Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- RetepNyaraB: Kávés szöszölés, az élet, a világmindenség, meg minden
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Rap, Hip-hop 90'
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
Peugeot / Citroën / DS topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ftc
nagyúr
Üdv
tervben van egy 206-os megvétele... 3 ajtós 1.4-es HDi motorral.
Ma voltam kipróbálni... egy kérdés: a motor hangja hidegen olyan fura kattogást ad... Ez normális?
-
tresh
veterán
válasz
D.Orion #1008 üzenetére
remek orulok ha siker lesz a vege
arra azert figyelj hogy a mostani tarcsad mar eleg vallas uj betet hamar haza vaghatja ha sokat mesz vele. Illetve azert majd ha szetkapod a tarcsak vegett nezd meg a dugattyut mennyire mozog konnyen stb mert elege felre van kopva a regi betet..mondjuk ha hullamos a tarcsa akkor is lehet ilyen. No mindegy lenyeg mindent ellenorizz le es ha mar ilyen nagy fek ujitas van adj neki egy uj fekfolyadekot is dot4 kb 0,3-0,4 mehet bele aztan legtelenit es ovatosan fekez nehogy fejre allj vele
-
D.Orion
veterán
Köszi az infókat szóban és írásban is. Autós topikban is futottam a témával, mert több szem többet lát. Ott azért voltak akiknek nem vagy nagyon nehezen tudtam elmagyarázni a problémát.
Nos elvileg némi melegítéssel és erőszakkal le lehet venni a csapágyról a tárcsát és az ABS gyűrűt, ahogy te is mondtad. De ezt érthető okokból én sem vállalom be. 5000km múlva csapágycsere meg ABS hiba üzik, nem hiányoznak, egyetértünk.
Így megfogadtam tanácsod és a bolttal egyeztetve kicseréltettem egy integrált kerékcsapágy+ABS gyűrűs verzióra, Brembo. Pénteken hozza a futár, ezt a Ferodo-t pedig visszaviszik, teljes áron beszámolják.HA bevállaltam volna ezt a leszedést, akkor fel tudtam volna rakni a tárcsát, mert a két rögzítő csavarnak a furat megvan. DE kérdés, hogy mire és hogyan ült volna fel a tárcsa, mivel a belső átmérő nem stimmel, centiméteres különbségek vannak.
A bal hátsó kerékben kicseréltem a betétet, mert holnap muszáj menni az autóval munkába (2x15km).
Ezt szedtem ki(jesszus): -
tresh
veterán
válasz
D.Orion #1005 üzenetére
Hátra is első féktárcsát adott ?
Vagy cikkszám volt szar vagy ő adott mást...
Ez kell neked...
Unixszám: 10965400 Hátsó TRW
Féktárcsa
D 249 x 9 mm, tele, abs érzékelőgyűrűvel,El van basszva Unix oldalon ha onnan vetted az első tárcsa.. ki kell cserélni.. (most hívtam a beszerzős haverom náluk ez első tárcsa )
-
D.Orion
veterán
Hátul a tárcsával lesz némi problémám úgy érzem:
Elől minden oks lesz:
Neten rendeltem, szóval ha ez hátra sehogy se fog felmenni akkor kicseréltetem és kész.
A hátsó tárcsát elvileg most a porvédő mögötti csavar fogja? Hogy ha leveszem, akkor ezt a másik rögzítésűt fel fogom tudni rakni helyette? Mármint a két kis csavarnak lesz hova kapnia?
-
D.Orion
veterán
Köszönöm a kimerítő választ és árú tanácsot.
(#1000) Gombinyó: Gumiabroncs ápolásra én a LIDL-ben kapható W5 Tyre Care-t ajánlom, 700Ft. Oldalfalat lefújod vele és felfrissíti azonnal. A télieket közül kettőt ilyennel ápoltam le a másik kettőt glicerinnel és 4-5hónap távlatából is ugyanolyan, mint mikor elraktam.
-
tresh
veterán
válasz
Gombinyó #998 üzenetére
Gratula a géphez.
