Xiaomi Mijia M365 és M187 (Youth Edition) elektromos rollerek topikja
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] iPad Minim balladája
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [callmeakos:] A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
- [Re:] [Czeky:] Balszerencse?
- [Re:] [Vakegérke:] NyalóVilág: tizenegy, nem babra megy - VV11 - Való Világ 11
- [Re:] Real Racing 3 - Freemium csoda
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [DarthSun:] Retro kedvenceim 5. A P4 korszak a 423- tól a 478- ig
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
miszabo
csendes tag
Ennek az apa része is szelepes? Tehát nem engedi el a levegőt, ha lecsavarom róla a pumpa csövét?
zarew
senior tag
Szia!
Szerintem az akkupakkban lévő z biztosíték adta meg magát.De persze ez csak tippelés.Le kéne venni a borítást,és kimérni az akksit. A vezérlőben a FET tud elszállni.(Esetleg beázás?) A házi javítás sok esetben jobb, mint a hozzá nem értő "szervizesek" gányolása. Az ó utcaiakat nem ajánlom. Egy átlagos villanyos meg tudja javítani, nem űrtechnika. Esetleg a Lurdy ban kérdezd meg.....
Le kéne venni a borítást,és kimérni az akksit.
[ Szerkesztve ]
fogtunder
nagyúr
igen, én ezt használom kispumpához, nyugodtan rá lehet csavarni, felpumpálod, leveszed és nem ereszt, csak minimálisat.
I hate morning people. And mornings. And People.
Stefi_dzsi
tag
Köszi a tippeket!
Ugyan multiméterem van, de kicsit amatőr vagyok elektronikák terén. A "kimérni azkksit" kifejezés mögött pontosan mit értesz? Mi és mi között kell mit mérni?
kovipetiii
csendes tag
Sziasztok . Még csak szemezek az eszközzel azért olvasom a topikot . Kérdésem az lenne , ha lemerül akkor lehet használni simán rollerként is ? Mennyire nehézkes analóg hajtani ?
Iphone 13pro, Ps 5,Lg nanocell tv, Chevrolet orlando , peca.
Viszonylag könnyen hajtható, kikapcsolt állapotban a motorfék sem szól bele, úgyhogy szabadon tud gurulni. Viszont a normál rollerhez képest itt számításba kell venni azt is, hogy kétszer olyan nehéz az eszköz (5-6kg vs 12,5kg) és a talpad is kb. kétszer olyan magasan van az elekromoson, mint a normálon.
Kemény munka hajtani, a térdet és a combot nagyon igénybe veszi.
Én inkább tolom olyankor, szakaszosan fékezek, kicsit visszatöltök bele, ami a végső pár száz méterre eddig elég volt.
Harrrr!!!!
zarew
senior tag
Az akksira forrasztott piros - fekete kábel között ha 35-42v között van akkor jó. Ha nincs akkor cella. Kérdés,hogy a vezérlő felé a csatlakozón is megvan-e? Ha ott már nincs akkor az akkun lévő elektronika, z bizti stb. A biztosítékot ki lehet mérni szakadásra. Sajnos több félével is szerelték. Ha a fekete csatlakozón is kijön a fesz akkor a vezérlő ( átlátszó plexidoboz) a ludas. Persze elősször a csatlakozónál mérd,mert le van zsugorral cuppantva az akksi.Utána szét kell vágni a zsugort,ez már a gari elvesztésével járhat!
Nem vagyok szakember csak bátor lelkes amatőr. De ha óvatosan méricskélsz nem okozhatsz kárt.( Nagyon ) Ha valami hülyeséget írtam szóljatok!
RedDevilFan
csendes tag
Sziasztok,
Ha szoftveresen átállítanám (még nem tudom hogy) az m365-öst, hogy menni tudjon 30 kmh-val is, akkor az garancia vesztéssel jár? (Magyar shopból rendelt rollernél.)
Előre is köszi a választ.
miszabo
csendes tag
Köszi! Akkor a hétvégén veszek egyet.
Jhonny06
veterán
Az a legkisebb baj. Nincs igazából hosszú távú tapasztalat, hogy ez milyen hatással van a motorra, simán megadhatja magát egy idő után. A szoftvert vissza tudod állítani.
Stefi_dzsi
tag
Úgy tűnik valahol az akksi vezérlő lesz a ludas. (pedig az volt az első, hogy annak idején átállítottam a visszatöltést gyengére)
A piros-fekete kábelen ~18V-t mértem. Megböktem az akksi pakk oldalán a zsugort, az elektronikához futó kábelek kezdeténél 36,8V-t mértem.
Ha jól értem, kénytelen leszek kibontani az akksi vezérlőnél a kócerájt. Láttam, hogy van ott valami reset gomb, az tulajdonképpen mit csinál?
zarew
senior tag
Arra még én sem jöttem rá,hogy az a kis gomb mit csinál. Villogtattja a ledet az biztos, de nem tom mit csinál. Nekem legutóbb amikor beázott, az akksipakk oldalán egy kicsi ellenállás volt cserés. Ki lehet mérni az akksiban lévő vezérlőbe menő széles fehér csatlakozón,melyik cellánál akad el a powa.
zarew
senior tag
Na közben dolgoznom is kellett.
Egy kis történet: hegyről jöttem le hosszan, a hátsó tárcsafék nem nagyon fogott csak a motorfék. Folyamatosan kellett pumpálni a motorféket. Mire leértem ,nem indult a motor. A plexidobozos vezérlőben szétégett a nyáklap "hátulján" a legvastagabb csík. Végigfolyattam cinnel azt kész. Tanulság: nem viccből van a tárcsafék.
Más. Ez ideáig a legjobb alkalmazás ami a roller állapotát mutatja. Nekem különösképpen a watt, és amper kijelzés tetszik.
(#864) Stefi_dzsi válasza Stefi_dzsi (#861) üzenetére
Stefi_dzsi
tag
Tegnap nekiestem, mégsem a BMS lap volt a ludas, hanem az összefoglalóban is említett B0 akksi csatlakozás engedett el.
Megforrasztottam, egy próbakör után jó volt.
Tanulság: attól még, hogy a pakk oldalán levő vastag kábeleken megvan a szükséges feszültség, lehet, hogy az érzékelő lapkáknál is kell a szükséges kontaktus, hogy működjön a gépezet.
zarew
senior tag
Gratula, lényeg,hogy megy. Jó lett volna,ha lefotozod mi ment szét.
Stefi_dzsi
tag
Dettó ugyanaz, mint ami az összefoglalóban is linkelve van.
zannor
tag
Üdv!
Olyan volt már valakinek, hogy a csengőkallantyú el sem éri a hátsó sárvédőt? Full eredeti a roller (MI store Lurdy), de nem tudom beakasztani.
kissady
tag
Lazíts a kormány alján lévő csavaron, ahol a lötyögés szokott előjönni.
Az ész az nem olyan, hogy van, oszt adok... Az vagy van, vagy nincs...
zannor
tag
Nagy tisztelettel érdeklődöm, hogy az melyik csavar? Ha az amelyiknél a tartó fém el szokott törni, akkor az sajna semmit nem ért. Szimplán nem lehet lejjebb hajtani a kormányt.
zarew
senior tag
Előről nézve a csengő alatt van egy csavar. Lazitsd ki és tudod állítani, forgatni a kormányon.
[ Szerkesztve ]
zannor
tag
Először próbálkoztam azzal, de sajnos úgy be van állva, hogy inkább a csavar menetét sikerült legyalulni... mindegy megoldottam, kapott egy fémkarikát két gyorskötözővel.
smilecat
aktív tag
Sziasztok!
Belefutottam ebbe az 1.4.1-es fw-be (sajnos frissítettem rá) ami nem downgradelhető csak egy tört 1.4.0-ás verzióval.
Egy francia oldalon találtam meg a megoldást: [link]
Innentől meg mindenkire rá van bízva, hogy eredeti v cfw-t rak fel magának.
Én csak azért raktam vissza az 1.3.8-at, mert ugyanazon távon többet fogyasztott(30% vs 50%) és néha "gáz adásánál" irgalmatlanul rángatott, nem volt olyan sima a futása mint előtte.
Jhonny06
veterán
Pesten tudtok olyan helyet, ahol vállalják a tömör gumi felrakását hátra? Egy bringaszervizbe vittem, de visszahívtak 1 nap után, hogy nem bírnak vele, ketten sem. Azt ajánlotta a srác, hogy vigyem el egy autógumishoz, mert van erre gépük, de nem tudom, hogy mennyire vinné szét ezt a kis gumit, nyilván nem erre találták ki.
m4rk.89
aktív tag
tandtsport-Multisport, hívd fel őket előtte hogy mikor érnek ra. Azt hiszem 1200 forint és ha felkerült vegyél forraszto pakat onnal, akkumulátort szét fogja rázni.
Jhonny06
veterán
Köszi! A Szentendrei útra vittem, 1-2 óra múlva már hívtak is, hogy felrakták. Hétvégén tesztelem kicsit, a lyukacsos verziót vettem, kíváncsi leszek, hogy mennyire kényelmetlen így menni vele.
Tomy Yayo
senior tag
Kicsit tudnál pontosítani, hova? Én a rossz visszajelzések miatt slime+defektgátló szalagban gondolkodom inkább, vagy csak a szalag, de ahhoz is szét kell szedni, inkább nem magam csinálnám Köszönöm
Régi megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Tomy Yayo
adamson18
csendes tag
Ez érdekes, Faterral kis szenvedés àràn felraktuk a lyukacsost pedig az elég szűk.
Jhonny06
veterán
tandtsport-Multisport, Budapest, Szentendrei út 155, 1031
Sí-snowboard üzlet van kiírva, ne tévesszen meg.
fogtunder
nagyúr
nekem a szalag már két tüskét fogott meg, szerintem ajánlott a használata. slime-ot nem toltam bele.
I hate morning people. And mornings. And People.
Tomy Yayo
senior tag
A szalagot biztos berak(at)om, slime-ot nem érzem annyira szükségesnek, meg hiába folyékony, de azért a levegőnél mégiscsak jóval sűrűbb, tuti, hogy ha kicsit is, de rázósabb vele az út. A szalagot kell/érdemes időnként cserélni? Vagy ez ilyen örökélet+1 dolog?
Johnny06 és m4rk.89: köszi a tippeket a szervízhet
Régi megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Tomy Yayo
fogtunder
nagyúr
franc se tudja, két hete raktam bele majd a következő szerelésnél elválik, de az remélem nem mostanában lesz.
I hate morning people. And mornings. And People.
Attipatti
tag
A slimeot már tényleg nem nagy cucc belerakni ha a szalag benne van. A kettő együtt a biztos. :-)
Sz.Péter
tag
Nyilván tudjátok,hogy a slime-el töltött belsőt nem lehet javitani,foltozni.De lehet ez nem gond.
Attipatti
tag
Ha a slime nem eleg a lyukhoz akkor mar ugyis célszerű a belsőt cserélni.
Sz.Péter
tag
A hátsómban van vagy egy 10 mm-es lyuk vagy pár hónapja,és semmi gond.Itthon meg nem kapni eredeti belsőt.Ami hasonló annak meg a szelepe nem úgy áll.
Stefi_dzsi
tag
Sziasztok!
A múltkori forrasztós baki után, most egy másik nyavalya megy az agyamra: elkezdett a kormány istentelenül, nyikogni, recsegni-ropogni. Mit kéne tegyek? Mit csináltam rosszul?
Van kb. 450km a rollerben, így a legutóbbi akksi szétszedésnél kicsit megszeretgettem a többi részeit is: az összecsukó mechanikát megfujkodtam teflon spray-vel (TF2) és az alsó elemre a képen látható módon felapplikáltam 3 réteg duct tape-t. Ezután a kontra anyát meglazítva állítottam a mechanika távolságán, hogy ne legyen se túl szoros, se túl laza a meghúzás és csukott állapotban ne lötyögjön a szerkezet. Néhány km-t remekül bír, utána olyan gyötrelmes hangot ad, mintha szét akarna esni. Már kétszer állítgattam, de nem jutottam eredményre. Mi a megoldás, hogy újra halkan suhanjon a gép?
