Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#186) Szabi® válasza hombre[EU] (#185) üzenetére


Szabi®
addikt

Nem tudom hogy tudtad összemosni a raytracinget az openworld rombolhatósággal,
2010-ben a Just Cause 2 elhozta az openworl/destroy-t ,elég szépen.
Hogy kinek kell és kinek nem ,sztem ha piackutatás alapján dőlne el,akkor nem lenne RT konzolon.
Az hogy neked érzelmi alapú véleményed van,azt is megértem,már kiveséztük az unreal 5-nél.
De konzolon erre megfelelő erőforrás nem lesz,ha sírni fogsz,akkor sem. :N
Egy behatárolt fix hardvernél ezzel kár kisérletezni,a játékok fogják csak megsinyleni.
Az Rt ami eleve nem dob látványban sokat,majd le fogja zúzni az fpst,ezért mást kell majd gyomlálni,butítani,ami viszont látványos lesz+kevesebb lesz az fps is.
Nem konzolon kellene próbálgatni ezt a technológiát.Meg kell hagyni pc-n,és ha kiforrott,kis hardver terhelésből kivitelezhető,akkor mehet.
A nintendo megint okosabb lesz,őt nem érdekli merre húzza a pc-s hardver ipar,a másik két konzol gyártót. :)

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.