Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • spanyoll

    addikt

    válasz Freddy76 #10867 üzenetére

    Akkor kezdem el a kérem a főnökét, ha az nem tud érdemben válaszolni akkor annak a főnökét, és így tovább. Értem én, hogy hülyének néznek, de ennyire azért csak nem :) (plusz hiába nem számít sokat, azért még megvan a zsebemben az összegyűrt sorszámom, amit igen, bárki kérhetett, de mivel telefonszámmal kértem sorszámot, így visszakereshető a rendszerükben).
    Nem hiszem, hogy egy ilyet be mernének játszani amúgy. Barátom aki a Pannonnál dolgozott javasolta, hogy ha hülyék és nem akarnak érdemben választ adni vagy valamilyen kompenzációt kitalálni, akkor az ő tapasztalata alapján úgy kell kezdeni, hogy kéred a főnököt, aki már asztalcsapkodva vársz, aztán ha 1-2 percen belül nem vágja rá, hogy jaj megoldjuk akkor az ő főnökét kéred és még jobban csapkodod az asztalt amikor jön.
    Mondom, az a pár ezer nem vág földhöz pluszban időmből meg kitellik üvöltözni velük ha nem csinálnak egy hónapon belül semmit.

Új hozzászólás Aktív témák