Hirdetés
- eldiablo: 30 év után szakítottunk, de azért még beszélünk...
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- GoodSpeed: Samsung Galaxy A56 5G
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Philips AWP9820 (vízlágyító) Calgon helyett?
- Tóth Olivér: Kedvenc processzorok:
- Luck Dragon: Alza kuponok – aktuális kedvezmények, tippek és tapasztalatok (külön igényre)
-
LOGOUT

Új hozzászólás Aktív témák
-
_thomas_
tag
én programozó vagyok és véleményem szerint ma már nem kellene struktúrált programozási nyelvet oktatni _magas_ szinten.(némely főiskolán még nagyon komolyan veszik ezt és aztán azt mondják felejtsd el az egészet mert az OOP teljesen más elv alapján működik).
természetesen el lehet sajátítani az alapokat struktúrált prognyelven is ,de miért ne kezdhetné az ember mindjárt OOP-vel? a Delphi -t szerintem nagyon könnyű megtanulni, és ráadásul nem kis köze van a Pascalhoz.Szóval ha mindenképpen struktúrált prognyelvet akar valaki tanulni először én a Pascalt javaslom,de ne töltsön el vele túl sok időt! aztán irány a Delphi!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● olvasd el a téma összefoglalót!
- Xbox One S (1TB) lemezes ,garanciával eladó!
- Nintendo Switch OLED V2 V1 128GB-512GB !okos! CFW RP2040 Picofly Dual Boot Hekate Tinfoil dobozos!!!
- iPhone 15 Pro 256GB Black Titanium Karcmentes állapotban!
- RETRO GAMER / YOUTUBE STARTER PACK
- Bontatlan ÚJ IPAD PRO M2 M4 11 12,9 Wi-Fi és 5g cellular 128--512GB DEÁK TÉRNÉL Azonnal Átvehető.
- Panasonic CF-20 ütésálló, ipari notebook & tablet számlával, garanciával
- Lenovo T14 Thinkpad Gen3 WUXGA IPS i5-1245U vPro 10mag 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5420 - i5-1145G7 I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!