatják!

Xiaomi redmi note 4

(#290) adamson18 válasza Attipatti (#284) üzenetére


adamson18
(csendes tag)

60km mentem tömörgumival eddig. Már megszoktam és így célt is érek időben. Elég kellemetlen tud lenni egy defekt. Az viszont tény, hogy jobban rázkódik a roller. Szerintem simán elviselhető. Remélem hamarosan megjön hátra az átfurkált tömörgumi amit az aliexpress-ről rendeltem mert én is féltem az akkut. 🙂

[ Szerkesztve ]

(#291) Attipatti válasza adamson18 (#290) üzenetére


Attipatti
(Topikgazda)

Ez a tömörgumid ez tényleg egy tömör nehéz fajta vagy valami habosított gumi?
Kiváncsi vagyok erre a lyukacsosra.

(#292) Sz.Péter válasza Zoo123 (#288) üzenetére


Sz.Péter
(tag)

Hidegben a gumi keményebb,a nyomás pedig kisebb.+ Nálam múltkori defekteknél,ami az elsőnél volt, a felni,és a külső közé bejutott vmi kő,vagy üveg,ami végiggyalulta a felni belső peremét.Ottmaradt egy hegyes sorja,és az lyukasztotta ki két belsőmet.Lecsiszoltam,és azóta nincs gond.

(#293) adamson18 válasza Attipatti (#291) üzenetére


adamson18
(csendes tag)

Ez tömör, nehezebb mint a külső+belső együtt. Nagyon műanyagos.Múltkor elkapott egy vihar, de nem éreztem hogy csúszkálnék.

(#294) Ateszpapa


Ateszpapa
(addikt)

Sziasztok!
Tudja valaki milyen "Z" biztosítékot kell bele forrasztani a BMS-en?
Hanyas SMD bizti kell bele?

(#295) retesz147


retesz147
(őstag)

Fő a kényelem:

Roller ülés

Xiaomi Mi Mix 2S black 6/128 xiaomi.eu dev. _______Stayin' Alive_______

(#296) Attipatti válasza retesz147 (#295) üzenetére


Attipatti
(Topikgazda)

Hát így már végképp "nem túl csajozós" a verda. :-))

(#297) zarew válasza Ateszpapa (#294) üzenetére


zarew
(senior tag)

Ekkora bizti van benne gyárilag. Namost a tuning miatt ez kevés, 30 - 40 A os a megoldás,csak ez nagyobb méretű nem fér a másik helyére. A enyémen egy méretezett drót beforrasztásával ( ellenállás láb ) oldódott meg.

Xiaomi redmi note 4

(#298) oris válasza Zoo123 (#285) üzenetére


oris
(aktív tag)

Ez a videó a (véleményem szerint) kevésbé jó módszert mutatja be. Javaslom, hogy vegyél fém motorkerékpár szelepet, azon van egy kúpos tömítőgyűrű, annak a használatával nem fog ereszteni ha a külső oldalról jól megszorítod a csavarral.

"Nagyon ritka az ember, akinél a szavak teljesen fedik az élet valóságát. Talán ez a legritkább tünemény az életben." Márai

(#299) Zoo123 válasza oris (#298) üzenetére


Zoo123
(senior tag)

Igen tudom munkahelyen le van tiltva a youtube, így nem tudtam megnézni és rossz videót linkeltem.

''Nem vagyok komplett őrült... pár darab még hiányzik!''

(#300) Attipatti


Attipatti
(Topikgazda)

Sziasztok,

Elindult a facebookos Xiaomi roller csoport is. Ha gondoljátok csatlakozzatok. :-)

https://www.facebook.com/groups/1944254979220036/

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.