Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ricco_hun

    senior tag

    A Spiedo témához hozzászólnék, elég sokat mentem/megyek vele. Erő van benne bőven, gyorsulásban a legjobb (főleg most így acc a+-al). De kb. ennyi a pozitívum. A váltója nagyon sokszor beragad egyesbe. És mire ezt lereagálom, hogy belenyúljak a váltásba, már kb 50 méter hátrányt szenvedtem. És ha még működik is rendesen a váltó, elkezdesz leszakadni a többiektől a rajt után, az első kanyarnál véged is van, mert ha a Spiedo-t egyszer bemozgattad (hogy kanyarodjon is, különben csak túrja az orrát) és elkezdett mind a 4 kerékkel csúszni, onnantól kezdve szinte 0 a tapadása a kocsinak csak csúszol és csúszol kifelé a kanyar külső ívéhez és ha nem fékezel le szinte állóra, akkor palánk/fal/oszlop/homokágy. Na megy ugye hátul (középen :U ) van a motorja és ezért nagy sebességnél előszeretettel alakul ki a parittya-hatás. Azaz úgy elkezd a hátulja belengeni, hogy hiába a sok ellenkormány jobbra, balra, jobbra......, hogy azt az életben nem fogod meg, tuti bepörgés a vége. Ezen az utolsón lehet segíteni egy grip r-el, de akkor meg végképp nagyon alulkormányzott lesz. Majd meglátom mi lesz, ha szert teszek egy evo-ra vagy wrx-re (ap-s kocsit csak akcióban veszek :P ), mert most így nagyon az a meggyőződésem, hogy mégiscsak jobb lehet ez a két ótó.

Új hozzászólás Aktív témák