Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- RetepNyaraB: Kávés szöszölés, az élet, a világmindenség, meg minden
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Rap, Hip-hop 90'
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
Peugeot / Citroën / DS topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nestor16
senior tag
Sziasztok!
Nemrég lettem egy francia autó tulaja, 18 éves Peugeot 306-os Sedan. Sikerült kifogni egy elég jó állapotban lévőt. Első autónak tökéletes.
Tavasszal majd foglalkozok a külsejével is (szalonállapotúra szeretném varázsolni), motorikusan meg rendben van, cseréltük a kötelezőket.Volt pár extra, ami kellett (vonóhorog, légzsák) de a rádió egység típusa egy Blaupunkt Valencia mp34.
Utánaolvastam egyik cikkükben, hogy alapvetően jó, a rádió része tényleg jó, viszont nincs rajta semmilyen bemenet (USB, AUX - bár elvileg ez van benne csak gyakorlatilag nincs). Szerettem volna valamilyen módon az autó (jelen esetlen a kemény 2 hangszóróján) megszólaltatni telefonról a dolgokat, hogy akár a Youtube is érdemben hallgatható legyen. Gondoltam külső kis bluetooth hangszóróra is, nem tudom melyikkel járnék jobban, mert gondolom azt a kipattintható interfészt is le lehetne cserélni, csak kár lenne a jót kidobni, (meg nem tudom mennyibe kerül).
Kisebb optikai fejlesztésekben gondolkodom még, pár beltéri LED világítás, csak nem értek még hozzá, hogy nehéz-e bekötni, de gondolom csak lesz üres slot hozzá, ha így működik.
Igen, még bontóban kéne keresnem hasonló típust, elsősorban nívópálca, hátsó Peugeot embléma, fejtámla miatt. Miskolc-Bp vonalon autózom vagy interneten egyszerűbb keresni? Mik a tapasztalatok?
Köszi. -
tresh
veterán
válasz
Balupapa #1448 üzenetére
Motorikus téren tudok segíteni ha mondasz egy motor kódot vagy lóerőt. Amúgy ha a 90 pónis akkor jellemzően nem lesz bajod vele. Nincs kettőstömegű, nincs fap. Porlasztók alatt a réz karika (tömítő) mellett szeret kifújni a porlasztó. Csere a tömítés és utána nincs baj. Ezen kívül szerintem érdemes a tető beázásra és tető nyitó záró elektronika működésére ránézni.
-
Balupapa
senior tag
hali
van valakinek itt PUG 207 (CC) 1.6HDI?
-
DeadMeat
nagyúr
Üdv!
Esetleg navi Fw frissítésében tudna nekem segíteni? Egy 2010-es c5 kombi ban kellene, ha egyáltalán van értelme a dolognak. -
tresh
veterán
válasz
Vigneau #1432 üzenetére
& gooool: jellemzően 40k körül.
(#1434) feco6512: Ha lehet én a FAP-ot kerülném első körben. A 2 liter hdi a régi 8 szelepes konstrukció bevált motor, nincs kettőstömegű és javítható. Az 1.6 hdi 90 lovas verzióra ugyan ez jellemző de ez már 16 szelepes. 1.6 nála porlasztok alatti tömítés szereti magát megadni, vásárláskor meg kell nézni nem e fúj ki ,olajos a porlasztok mentén. Nem drága a cseréje de jó alku pont. Igazából ismerősi körben van egy Picasso pont 1.6 hdi 110lovas verzió 370ezerrel és azon kívül hogy szét hullott a kettőstömegüje (gyári) 280ezernél és a klimakompresszor is meghalt,csak kopó alkatrészre kellett költeni. Azt viszont mindenképp javaslom hogy gyári diaggal nézzék meg a kocsit és egy teljes átvizsgálást is kapjon szerintem ez max 20-30k.
-
feco6512
tag
Sziaztok Citroen Picassot szeretnénk majd vásárolni kérdésem a következő lenne melyik motor a jobb:2.0HDI 90 Le ebbel sajnos csak 2003 ast talàlok vagy a 1.6HDI 90LE. vagy 1.6HDI 109 LE FAP-os?Az 1.6 90 LEből van több ami árban is évjáratban is megfelel csak nem tudom nem e kevés lenne a 90LE ehhez a kasznihoz főleg autópályára és hosszú utakra kellene de viszont nem minden nap lenne használval?????
-
sagit
veterán
Sziasztok
Van egy 98 as 2 literes HDi motoros 306 kombim. Hibátlanul ment de vettem másik autót. Ez olyan 3 hónapja volt, azóta alt a kocsi. Akkut kiszedtem leallitaskor. Most frissen feltoltve visszaraktam de nem indul. Teker az önindító de nem roffen be.
Ötletek? Tudom, 2 hetente kellett volna indítani, elfelejtettem. Most meg vinnem muszakira.
Merülésig nyektettem ma.
-
tresh
veterán
Majd egy renaultos talin viszlek az enyémmel
Igaz az új progi majd hó közepén kerül rá
Az enyém nem füstöl csak egy pamacsot dob aztán 2000-től beledolgoz az ülésbe. Jellemzően azért lesz rosszabb remap után mert talán akkor hozzák a gyári értéket. Haveromnak vittem el múltkor a kocsiját 1.9 dci laguna megíratni. Visszaadtam neki és csak annyit mondott hogy ez nem az ő kocsija
-
gooool
őstag
Ez tény, nem vitatom.
Van itt a környéken egy emberke, aki elvileg nagy TDI guru és a boyracerek mennek hozzá innen tyuningolni...
Most vagy én vagyok fogyatékos vagy csak szarabb lett mind amibe ültem a remap után, de füstölt, mint az Isten nyila.
De hát itt erre van igény. -
Vigneau
félisten
válasz
molnarpeter #1417 üzenetére
Nem valószínű, mivel most vettem.
tresh:
Amit néztem, az már elvileg digitális. -
tresh
veterán
válasz
molnarpeter #1417 üzenetére
Ingen talán az a legjobb megoldás
Nekem a régi céges 65 vérpónis clio volt megírva, sokkal jobban lehetett vele haladni.
-
Vigneau
félisten
-
-
Vigneau
félisten
-
-
gooool
őstag
Le kell csapni az üveg aljából azt az 1 centit.
Egyébként amit találtam aszerint az újratanítás így működik:
"Have you tried re-initializing the electric windows ? To do so just fully open the windows then close them (repeatedly pulling the switch) until they are fully closed then hold the switch up for a couple of seconds. This should reset the automatic window functions."Hátha segít.
-
mindenre van PH topik
apró nyűgöm van, de engem bosszant
Peugeot 208, 2013-as évjárat.
a vezetőoldali ablak elektromos, automata, de ha úgy küldöm le, akkor kb 1 centivel azelőtt áll meg, hogy teljesen eltűnne az ajtóban, így ha kikönyöklök, vágja a karom. ha megint megnyomom a gombot, akkor lemegy teljesen, de úgy tűnik, hogy az automatának nem jól van beállítva a végállás.van erre valami egyszerű javítás?
(mert pl a Passaton annyi, hogy leveszem az akkut, akkor egy teljes le/fel mozdulattal újra kell tanítani a végállásokat, de a 208-asnál ez nem vált be) -
sowi
őstag
válasz
salesman #1397 üzenetére
egy probat meger:
To perform the reset;
Put the drivers window down and lift the bonnet (leave the key in the ignition)
Ensure all equipment (stereo etc) is switched off
Ensure all doors are closed and reach through the window to remove the key from the ignition
Wait 3 minutes
Disconnect the battery and then wait 15 seconds
Reconnect the battery and wait 10 seconds (Do not open any doors)
Switch on the ignition (but don't start the engine) and check that all tests pass
Hold the lock button on the key down for 10 seconds
Remove the key, open the drivers door, close it and check the central locking works (I had to hold the lock button down for another 10 seconds at this point)
Start the engine and complete the systems check
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Adatgyűjtő gumik miatt korlátozhatják a Pirellit
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Bestbuy játékok
- Linux kezdőknek
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Tudományos Pandémia Klub
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 5900X 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest