49
sokkal jobb is lehetett volna, ha Sutil nem pördül meg az elején...
Ugye a kiesett versenyzők után is jár pont?
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
49
sokkal jobb is lehetett volna, ha Sutil nem pördül meg az elején...
Ugye a kiesett versenyzők után is jár pont?
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
A 23. helyezettig igen. Szerintem a kiesés lényegtelen, a futam hivatalos végeredményében is sorrendbe teszik őket is.
www.HunnyF1.com
Hogyan is számolom ki a pontjaim számát?
Hamarosan ki fogja számolni majd a rendszer is és mindenkinek ki is írja. De könnyű előreszámolni. Megnézed a végeredményt, kikeresed a választottaid eredményeit és megnézed mi mennyit ér: Pontok. (Időmérőre és futamra is van pontozás.)
Motor, kasztni, személyzet kategóriákban az adott csapat mindkét pilótájának eredménye számít.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
Tekintve, hogy ilyen kevés pontot lehetett most szerezni és az eladás 5% bukással jár, elég küzdelmes lesz jobb csapatokat összerakni...
(Ha valaki játszott tavaly - én mondjuk nem -, ott a jó olcsó Brawn meg Red Bull mindenkinek rengeteg pénzt hozott, azaz az elejhén csak a bátraknak )
[ Szerkesztve ]
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
Nagyon nehéz lesz belendülni. A 48 pontommal például keményen 2400000 'eurót' szererztem (1 pont = 50000). Ez nem nagy fejlesztésre ad lehetőséget, de a csapatok és versenyzők ára is változik és újragondolhatom a taktikámat az első futam tanulságai alapján.
www.HunnyF1.com
(#157) venember83 válasza hunnylander (#156) üzenetére
Lehetséges, az se hülyeség, hogy nem változtatni, és gyűjteni a pontokat pár futamon át, amíg normálisabb pilótát/csapatot nem tud szerződtetni az ember.
Igen, csak az a bökkenő, hogy a normálisabb pilóták/csapatok ára egyre csak emelkedni fog.
Értsd pl a 4 topcsapat ára kb garantáltan gyorsabban fog nőni mint a mi pénzünk mennyisége
(Alapból pl a pénzünkből kijött volna Alonso és Mclaren és még maradt volna 10 misi, most meg a 100 millióba nem fér bele Alonso és a Mclaren együtt, a játékosok pénzmennyisége meg 105 milliónál nem nagyon több.)
Úgy kalkulálok, hogy arra lesz lehetőség 1-2-3 futam múlva, hogy a 8 élpilótából és 4 élcsapatból 1-et szerződtessen az ember, cserébe a maradék 4 helyen csak a L/V/H hármasra és egy borzasztóan teljesítő és ezért olcsó középcsapat számára jut majd pénz
(Utóbbi 4 ugyanis egyre olcsóbb lesz, bár abszolút értelemben nem sokkal.)
Egyébként ezen a hétvégén a kezdőpénzből a legjobb választásnak valószínűleg egy RBR/TR/Lotus/Glock/Senna ötös bizonyult, ez ugyanis 94 pontot, azaz 4.7 millió eurot eredményezett. Hozzáteszem, mindezt úgy, hogy Vettel hibája nélkül ez még 19 ponttal, azaz csaknek 1 millió euróval több lett volna.
Hunny lesajnálta itt pár napja azt az illetőt aki bepréselte az RBRt a kezdőjébe, pedig igaza volt, én nagyon bánom, hogy nem kockáztattam meg Most felmegy az ára és nem fog kijönni a pénzből
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
Sajnos nekem csak szombaton jutott eszembe, de egyértelműen az a nyerő taktika, ha az elején bespórolsz egy csúcscsapatot húzónévnek, a többi meg mindegy és az egyedül több pénzt hozna, mint 3-4 középcsapat.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Igen. Most már másképp kell varázsolnunk A Red Bull mondjuk még akkor is kicsit necces ha van rá pénz, ezzel a Renault motorral a szezon végéig kellemetlen napokat okozhatnak a RBRes játékosoknak...
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
Igen, tényleg 94 pont volt a max a hétvégére, leszámítva azokat, akik még az USF1et is be tudták illeszteni a csapatba így befért nekik a Ferrari amely egymaga hozott kb 100 pontot
Jól kalkuláltam, az RBR így már nem fér bele, viszont kitaláltam a köv felállásomat és meglepődve látom, hogy talán még erősítést is jelent majd
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
Basszus, épp most néztem rá az összesített tabellára. Eszméletlen milyen pontszámok vannak...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
Oké-oké, de egy 5000000 eurós US F1-nal tudták csak bespórolni a Ferrarit.
Nem azért, de nekem ez marhára nem tetszik, lehet, hogy szólok is Fafá-nak (a tulajdonosnak). Ez így nem fair. Aki bennhagyta a US F1-t nem módosított, azokat érvényteleníteni kellene. Akik a tényleges csapatokkal állították össze a nevezésüket, nem férhetett be a Ferrari és a US F1 'helyett' nem volt a szabályosan versenyzők számára 5 millás csapat.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
53pont és 6. vagyok.
De hogyan?
Senna-Trulli FI-TR-Sauber felállás, hogyan hozott ennyit?
Nekem Kova-Buemi-ForceIndia-Sauber-HRT felállással 50 pont / 10. hely...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
De annyit hozhatott. Több, mint a felét a Force India hozhatta.
Én csúnyán a középmezőnyben landoltam. Az egyéni tabellán meg 2000. vagyok több, mint 6000-ből. A 'szabályosan nevezők' nem tudtak 100 pont felett szerezni, úgyhogy még semmi nincs lefutva.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
Azért, tök élethű ez a játék. A készítők még arról is gondoskodtak, hogy legyen valami szezon eleji balhé...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
Nem volt ez szándékos, Fafa jó fej. Már nagy a felháborodás az F1Liga fórumán és Fafa is tudni fog róla. Remélhetőleg meg lesz oldva a dolog és csak 45 'us f1-os' játékos van. Kisebbségben vannak a több, mint 6000 fair játékot igénylővel szemben.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
Vagy kizárják vagy választanak nekik egy legolcsóbb csapatot automatikusan.
Gondoltam, hogy nem volt szándékos, csak próbáltam kicsit ironizálni...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
Tudom.
Fafa már tud róla és azt mondta, hogy jogos a felháborodás és intézkedni fog. Anyagi érdek is, hogy ne csökkenjen a játékkedv, mert az oldal (forgalomfüggően) bevételforrás.
www.HunnyF1.com
Egyetértek.
Valószínű kétféle Ferraris / Mclarenes / Mercis játékos van. Az egyik aki direkt hagyta bent, mert érezte, hogy a Ferrari jó lesz és így előnyre tesz szert azzal, hogy az USF1et választhatta még anno, na ez nem sportszerű gondolkodás, olyan csapattal nem fair nevezni amely nem is indul és mások számára nem választható. A másik típus aki összerakta régebben a csapatát és azóta tojt bele, nem is figyelte esetleg a híreket, hogy az USF1 nem indul. Azt gondolom egyik típus büntetése sem nagy érvágás, az első megérdemli, a másodikat meg valószínű úgysem igazán érdekli.
A kizárás túlzás, de talán pontok lefelezése és a 100 millió visszaállítása rendben lenne szvsz.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
Én is úgy értettem, hogy csak a bahreini nevezésük legyen érvénytelen, a játékot folytathatják/kezdhetik újra. Nagyon sokan vannak 0 ponttal (pl. mert kicsit későn regisztráltak vagy elfelejtették elmenteni az összeállítást stb.), továbbá a szabályosan legügyesebbek is 100 pont alatt vannak. Ez behozható lehet még azon 0 pontosok számára, akik később jól játszanak. Pl. 4-5 futam után már esélyes lehet a rendszeres 100 pont feletti vagy akár 200 pont feletti pontszerzés futamonként és a mostani élmezőny egésze se tudja majd kihasználni az első fordulóban megszerzett minimális előnyét.
www.HunnyF1.com
De az első pár futamon nincs is értelme változtatni.
Fafa a következőképpen vágta el a gordiuszi csomót:
Idézet: A döntés a következő: Az eddigi eredmények mindenkinek maradnak, de az Ausztrál Nagydíjra nem lehet érvényes nevezést leadni USF1-es komponenssel.
Ez azt is jelenti egyben, hogy mindenkinek el kell adnia a Ferrarit, máskülönben nem tud csapatot kreálni.
Az USF1 értéke drasztikusan lecsökkent a kivonulás miatt. A komponensek 13, a pilóta 12 millió volt, most mindkettő 5 millió. Tehát itt egy nagy bukással kell számolni, illetve a Ferrari eladásával is 5%-ot veszít mindenki (ami számszerűsítve 2.3 millió).
Ugyan pontelőnyben lesznek (16-22) a legjobbakkal szemben, az eladások után még a Red Bullt sem tudják megvenni, kivétel ez alól egyetlen játékos.
Egyébként 237 játékost érint az USF1 dolog, csak a többiek nem a Ferrarira tettek, ezért nem kerültek előtérbe.
A szezon még nagyon hosszú, nem ez fog dönteni, különösen most, hogy az előnyből hátrány lesz az éllovasoknál.
Kérek mindenkit, hogy fogadja el és vegye tudomásul döntésünket!
Köszönjük!
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
Helyes. Jó megoldás.
ubiszezon van
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Én fejlesztettem ('ráment a gatyám'; a pénzgyűjtést beáldoztam egy sikeresnek remélt korai húzásért). Remélem nem az a csapat fog feljavulni, amit eladtam.
www.HunnyF1.com
Sajnos nekem nem nagyon van mozgásterem, azt hiszem 2-3 futamig azzal kell boldoguljak, amim van.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Nem biztos hogy az a stratégia nem lesz rosszabb, mint a cserélgetős. Csalódtam a Sauberben és a Toroban ezért megnéztem mit tudnék szerezni helyettük. Természetesen az eladásokkal is pénzt buktam, meg azzal, hogy egyáltalán rájuk tettem, mert esett az áruk is a gyengébb eredmények miatt. Bár a Sauberben is látok fejlődési lehetőséget. 3 csere árán megkaparintottam a Renault-t, mint elérhető legjobbat. Utána is olvastam, hogyan értékelték az első futamot, mi volt benne, mit várnak a következő futamra, úgy érzem a darazsak tudnak majd csípni; pontokat vagy játékpontokat érő helyezéseket. A pilótáimtól nem sok pontra számítok (Glock és Chandhok).
Lehet, hogy majd növelni fogják a pontért járó összeget, mert úgy látszik, minden túl van árazva, pl. a pilótákat tekintve, főleg, hogy a jó eredmények miatt tovább fog nőni az áruk. A jelenlegi játékkép alapján még a legjobbak is középmezőny pilótákkal játszanának a szezon végén is.
Tavaly még nem nagy figyelemmel játszottam, volt úgy hogy el is feledkeztem róla, hogy jó lett volna csapatot változtatni, de a szezon végére már futotta élcsapatokra és élpilótákra, pedig emlékeim szerint nem voltam az élmenők között.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
Az jó lenne ha növelnék a jutalmat, mert sztem is túl szűkre van szabva a dolog.
Sztem úgy lenne ideális, ha nyárra már lenne reális esély megkaparintani 1 élcsapatot/pilótát.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Az előbb rosszul fogalmaztam, pont nem erre gondoltam, a második nem véletlenül került az első mondatban.
Nem jó túl sokat adni venni, főleg amíg ilyen kevés hasznot csinált az ember, mert pénzgyűjtés nélkül még később lehet ki egy jobb csapat vagy pilóta ára.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
Sajnos én is. Pedig oly nagy reményekkel indultam.
Nekem is befigyelt a rönyó. Azt ígérték agresszívan fognak fejleszteni, amit a sauberből pl nem nézek ki. Így én mindenképpen az élcsapatok mögé várom őket. Talán Force India szintjén is lehetnek Kubicával és szerintem őket is átugorhatják. Csak rá kell nézni az autóra, ha olyan külsővel olyan gyors mint most akkor abban vannak nagyon jó részek. (Force India egyébként itt cseszte el a dolgot, Glockot vagy Trullit szvsz meg kell volna venniük, nem bántani akarom Sutilt meg Liuzzit de jó ideje nem bizonyítottak, a nyugdíjas Fiskó majdnem nyert ezzel az autóval miközben Sutil dodzsemet játszott, míg Liuzzi régebben sem tette le a névjegyét)
[ Szerkesztve ]
Idén jó lesz a Force. Már tavaly év végén is jók voltak.
Én is így gondolom, az autóról. A pilóták viszont vissza fogják őket, miközben az idei évre több remek képességű arc is elérhető volt, méghozzá olcsón. (Heidfeld, Glock, Trulli..mindegyiket többre tartom Sutilnál is)
Sutil gyors, csak valahogy ritkán jön ki neki a lépés, pechje van vagy hibázik...
Egyébként 5-ben szeretne végezni a hétvégén.
www.HunnyF1.com
Most én is nagyon hezitálok Kubica és Sutil között de nálam most eddig inkább a Force India felé billen a mérleg a pálya tulajdonságait figyelembe véve. Egyszer végre csak kijön neki a lépés. Bár mondjuk Kubica jól szokott menni Melbourne-ben. Nem könnyű a választás...
Meddig is kell lefixálni a felállást?
REVOLUT reg. 10 000 forint bónsszal! CURVE reg. 5 fonttal. WISE váltás 150 000 forintig ingyen: kód privátban! "Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
időmérő előtt 1 órával zár a piac
amúgy meg nem tudom hogy csináljátok, én ha megfeszülök se tudnám betenni Kubicáékat, szóval mindenképp marad Sutil
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Pilótaként nem telne Sutilra vagy Kubicára, a Renault-t javarészt a Sauber meg Buemi eladásával tudtam megkaparintani.
www.HunnyF1.com
Nem akarok tippeket adni, de szerény számításaim szerint, ha nagyon akarnád, letudnád cserélni Sutilt Kubicára, vagy Renault motorra.
Én a magam részérő kimatekoztam 5 (+1 az eredeti bahreini) többé-kevésbé különböző potenciális felállást. Egy fix pontom van a Force India, ettől egyelőre biztosan nem válok meg. Igazából a Sauber a legnagyobb dilemmám, hogy megtartsam-e, vagy lecseréljem. Úgyhogy egyelőre kivárok, majd pénteken az FP-k után eldöntöm, hogy mi legyen...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
Remek. Akkor még megvárom a döntéssel még a 3. szabadedzést. Kelhetek 6 előtt szombaton...pompás.
REVOLUT reg. 10 000 forint bónsszal! CURVE reg. 5 fonttal. WISE váltás 150 000 forintig ingyen: kód privátban! "Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Na de én Sutilt nem akarom lecserélni.
Sztem FI-át nem érdemes Renaultra cserélni, mert nagyságrendileg egy ligában játszanak viszont az üzleten buknék pár millát. Nem hiszem, hogy annyival jobb a Renault, hogy az a pár milla 1-2 verseny alatt visszajöjjön... Akkor már érdemesebb megvárni azt az 1-2 versenyt és (remélhetőleg) önerőből megvehetem a FI mellé.
Sauberen én is gondolkoztam, hogy le kéne cserélni, de aztán rájöttem, hogy nincs kire, szóval maradnak.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
"Na de én Sutilt nem akarom lecserélni."
Így már érthető. Viszont akik a Renaultra tettek, azoknak nincs is mellette 30 millás pilótájuk, csak 16 alattiak...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
Ma sem lettem sokkal okosabb. Kubica és Sutil is jól ment.
Oly nehéz a választááááás...
REVOLUT reg. 10 000 forint bónsszal! CURVE reg. 5 fonttal. WISE váltás 150 000 forintig ingyen: kód privátban! "Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Ugyanígy jártam.
Eddig Kubica jobban áll.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Petrov is bedriftelhetett volna legalább Q2-be a Ladájával, ha kevesebbet szántja a földet. Nagy földművelő nemzet ez az orosz.
Többet várok a Renault-tól, de eddig úgy tűnik, jól tettem, hogy eladtam a Saubert.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com