- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Essejó: MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
PlayStation 3 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL:
Új hozzászólás Aktív témák
-
CocooN-z
őstag
Még kezdő vagyok a PS3 témában nagyon így nem tudom mennyire volt már téma a Media Server-es dolog.
Idegesített, hogy egy nyamvadt AC3-hangú Divx/Xvid filmet nem tudtunk párocskámmal megnézni, és beugrott, hogy haverék egy PC-n futtatott MediaServer-es programot, majd PS3-on rátallóztak szokásos-mód oszt csókolom. Egy ilyesfajta programot töltöttem le tegnap este, mely JAVA alapúan streamel.Előnye a Sima lejátszáshoz képest: AC3, MKV már nem akadály, és amennyire néztem VL (!!!) támogatás is van benne, integrálás után.
Egyszerű, Nagyszerű, és kiderült az is hogy a wifi mennyire alkalmatlan az ilyenekre (akad, döcög, röcög, etc.). Jól sejtem h csak 54-es wifi van a PS3 ban?
LINK a média szerver-hez
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xbox Series X|S
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Gyúrósok ide!
- Milyen házat vegyek?
- Yettel topik
- Külpolitika
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Óra topik
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G4: i7-6GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! Apple iMac 27" 2020 i7 128GB RAM 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Telefon felvásárlás!! Honor 90 Lite/Honor 90/Honor Magic5 Lite/Honor Magic6 Lite/Honor Magic5 Pro