Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz repvez #8892 üzenetére

    Igen, én is úgy tudom, hogy programmal rakják össze a modellt ilyen oculus rift-el, meg 3d egérrel valamilyen formatervezős programmal meg lehet rajzolni. Ezek után kihajtják 2d-re, és úgy illesztik rá a textúrát, utána meg a modelt, a textúrát és a textúra kötésehez tartozó térképet valahogy beimportálják a játékokba. Tehát nem kézzel kell összerakni, bár gondolom az is lehetséges, csak jóval körülményesebb lehet. Ezek után mennek rá a shader-ek, amik pozíciionálják a pályán, ráteszik a textúrát, effekteket, stb. Ennél többet én sem tudok a témáról (és ez is elég ingatag), viszont rengeteg anyag elérhető vele kapcsolatban, szóval csak kitartás meg évek kérdése, ha valaki ilyesmivel akar foglalkozni. Szép szakma, tetszik is a végeredmény, de nincs meg a rajz tudásom hozzá, gyakorolni meg lusta vagyok, más dolgok érdekelnek. A logikai részét talán le tudnám fejleszteni egy játéknak.

  • bucsupeti

    senior tag

    válasz repvez #8892 üzenetére

    picit azért bátorítás miatt írtam amit írtam. szóval valóban van mit egyszerüsiteni.

    a cin és cout adatfolyamok és a c++ nyelvben használatosak. a printf scanf a c nyelv függvényei ( és így ugyebár a c++ része is). a két módszer teljesen különböző, de az eredmény gyk ugyan az. a részleteket inkább a c++ topicban kérdezd meg.

    a grafikon rajzolás is megoldható, de ezt már inkább grafikus képernyőn kéne megoldani. viszont még ne ezzel foglalkozz, mert ahhoz azért még jó sok mindent meg kell ismerni...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés