- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Yutani: YRHA - Yutani Retró HAngkártyái: IBM mWave
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Flashback: Építsünk PC-t akciós alkatrészekből, lassan. upd: 05.28
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
ROBERTOH
őstag
válasz
ROBERTOH #7030 üzenetére
Megtaláltam:
"you can only make a single FREE change to each of your teams between each race. Each further substitution will result in a deduction of ten points from your weekly and overall totals." -érdekes megoldás. Még mindig nem érzem menedzser játéknak, inkább gúzsbakötésnek.. No mind1, mindkét játékba (másik a gridrival) benevezek, majd meglátjuk, hogy melyikben fognak megmaradni az emberek. Én a gridrivalra tippelek -
Motion_Blur
félisten
-
EmberXY
veterán
válasz
ROBERTOH #7008 üzenetére
Ott például ha szezon közben indítasz csapatot, akkor az addigi átlagpontszámmal indulsz, emlékeim szerint 1-2-szer én is kipróbáltam, és jobb pozícióból indulhattam, mint amit az alapcsapattal odáig elértem. Ez kicsit fura volt.. Aztán ahogy kijött a hivatalos, azt hittem, hogy "végre megérkeztünk", és csak arra koncentráltam, de ott sem minden leányálom, pl az, hogy nincs pénzkeresés, stb, igazából nagyon nehéz fejleszteni, nem is értem a logikáját. Emlékeim szerint ez másoknak is feltűnt már. Az elején összeraktam egy csapatot, amiben benne volt Vettel és Hamilton is (már ez kicsit fura így kezdésnek, hogy egyáltalán lehet ilyet), mert szerintem nem volt eléggé reálisan összerakva a pilóták, csapatok árazása. Aztán szép lassan beleuntam abba is...
Szerk.: lassan ki kell mondani, legalábbis én úgy gondolom, hogy a tippjáték sokkal jobb volt.
-
EmberXY
veterán
-
Qorthral
őstag
válasz
ROBERTOH #6964 üzenetére
Nálam nem látszik ilyesmi. A Global és a HU alatt is csak a TOP 100 játékos van listázva. Hogy látsz te ligákat?
Ha külön rámegyek a join leauge-ra, akkor ott listázva vannak a publikus ligák, de ott sem látok ország szerinti bontást. Ha lenne országon belüli ligaverseny, akkor lehet érdemes lenne a ligát publikussá tenni, más kérdés, hogy erre nincs mód, max ha indítunk egy újat hasonló néven.Pá: csak az invite kód megadásával tudsz belépni ha rámész a join leauge-ra.
-
Qorthral
őstag
válasz
ROBERTOH #6961 üzenetére
Üdv!
Van országok szerinti liga lista? Nem találom. Hol?
Csak játékosok szerintit látok, ahova automatikusan be is kerültem.A liga beállításai finoman szólva is fapadosak még, csak meghívni tudok embereket, sem törölni nem (sem tagot, sem magát a ligát), sem országot beállítani nem lehet. Sőt, én még csak ki sem tudok lépni a ligából.
-
Qorthral
őstag
válasz
ROBERTOH #6939 üzenetére
Lehet, hogy igazad van. Az első futam előtt számolgattam, hogy melyiknek kb milyen az ár/érték aránya, és akkor nem voltak jobbak a nagy csapatok a nagy pilótáknál. Viszont az árak eléggé dinamikusan változnak, és szerintem időnként elég messze kerülnek az ideális ár/érték aránytól, ezt pedig ki lehet használni.
A Merci és a Ferrari tényleg jó áron van, de az is durva, hogy most pl egy árban van Vandoorne és Verstappen.Új csapat témához: Mivel a jó komponensek drágulnak azért egyre nehezebb erős új csapatot indítani. Pl az én kezdőm már 105 millió körül van, és Verstappen bénázása miatt igazából ez még baráti árnak is mondható.
-
EmberXY
veterán
válasz
ROBERTOH #6946 üzenetére
Ha hiszed, ha nem, amikor ránézek a ligára, egy dolgot nézek meg: azt, hogy megint mennyivel kerültem hátrébb, a többi információ teljesen érdektelen. Legyen inkább 60 %, de tényleg ez a max...
( a csúnya nevet azért láttam, mert customer114 posztjában lettem rá figyelmes.
)
-
Qorthral
őstag
válasz
ROBERTOH #6936 üzenetére
Végül Grosjean mellett döntöttem, illetve lecseréltem Verstappent Kimire. Utóbbi bejött, még szerencsés is volt Max, hogy ennyivel megúszta. Grosjean kevésbé, de nem is vártam sokat... viszont az alternatívák se lettek volna jobbak. Ami fáj, hogy ő a talent driverem jobb híján. A csapat nem szerepelt túl fényesen, de a Kimi + Lewis kombó azért nem rossz alap, és a jövőben sem lesz az, főleg, ha Hamilton magára talál. Grosjeant valószínűleg le kell majd cserélnem, és Vandoorne se egy főnyeremény... jöhet helyettük mondjuk egy Hülkenberg, Alonso páros, ha a pénzből majd futja.
-
Qorthral
őstag
válasz
ROBERTOH #6844 üzenetére
Nekem is volt egy ilyen tegnap. Összeraktam a csapatot, de aztán más dolgom volt és csak 1-2 órával később próbáltam elmenteni, erre dobta ezt a hibát. Gondoltam timeout, talán még ki is léptetett. Megpróbáltam újra gyorsan és úgy működött. Próbáld meg újra, esetleg másik böngésző/gép.
-
Qorthral
őstag
válasz
ROBERTOH #6839 üzenetére
Szerintem ez jobb. A tavalyi nem elég jó a csapatnak, mint a tapasztalatok megmutatták. Kb 5 verseny alatt abbahagyta rajtad kívül mindenki. Összetett, de engem valahogy mégsem igazán tudott lekötni. A Gridrival igényesebb és jobban hasonlít az F1Ligára. Nekem tetszik a koncepció, bár ezzel a 1-5 futamos szerződéshosszal még nem teljesen vagyok kibékülve.
-
Qorthral
őstag
válasz
ROBERTOH #6829 üzenetére
Azt javaslom, hogy játsszunk idén a Gridrival-lal.
Armando_19 kolléga javasolta a tippjáték topikjában, én kipróbáltam, és használhatónak ítéltem.
Szerintem próbáljuk meg. Maradjunk ebben a topikban, mert az F1Ligához hasonló a játék.Szabályok nagyon röviden:
- 5 pilótából és 1 istállóból áll a csapatod, melyet összesen 100 millióból pakolhatsz itt is össze
- Plusz taktikai elem, hogy az egységeket válaszható időre szerződtetheted, 1-5 verseny között
- Ha egy szerződés lejár, az adott pilóta/csapat min. 1 körig nem igazolható
- Ha szerződés lejárta előtt eladnál valamit, 4% költség fizetendő.
- Igazolásnál 3% leigazolási díj van, bár ezeket nekem valamiért nem vonta most le.
- A komponensek árait az oldal fejlesztői variálják a valós erőviszonyok alapján versenyről versenyre
- Minden komponens pontokat hoz a kvali és a verseny alapján, ezekért pedig pénzt is kapunk
- Egy max 20 milliós pilótádat kijelölheted "Talent driver"-nek, aki így dupla pontokat hozLétrehoztam egy PH!antasyF1 ligát, ezt a keresőben kidobja, vagy ezen a linken direkt is el tudjátok érni.
Lehet csatlakozni! A jelszó ezen oldal domain neve, www és .hu nélkül, csupa kisbetűvel.
Remélem összejön a szokásos csapat nagyja, illetve csatlakoznak minél többen, mert egy ilyen játék mindig egy kis színt visz az idénybe.A játék oldala itt érhető el.
-
and1ao
őstag
válasz
ROBERTOH #6810 üzenetére
Hát most lehet ez bunkó lesz tőlem, de igazándiból vagy ez vagy semmi kb mert annyira nagyon nem mozgolódott itt senki én meg megcsináltam belinkeltem aki akar jön mindenkinek szabad akarata van
Ami a játékot illeti és a szabályrendszert
Nekem nincs bajom a szabadedzés pontozásával, mert annyira nem fajsúlyos a dolog, és van benne ráció nagyon sokat nem tudsz rajta bukni viszont bármi kis nyereség jól jön, lehet egy olyan csapat ami igazándiból kiscsapat, de beletalálnak valamibe és szabadedzésen jó időt mennek, lásd most Hulkenberg, az egy kevés pontot tud így zsebre tenni, szóval jó is rossz is, de főleg szokatlan.
Azzal meg abszolút nincs semmi bajom hogy nem látom mások csapatát, mivel ez egy egyéni játék, a sajátommal törődök nem a másé érdekel.
"És persze amit már korábban is írtam: a kasztninál csak a neve szerepel, amiből csak néhánynál lehet rájönni, hogy melyik csapathoz tartozik"
A Haas-ra én sem jöttem rá melyik de ctrl-c ctrl-v és a google 1 sec alatt megmondta, de tény hogy talán jobb lenne ha kilenne írva.
Mindenestre ezeket a "hibákat" szerintem nagyon örömmel lehet jelezni és fognak is rá reagálni, de majd akkor írok én egy üzenetet nekik hogy, miért van így és nem-e lehetne megoldani hogy legyen nevük vagy épp ikonja.Qorthral.: kollégának például ahogy nézem sikerült a szabadedzésbe jól beletalálni.
-
FireKeeper
nagyúr
válasz
ROBERTOH #6533 üzenetére
sztem elbeszélünk egymás mellett. a pilóták valszeg úgy vannak a játék rendszerében, hogy Merci1, Merci2, Ferrari1, Ferrari2, stb stb., tehát az egyes csapatok autóit vezető pilóták. pl amikor Alo kiesett a balesete miatt, akkor sem írták át őt Vandoorne-ra, bár az olyan szempontból egyszerűbb ügy volt, hogy ő csak ideiglenes beugró volt. szóval a mostani rendszer úgy működne, hogy akinek benn van most pl Verstappen, mint pilóta, annak a kövi futamon Kvyjat eredménye fog számítani.
erre mondtam, hogy a legjobb változtatás sztem az lenne, ha Verstappen és Kvyjat, mint pilóta(név), kicserélődnek, tehát Kvyjat pontjait, árát megkapja Verstappen, csak még a neve után oda lenne írva az aktuális csapat, a félreértések elkerülése végett. legalábbis ez lenne a legegyszerűbb megoldás, és amennyire "ismerem" a készítőket, a legegyszerűbb megoldást fogják választani. de persze lehet hagyják így ahogy van, és Verstappen-nél Kvyjat eredményeit számolják majd, és fordítva.
-
FireKeeper
nagyúr
válasz
ROBERTOH #6531 üzenetére
a csapat pontjainak mi köze ehhez? azt az alapján kapod, hogy a csapat autói milyen helyen végeznek, "függetlenül" attól, hogy ki ül a volán mögött. nem érzem továbbá azt sem szükségesnek, hogy kötelezően változtatni kelljen a felálláson, akinek az érintett csapatok vagy pilóták benn vannak, azt mondjuk támogatnám, hogy a következő futamra ingyen lehessen őket eladni.
most így a Kvyat (valójában Verstappen) - Alonso - Haas - Manor - Mercedes csapat nem is tűnik annyira rossznak
igazán rám férne már egy jó futam mert ebben az évben még a 200 pontot se ugrottam meg -
EmberXY
veterán
-
EmberXY
veterán
válasz
ROBERTOH #6388 üzenetére
Azért írtam a cookie-t is, azzal együtt már be lehet azonosítani egy adott gépet/böngészőt, ha azt törlik vagy nem stimmel, akkor mehetne az e-mail, illetve ha ugyanarról a gépről jön többféle belépés, akkor zéró tolerancia.
Vannak egyéb módszerek is arra, hogy a böngészők, oprendszerek, hardverek különféle beállításai alapján egyfajta "ujjlenyomatot" lehessen képezni a felhasználóról, amivel nagy valószínűséggel beazonosítható, ehhez még IP se kell, szóval lehetne szűrni, legalábbis ha nem is 100%-osan, de majdnem annyira.
De ezeken felül még lehetne fizetős megoldás is, pl. 1 db regisztrációs sms, aki komolyan játszik, annak talán megérné, aki meg kismillió reget gyártana, nem szívesen szórná el a pénzt. (Halkan megjegyzem, itt egyébként már egyértelműen lehetne szűrni, hogy pl. egy számról csak egy regisztráció lehessen érvényes. Ehhez komolyabb adatkezelés is kellene, na de valamit valamiért.) Nyilván itt is felmerülhet a kérdés, hogy akinek 2-3 telefonja is van, az trükközhet-e, na de a belépések alapján ugyanúgy ki lehetne szűrni, onnantól kezdve pedig a telefonszám(oka)t is ignorálni.
Mindenesetre egy biztos, a jelenlegi formájában (már) nem képviseli azt a színvonalat a játék, amit elvárnánk tőle. -
Qorthral
őstag
válasz
ROBERTOH #6134 üzenetére
Bizony, azért ütős a Manor 18 pontja ezen a futamon úgy, hogy csak 7 milliót kértek értük. Ennél még Hamilton ár/érték aránya is jóval gyengébb. Belenyúltam a tutiba! Éreztem, hogy be kell őket most tenni.
venember: Jaja, én is így vagyok vele, csak most láttam, hogy épp mögöttem vagy.