Köszi!
zarew
senior tag
Teljesen jó bele az itthon kapható rubena 10" belső. A gyári is nagyobb.....
Stefi_dzsi Kezdetnek vedd ki a ragasztószalagot. Ha abbamarad ,az a ludas. Próbáld meg 1 réteg szőrös tesaval. Persze lehet máshol van a hiba...
[ Szerkesztve ]
Sz.Péter
tag
Igen köszi.Ezt nézegettem is, de elég vékonykának tűnt a vastagsága.Neked ez bevált hosszabb távon?
z67
őstag
A 'szőrös tesa' pontosan hogy kereshető a neten?
Attipatti
tag
Bandázs szalag.
Stefi_dzsi
tag
Köszi a tippet. A karbantartást megtettem, a próbaút még várat magára.
A "szőrös tesa" közforgalmi neve úgy látom, a textil szigetelő szalag.
z67
őstag
Köszönöm szépen!
Xava
csendes tag
Sziasztok!
A téma összefoglalóban ajánlott kerék az rear - hátsó kerékre van, első kerékre próbálta már valaki feltenni? Megtörtént az első defektem és hát persze, hogy az első alkalom. Szívtam vele elég rendesen... a gyárit nem tudtam visszatenni, bármi ötlet?
fogtunder
nagyúr
max a belső különbözik a szelep miatt, a köpeny ugyanaz, ha a szelep nem megy át, rá lehet fúrni kicsit a szeleplyukra, hogy könnyebb legyen. a FB csoportban nemrég linkelt valaki egy módszert, gyorskötözővel össze kell húzni a külsőt úgy, hogy benne van a belső is, elvileg tök könnyen felmegy, én még nem próbáltam, de jónak tűnik.
első gumi szerelésnél amit ajánlok, hogy egy tekersz duct tape.re állítsd rá a gumit, így nem ér le a tengely, de tudsz erőt kifejteni. illetve kötelező melegíteni, nekem a nélkül nem ment fel, én hőlégfúvóval csináltam, elvileg mikró is jó, abban nincs tapasztalatom. plusz vazelin, vagy szappan a felni peremére. és ha már lent van külső, rakj bele defektgátló szalagot, egy csomó kis szart meg tud fogni.
viszont az utángyártott kerék használata erősen ajánlott, akár a GB-s, akár az összefoglalóban lévő Banggodos verzió, mindkettőnek vastagabb a fala, mint a gyárinak.
I hate morning people. And mornings. And People.
dui1985
csendes tag
Sziasztok!
1 hete használom a rollert (M365). Nektek nem lazulnak ki a kormányrúd imbusz csavarja (a 4db felső kicsi)i? Már egyszer meghúztam őket, de most megint érzem, hogy lazulnak... Esetleg rögzítsem menetragasztóval?
Üdv,
D
Attipatti
tag
Jó előre is. Én azt használom előre. Valóban szük a szelep lyuk a felniben. Fúróval finoman meg lehet tágitani.
A gumira vazelin meg zsir meg olaj helyett hintőport javaslok. Nem lesz mindened nyakig trutyi de a gumi tapadósságát megszünteti sokkal könnyebben fel lehet pattintani.
A külső gumit nem szabad mikrózni mert fém szálak vannak benne! Vagy a gumit nyírod ki vagy a mikródat. Az csak a tömörre vonatkozik. :-)
[ Szerkesztve ]
miszabo
csendes tag
De, nekem is ki szokott lazulni. Valószínűleg menetragasztó lesz a dologból.
miszabo
csendes tag
A gumira vazelin meg zsir meg olaj helyett hintőport javaslok.
Régen úgy raktuk fel a bicikli gumit, hogy mindig hintőporoztuk a külső belsejét, illetve a belső gumit. Szépen csúszott egymáshoz képest is és nem volt semmi kidörzsölődés.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Be quiet! Pure Wings 2 140mm PWM High-Speed
- Ejha! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16Gb 1TB SSD FHD IPS + Táska!
- ELADÓ intel i5-9400f (igény esetén hűtővel)
- GeForce EVGA GTX 1660 SUPER 6GB
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000