Lemezfelninél egy dolog a lényeg az ár és ha lehet gyárit vegyél Fb csoportba találsz sok hirdetést és olcsón veszel. Alufelni már más kérdés meg ugye a gumi méret+felni méret újabb kör. Gondolom 16-os kereken van a gép
Csinos jó színe van
Nem tudom téli vagy nyári gumi megy e rá ha kevés fájdalmat akarsz a fejednek akkor 15 acél felni + gyári dísztárcsa (gyorskötegelőzve vagy 2-3 helyen) és 195/65 r15 gumi aztán öröm és boldogság
-
Gombinyó
őstag
Sziasztok!
Csatlakoznék egy Peugeot 307-el.
Hétvégén vásároltuk és eddig úgy tűnik jó vásár volt, így a 30 megnézett autó után.
A gumikat rendbe akarom szedni rajta, de kellene pluszba 4db felni is. Arra gondoltam a felniket használtan venném rá. Tudtok esetleg megbízható, korrekt helyet? Nekem mindegy, hogy acél vagy alu. -
tresh
veterán
Első Fék
Tárcsa:
Első ZIMMERMANN
D 266 mm, külső hűtésű, furat/lyukszám: 6/4, bevonatoltKülső hűtésű, bevonatolt, Külső átmérő: 266, Vastagság: 22, Min. vast.: 20, Magasság: 34, Furat/lyukszám: 6/4, Lyukkör-átmérő 1: 108, Agyfurat-átmérő: 66
Unixszám: 10382669Első ZIMMERMANN
Fékbetét tárcsafékhez
Fékrendszer: Bendix - BoschFékrendszer: Bendix - Bosch, Szélesség: 136,8, Magasság: 57,4, Vastagság: 19, Vizsg. jel: ECE R90 APPROVED
Unixszám: 10380475Hátsó Tárcsa:
Hátsó ZIMMERMANN
D 246,5 mm, tele, vastagság: 9 mm, furat/lyukszám: 6/4, d 71,1 mm
Unixszám: 10382673Betét Hátsó:
Fékrendszer: Lucas - GirlingFékrendszer: Lucas - Girling, Szélesség: 87,2, Magasság: 53,1, Vastagság: 17, Vizsg. jel: ECE R90 APPROVED
Unixszám:10380073 Hátsó ZIMMERMANNA hátsó tárcsa ABS gyűrű nélkül van. Ha át tudod tenni a régit akkor nincs gond ha nem akkor vagy megveszed külön a gyűrűt vagy egybe veszed a tárcsával. Lehet utóbbi egyszerűbb lesz neked nem tudom ki fogja cserélni szerelő vagy te.
-
tresh
veterán
holnap megmondom mi kell bele bar neha jo latni es merni mert a francia autoipar neha csodakra kepes
(#995) KGellért: igen, kb annyi hogy az egyik peugeot a masik citroen jellel jott le a gyartosorrol...peugeot jobban tartja az erteket mint a citroen es dragabb is kicsit ezert
-
D.Orion
veterán
-
KGellért
Műholdas
Mindenképpen új autót szeretnénk, mert egyikünk sem ért hozzá eléggé, hogy egy használtban megbízzunk.
Igazából teljesen mindegy, hogy egyterű vagy sem, a lényeg, hogy a csomagtartó nagyobb legyen, mint 400 liter.Az helyzet velünk, hogy mind magas emberek vagyunk (180+ cm), így az utastér mérete is számít. Ezért is maradtunk egyelőre a sedan típusoknál. Olyan autó kellene, amiben hátul is kénylemsen el lehet férni. Pl. nézegettük még a Citroen C3 Picasso-t is, de abban én hátul már csak szűkösen férek el, egy hosszabb út biztosan megkínozna. Voltunk a Ford-nál is, a Focus esetében is ugyanezez a szűkösség a legnagyobb probléma.
Aminek tényleg igazán nagyon örülnék az az lenne, ha most a semmiből feltűnne egy C-Elysee tulajdonos és megosztaná velem az autóval kapcsolatos tapasztalatait.
-
-
D.Orion
veterán
Egyértelmű, hogy fékhatásban összetartozót szeretnék venni. Csupán a mostani fent lévő rendszert nem értem, hogy miért van elől Bosch, hátul pedig TRW-Lucas. Legalábbis betét esetében ez a helyzet. Tárcsa márkáját nem tudom leolvasni anélkül, hogy levenném a kereket.
Azt nem tudom, hogy ha most veszek Ferodo betéteket és tárcsákat, akkor azt fel tudom-e rakni előre és hátra is? Nincs olyan gyártói szabványok közti különbség ami miatt inkompatibilitás léphet fel?
-
KGellért
Műholdas
Sziasztok!
A családal most készülünk autót venni. Kis sebesség és nagy csomagtartó igény jellmez minket. Egyelőre a Citroen C-Elysee-nél tartunk (1.6 literes, 115 lovas benzin motor). Most kaptunk rá egy 11.000 euró környéki ajánlatot, csomó extrával felszerelve (Bluetooth-os MP3 rádió, ESP, tempomat, elektromos ablakok elöl+hátul). Szerintetek megéri? Van esetleg valakinek ilyen kocsija? A másik jelölt egy Renault Fluence lenne, de gondolom arról ebben a topikban hiába kérdezek.Köszönöm előre is.
-
D.Orion
veterán
Közben okosodtam kicsit, plusz megnéztem az autót is.
Elől jelenleg Bosch betétek vannak, hátul viszont Lucas.Hátulra sok tárcsánál ill. betétnél láttam, hogy TRW v. Lucas korlátozás ill. rendszer van. Így már kezdem érteni, hogy akkor hátra bizonyos tárcsák csak bizonyos betétekkel használhatóak.
Előzetesen nagyjából ezeket néztem ki(van több is, de nem akarom elárasztani a topikot):
Ferodo sl Első fékbetét első a listán, (nem ESP) vagy a sima Ferodo
Féktárcsa első tengely,Hátsó fékbetét Az egyik TRW a másik Bosch. Ha cserélem a tárcsát, akkor ahhoz megfelelőt kell választanom? Vagy itt maga a fékpofa adja a szükséges "szabványt"?
-
D.Orion
veterán
Köszönöm a gyors és információban gazdag válaszokat. Bele is ástam magam a keresgélésbe.
Találtam jó pár ígéretesnek tűnőt az említett márkákból. Majd kérdeznék rólúk, de még nem akarom elárasztani linkekkel a topikot. Fékbetét vastagságból 17mm-19mm gondolom már elfogadható induló érték. Tárcsából 20mm alá szintén nem érdemes menni, ha jól sejtem.
Mit jelent egy betétnél ill tárcsánál, hogy Bosch, TRW vagy egyéb rendszerhez van? A jelenlegi fékpofába(gyári) csak a hozzá szabványban passzoló betét megy bele?
-
pojzon
tag
Szia!
Ugyan nekem 407-esem van, de annak ideén én az angol e-bay-en vettem kompletten első és hátsó féktárcsákat és fékbetéteket cirka 30e Ft-nak megfelelő összegért, ha jól emlékszem. A tárcsa Comline a fékbetét pedig Allied Nippon és köszönök szépen jól vannak.
Ez már kb 4 évvel ezelőtt volt és egy 30-40000 km-el korábban és még pici vállasodás sincs a tárcsákon, a betétek meg még jó vastagok.
Szerk.: amúgy az előttem szólónak igaza van, a fék nem játék, tehát inkább legyen drágább mint, hogy ne fogjon rendesen
-
D.Orion
veterán
Tiszteletem!
Örülök nagyon, hogy van ilyen topik is, gyorsan kérnék is méni tanácsot.
Elkopott a gyári fék+tárcsa, így le kéne cserélni.
Érdeklődnék, hogy mely márkák azok amik igazán ajánlhatóak? Melyek azok amelyek gazdaságosan (olcsóbban) beszerezhetőek, de még jók? És mi az amit mindenképpen kerülni kellene?Gépjármű adatok:
2004.05
Peugeot 307 kombi(Break)
1.4 benzin 65KWAz elmúlt 11 év kellett ahhoz, hogy belekerüljön 128.000km az autóba és, hogy elkopjanak a fékek.
Szóval nincsen hajtva a gép semmilyen szinten.
-
pojzon
tag
Sziasztok!
Már jó néhány éve nyüstölök egy 407-est a legnagyobb megelégedésemre és mostanában kitaláltam, hogy szeretnék belerakni egy gyári bluetooth kiegészítést. Szinte minden megvan már, új kijelzõ, megfelelõ RD4-es fejegység, bluetooth modul, mikrofon, csak egyetlen egy dolgot nem tudok beszerezni, az pedig a kábelezése a modulnak. Gyakorlatilag két kábel kellene a boldogsághoz, az egyik, ami a modulból megy ki rádió felé, és egy, ami a mikrofontól megy lefele hosszan a fejegység irányába.
Esetleg nem tud valaki egy "part numbert" hozzá, vagy akár beszerzési forrást? Már a fél világot feltúrtam miatta, illetve az ebay-en akinek a hirdetésében francia bontott kábelkorbácsot láttam annak is írtam az ügy érdekében, de semmi pozitívum.
Egy ausztrál fickót találtam, akinek teljes készlete van, de valamiért nem hajlandó postázni a kontinensre.
Beszélgettem már a Peugeot Hungáriával is, de csak a mikrofont találták meg a rendszerben, még a kiegészítõ modulról sem talált semmi nemhogy a kábelrõl.. Az is segítség lenne, hogy ha valakinek esetleg elõre be van kábelezve, akkor meg tudná nézni az azonosítót, mert talán úgy tovább tudnék menni az importõrrel.
Vagy ha valaki tud, egy olyan helyet ahol le tudják gyártani, nekem az is megfelelõ, csak mûködõ képes legyen.
Ha esetleg nem teljesen érthetõ, hogy mit is keresek, itt a link az ausztrál aukcióhoz: http://www.ebay.com.au/itm/Genuine-Citroen-Peugeot-Bluetooth-for-C2-C3-C4-C5-307-308-206-207-208-407-4007-/150958713235
Köszönöm elõre is!
-
whited
addikt
Szia
Ami még húzósabb tétel lehet az a FAP folyadék (30k)
Továbbá a részecske szűrő.
De motorikusan elegge megbizható.
Izzitógyertya még lehet hogy elromolhat, amit viszont csak nagyon körültekintően tudnak cserélni de azt már amugy is csak a legvégső esetben kell mert ha egyik sem jó még akkor is beröffen a masina -
tresh
veterán
-
Fr0z3n
őstag
-
whited
addikt
Szia
Jó kis dízel az a 136 paci
Ami kényes az a fútómű, kerékcsapágyra ajánlatos figyelni.
Elektronika szokott néha olyat produkálni, hogy gondol egyet és maximumra felmegy a rádió hangja és úgy marad, ehhez hozzá lehet szokni
Izzók cseréje ajánlatos, mert szeret kiégni.Ha van még kérdésed, szólj csak akár itt, akár pü
-
whited
addikt
Valaki esetleg 1 jó P 407 dízelt nem szeretne vásárolni?
-
Ferko75HUN
senior tag
válasz
kalmanchris #950 üzenetére
Köszi, ennyi még nekem is menne.
Megoldódott közben, Peugeot fórumon mondták meg a tutit: 2 állású tempomatnál a limiter funkció korlátozását lehet oldani egy padlógázas nyomással, a pedálban van a kapcsoló.
Teszteltem tényleg működik, 50-re belimitáltam a sebességet és akárhogy nyomod nem megy gyorsabban, kivéve egy erős padlózás után.
Nem sok értelmét látom, de valaki biztos használja.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Adatgyűjtő gumik miatt korlátozhatják a Pirellit
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Bestbuy játékok
- Linux kezdőknek
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Tudományos Pandémia Klub
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE VEGA 64 8GB HBM2 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- REFURBISHED - DELL Thunderbolt Dock WD19TBS docking station (210-AZBV)
- Apple iPhone 12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB GDDR6 Rampage Shiva Zalman 500W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest