Jól van ez így. Remélem Sutil lenyomja renaultékat a futamon.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Jól van ez így. Remélem Sutil lenyomja renaultékat a futamon.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Bár ha a statisztikát nézem elég kevés az esély arra hogy Lóbelt valami nagyot alakítson holnap. Eddig még Melbourne-ben egyszer sem látta meg a kockás zászlót. Mondjuk nem bánnám ha most megszakadna a rossz sorozata.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Ez most bejött.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
100+ pont, mázlista!!! Mondjuk azért nekem is csak összejött 85 pontocska (ha jól számoltam)...
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
Ja, legalább így annyira nem sajnálom hogy Hamilton nem előzte meg.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Igen, ez most elég jól jött ki, a Renault nekem is eléggé bejött
Kubica még jobb lett volna, de arra nem volt elég cash
Most legyek okos, hogy hogyan változtatok, bár már kezdem sejteni
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
Nekem is 85 pontot hozott ez a futam (ha jól számolom).
www.HunnyF1.com
Ahogy nézem betűre azonos volt a felállásunk, úgyhogy ketten csak nem számoltuk félre...
Qorthral: Nos, azt a 4,25 millát, ami a 85 pontért jár, már én is elköltöttem fejben...
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
Jaj de kevés lóvé lesz még az is.
Nem tudom, hogy lesz e értéknövelés.
www.HunnyF1.com
Az nem is tűnt fel senkinek hogy Chandok célba ért a HRT-vel. Pedig nem hiszem hogy összesen 500-nál több megtett kilométer volt az autójukban.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Hopsz...ezt nem ide akartam de végül is elfér mert Chandok is hoztt pár pontot egy pár embernek szerintem.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
7. --> 3.
Oliverda: Ráéreztél Kubicára!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Köszi! Pedig sokat vacilláltam közte meg Sutil között de a pénteki első edzésen mutatott teljesítménye után már úgy voltam vele hogy inkább Kubica.
126 pont azért nem rossz. 1874 helyet ugrottam előre.
Ja meg kaptam 6.300.000 jurót is.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Nekem arra pont elég, hogy McLaren-esként, enyhén skizoid lelkiállapotban, az egyik nagy riválisnak drukkoljak...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
Én még csak most nézegetem, hogy mire lehetne elég. Talán be lehetne spórolni a Ferrarit? A Red Bull nekem 'törékenynek' tűnik.
Sepang nagy sebességű aeropálya. Bármiféle elfogultság nélkül esélyesnek érzek egy McLaren 1-2-t, mert a 'high speed aero'-juk jó és az F-duct, meg nagyon komoly előnyt hozhat az egyenesekben. Még ha más csapat beveti is a saját F-ductját, a McLaren előrébb tart; egy nagyon nehezen behangolható eszközről van szó, amihez idő kell, mire hatékonnyá válik. És tudnak vele előzni is azon a pályán, a McLaren gyengélkedhet is az időmérőn.
Ferrari erős lehet. Red Bull is, de relatíve vissza is eshetnek a gyenge csúcssebességük miatt.
Mercedes. Könnyen lehet, hogy egy Force India és vagy Renault egy szinten lesz velük azon a pályán.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
Ezt én is hasonlóan gondolom. Bár Sepang-ban könnyen leszakadhat az ég aztán borul minden.
Amúgy kissé idegesítő hogy alig fél milla hiányzik két jobb felálláshoz is. Na mindegy, azért egy kis fejlesztés így is belefér majd a Lotus kárára. Pedig mint legjobb újonc csapat inkább őket hagynám bent inkább és nem a HRT-t.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Ferrarit 100% hogy nem tudod bespórolni, ne is próbáld Mclaren sem megy, de még egy Mercedest sem fogsz tudni betenni (más kérdés, hogy nem is akarsz), esélytelen, túl drágák.
Sztem nekünk kb 2 értelmes választásunk van (PH! liga élcsoportja):
Vagy bespóroljuk a Red Bullt minden más kárára, vagy marad a Renault és a FI.
Előbbi rizikós, ha megint elszáll valamelyik/mindkettő akkor nagy a bukta, de nagy nyereség is lehet belőle, utóbbi aránylag biztos jó közepes pontszám kicsi eséllyel egy komolyabbra (80pont felettire).
Nem könnyű döntés.
Egyébként sztem titkolózni azzal, hogy ki mit választ felesleges. Aki itt elöl van az már nem hülye, érti mi a dörgés és rá fog jönni, ha meg lehet venni valamit. A kérdés az, hogy ki hogyan dönt, mi éri meg, mi nem. Ez meg egyénfüggő, a nagy többség pl nem fog hirtelen Hülkenbergre rakni ha teszem azt hunny megveszi. Vagy rosszul gondolom?
Hát igen, Oliverda, még neked sem fér be egyelőre Kubica mellé a Force India vagy a RBR mellé bármi értelmes, stb
De nekem tetszik a mostani helyzet, azért látható, hogy mindenki fejlődgetett szépen, részben mert már látjuk az erőviszonyokat. Az első futamon még elég borzalom csapata volt a legtöbbeknek.
A jutalomemelés azért elkell, most pl egy 'álomszerű'
Hamilton,Vettel,Ferrari,Mercedes,Renault csapat ára 235 millió euró, míg a leggazdagabb játékosnak sincs 110 milliója sem (ha eladna mindent). Összehasonlításképp kezdéskor 206 ill 100 volt ez a két szám, tehát egyelőre kicsit jobban nő arányában nézve a legjobb csapatok/versenyzők ára mint a legjobb itteni tippelők pénze. Ez nem olyan jó, ennek az aránynak lassan, de csökkennie kellene, hogy idővel meg lehessen venni egyesével a jókat. Pici változtatás kell. Úgyis lesznek még káoszfutamok, amelyek most a játék elején még nekünk jók, mert gyengék vannak a csapatainkban akik ilyenkor sokat hoznak.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
Váá, én lemaradtam mint a ****, Sutil eddig nagyon nem jött be.
Nah sebaj, megkezdem a felzárkózást.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
*** Új szabályt hoztam önhatalmulag ***
Aki zsinórban 3 futamot kihagy, tehát nincs rájuk érvényes nevezése, azokat törlöm a ligából. Kivétel, ha valaki itt a topicban jelzi, hogy valamiért ki fog hagyni 3 futamot, de utána szeretné folytatni (bár nem tudom ilyet miért csinálna).
A fő ok az, hogy az inaktív csapatok lehúzzák a liga pontátlagát, meg amúgy is csak a helyet foglalják.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Én is, Én is.
Kitartás!
Schumi még ránk vár. Lehúzza magát, h olcsó legyen és amikor meg tudtuk venni szárnyalni kezd....
Jenson Button
„Fantasztikus teljesítmény volt, hogy Melbourne-ben megszereztük az első győzelmünket, így a mostani hétvégén mindenki nagyobb erőbedobással lát majd munkához. Szerintem a Sepang-i pálya annyira nem fog feküdni az autónknak, mint a többieknek, de ennek ellenére bízom benne, hogy az élmezőnyben leszünk.”
Lewis Hamilton
„Sepang-ban találhatóak a szezon talán legjobb gyors kanyarjai. Szerintem az autónk idén sokkal jobban fog szerepelni ezen a pályán, mint tavaly. Optimistán várom Malajziát.”
„Remek pálya, ami egy nagyon jól kiegyensúlyozott autót igényel és sok leszorító erőt. Bizonyos szempontból hasonlít Barcelonára, ahol a télen teszteltünk, jó hétvégét várok.”
Ezek ketten ugyanazt az autót vezetik vagy csak a festés egyezik?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Én nem látok ellentmondást.
Hami azt mondja, hogy a Mekinek feküdni fog a pálya és Button hozzáteszi, hogy az ellenfeleknek pedig még jobban.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Remélem nem!
Red Bull és Merci dobogót akarok. Meg FI és Renault-Lada pontszerzőket.
Dilemma a köbön.
www.HunnyF1.com
Na eddig 28 pont, most már csak egy RBR 1-2 kellene holnap. (Huhh, de rosszul esett ezt leírni... )
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
Nekem is.
Négy fő verzión törtem a kobakom, megvenni Sutilt vagy Kubicát, megtartani változatlanul a csapatot (FI+Renault húzóerővel) vagy két erős középcsapatot eldobva megvenni a Red Bullt.
Eddig úgy néz ki, hogy a négyből az egyik legjobbat választottam, de jaj nekem, ha Sutil vagy Kubica győz, egy párszor ott figyeltek az összeállításban, csak végül mindig Visszaállít gomb lett a vége.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
Webber kocc, Vettel pukk és a végén Hamilton, Button, Kubica dobogó lesz és a 2 Sauber meg a 2 Torro is bejön az első 10be.
Amúgy nekem eddig 16 pont de ugye a java majd csak holnap jön.
Van egy olyan érzésem hogyha nem SC mögül rajtolnak akkor Rosberg fog elfordulni elsőként az első kanyarban.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Örülnél mi, egy újabb Kupica dobogónak?!
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
Áh, Webbo mellett nem megy el karambol nélkül.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Addigra Webbo már nem lesz versenyben amire az időmérőn hátraszorult négyes odaér az elejébe.
attisx: Én? Neeem...
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Jól döntöttem nem kicsit
-> Élesedik a verseny a ligában, jó az élboly
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
149 pont ha minden igaz
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
Dettó.
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
120 pont. A másik alternatívámhoz képest többet hozott 9 ponttal igaz egy 3 millával többe is került. A fránya Sauber-ek ha nem döglenek meg akkor még jobb is lehetett volna. Na sebaj, így sem vagyok éppen elégedetlen.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Még mindig vezetni fogod vele a ligát és ilyen pontszerzéssel a teljes mezőnyben is előrelépsz, akárcsak én. Meglesz a Top1000 talán Top500.
www.HunnyF1.com
Igen, ezt sejtettem. Viszont így utólag azt kell mondanom hogy Sauber mint befektetés nem volt valami jó ötlet. Szerintem egy darabig inkább nélkülözni fogom őket a jövőben.
Ahogy nézegettem az RBR-t sokan megtették mint csapatot meg Kubicát is. Kíváncsi vagyok hogy az összetettben hol fogok majd állni. Nem biztos hogy előrébb de majd éjfél után kiderül.
A 6 milla azért jól jött...
Amúgy én mintha 139 pontot számoltam volna nektek. Valamit elnéztem volna?
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Szerintem elszámoltad.
RBR: 23 + 80 = 103 pont
TR: 28 pont
Lotus: 7 pont
Chandhok: 1 + 5 = 6 pont
Glock: 4 + 1 = 5 pont
Összesen 149 pont
Ugyanez a csapata van hunnynak és Attisxnek is. Meg madsternek, Nemtomnak és honeynak is hasonló.
Érdekessé válik a liga, mert eléggé megközelítünk ill. ahogy nézem madster majdnem meg is előz. A Sauber valóban nem jött be Neked, első futamon én is ráfaragtam velük. De lehet, hogy hosszabb távon feljavulnak, bár erősen kétséges
Egyébként látszik az, amit korábban írtam, nem olyan rossz ez a rendszer (hála a nagyok kisebb botladozásának is), a következő verseny után valószínűleg minden csapat megvehetővé válik a TOP500 számára. De PH! liga élvonala számára sem kell sok már most sem, hogy a Mclarent vagy a Ferrarit betegyük. De még nem tudjuk
Btw összetett TOP1 még többet kaszál, a Kubica + Sutil párost ki tudta fizetni és ez olyan 160-170 pontot ért ezen a hétvégén... Valsz neki most be fog férni a Meki vagy a Ferrari is... (Ugye úgy, hogy Lopez + Ferrari kombóval kezdett aztán Oliverdához hasonlóan Kubivára váltott. Nem túl sportszerű továbbra sem, hogy ilyen, tisztességtelenül előnyt szerző játékos legyen az első.)
[ Szerkesztve ]
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
Én a US F1-nal kezdő versenyzőket nem veszem figyelembe (szezonvégig kikophatnak még az élről), amúgy a játék jó és vannak és lesznek olyanok, akik US F1 nélkül is oda fognak érni. Még nincs lefutva. Ha valaki Ferrarira is tesz, azzal is lehet buktázás, mint pl. ma.
www.HunnyF1.com
Ma b-type is csatlakozott a ligához, rögtön letaszítva Oliverdát azelső helyről.
szerk: mindjárt kirúgdosom azokat, akik kihagyták az első 3 futamot.
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Most nincs nagyon min agyalni, 1-2 millió hiányzik több komolyabb fejlesztéshez is.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
üdv csapat
Eddig egy Hamilton-s ligában voltam (mivel már tavaly is), de idén annyira felhígult hogy kiléptem.
Amúgy ha jól tudom lehetsz egyszerre több ligában is, csak miattunk nem kellett volna kilépj Hamiéktól.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Nem tudom,..túl sok lett a Hamilton drukker és már nem érzem szükségét hogy reklámozzam
A tavalyi évben csak mókából játszottam, tag lettem a ligában, és úgy gondoltam maradok..pláne mert drukker is vagyok De néha kicsit gáz, az is ahogy felhígult a Lewis drukkerek csoportja, meg az ellendrukkerek szekálása is.
A PH!-t meg szeretem, szimeztem is PH-s ligában, Gladiatus-t is PH-s ligában nyomtam, szal akkor legyen ez is az...bár meg kell mondjam ahogy megvan a:
Hamilton-Alonso-Red Bull-Mercedes-Force India már nem fogom tovább variálni
sokszor jobban megéri ülni a pénzen mint elkölteni...pl. a kis csapatoknál.
Teszem azt én most Di Grassi-t le akarnám cserélni, mindjárt buknék 670 ezret az eladáson (5%), azaz olyan versenyzőre éri meg lecserélni, aki minimum 18 ponttal többet hoz nekem egy versenyen.
Ehhez a 12. helyről kell rajtolnia és a 12. helyen kell befutnia..és nem szabad hogy üsse egyik csapatomat se, mert ha ott is el kell adnom ez miatt, akkor az még egyszer 5% bukó.
...
..a versenyzőben nagyobb a kockázat, de ott lehet előrelépni az időmérő miatt,...a kisebb csapatoknak esélyük sincs pontot szerezni az időmérőn, hisz csak az első 10 kap.
Ezért aztán sztem 2-3 milliókat nem mindig van értelme elkölteni, hisz amúgy is cserélni fogod, de nem biztos hogy addig visszahozza az árát.
Mondjuk az bosszantó hogy sokszor pár tízezer hiányzik, vagy 1-2 százezer egy jó üzlethez..
Okos gondolatmenet.
De azért vegyük figyelembe, hogy nem feltétlenül 1 versenyen kell behoznia a cserének az árát.
Pl ha lecseréled Di Grassit Glockra, azzal buksz félmilliót az eladásnál és másik 1et mert ennyivel drágább Glock. De a 30 pont ami ezt Neked kitermeli úgy is összejöhet, ha csak versenyenként 10et hoz pluszban Glock. Nyílván annak nem sok értelme van, hogy X->Y csere után a következő versenyen Y->Z cserét csinálj, mert folyton buksz az eladásokkal, ebben teljesen igazad van
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
Glock nem jó...reálisan nézve nem hoz Di Grassi-n 10 pontot versenyenként. Glock-nak a 19. hely időmérőn ami elérhető, ha minden kis csapatot elver....az 3 pont időmérőn ha Di Grassi kiesik vagy 24. ..azaz nem szerez pontot, egyszerűen az autókban is van másfél másodperc különbség a kis csapatok között, szal hiába gyengébb mondjuk Di Grassi mint Glock, nem nagyon ékelődik be közéjük senki...most az utolsó futamon igen, de ez az időmérő sokaknak bekavart (Ferrari-McLaren), erre nem jó alapozni.
Futamon sok minden történhet, de ahhoz célba kell érni...ezt pedig az autó sem garantálja egyenlőre.
Szal Glock nem hoz futamonként 10 pontot Di Grassi-n...és Glock nem maradhat meg 4-5 futamig mint versenyző mert akkor valami rosszul működik, vagy nagy pechszériád van hogy a húzóágak nem hozzák a pénzt.
Trulli, Glock ezért is volt veszélyes, mivel mélyen képességeik alatti technikát vezetnek, ezért (nálam) nagyobb kockázati tényezők.
Di Grassi, Chandhok, újoncok, be akarják hozni az autót, Kovalainen szintén ez a tipus, az autóban meg sztem úgy sincs annyi hogy rizikós vezetéssel nagyot tudjanak előrelépni.
...bár a Lotus és a Virgin közt már alakul valami, de még ott is inkább a technika sebessége dominál jobban, mint az egyéni teljesítmény.
Akire érdemes lehet váltani Di Grassi-t, az egy Torro Rosso-s versenyző, vagy Rubens a Williams-szel, és persze bármelyik Force India-s.
De itt már az számít hogy mi van a csapatok közé beválasztva, pl. a Force India mindkét versenyzője jó, így ők csapatnak is jók, a Williams és a Torro Rosso közt is az kell hogy döntsön, hogy melyiket rakjam csapatba és melyik egyéni teljesítményében bízom.
Szal az amit mondasz tök igaz az első 12-ben, de pl. Glock esetében illetve a hátsó régiókban már nem biztos hogy megéri befektetni 3-4 milliót, de még talán 2 millás különbséget sem..sztem persze.
[ Szerkesztve ]
Félreértettél, Glock és a 10 pont mindössze példa volt, nem meggyőződés
(Először oda is akartam írni, hogy természetesen tudom, hogy nem hoz futamonként +10 pontot Glock. Szemléltetés mindössze.)
Nevek nélkül: Annyit akartam csak írni, hogy megérheti A-t B-re cserélni akkor is, ha a pillanatnyi különbséget (veszteséget) nem hozza vissza B egy verseny alatt, hanem csak 2-3 alatt.
De azt hiszem egyetértünk egyébként. Ami viszint engem jobban foglalkoztat, az az, hogy vajon érdemes-e egy komolyabb pilótát venni középszerű/gyenge csapatokkal, vagy egy erősebb istálló mellett teljesen elhanyagolni a pilótapiacot
Egyelőre utóbbi a taktikám, de láthatóan elég szépen szerepelnek azok is, akik a gyenge csapatok mellett jól választottak középerős versenyzőt. Bár ez mindenképp kockázatosabb játék...
[ Szerkesztve ]
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
Di Grassi befejezte a versenyt. Kis tank ide vagy oda. A Virgin már most is be tudja fejezni a futamokat, csak a kapacitás jelenleg olyan, hogy egyes pályákon nem lehetne kompromisszummenetesen versenyezni vele.
www.HunnyF1.com
Ez olyan hogy már 3 futam eltelt és Glock vs Di Grassi között 4 pont van. ..vagy bár a Lotus lényegesen jobb (még legalábbis) mint a HRT, a két csapat közt sincs több 4 pontnál...azaz 200 000 a pontban hozott különbség, viszont ha váltani szeretnék akkor a HRT eladása 5% + a Lotus árkülönbsége= 3.5 milla..azaz 69 pont.
Glock vs Di Grassi között jelenleg szintén 4 pont azaz 200 000 hozott haszon van Glock javára, viszont 1.2 millát buknék a cserével azaz 24 pont különbséget kellene kihoznom Glock-ból hogy pénzemnél legyek. Ahogy ezt írtad is előbb.
Egyik váltás sem jó. Szvsz kis csapatot másik kis csapatra váltani bukás, és csak azért érdemes meghozni ha zsonglőrködni kell egy jobb cél érdekében.
Amit írsz, versenyző vs csapat, az nehezen eldönthető..ez már a játék lényege.
A Maláj verseny előtt a Red Bull-t sztem egyszerűen muszáj volt megvenni, mert annyira jó áron volt köszönhetően Ausziban Vettel kiesésének, és Webber sóderágyainak, ...és a Force India is még jó áron van ahhoz képest hogy mennyit tudnak hozni.
[ Szerkesztve ]
Nem érted amit írok?
Felejtsd már el Glockot meg Di Grassit, vedd úgy, hogy nem írtam neveket! Eszembe nem volt senkinek azt javasolni, hogy egyiket a másikra cserélje. Értsd is amit olvasol. Csak példa volt, az elv a lényeg. Kösz
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))