Hirdetés

2020. október 24., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-07-01 16:38:00

LOGOUT.hu

Xiaomi Mijia M365 és M187 (Youth Edition) elektromos rollerek topikja

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1601) LaciCRM válasza gergo5991 (#1600) üzenetére


LaciCRM
veterán

tehát neked nincs, de szar
nekem van, de ezekből semmi

csak úgy mondom

A madár az ász.

(#1602) TheProb


TheProb
addikt

Sziasztok!

Már úton van a M365 Pro-m, ma megvettem már előre a Decathlon-os "Slime"-ot. Slime-al együtt is mehet bele az összefoglalóban említett 4-4,5 bar?

Illetve bukós dilemmában vagyok, ki-milyen sisakot használ? Esetleg zárt, motoros kupakot próbált már valaki? Mennyire élhető? Sajna ebbe instant beleszerettem, de félek, hogy overkill lenne, illetve belefőne a fejem. ;]

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | IT-Systems Engineer

(#1603) LaciCRM válasza TheProb (#1602) üzenetére


LaciCRM
veterán

Én nem hordok sisakot,( kietlen helyeken használom többnyire, bár városban biztos felvenném én is ) de biciklis, nyílt kupaknál többet nem is tudnék elképzelni. fölöslegesen csökkented a látómeződet, meleged van, nehéz, zajszigetelt. Szerintem még hátrányosabb is mint egy fejfedő szerű ami csak felül van a fejeden. Mondom ezt úgy hogy nekem van komoly motorom, és régen pont HJC-sisakban toltam, de rollerre nem venném fel.

A madár az ász.

(#1604) TheProb válasza LaciCRM (#1603) üzenetére


TheProb
addikt

Valahogy én is így gondolom. Igazából leginkább attól félek, hogy teljesen kizárná a külvilágot és nem hallanék kb semmit. Meg a már említett leizzadás. Még enduro/cross (maradjunk SW-nél: [link] ) sisakokat ajánlottak, azok kevésbé zártak. De talán tényleg a nyitottabb, bringás kupakok lennének a legjobb választások. Csak azok meg olyan idétlenül néznek ki...

[ Szerkesztve ]

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | IT-Systems Engineer

(#1605) kzkz válasza TheProb (#1604) üzenetére


kzkz
senior tag

Alternatíva: [link]

(#1606) TheProb


TheProb
addikt

(Pro) firmware témában az összefoglalón túl kérhetek egy kis felsötétítést?

Egyfelől, az M365 Tools úgy indít, hogy ne a Mi Home/Segway app-al frissítsek, ha minden is szeretnék használni. De még előtte megjegyzi, hogy minden fw supported. Akkor most mi?

Első körben, nem szeretnék semmit pimpelni fw szinten. De ez később, ha már tapasztaltabb és rutinosabb leszek, simán változhat. Szóval szeretnék a legfrissebb gyári fw-en lenni, de ez együtt jár azzal is, hogy később nem fogok tudni bizonyos fw-t felrakni vagy downgrade-elni? Láttam, hogy van mikor csak forrasztgatás és külön programozó cuccal lehet csak flash-elni. Ezt mikor kell/muszáj használni?

A fentiek fényében, akkor most melyik app-al ajánlott a frissítés? Illetve kiszabok magammal, ha a latest stock fw-t rakom majd fel? (Ha végre megkapom a roller-t)

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | IT-Systems Engineer

(#1607) TheProb válasza TheProb (#1606) üzenetére


TheProb
addikt

Na megjött a cucc, ahogy nézem, BG-ről rendelve nem kapok mellé pót belsőt...

PN: 21886

[ Szerkesztve ]

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | IT-Systems Engineer

(#1608) TheProb


TheProb
addikt

Bár ahogy nézem, nettó magammal beszélgetek skizofrén módon, azért leírom.
Megvolt a roller felavatása:
1. etap: 17,5 km, normál mód, ismerkedős, szöttyögős tempó. Átlag 15-20km/h-val. 79% maradt az akksiban.
2. etap: 13 km, sport mód, többnyire nyélgáz (25-26km/h), 48% maradt az akksiban (szumma 30,7 km megtéve.)

Első tapasztalatok: Tényleg fun a cucc, sport módban, parkettázva már rendesen élvezetes is. Szembeszél egész faszán hűt. Néha nem értettem, hogy mitől ráz a roller, holott relatíve sík felületen mentem. Pl. Petőfi hídon átmenve, mint ha tojáson gurulnék. Már azt hittem, hogy be is kaptam egy defektet... Btw: centírozni amúgy nem lehet/nincs értelme a kerekeket?

Azt már most látom, hogy a legtöbb potenciális gond a bicósokkal lesz. sokszor előznek a semmiből, jelzés nélkül. Nem a sávjában teker, bejön elém, stb. Gyalogosok részéről kevésbé tapasztaltam gondot. 1-2 öregember hallottam, hogy morog, mikor elmegyek mellette, de különösebben nem izgatott. Viszont "összehúzni" nem szeretik magukat, ha csoportban mennek. Simán sétálgatnak egymás mellett akár 4en is, leszarja, hogy az egész járda szélességét 80%-ban elfoglalják... Próbáltam bólintani a többi, nem közösségi rolleresnek, de nem volt viszont reakció egyiktől se. Találkoztam 3 lime-os hülyegyerekkel, akik "rámhuhogtak", mikor elmentek mellettem. Na most nem értem, hogy ebben mi a jó? Megpróbálni megijeszteni a 20+ km/h-al jövő rollerest? És ha tényleg beszarik és felnyalja a betont, berántja a kormányt az autók/villamos elé? Mért jó ekkora pöcsnek lenni, de tényleg?

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | IT-Systems Engineer

(#1609) uniqm1 válasza TheProb (#1607) üzenetére


uniqm1
tag

Tudtommal a Pro változathoz sehol sem adnak pótgumit (csak a sima 365-höz), ez nem a BG sajátossága.

(#1610) TheProb válasza uniqm1 (#1609) üzenetére


TheProb
addikt

Ja, közben máshonnan is azt az infót kaptam, hogy csak a simához jár a spare belső.
Mondjuk nem értem, mert arról sem olvastam, hogy a pro kevésbé lenne defekt hajlamos.

[ Szerkesztve ]

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | IT-Systems Engineer

(#1611) freemanone válasza TheProb (#1610) üzenetére


freemanone
őstag

Használat függő leginkább ez a defektesdi.... két garnitúra gumi elkopás miatt lett cserés nálunk és 0 defekt 2500km alatt. Azóta van egy PRO is... 600km felett.... továbbra is defekt és slime mentes minden kerék. 4,2bar nyomás, Xiaomi elektromos pumpával és két hetente utánfújom.
Szóval szerintem túl van tolva ez a defekt téma bár amennyi lapos kerekű rollert látok még mind a mai napig....... nem csodálom.

Egyébként 35nél kezd érdekes lenni a PRO. ;] (de az már tényleg durva érzés...) 25-el csak az első két hétben tűnik veszélyesnek..... bőven szokható.
Nekem 18-25-30-as tempókra van belőve a pro, úgy haladni is lehet vele faszán és a bringások közül is csak nagyon, de nagyon kevés tudja tartani a tempót, vagy akárcsak megelőzni. A kilövés szerű indulásról nem is beszélve, 3km/h-ra levett indulási limit, jó erős belökés, nyélgáz és csak pillákolnak a bringások, hogy hova lettem?! :Y

FW frissítés témában is az a véleményem, hogy a határ a csillagos ég..... de..... őszintén? Menjen.... ne merüljön halálra azonnal.... ne rángasson.... és itt vége a storynak nálam.

Viszont ha 30-as vagy nagyobb tempót szeretnél, illetve én ajánlom mindenkinek úgy egyébként is, féknyereg csere Xtech-re. Ég és föld a kettő. Xtech-el meg lehet állni ha baj van, a gyári viccnek is rossz, még beállítva is gyenge.

(#1612) TheProb válasza freemanone (#1611) üzenetére


TheProb
addikt

A fék tippet köszi, elgondolkozom majd rajta. Egyelőre a 25-ös tempót is szokni kell még, de hát még csak 30km van a "lábamban". Idővel tuti mennék majd feljebb is. Ahogy nézem, kelleni fog downgrade is, a pimpelt fw-hez, de talán megúszom fizikai "hack" nélkül. 1-2 bicós éreztem, hogy próbál keménykedni, értelmét mondjuk nem értem. Egyik direkt felgyorsított, mikor próbáltam megelőzni. A másik meg folyamat a valagamban volt lámpától lámpáig.
Bár nem spam-elem a csengőt, de ahogy nézem, nem kifejezetten szeretik. Bár szerintem még mindig jobb egy csengővel jelezni, hogy jövök, mint sehogy és megáll benne a szar, mikor észrevesz. (tapasztalat)

Amúgy én is a portable xiaomi pumpával toltam fel. Nagyon szépen lehet vele fújni mind2 gumit, nem kell szenvedni toldóval, stb.

[ Szerkesztve ]

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | IT-Systems Engineer

(#1613) freemanone válasza TheProb (#1612) üzenetére


freemanone
őstag

Ha valami járművel haladót előzök, legyen az akár gördeszka vagy bringa akkor csengetek mindenképp, amikor már csak 2-3m van köztünk. Úgyis 30alatt mennek, így onnan egy gyors nyélgáz és már ott sem vagyok, gyorsíthat, de ő nem fogja tudni tartani azt a tempót, kiköpi a tüdejét is.... :DDD (kivéve tükörsima aszfalton, rendes országúti, azt mindig elengedem, ők haladnak) én meg jöt röhögök ahogy magában hörög. Nem versenyezni akarok..... nem egyenlőek az erőviszonyok, csak ezt a büszkeségük nem bírja lenyelni, hogy egy villanymotor jobb náluk, hiszen milyen pici.... :U
Amíg 25 a vége a rollernek, sok bringás lesz problémás, mert azt még éppen tudják tartani az átlag bringával, felette véreznek el drasztikusan. Azért köztük is akadnak normálisak!

Ami viszont megtanított arra, hogy MINDIG kell csengetni, az egy szerencsés kimenetelű majdnem komoly baleset.
Nagyjából 5m széles járda, közel tükör felülettel, kissrác békésen (sima)rollerezik előre haladva a járda jobb oldalán. Na mondom jól messziről balról, legtávolabbról fogom megelőzni, abból nem lehet baj. Igen ám, de a kissrác izomból berántotta balra a kormányt, (félkörívet leírva...) olyan 10-15ös tempóval mehetett, ezzel azt érte el, hogy amikor én 15-20 közötti tempóról épp felgyorsítottam volna, mert már tövig nyomtam a gázt, pontosan elém érkezne be egy hatalmas csattanással...... teljes testsúly hátra, satufék, gumi sikít és hála a gyors reakcióknak, meg a gumi hangjának, amitől a kissrác odafigyelt, fékezett ő is, így szinte nulla tempóval értünk össze. Nagy volt az ijedtség, de nem lett belőle egy kacrolás se.
Ez már nem a gyári fékkel történt..... abból baj lett volna.

Hasonló eset volt egy másik, ott szemből mentem össze egy bringással, kvázi súrolva egymást, na ott gyári fékem volt még, nem is bírtam megállni időben, de még elfogadható tempóra lassítani se..... én voltam a hülye, nem bálatható a kanyar és bizony gyalogos és bringás is jött, plusz van egy becsatlakozó bringás út, ahonnan szintén jött valaki, így a nekem szemből jövő bringás őt leőbb látva el akarta engedni, ezzel kvázi elém jött.... de ezt nem tudhatta, hiszen én takarásból nagy tempóval érkeztem. Nem lett baj ebből sem.... csak a sárvédő merevítő tört el.... de ez is megtanított arra, hogy minden beláthatatlan helyzetet lassan közelítünk meg...... akkor is ha jó a reakció időm és jó a fékem.

Sok baleset mentes km-t!

(#1614) galizoli70


galizoli70
újonc

Szaisztok!
Egy tanácsot ,segítséget szeretnék kérni.
Páromnak van egy új Xiaomi Electric Scooter 1S.
Fékezéskor súrlódó hang hallatszik. A fékezőerő viszont szerintem jó.
Kell rajta állítani?
Előre is köszönöm

(#1615) DIEGO15


DIEGO15
őstag

Sziasztok! Tegnap rendeltem egy új Essential (Lite) gépet. Azért ezt mert remek áron volt (80K). Ez főként abban különbözik a sima m365/1S-től, hogy csak 10S2P akku van benne. A kérdésem az lenne, hogy ha később igényem lenne rá, akkor milyen "módszerrel" lehet a legbiztonságosabban bővíteni az akkut?

Azzal nem vagyok csak tisztában, hogy ha teszek egy 10S1P akkut a gyári mellé (BMS-el, ponthegesztve), akkor a kapacitás különbség meg fogja-e ölni az egyiket.

- Amit láttam, hogy leggyakrabban egy Y kábellel párhuzamosítják a két akkut a gyári BMS után és kikapcsolják a töltésfigyelést. Ennél a módszernél célszerű hasonló kapacitású akkut építeni, mint a gyári szóval ez nem játszik, mert annyi hely nincs a fellépőben.
- A másik módszer amit láttam, hogy a gyári BMS elé kötik be az új akkut. Ennél nem vagyok tisztában azzal, hogy mekkora kapacitás a célszerű.

Ha valamit rosszul tudok, javítsatok ki.

Van valakinek tapasztalata/ tudása ebben a témában?

(#1616) koma106


koma106
senior tag

Sziasztok! EMAG-ról rendelt vadonat új mijia 1s roller a bekapcsolás után csipog és nem lehet Apple és Samsung telefonokhoz csatlakoztatni (valami egyéb, kínai márkás androidhoz csatlakozott, de nem tudom a típusát sajnos). A roller egyébként csak kínai dokumentációval és dugalj átalakítóval érkezett. Lehetségesnek tartjátok, hogy ez valami régiókorlátozás féleség lehet, vagy annyira új a BT szabványa, hogy pl. iPhone X nem támogatja?
5 másodperces videóra rögzítettem a csipogást.
Van esetleg tippetek?

-

(#1617) Ndruu válasza koma106 (#1616) üzenetére


Ndruu
MODERÁTOR

Annyira új lehet még az 1S modell, hogy európai piacra nincs még hivatalos verzió belőle, ezért amiket itthon lehet kapni, azok kínai modellek.

Próbáld meg újraindítani ezek alapján.

Harrrr!!!!

(#1618) Vitee válasza DIEGO15 (#1615) üzenetére


Vitee
tag

Szia,

Nekem egy sima m365 van, ehhez van nekem egy külső akku pakk, ami 14k mAh pluszban, a gyári 7800 mellé.
Nem én csináltam, de azt hiszem van hozzá külön bms, és a bekötéshez se kellett forrasztani semmit a gyári akkun, csak kábeleket átdugni ide-oda, szóval simán eltávolítható, a garit se bukod, csak lehúzod az akksit és kész.
Kellett egy custom firmware is, ezzel tempósabb lett, jobban húz, illetve a töltés miatt is kellett hozzá egyet készíteni.
Egy táskában van az akku, a roller nyakán, a fellépő fölött.
A gyári akkuval, normal módban, ami 25 km/h tempó, olyan 15-17km között tudtam menni, ecoban ez 20 fölött volt valamivel, de itt csak 20-al tud menni.
A másik, hogy a gyári akkuval 50% töltöttség alatt, nagyon visszavett a teljesítményből a roller, lomha lett, és sokkal lassabb is, a végsebesség is kevés volt.
A pakkal most teszteltem, végig normal módban, 55km lett a vége.
Kapott 10"-es gumikat is, ezt olyan 40km környékén, utána a 26-27 km/h végsebesség megnőtt 31km/h-ra.
Viszont ami kitűnő, hogy csak 15% alatt lehetett érezni, hogy a gyorsulás lassabb, viszont 3% töltöttséggel is tudta a 31km/h végsebességet.
Nem volt olcsó a pakk, majdnem a rollered ára, de nagyon megérte, minden tekintetben ;)

[ Szerkesztve ]

Ryzen 5 3600 I G.Skill Ripjaws V 2x8GB DDR4 3200 I Sapphire PULSE RX 5700XT I Asrock B450M PRO4-F

(#1619) kzkz válasza Vitee (#1618) üzenetére


kzkz
senior tag

A gari bukott, mert a roller alját csak úgy lehet eltávolítani, hogy a matrica megsérül. Bár nekem sikerült leügyeskednem hajszárítóval, és pengével egyben. Az akkunál vannak nedvesség érzékelő matricák, ha az elszíneződik, akkor is ugrik a gari. Nekem szétszedésnél már pirosasak voltak, pedig nem mentem esőben vele soha.

A plusz pakknak külön BMS-e van, az egész párhuzamosan van bekötve Y kábellel. Ebből kifolyólag az app csak a gyári pakk állapotát mutatja, a másikról nem lehet tudni milyen állapotban van.

Egy képet tudsz küldeni, hogy hova került, és mekkora az akkupakk? Nekem is van pluszban mellétéve egy gyárinál nagyobb, amivel én is kb. 50km-t tudok megtenni. A gyári 20km után feladta.

(#1620) Vitee válasza kzkz (#1619) üzenetére


Vitee
tag

Lehet, hogy bukott a gari, bár sokan nem is tartják semmire az egész magyar gariztatást, legalábbis a rollerrel kapcsolatban. Inkább javíttatják saját pénzen...
Viszont ha egy szép eső elkap és leázik, vagy elesek a rollerrel és leszakad a matrica, vagy egy faág leszakítja véletlen, de eltörik a kormány, vagy a váz, akkor a garit buktam, mert nincs matrica?
Erről is sok kérdés van ám, de majd ha esedékes lesz, bár ne legyen, akkor aggódok majd miatta :D
Nem mentek véletlenre a garanciával kapcsolatban, gondolok itt az indikátorra is... Meg úgy mindenre kb.

Jaja, ez így van, az app nem látja a külső akku állapotát, csak a sajátját.

Neked hol van a plusz akku? Az aljában? Mert az úgy akkor sokkal jobb.
40db 18650-35e Samsung cella van a táskában.

[ Szerkesztve ]

Ryzen 5 3600 I G.Skill Ripjaws V 2x8GB DDR4 3200 I Sapphire PULSE RX 5700XT I Asrock B450M PRO4-F

(#1621) kzkz válasza Vitee (#1620) üzenetére


kzkz
senior tag

Nekem is ugyanott van, csak én nyomtattam neki egy dobozt, azt meg powertape-pel körberagasztottam a biztonság kedvéért. Kicsit útban van a lábamnak, majd még átalakítom, hogy jobboldalra legyen az egész elcsúsztatva, mert a bal lábam van mindig elől.

Az aljába lett volna jó a plusz akksi, de olyan lapos akkupakkot nem kapni, és gyártani meg nem akartam magamnak, és szerintem a hasmagasság is túl kevés lett volna, már így is odakarcoltam kicsit. Az én akkum az aliexpresszről van.

A monorim felfüggesztésem is pont ilyen :DDD . Úgy láttam most kezdi gyártani a gyártó hátra is az egyedi felfüggesztést.

Tervezem én is a 10 colra váltást majd, de ahhoz először defektet kéne kapnom, hogy kényetelen legyek nekiállni, illetve még a gyári pótgumikat kéne előtte elhasználni. Az 1000km-t átléptem, de még nem kaptam defektet.

(#1622) LaciCRM


LaciCRM
veterán

Nekem meg úgy jött meg a zsír új roller hogy félig lógott róla a gari matrica, 2 nap múlva teljesen. Mi kellett volna tennem ? ;]

A madár az ász.

(#1623) DIEGO15 válasza Vitee (#1618) üzenetére


DIEGO15
őstag

Köszönöm a választ, de sajnos nem válasz a kérdésemre. Garanciától nem félek. Alie-ról rendeltem. Én nem akarok egy plusz szütyőt cipelni, hanem a fellépőben lévő szabad helyet szeretném megtölteni akkuval.
A kérdésem lényege az volt, hogy hova kössem az új akkumat - ,ami jóval kisebb kapacitású lesz, mint a gyári -, ahhoz, hogy egyik se menjen tönkre túl hamar?

BMS (plusz bizti) védi mindkét akku pakkot szóval túlmeríteni, túltölteni, túl nagy áramot kivenni/betölteni nem lesz lehetséges, viszont a nagyobb kapacitású akku folyamatosan tölteni fogja a kisebbet.

Ezért az a kérdés, hogy kössem majd a gyári akku BMS után egy Y kábellel, ahogy sokan mások is, vagy forrasszam a gyári BMS elé?

Bónusz kérdés vajon hogyan oszlik meg az átfolyó áram mennyisége a két akkupakk között, ha azok különböznek? :D

(#1624) kzkz válasza DIEGO15 (#1623) üzenetére


kzkz
senior tag

Azt már megnézted, hogy egyáltalán hogy fér a gyári akku mellé bármi? Nincs ott semmi hely, csak akkor tudsz oda egy sorban 10 cellát betenni, ha csinálsz valami távtartót az akkufedelnek.
Illetve az is megoldás, hogy a gyári akkut kidobod, és lehet rendelni kicsit erősebbet, kicsit több cellával.

[ Szerkesztve ]

(#1625) DIEGO15 válasza kzkz (#1624) üzenetére


DIEGO15
őstag

Mint írtam egy Essential verzióról beszélünk. Abban csak egy 5,1 Ah akku van, tehát van hely.

Igen , az a B megoldás, de akkor nem nyertem semmit azon, hogy ezt a rollert vettem meg.

[ Szerkesztve ]

(#1626) kzkz válasza DIEGO15 (#1625) üzenetére


kzkz
senior tag

Értem, ezt kövesd: [link]

(#1627) galizoli70 válasza Ndruu (#1617) üzenetére


galizoli70
újonc

Szia!
Én is így jártam. Csak a gyári MIHome alkalmazás. Kínai régió!
Regisaztrálhatsz a magyar mihome oldalon és a magyar MiHome alkalmazással is megy.

(#1628) TheProb


TheProb
addikt

Ezt segítsen valaki megérteni. A "front" caliper hova megy?
[link]

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | IT-Systems Engineer

(#1629) freemanone válasza TheProb (#1628) üzenetére


freemanone
őstag

Az adapterben tér csak el, de azok úgyse jók a rollerhez másfajta kell, viszont gyárilag van hozzá bringához való. Szóval ebből csupán a "rare"-re és a rollerhez való adapterre van szükséged.

(#1630) TheProb válasza freemanone (#1629) üzenetére


TheProb
addikt

Szóval akkor ez nem csak M365-höz való. Ez lett volna a tippem, csak akkor mi a szarért nem írják bele a címbe vagy a leírásba... :U
Az adaptert észre se vettem, hogy amit hozzá adnak nem jó és külön kell megvenni. :R

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | IT-Systems Engineer

(#1631) freemanone válasza TheProb (#1630) üzenetére


freemanone
őstag

Azért, mert ez eredetileg egy bringa féknyereg és volt egy ügyes illető aki kitalálta hogyan lehetne jó M365-re, ami után hónapokkal megjelent az első olyan hirdetés amit Te most látsz. Illetve eredetileg szettben lehet venni és a kis kínai lusta. :D

(#1632) duracell89 válasza freemanone (#1631) üzenetére


duracell89
senior tag

Ezt nézegettem én is. Ha valakinek Pro-n van mondja már meg van-e barmi értelme. Az én Prom gyári fékjét már így is jonak érzem. :F

[ Szerkesztve ]

(#1633) freemanone válasza duracell89 (#1632) üzenetére


freemanone
őstag

Nem akarok hitvitát nyitni, mindenhol olvasni azokat akiknek a gyári fék is már tökéletes és minek a jobb?

Még a simára tetettem fel, aztán átraktam a PRO-ra és ég és föld a kettő.
A gyári fék ehez mérten vicc kategória.
Persze hozzátartozik, hogy kicsit másképp kell fékezni, mert simán blokkolja a kereket 90kg alatt 30nál is, ha nem dőlsz eléggé hátra. Gyárival sosem "sikított" a gumi, Xtech-el meg kellett tanulni finomabban fékezni, illetve bedőlni hátra.
Feleségemnek a kis fehéren is felkerült, Ő is szereti, pedig az 25-ös limittel van szinte gyári a roller, nem úgy mint az enyémek.
Döntse el mindenki magának, de aki szeret tempósan haladni, annak nem árt ha meg is tud ugyanígy állni, szóval részemről ajánlott.

(#1634) duracell89 válasza freemanone (#1633) üzenetére


duracell89
senior tag

Szerencsés darabot fogtam ki akkor (vagy jól van beállítva) , mert alattam (95kg, 190cm) 28kmh-ról is azonnal tudok blokkolni a kereket és csíkot húzni a Pro-val gyári fékkel. Ha nem ilyen lenne( vagy a jövőben rosszabb lenne), én is vennék xtech-et. :)

(#1635) TheProb


TheProb
addikt

A kijelző és a körülötte lévő részen kívül melyik része érzékeny még a rollernek a vízre?
Jó volna tudni, hogy mit kell védeni/letakarni, hogy ha netán menet közben elkapna az eső.

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | IT-Systems Engineer

(#1636) DIEGO15 válasza TheProb (#1635) üzenetére


DIEGO15
őstag

Szokták az akkufedelet a töltőcsatit és még a motort is szigetelni. Szerintem a gázkar is veszélyeztetett ebből a szempontból, de azt nem tudom, hogy hogyan lehetne szigetelni.

(#1637) TheProb


TheProb
addikt

Mi Home-on belül adott jelszót hogy lehet leverni a "roller-ről"? Resetelni kell az egész rollert, jól olvasom? Ott is csak a hard reset játszik? Ha igen, az rohadt favágó...
Ez mit üt még ki a rollerből?

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | IT-Systems Engineer

(#1638) eFeMeR74 válasza duracell89 (#1634) üzenetére


eFeMeR74
aktív tag

Aha. Hány km van a rollerba és probáltál már meredekebb lejtőről lejönni vele?
Én elhiszem, hogy jó neked, de azért ég és föld a Xtech és a gyári fék azt azért elhiszed :D

XiaomiMI Box S-CC401BT-WDR4300-Redmi 3S-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8

(#1639) tony_snow


tony_snow
tag

Sziasztok,
Vettem egy m365-ot, eddig bejon nagyon.
Rendeltem hozza sarhanyo merevitot. Persze egyik itthoni imbuszkulcs sem jo a sarhanyo leszedesehez. Meg tudnatok mondani hanyas imbuszkulcsot vegyek ehhez a muvelethez? Youtube-on fogok videot keresni, ha esetleg valaki ugyanigy a youtube-rol csinalta, belinkelne a videot? Koszi.

(#1640) LaciCRM válasza tony_snow (#1639) üzenetére


LaciCRM
veterán

én is vettem merevítőt és nekem nem jó hozzá

Hogy hogy nem imbusz? akkor torx ? nem emlékszem, holnap megnézem..

A madár az ász.

(#1641) tony_snow válasza LaciCRM (#1640) üzenetére


tony_snow
tag

Ugy ertem pont olyan meretu imbusz kellene, amilyen nincs itthon :)
De most, hogy mondod, lehet nem is imbusz, hanem torx? Na ennyire ertek hozza :) . Koszi ha majd lecsekkolod.

Hogyhogy nem jo neked hozza a merevito?

[ Szerkesztve ]

(#1642) Drag77


Drag77
aktív tag

Sziasztok,

Útvonal tervezésre használtok valami ap-ot?

üdv. Drag

http://draginet.hu , MCSA,MCSE,UEWA

(#1643) eFeMeR74 válasza Drag77 (#1642) üzenetére


eFeMeR74
aktív tag

https://play.google.com/store/apps/details?id=net.osmand

XiaomiMI Box S-CC401BT-WDR4300-Redmi 3S-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8

(#1644) Drag77 válasza eFeMeR74 (#1643) üzenetére


Drag77
aktív tag

:R

http://draginet.hu , MCSA,MCSE,UEWA

(#1645) Shummo


Shummo
aktív tag

Sziasztok. Kaptam egy M365 ös rollert (16133)

1. Szeretnék egy olyan saját FWt rá tenni ami alábbiak szerint működik:
súlyom: 75kg
Alapértelmezett ECO mód lenne : ennek a max sebességét 25 KMre állítanám ( szóval mint a gyári alap normál mód)
És a mostani normál módot felvinném 30 KM/h-ra (tuning).
(szóval ha szükségem lenne + erőre csak át kéne váltani a tuning verzióra)

A kérdésem, hogy látom a táblázatban hogy az ECO módban más az ÁRAM erősség/max teljesítmény .
Ebből lehet baj az ECO módban, vagy hozzá állítja a CFW oldal a max sebességhez ezeket a paramétereket?

2. Jól értelmezem a módosítás menetét:
Jelenlegi FW verzióim:
ESC 0151
BLE 0091
BMS 0126
m365 donwG porgram V21.

Sorrend:
A BLE verziót vissza rakom 0073-ra.
Utána elkészítem a moddolt 1.3.8 FWt
Majd ugyanúgy felteszem a gépre.

Több forumot átolvasva nem vagyok benne biztos hogy ez a menet ezekkel a verziókkal is, ezért kérném annak a segítségét aki már gyarklott.

Előre is köszönöm

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.