-
Qorthral
őstag
válasz
ROBERTOH #6011 üzenetére
Azért két apró tényt ne hagyj figyelmen kívül:
- Hidegben jobban "harapnak" a motorok, emiatt tipikusan jobbak a februári teszteredmények, mint a melegben futott tesztkörök.
- A tesztek során a lágy és szuperlágy gumikat használták a csapatok, ezzek szemben most a kemény és a közepes keveréket kapták meg... -
EmberXY
veterán
válasz
ROBERTOH #5949 üzenetére
Azt vettem alapul, hogy egyéniben többet hozott eddig mint a Merci csapatban, szóval ha jó helyen végez vagy ha valamelyik Merci kiesne, akkor még jó is lehet, természetesen ha a fordítottja alakul, akkor meg ráfázok.
Dilemmázok még rajta, az bosszant, hogy a Ferrari sehogy nem fér be a Merci mellé, anélkül meg szinte mindegy, mert csak ugyanúgy hátul kullogok, viszont a jó pilóták egyre jobban drágulnak. -
Qorthral
őstag
válasz
ROBERTOH #5717 üzenetére
Üdv!
1. Mivel van felhasználónév is, feltételezem, hogy igen. Mikor én regeltem, még nem kellett megadni.
Nem tudom miért kell nekik, de gondolom senki sem ellenőrzi, hogy valós nevet adsz-e meg.2. Igen, többet hoz egy élpilóta, mint egy topcsapat, de rizikósabb is. Ha Mercid van, szinte biztosan sok pontot gyűjtesz, míg pl Hamiltonnal egy kiesés esetén nagyon komoly hátrányba kerülsz. Tulajdonképpen a játék fő gondja épp ez: nem tud mit kezdeni a kiesésekkel... Ha Hamiltont választod, aki alatt az utolsó körben áll meg a gép, miközben vezeti a versenyt, érezhetően nagyon jól döntöttél, megérdemelnéd a sok pontot, ezzel szemben egy nagy nullát kapsz. Mindezt csúnyán súlyosbítja, hogy Hamilton pár %-kal olcsóbb lesz, ahelyett, hogy 15%-kal drágulna... Azaz egy nem hibáért (sőt, jó döntésért!) kétszeresen is tönkreszivat a játék.
Máshogy fogalmazva: Mivel fontos eleme a játéknak a fejlődés, ha a játék korai szakaszában kiesik a fő komponensed (élpilóta), máris kezdhetsz új célokat realizálni a liga alsóbb felében...Magyarán a nagyon nagy kockázat miatt sokan óvatosak, és inkább a csapatokra alapoznak. A tavalyi ligagyőztes Beerwolf pl akkor szerzett behozhatatlan előnyt, amikor az évad közepén kb minden rivális a nagy formában versenyző Hamiltonra váltott a Merciről, míg ő nem.
Az igazán sikeres szereplés kulcsa persze pont ez: eltalálni, hogy mikor érdemes egy nagy formában versenyző és jó áron megvehető pilótára váltani, és mikor érdemes jó áron megszabadulni egy pilótától/csapattól. Mikor legyenek a csapatok a kulcs komponenseid és mikor a pilóták?
Mankónak itt a 2012-es játék során általam nevezett összes csapat. Abban az évben elég jól ment a játék, meg persze szerencsés is voltam, szóval ez talán nem olyan rossz kiinduló alap.
Láthatod, hogy elsősorban a csapatokra alapoztam, de az év közepén volt egy fontos Hamiltonos időszakom is. Ha megfigyeled, ott sokkal kiegyensúlyozatlanabbak a pontszámok (pl 115 és 321 pont egymást követő versenyeken, hasonló csapattal), míg pl az utolsó öt versenyen nagyon kiegyensúlyozottan teljesített a csapatom. Mindez elég jól alátámasztja azt, amit fentebb is fejtegettem.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Gigabyte B85M-D3H-A + I5 4440 + HyperX 8GB FURY DDR3 1333MHz + CoolerMaster N200 + Hyper 103 hűtő
- Apple MacBook Air M1 2020 13" (A2337) 8GB/256GB, akku: 100% (35 ciklus), garancia: 2026.10.12.
- Lenovo Legion Go 512/16 ,19 hónap garancia, szép állapotban eladó!
- MacBook Pro Retina 14" 8C / 14C / 16 GB / 512 SSD / Magyar - Garancia - 0 ciklus
- Lézeres hátlap csere VERHETETLEN áron
- 120 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Telefon felváráslás!! Xiaomi Redmi Note 11, Xiaomi Redmi Note 11 Pro, Xiaomi 11 Lite
- LG K61 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X395 - AMD Ryzen PRO 5 I 8GB I 512GB SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest