Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Oliverda
félisten
válasz Qorthral #299 üzenetére
Körülbelül hozta azt amit minimum elvártam az összeállítástól. Persze jobb is lehetett volna ha a Sauber-ek nem qrják el. MS nem volt rossz befektetés mert ~50 milláért vettem és most már 55 millát ér. Amennyiben eladnám akkor 2,5 milla haszon lenne rajta a hozott pontokért kapott pénzen felül.
Az összesített ligában már szerintem amúgy sincs sok esélyem mert akik anno bevásárolták az USF1-es cuccokat azok eléggé elhúztak. Bár a nyeremények sem mozgatnak annyira hogy most ezt baromira sajnáljam. Azért a PH! ligában jó lenne legalább az első három hely valamelyikét megszerezni a végén.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Qorthral
őstag
válasz Oliverda #303 üzenetére
Persze, nem volt rossz befektetés, de nem is erről volt szó, hanem arról, hogy minden bizonnyal nem a legjobb befektetés volt számodra. A Red Bull tuti belefért volna a keretedbe + Buemi, aki most nem volt jó, de az RBR többet hozott volna Neked MSCnél pontban is, meg az értéke is többet nőtt (6 milliót). Félre ne érts, nem azt mondom, hogy nem döntöttél jól, sőt, becsülöm, hogy be merted vállalni MSCt az előzmények után, csak azt mondom, hogy úgy fest, nem ez volt a legjobb döntés. Persze ha a Merci feljavul akkor akár még máshogy is lehet. De ha nem, akkor is benne lehetsz a PH Ligában a TOP3ban a végén
Nekem is ez a célom, nincsenek összetettbeli illúzióim
Ahhoz, hogy ott TOP10es legyél (ha nem indultál USF1el, azaz etikátlanul) az is kell, hogy szerencsés legyél és minden megérzésed bejöjjön kb. Nézd meg pl a legelsőt, Alonsofant. Az elején JÓL érezte meg, hogy Kubica jól fog szerepelni. Aztán az első 2 verseny után ÉPP JÓKOR váltott a Red Bullra akik a 3. versenyen kettősgyőzelmet zsebeltek be, majd ÉPP jókor váltott a 4. versenyen kettősgyőzelmet bezsebelő Mclarenre, majd ismét jókor váltott vissza a Red Bullra a mostani versenyre, ahol 100 pontot hoztak. Persze anyagilag kicsit rosszabbul járt annál, mintha meg sem veszi a mekit közben (bár nem bukott sokat), de PONTok szerint legalább 30-40 ponttal többje van emiatt és a verseny alapvetően pontra megy.PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #303 üzenetére
Én meg most kezdem úgy látni a dolgokat, hogy mégiscsak van esélyem 'a győzelemre' vagy finomabban fogalmazva a Top100-ra.
Az összeállításhoz, elvártakhoz képest közepesnek vettem a legutolsó fordulós eredményem és meglepetésre mégis léptem vele előre 245 helyet és már az 586. vagyok.
Ez azt mutatja, hogy az előttem és körülöttem lévők is buktáznak időről-időre. Még 14 futam van hátra. 600 ponttal már Top50-ben, a tabella első lapján lehet lenni jelenleg. Csak 92 pont a lemaradásom ezen élmezőnytől.
Szóval még koránt sincs lefutva. És összetettben átvette a vezetést egy no-USF1 játékos és az első oldalon is egyre több az ilyen.
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz Qorthral #304 üzenetére
A Red Bull az tiszta sablon. Unalmas. Meg most sem sok kellett volna ahhoz hogy az egyik kiálljon a versenyből. Sajnos rossz pilóta állt ki helyette de ez már más kérdés.
hunnylander:
Ameddig a játékosok 70-80 százalékánál benne van a Red Bull a felállásban addig én nem sok esélyt látok egy jelentősebb ugrásra senkitől aki benne van ebben a keretben.
Az igaz hogy még sok van hátra bár száraz quali esetén akár borítékolni is lehet a 15+10 pontot a Red Bull-nak. Szerencsére úgy látszik hogy a verseny az azért kicsit más tészta.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
attisx
addikt
válasz Oliverda #306 üzenetére
"Ameddig a játékosok 70-80 százalékánál benne van a Red Bull a felállásban addig én nem sok esélyt látok egy jelentősebb ugrásra senkitől aki benne van ebben a keretben."
Aki korábban megtudta venni őket, az hülye lenne most eladni, még ha nyerünk is rajta pár millát, képtelenség hasonló potenciális-ponterővel rendelkező konfigurációt összehozni nélkülük. Véleménye szerint az RBR-t majd csak akkor lesz értelme eladni, ha cserébe betudunk vásárolni egy VB esélyes pilótát. Addig meg marad az aprólékos építkezés, pont gyűjtögetés. Én legalábbis maradok ennél a konzervatív taktikánál.
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
Pá
addikt
Nekem most a következő versenyre van vagy 3-4 féle opcióm, hogy mit csináljak... Hogy döntsem el melyik irányba menjek?
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
#70869248
törölt tag
Kipróbáltam Hamilton-t...mindent el kellett adnom ...azaz mindnek buktam az 5%-t.
De még így sem lett jó, mert annyira az alsóbb osztályból kell főzni, hogy ütik egymást a csapatok.
Monaco előtt pedig lehetne variálni, mert itt lehet fogni a lepattanókon szvsz, azaz eladni az inkább aero-ban erős csapatot, és bevállalni egy újoncot a helyére, mert nagy esély van arra hogy egész jó helyen érjenek be...jóval nagyobb mint egy sima versenypályán.
Én ide terveztem, hogy eladom a Red Bull-t és versenyzőt vásárolok, de majd a szabadedzések után meglátom mi lesz. Trulli jó szokott lenni Monaco-ban...ez volt az előző versenyen a rossz döntésem, nem figyeltem Trulli teljesítményét Mert már akkor le kellett volna váltani Kovalainen-t hogy Monaco-ra már ne kelljen ezzel foglalkozni.
Szal lehet sakkozni... -
hunnylander
őstag
36 pontot hozott az időmérő.
www.HunnyF1.com
-
attisx
addikt
válasz hunnylander #314 üzenetére
Nekem 38. Eddigi legjobb eredméyem...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #314 üzenetére
37..nem rossz, ennél sokkal rosszabbra gondoltam.
-
Pá
addikt
35
Sennáékat nagyon le kéne már cserélni, mert a versenyzők sosem hoznak semmit, csak az a baj, hogy csóró vagyok.
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
#70869248
törölt tag
Szvsz Montreal-ra érdemes időzíteni, ha má Monaco-ra nem sikerült, a Török versenyt még csirkézni kell, és aztán....ha jól jönnek ki a dolgok akkor van egy kis mozgástér.
Az elején hamar el lehet lehetetlenülni a vad húzásokkal, ami aztán a kedvét is elveheti a játéktól a 'menedzsernek'.
...tudod ..ez itt az all-in időszak egy versenyen ...persze van hogy bejön, de arányaiban akkorát lehet bukni ami egyszerűen túl sok a rendelkezésre álló pénzhez (mozgástérhez) képest.
Szvsz Montreal inkább az egyéni teljesítmények pályája mint a Török...utána pedig egy utcai pálya ahol szintén jobban fizetnek a versenyzői képességek mint az autó ereje... -
hunnylander
őstag
Vigasztaljon bennünket az a tudat, hogy olyan játékos nem sok van, akinél jó csapatok mellé beférnek komolyabb pontokat hozó pilóták és fordítva.
Személy szerint holnap jó eséllyel meglesz a 150+ pont a hétvégére, és a kapott pénzen már lehet fejlesztgetni különféle kombinációkban.
Töprengtem a hétvége előtt, hogy benn hagyjam e Petrovot pilóta-pontszerzési okokból, de aztán lemondtam róla a Renault, mint csapatalkalmazás javára.
Való igaz, hogy egy versenyzővel lehet nagyot szakítani, viszont több vele a kockázat is még ha 'sztárpilóta' is.
www.HunnyF1.com
-
Pá
addikt
válasz #70869248 #318 üzenetére
Igazából a középmenyőnyből leginkább Sutilt raknám be pilótának, de úgy számolom, hogy rá kb 3 versenyen át kéne spóroljak, szóval leghamarabb Valenciára tehetném be, úgy hogy közben teljes fejlesztési stopp van minden másra.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
168 a hétvége ha jól számolom
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Honey Bátyó
csendes tag
válasz hunnylander #323 üzenetére
De csak ha ma éjfélig döntést hoznak... máskülönben ebben a játékban marad a pontszám...
Az időjárás-előrejelzésről meg ennyit... Káoszfutamra számítottam, így bekockáztattam Qbikát, hátha a RedBull a kínai formát hozza... és tessék, buktam pontban és pénzben is (Bár nem Roberten múlt, ha bejön másodiknak, pontban már nyerő lett volna a felállás, más kérdés, hogy anyagilag akkor sem biztos hogy megérte volna...)
Angol fordítás olcsón, igényesen és gyorsan! Just call me - this is not a joke!
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #323 üzenetére
A játékban utólagosan már nem módosítanak.
De közben rájöttem, hogy nem is nyertem Schumi büntetésével semmit, mert pont Petrov elé sorolták.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
attisx
addikt
Most légy okos, Domokos! Webbo/Tejfel/Hami+minimum, vagy az eddig egész jól bevált konzervatív taktika: TG+HK+RBR+REN+STR / SB+HK+RBR+REN+HRT...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
#70869248
törölt tag
169-t ír neked,..megnézem mi lesz a szabadedzéseken, mert ha Koba' jól megy akkor megveszem az eredeti felállás mellé Trulli helyett, ha viszont nem kiemelkedő akkor a Toro-t lecserélem a Force India-ra.
Nekem 192-t ír Monaco-ra...de nem voltam netközelben egy hétig, még jó hogy van egy nagyobb szünet a következő versenyig. -
#70869248
törölt tag
Igen, de a Lotus folyamatosan bukja az árát, míg Koba' a mostani betlizés után eséllyel jó befektetésnek tünik, ...és a pálya is fekszik sztem a Sauber-nek.
...de egyenlőre én is gondolkozom...mert bármennyire jó/jobb befektetésnek tűnik, a Force India is jó lesz a Török pályán sztem, és még ha bukok is a két versenyzőn, így a következő 2 futamra már van sanszom versenyzőben gondolkodni.
Jelenleg azon gondolkodom, hogy a Toro sem lesz annyival gyengébb a Török csíkon, mint amennyibe kerül nekem az hogy lecseréljem őket a Force India-ra....
Tehát ha a Toro és Kobayashi erős lesz a szabadedzésen, akkor lehetséges hogy inkább Koba' lesz a befutó.
Viszont ha Liuzzi is összekapja magát, akkor marad az eredeti terv, és a Török versenyt még csirkézem a Red Bull-Renault-Force India felállásban, és Montreal-ra valamint Valencia-ra gondolva, és a szabadedzések fényében vagy a Red Bull-t lecserélve felsőközépkategóriás versenyzőt, vagy a Force-t lecserélve középkategóriás versenyzőt veszek...szerk...de még az is lehet hogy a Renault és Force-t beáldozva McLaren-t...
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Hamilton szívügy ...oké hogy ez egy menedzserjáték, de a legszívesebben őt menedzselném, azaz van egy határ ahol már nem érdekel a hozam, Hamilton és Alonso a két kiszemelt menedzseltem, a háttérország már más tészta...csapatokhoz nem kötődöm.
szerk: egyébként kicsit sántít ez a magyarázat...hisz ha most is megvehetném, akkor mi a dilemma? kérdezhetném magamtól....azaz ezzel a részével még nem teljesen vagyok tisztában, lehet hogy csak tisztán jó érzés lenne a csapatban tudni, de mivel a végső cél
a Hamilton-Alonso felállás, így ezt kellene figyelembe vennem.
Szal kicsit hülyén fogalmaztam fent, a lényeg valahol ott van hogy Vettel és Webber nem kell..mert ha ebben a kaliberben gondolkodom akkor csak Hamilton és Alonso jöhet szóba....itt valahol belép az érzelem.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
működik...Schumi (meg még valaki term..Kubica mondjuk) és erős háttér..Red Bull-Ferrari-McLaren.
..vagy Renault és valamelyik Ferka/McLaren/Red Bull versenyző
Egy konyhából főzünk..nekem is lesz Mercedes..
szerk: jut eszembe Schumi 20ezerrel olcsóbb jelenleg...és erősödni fog.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Igen valószínű túlzás ,
..de nem lehetetlen hisz a kiscsapatok egyfolytában bukják az árukat mivel kizárt számukra a 13 helynél feljebb kerülés, az erősorrend szerinti legkedvezőbb 17 hellyel számolva -3% a legjobb kiscsapatnak, ez a Lotus-szal számolva minden futamon minusz 400ezer.
Bruno Senna erősorrend szerinti 23. helye - 6% azaz minusz 600 ezer.
Tehát 1 milliót buksz ezzel a két résztvevővel....ehhez jön még Di Grassi minusz fél millával.
Ez az erősorrend szerinti felállás azaz ezen csak Chandok és Senna nem bukik többet, hisz ők mások kiesésével csak 'nyernek'...azaz kevesebbet buknak. pl. most Monaco-ban Chandok és Trulli mások kiesésének köszönhetően a szerencsés 14-15. helyen lettek elszámolva azaz -2% és ehez még hozzájön az időmérős minuszolás.tehát ha ezt az állandó veszteséget leszámoltad akkor már nyertél másfél millát futamonként, a jelenlegi nyereményed 8 és fél milla volt...ami így 10 milla lehetne.
Schumacher-hez 36, a McLaren-hez 38 milla kellene cserével.
Persze nem biztos hogy ennyi lesz mindig a nyereményed, de azért ahogy erősödik a felállás úgy ez várható..sőt többnek kell lennie hisz ezért fektetsz be.
Szal ez a számolgatás elcsúszhat, bőven hisz nem mindegy hogyan próbálod felszámolni a veszteséget, a Bmw Sauber versenyzői jöhetnek számításba versenyzői fronton, és a Bmw Sauber valamint a Toro Rosso csapat oldalról, és nincs garancia semmire.
Chandok ezért van bent sokaknál...a legolcsóbb versenyző hiába bukik -6%-t..ennél csak kevesebb lehet, illetve mivel olcsó ezért az ő helyén a -6% kisebb veszteség mint a 19 helyezett -4%.
Szal túlzás volt, de azért nem égbekiáltó sztem. -
Qorthral
őstag
válasz #70869248 #339 üzenetére
Nem égbekiáltó, de nagyobb, mint gondolod. Tény, hogy egyre többet nyer jó esetben az ember, de nem igazán számolsz a jó csapatok/pilóták állandó drágulásával. Alonso 50 millióról indult. Akkor talán 10 millió hiányozhatott ahhoz (max), hogy be lehessen tenni. A Te logikád alapján jó esetben akár 2 futam elteltével lehetett volna Alonsoja a szerencséseknek. (Anélkül, hogy rendre kiesik.) Persze nem lett, csak most jutottunk el idáig, mert közben Alonso már 82 millióba fáj!
A példádon keresztül amit mondani akarok: Lehet, hogy 38 milka kell pluszban még Neked ahhoz, hoyg lecseréld mondjuk a Force Indiát a Mclarenre. MOST! Ez papíron jó esetben meg is van 4 futam alatt. Szép eddig minden Igen ám, de 4 futam múlva már nem ennyi lesz a 2 csapat közötti árkülönbség (várhatóan), hanem legalább 50 millió, mert a meki sokkal durvábban drágul mint az FI. Szal az a 4 futam lesz legalább 6
De tény, hogy szép lassan mindenki erősödik és fejlődik, ám lassabb ez a fejlődés, mint hiszed.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #340 üzenetére
Az idény elején kevéssé működik mint ahogy haladunk előre.
Nézzük a saját példámat, én Liuzzi+Kova' és Sauber+Toro+HRT-ből főztem.
Azaz Liuzzi kivételével mindenkin buktam....és ezzel a nagy többség így volt.
Jelenleg viszont Chandok annyira olcsó hogy alig számít, Trulli a veszteség..de arányaiban jó választás mert a legjobb kiscsapat legolcsóbb versenyzője.
A csapatok viszont hoznak (vagy nem, de ez már a játék része), azaz jóval optimalizáltabb.
Azaz Alonso nem működik, mert túl sok a veszteség a játék elején...nem hogy nyereséggel lehetne számolni.
Tavaly én valami 60-70 milla plusszal zártam, amit el sem költöttem. Azaz gyorsul majd a bevétel, de a játék elején nagyon lassan indul.
Ezzel számolok,..csak az erősorrendet veszem fixnek, a többi képlékeny.
Jelenleg pl. nem lehet játszani, mert hiába nyernék kb. 5 millát ha megvenném Button-t, hiszen most nullázott első kiesőként..azaz bukott -8%, és a következő versenyen a 6. hely már +7%-t ér...és ez elvárható tőle (de akár a 9-11 vagy a max. 15% is)...egyenlőre még nem húzom meg, mert túl nagy falat, el kell adnom hozzá a Red Bull-t.
De egy jó versenyző hasonlóan jár mondjuk Kubica-Barrichello-Sutil-Liuzzi közül, azaz azok aki valószínű 10-ben lehetnek a következő futamra, akkor már lehet a pénz miatt is játszani.
Egyre tágul a mozgástér ez biztos, de a szerencse/szerencsétlenség is ott van term.
pl. Kobayashi 20 milla és az eddigi 6 futamon 5 alkalommal kiesett, és egy alkalommal a 12 helyen gurult be (azaz +1%)..rajta akár másfél millát bukhatok egy korai kieséssel..és eddig ált. a 22. helyeken adta fel a futamokat, azaz túl korán, ez minden alkalommal -5.5%.
Nagyon sokat lehet rajta bukni. -
attisx
addikt
41 pötty az időmérőn...
Király vagy Kamui!!!
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
attisx
addikt
119 pötty a hétvége... Ennél kicsit többet vártam...
De így legalább játékon kívül örülhetek a Meki 1-2-nek.
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
Qorthral
őstag
Ez egy játék, egy verseny.
Mindig a többiekhez viszonyíts, mert lehet 10 millió pontod is, ha a többieknek 2x annyi van.
Ha ezt átgondood máris boldog leszel mert ez a hétvégéd nagyon jól alakult. A Red Bull és a Renault is aránylag kevés pontot hozott, márpedig majdnem mindenkinek ezek, vagy ezek egyike a fő fegyvere. Mi még aránylag jól is jártunk, mert nincs Renault a csapatunkban, helyette viszont jól mentek a SauberekHa az élbolyt nézem, a TOP 20ban sem sok olyat látok aki (sokkal) több pontot szerzett volna nálunk (főleg Nálad) a hétvégén. Két olyan játékost láttam aki igen jól jött ki ebből most, az egyiknél RBR + Kubica, a másiknál RBR + Mclaren kombó van
De összességében semmi okod a búslakodásra, temérdek helyet fogsz előrelépni.
[ Szerkesztve ]
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
#70869248
törölt tag
sztem sem olyan rossz, persze rossz azért
Buemi miatt rossz, de hát ezért játék.
De pl. ha meglépem Hamilton-t akkor sem jöttem volna ki jobban megnéztem..az más kérdés hogy Hamilton-nak most felmegy az árra szépen, tehát ha eladnám akkor végül is talán 1-2 millával beljebb lennék...de ha én egyszer megveszem Hamilton-t akkor nem valószínű hogy eladnám, szal ez nem számít.
126 pöty..kár volt Petrov-ért -
attisx
addikt
válasz Qorthral #344 üzenetére
Jó persze igazad van, csak kicsit kiakadtam, hogy a szinte borítékolható 80 pontból végül csak 32-t hozott az RBR. Meg nekem van Renault-m is, szóval Petrov defektje is -10 pont. Még szerencse, hogy péntek délután Buemit lecseréltem Kobayashira (bár szombat délelőtt majdnem visszacsináltam, de későn jutott eszembe, és addigra bezárt a piactér)...
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
attisx
addikt
Basszus! Ma reggel hirtelen felindulásból úgy döntöttem, hogy csókoltatom a józan észt, és megveszem Lewist, aztán lesz ami lesz. De nem, hiányzik 43 000, azaz negyvenhárom ezer euró. Egyetlen ponttal kellett volna többet szereznem tegnap és megvan. Az ember esze megáll...
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
SzalaiG
addikt
Na ez a futam is érdekes lesz...
-
Qorthral
őstag
Úgy fest megérte volna a józan ész ellenére is megkockáztatni Lewist
Persze szerencséseen alakultak a körülmények számára. Tudom, nem volt rá pénz.
Úgy látom ide csak akkor divat írni, ha jól sikerül a csapatunknak az adott futam...Érdekesen alakul a szezon, eléggé kiszámíthatatlanok most az erőviszonyok.
A Ferrari hol jó, hol nem, de most nagy fejlesztések jönnek, ez bíztató.
A Mclaren nagyon erős, bár az utolsó 2 pálya nagyon feküdt nekik.
A Red Bull most is jó volt, tiszta tempóban hozták az előttük lévők szintjét, de elrontották a taktikát. Az autójuknak nem feküdt Montreal, de minden bizonnyal továbbra is övék lesz a legerősebb csomag.
A Mercedes gyengébb, de vannak bíztató jelek néhol, hasonlóan a Renault esetében, főleg kubicával persze.A középcsapatok közül a Force India és a TR is jól ment ma, de a Williams tempója sem volt rossz. A Sauber kiszámíthatatlan, ha kedvez a kocsijuknak a pálya karakterisztikája és a technika sem szól közbe akkor nagyon jók. Kár, hogy idén 8-ból eddig 1x teljesült egyszerre ez a 2 feltétel...
Izgalmasnak ígérkeznek a hátralevő versenyek, variációs lehetőségből van bőven, hajrá
Sajnos az élcsoport befogása már reménytelennek látszik, a többeknél befigyelő Mclaren,Red Bull kombóval nem lehet tartani a lépést.PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Logitech G923 Xbox + Váltó ! 1 hónapos! KARCMENTES, HIBÁTLAN! Garanciás!
- Lenovo LOQ 15IRX9 (I5-13450HX, 16GB DDR5-4800, 1TB SSD NVME, RTX 4060 8GB) 6 NAP ÜZEMIDŐ! 3 ÉV GARI
- DJI FPV profi drón táska, koffer (MC-Cases)
- Samsung C43J890DKU Super Ultrawide Gamer Monitor! 43"/3840 x 1200/120hz/PbP/Type-C/KVM/Machez is!
- Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1165G7 4Mag 16GB/1TB FHD IPS
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest