Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gurulunk, WAZE?!
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- LordAthis: Mission: Imposible? - Együtt 1333 és 1600 MHz, ECC/Non-ECC
- potyautas: Kiküldetésben a szép Juhásznénál
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
-
LOGOUT
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
tutuhawer
őstag
Köszönöm, írtam tube-on is, hogy mennyire nem látszik, hogy vért kell okádni a géppel egy ilyen körhöz. A vicc még az, hogy a tiszta kör bármilyen autóval is szép teljesítmény route55-n és gray pointon, már a prohardver fórumában is többen kedvelik, Calderon barátom a kedvenc toyota suprájával is végigmegy simán. Szóval jó pálya ez... annak, aki ismeri a kanyarokat meg a forgalmat - de főleg a forgalmat.. meg a kanyarokat.
-
tutuhawer
őstag
elég határozott politika. Én is a ruszki csatornával stabilizáltam, és végig úgy mentem, hogy néztem a nagytérképet, hogy lássam, a hangsebesség hányszorosa elől kell kitérnem... mindegyik futamban csaló volt, nem vagyok hozzászokva ehhez, nem volt könnyű így menni. De üvegfestés, felni és gromlen tuned T3 fék a jutalmam 6 futam alatt
szerk: este már melóból jelentkezem, nem lesz sok dolgom, tutira itt írom a butaságaimat majd -
tutuhawer
őstag
válasz
geentleeman
#5346
üzenetére
egy biztos: a piros motor nem rossz bele, a fehéret(medion tuned 10-10-0) viszont úgy basztam ki a szemétbe, mint macskát szarni. A kék motor könnyen lehet, hogy javít, mindenképpen kipróbálom majd. Emellett Nomish mondta, hogy a kék motorral neki gondjai vannak, de van egy piros pro tuned neki. Lehet, hogy majd beépíti, és lesz újabb info róla, hogy gyengébb-e vagy micsoda...
A videót frapsszal vettem fel és kovertáltam, hogy emberi méretű legyen, mert eredeti méretben rögzít a fraps. -
tutuhawer
őstag
-
tutuhawer
őstag
válasz
geentleeman
#5338
üzenetére
szevasz, találsz, sg fórumban minden információ ott van.
Ezt a videót pedig küldeném Sunny84HUN és Nfree barátaimnak sko szeretettel. 5-ször konvertáltam az eredeti videót, hogy valahogyan kinézzen, és a kis számok is láthatóak legyenek. Nem csinálok sok videót,de amit igen, azt igen.
[link] -
tutuhawer
őstag
Igeeeeeeeeeeeeeeen? Majd odanézek, ott nincs sok tapasztalatom, de majd most lesz. a ventura motor a Bmw-ben nem rossz, ellenben egész jó, de Isten óvja az ellenfeleket, ha kapok bele velocicom erőforrást. Megnézem azt a bay bridge-et, de mondok nagyobbat neked:
Little Italy még az utcai motorral mentem egy világranglista 80. időt. ugyanis történt, hogy hátbavágtam egy carrérát, aki a mottójában striekr motorsportot írt ki. Jött a kövi futam, másik carréra, az is striker, mondom, fasza, szólt a nagytesónak, hogy megütötték olaszban. Ez a bombastic csávó specialista a pályán, néztem utána. De előtte elindultunk, lerajtoltam 0-100-ig, adtam neki egy fülest, és szétnitróztam az agyamat 2:05-ig. nem nyomott ő csak 2 nitrót, és a végén mondta, hogy azt hitte, hogy csaló vagyok, de így powerupokkal OK. Kért egy újabb futamot, akkor szintén lerajtoltam kicsit, jött a kis pofon, szétnitróztam az agyamat megint, és 2:03 lett a vége. Mondtam neki, hogy gyúrjál még kicsi... Következtetés: waterfront roadon nem kell sok ész nitrózni meg campus interchange-en se... Autópályán én is meg tudom nyomni a nitrót és tudok állni a gázon. A belvárosban elnyomni 8 nitrót, 4 juggert és 2 readyt, az már mutatvány. Erre bőven alkalmas a BMW M3 E46, lehet használni, nem kell Porsche meg Ford vagy Lambo. 0-100-ig juggernauttal sokmidnent le lehet rajtolni vele, és akkor oda kell ütni picit a boostos kollégának, mert akkor az el fog húzni tőlünk. Ez egy tipp ingyen mindenkinek -
tutuhawer
őstag
válasz
jericho12
#5318
üzenetére
vagy a 2 boostos új autó mellé egy játéklóvés géppel is... a patch leírásban nincs ott, tehát akár lehetséges is. A lancia delta integrale és a nem hópihés porsche érkezik, írta már egy magyar srác, Neo1018. remélem, pottyantanak nekem egy bmw-t, mert a lóvé megvan rá.
-
tutuhawer
őstag
válasz
speedmetal
#5313
üzenetére
ez a játék speckó, mert az 50. szinten kezdődik, addig tingli-tangli, gyakorlás stb. Nem tudod végigjátszani.
Egyéb: Akinek blokkolják a csetet, az kap e-mailt róla. Aki nem kapott, annak egy hacker tilotta a csetet, most beszéltem egy sráccal, akinek megírták ezt
-
tutuhawer
őstag
válasz
werevolf593
#5308
üzenetére
Egyre jobb neveket kap a főnök. Igen tetszik.
-
tutuhawer
őstag
Szevasz. A tapasztalat tudja alátámasztani a színkavalkádot. Vagy a stat oldal, ahol látom, hogy a skyline 2000-t vezető sofőrök X tuninggal így-úgy mennek. Én azt tudom, hogy ha kell, dobom a szemétbe, ami nem tetszik, de rögtön. ha nem jön helyette újabb cucc.... akkor nem jön. Valahogyan meg kell határozni, hogy mi a szar a gépben. Nem vagyok tuningguru, de a sok szar verseny után rájövök, hogy valami szar a kocsiban.
-
tutuhawer
őstag
válasz
thunder1991
#5286
üzenetére
Én mondtam már sok okosat sok autóról. Nyilván, van jelenleg jobb, mint az R34. Adok egy tippet, nem kell hozzá bosot, ingyen van: most nem szabad eladni a skyline-t, inkább pálcát kell törni mellette szerintem. Ha nem, akkor is várj kicsit, mit hoznak a következő javítások. Bemondták, hogy babrálni fognak a kocsi tulajdonságaival, de azt nem, hogy mikor pontosan. Bő egy éves a kocsi, minek tovább halogatni... gondolom én. Azt tartsd meg, mindenképpen
-
tutuhawer
őstag
válasz
gyuszito
#5279
üzenetére
az említett két autó a valóságban közel 10 000-s forduatszámot is tud. Ez és ilyen mutatók alapján sorolják kategóriákba a worldös autókat, és ajánlanak motortuningot. Ez így ebben a formában elfogadhatatlan nekem. Mondom, Mr Pro alkatrész pedig azonnal dobja ki a 13-7-0 motort és barátait
-
tutuhawer
őstag
válasz
noblem1983
#5275
üzenetére
jó paramétereket? Az mit jelent? A stat? Úgy érted, jobb számokat lehet kihozni belőle? Mert én nem úgy értem. A sofőrkollégák, akikkel egyeztetni szoktam, ők az időket meg az érzést figyelik, mert a számokat mindenki le tudja olvasni - mondjuk van olyan játékos a barátlistámban, aki nem okosabb, mint egy ötödikes, de a számokat 1000-ig ismeri ő is.
szerk: a murcielagóhoz meg nem értek, soha nem is kérdeztem arról tuningolási dolgokat, akár jó is lehet bele, én azt nem tudom. M3 E46 cabrióval tépek, azt ismerem. -
tutuhawer
őstag
nekem a toyota suprában van, és a saját tapasztalat nem perdöntő most. Viszont van egy ismerősöm, akinek 90 db pro alkatrésze van, és ezt a típusú motort és turbót azonnal a szemétbe dobja, hogy a helyet se foglalja. Volt ideje és lehetősége tapasztalni, elhiszem neki, hogy szar, de aki előáll valami okossággal, annak hajlandó vagyok elhinni, miután megbeszéltük.
-
tutuhawer
őstag
A skyline-ba 3 kék és 3 piros van, és én abban hiszek. Esetleg zöld váltó...... Esetleg a hulladék zöld motor, amitől óva intek mindenkit, mert nagyon nagyot lehet bukni vele. A golfot meg a silviát nem tudom, de amúgy meg mindegy a silvia, mert a golf úgyis jobb időket megy a mindegy milyen tuninggal is.
A rammolók, azaz ütközők kivédhetők, engem nagyon ritkán ütnek le. Nyilván sok futam kell hozzá, a gyengébbek kedvéért verseny, nem pedig team escape. Én egy futamban 3X is leütöttem az elise-zel egy jól tuningolt RX7 RZ-t. Aztán a minap szintén leütköztem egy sofőrt, majd magyarul üdvözölt, én meg bocsánatot kértem. Egyébként nem tudtam nyerni abban a futamban. -
tutuhawer
őstag
válasz
csab991
#5257
üzenetére
billeg ide-oda, nem elég stabil az ugratás nekem, nem ehhez vagyok szokva, nehezen tudok vele jól menni folyamatosan.4-6-12 rugó és 3-6-8 medion gumi van rajta. Nekem ez szar, és inkább tuningolok valami mást, most megint befizettem egy lotus elise-re, és a 0 mennyiségű/minőségű tuninggal is jó időket mentem. Megtartom a gokartot, még jól jöhet talán... Habár remélem, hogy hamarosan nem kell használnom, mert ott lesz a Skyline minden esetre, minden pályára
-
tutuhawer
őstag
válasz
beluschi
#5255
üzenetére
hoppá, bocsánatot kérek, nem figyeltem, közben dolgoztam és nem pillantottam vissza. A Ford Escorthoz annyira nem értek, és nem is fogom tovább fejleszteni. Ha a piros rugóval és a fehér kerékkel is ilyen instabil, akkor ott rohad meg, még ha a kedvenc matchboxom is volt...
-
tutuhawer
őstag
válasz
sunny84
#5232
üzenetére
mind a 4-szer nagy élmény volt a Nissan GT-R R35
. illetve a viccet félretéve, most már tényleg szívesen vezetem a Nissant, versenyben is, igaz csak a hazai pályán merek vele multizni - ez hozzá tartozik az igazsághoz
ja, hogy te szerkesztesz EVO IX--cel, akkor mondom, hogy kurva jól gyorsul a Mitsu, és bizony a 350Z-nél sokkal jobb szerintem. Az se szar, már legalább nem pörög ki annyira a kerék, és elég jól manőverezhető, bár még mindig merev kicsit. Feépítem a Supra után a 350 Z-t is, ha a játék is úgy akarja. Az evo X-et pedig csak fehér cuccokból építem (amerikon/gromlen/medion). -
tutuhawer
őstag
válasz
geentleeman
#5188
üzenetére
én vettem az elmúlt hetekben 10-et is, szigorúan X összeg feletti felesleget költöttem el mindig, és nem kaptam aftermarket cuccot. Ellenbem minden egyéb kibaszott pályán és játékmódban kapom őket, pedig bármiféle race tuned alkatrésznek is örülnék helyettük...De hát nem.

-
tutuhawer
őstag
-
tutuhawer
őstag
A team-ger. net a játékosok által szerkesztett oldal, és hiányos, mert nem sokan fejlesztik, azaz: baromira a többi pálya is jó, csak te nem tudod. hwy99 and state a kedvenc pldám, ahol egy magyar srác minden pro-t, improved,sport és tuned cuccot megnyert már szinte. Ami még ide jön:
ki mondja azt, ki állíthatja azt, hogy pl eagle drive 100 futam X db cuccot ad, és gray point 100 futam pedig kevesebbet? Senki. Csak ezek itt mind gyors pályák, de senki nem mondta, hogy jobban adnak, csak hisszük, hogy igen, pedig közel sem. Csak gyorsabban fordítod ki a 30-40-50 darab kártyából a powerupokat
Menj, ahol jónak gondolod, én little italyn szeretek manapság bagyon, meg ironhoese and coast. De ez se ér neked semmi, mert neked ezek lehet, hogy szart se adnak. Magadnak kell menni a magad pályáin. Aki szeretné frissítttetni a team-ger.netet, Drago oldalát:
[link]
Egyéb:
ITT A KÉP, HOGYAN KELL A FREE ROAM SZŰRŐT BEKAPCSOLNI, HOGY CSAK A 3-AS CSATORNA LÁTSZÓDJON, VAGY HA GROUPBAN VAGY, AKKOR CSAK AZ:
[link] -
tutuhawer
őstag
válasz
beavisx2
#5084
üzenetére
mi a képet a kép és link gombokkal tesszük fel, az jó.
Az időeredményidet meg megnézzük, de látod, érzed, lassú a rendszer, a speedAPI se biztos, hogy most 100%-os, lassabban mennek az adatok talán, emiatt majd lehet, hogy csak pár óra múlva vagy akár holnap lesz fenn az új idő. -
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#5054
üzenetére
a waterfront road az első problémám, nem az 5039-es, hanem az 5038-as kommentet figyeld. okosan, intelligensen elírtam, hogy wasserfront strassén ez a helyzet, és te mondtad, hogy jobb még az is, mintha eagle drive-on kéne menni vele. Hát szerintem nem, ezért írtam le a többit. Jóideje ennél tisztelettudóbb hsz-t is írtam már, és mindig megsértődtél, pont olyan értetlenül, mint speeddemon1996. Neki is egyfolytában magyarázkodnom kellett groupban. Most ezt eleolvassa, megint magyarázkodnom kell. Ördögi kör ez, lehet, nem kéne írnom, és akkor nem lenne ilyen gondom. Én tényleg megindokoltam, mi alapján mondom, hogy a wasserfront és az eagle tök más módon, de nem fekszik az rs4-nek, és én vagyok a hülye. Te viszont csak valami légbőlkapott ötletnek tűnő hsz-ben odabökted, hogy "hát jobb, mintha eagle drive-on menne". Holott a kérdés, hogy tényleg? Igen? Nem, mert azon se fér el az rs4 normálisan. Nem az eltérő véleményen akadok fenn, hanem azon, hogy bemondasz valamit, és nincs alapja. Pl az azdu r8 nagyon hasonlóan megy, mint a skyline r34, éppen teszteltem, láttam, van alapja. Elhiszem én, ha mondod, hogy milyen kiválóan bevethető az erősségei miatt az rs4 waterfront roadon, de akkor lássunk valami akciót, valami időt. A kötöszködésből eltiltás lesz, láttuk, minek kötöszködnék?
-
tutuhawer
őstag
Arra reagáltam, amit lehet is olvasni, hogy az rs4 erőssége jól kihazsnálható a waterfront roadon, ami OK, lehet nitrózni, de azokban a gyors kanyarokban éppenhogy el lehet vérezni vele szerintem. Ha a csatorna és az autópálya között nem tol nitrót a sofőr, hiszen akkor nem fordul el a gép, akkor utolérik.Ez a gyengesége, azt írtam én, hogy ezen a pályán nem a legjobb a többi T2 autó ellen. Erre írta Nox, hogy több eélye van, mint eagle drive-on, és a helyzet, hogy nem, ugyanannyira nehéz ügy mindkét pályán. waterfront roadon befeszülve padlógázzal fordulunk a kanyarokban, még leütközni se tudunk, mert nincs manőverezésre hely az rs4-gyel. Waterfront roadon meg simán csak elvérzik a gép, szerintem a nem nitrózó lotus elise ellen, nem is kell boostos kocsi. A "rossz helyen van a civil" alatt nem csak az értendő, hogy nekimegyek, hanem hogy milyen árat fizetek, hogy ne menjek neki. Leírtam, hogy szerintem hol lehet használni érdemben. Nox is, csak szerintem az fals információ, éppen leírtam azt is, hogy miért. Nem is érzem magam parasztnak, csak fáradt vagyok kicsit.
-
tutuhawer
őstag
válasz
tutuhawer
#5042
üzenetére
szólj, szóljon mindenki, ha buta stílusban írok, de ez akkora hihetetlen, mint nem is tudom, mi... waterfront road és eagle drive... Miért nem egyből york roadot mondasz a trükkös dobbantókkal és szép íves kanyarokkal, ahol még nitrózni se tudsz a géppel normálisan.áááááá Én kérek elnézést
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#5041
üzenetére
több esély arról volt szó.
waterfront road: nagy tempónál nehéz manőverezni, ha csak picit is szar helyen van a civil, azonnal vége az 1 perces futamnak egy t2-es ellenféllel szemben.
eagle drive: hasonlóan balfasz módon sok a civil, és ha íven van, vagy a dobbantók mögött, még manőverezni se tudsz. Egyik pálya se fekszik neki igazán szerintem.
dover street, dover and lepus, wp and lyons sokkal inkább jó, route 55 is ha jó a sofőr, mert oda azért kell egy kis tudás is, aztán wp and lyonson is sokat érhet a nitro, el is fér, aztán ami érdekesebb, a financial district, mert 2 kanyar van benne, amúgy lehet nitrózni. Nem csoda, ha elvesztetted a fonalat, senki se érti, amiket mondok. Nem a te hibád
szerk: atyavilág, waterfront road... ez bődületes, OK, hogy könnyen lehet nitrózni, de hogyan fordulsz el, miután nitróztál és ott a traffic csak picit is... Eagle drive ugyanez... ááááá ez elképesztően felfoghatatlan nekem. Én totál elvesztettem a fonalat viszont. B.O.C.S.I. -
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#5039
üzenetére
bődületesen szar példákat hozol, és megint nekem kell elnézést kérnem, ez hihetetlen...
Bocs -
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#5036
üzenetére
hmm.... waterfront road, a fene tudja... fullgázos kanyarok, nagy temóval, 1 civil rossz helyen és vége a futamnak. Waterfront road szerintem nem fekszik az RS4-nek, épp az ellenkezője.
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#5034
üzenetére
Ami az RS4 mellett szól, hogy a nitrója erős, azaz a start is. Ilyenkor ha segítesz az ellenfélnek egy rosszabb idő elérésében, akkor bizony nagy győzelemeket lehet elérni vele. A kanyarodást meg jó fékezéssel és jó színű tuninggal szerintem lehet javítani, éppen Balage mondta, hogy használhatatlan a kocsi, szerintem viszont élvezetessé teszi a vezetést a nitró ereje. A bodykit viszont az audin bugos, festhetetlen.
A Skyline R34-gyel mentem pár futamot délután a régi-új boostos bodykittel, és remek versenyek voltak, de a hagján és a külsején kívül mi az erőssége a gépnek? Ezen gondolkodtam... Januárban vagy a nitrót vagy a kanyarodást, de inkább mindkettőt javítaniuk kéne, hiszen épp az audi quattro statja került szóba mindenhol: Az R34 számai a legeslegmagasabbak a T2-ben már egy éve, amióta bent van a játékban. És mégis... Szóval érdekes. -
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#5032
üzenetére
Így van, panaszra nincs ok, frankó gépeket kaptunk T1 és T2 kategóriába. Illene egy finomság a T3-ba is, nem győzöm mondani, mennyire várom az M3 E92-t. Valami béna variáns érkezése csalódás lenne, pl corvette vagy a mercedes bodykittel és alkatrészekkel. Mondjuk a botrányos darius óta nem is ilyenek az újítások, hanem ténylegesen újak.
-
tutuhawer
őstag
az autó ismerete is nyeri a futamot, ezért voltam elöl. A mustang neked új volt, nekem a BMW már ismert. Egyébként örülök, hogy összefutottunk ma, nagy élvezet volt mindegyik futam, ahol hibátlan menetek kellettek, mert tudtam, hogy 1 hiba és végem.
Jó utat, vezess óvatosan!
-
tutuhawer
őstag
válasz
WASPZotya
#4983
üzenetére
de főleg mert mindenki igyekszik a rendőröket kikerülni, optimális úton menni, és nem néz hátra, hogy jön-e valaki. Meggyőződésem, hogy balesetek az eseteid 90%-a. Az viszont könnyen lehet, hogy ők meg észre se veszik, hogy téged legyúrnak, mert újoncok. A szinkronizáció hibáiból sok félreértés születik, főleg ha valakinek már lasul a játék, pont erre volt példa nfree-vel pár kiváló menet. Eleinte stabilan láttam, végül ő érezte, hogy kezd lassulni, szarabbul tapad, minden rosszabb, én meg mondtam neki, hogy LÁTOM, mert nő a lagg stb, nem olyan stabil. TE-ben is ez lehet, a sync ütköz le téged, nem a nyomi orosz, és te meg azt hiszed, tank móddal megy. Egy biztos, hogy nem titok, hogy a boostos sofőrt ha utolérem multiban az utcai motorral hajtott E46-os bmw-vel, belezúzom a falba és felnézek a nagytérképre, alias visszapillantóra, hogy mit alkottam, és olyan őrült nagyokat pörögnek, mintha a körhintán lennének. A sync nagy úr, tán még a tank módos sofőrt is megfogja, ami óriási dolog, ha jól használjuk.Én bizony nem vagyok rest midnen apró trükköt bevetni, megtanítom a newmaneknek, hogy előbb álljanak fejre 100X, aztán lehet haladni. Biztosan 100X jelentettek engem tank mód gyanúja miatt, akkorát oda tudok ütni. TE-ben szerintem csak menni akar mindenki előre, a megoldás, hogy te elveszed a gázt, és picit mész a társ mögött, sima ügy.
-
tutuhawer
őstag
jó srác Tripla, korábban sokat dumáltam is vele, de ő nem éppen a legjobb, pedig régóta vezeti már a murcit nagyon, de ritkán lép be egyéb dolgai miatt. Egy biztos: az m3 E30-nak nincs gyenge pontja, több 100 kategóriás magyar sofőr is mondta nekem, naponta beszélek velük, szóval valami nagyobbra gondolok
, remélem, nem gond. Valami ilyesmit szeretnék: verseny, ami után azt mondod, hogy " a picsába mekkorát mentem, és ez a gyökér nem ért utol engem a jobb géppel se" Még egyszer megnéztem Noxwill képét és én kérek elnézést, mert 3 körös campust nyert meg, amin 1 baleset elég sokba kerül az autópályán. 2:11-es top kör, nem is tolt el sok nitrót, szép teljesítmény, mondom, OK a kép, cask elmosódott nekem kicsit, azért néztem el. 
-
tutuhawer
őstag
felülre teszem megint, szóljatok a haveroknak, használjátok:
A baráti üzenet a verseny elötti ablakban /f szóköz után beírva karakterlimit nélkül jól működik. Bebarnul a betű, ha elküldöd, azaz jó. Írjátok meg a haveroknak is. Köszönjük Csilesnek, aki kitalálta nekünk a trükköt. A haveroknak írjatok máris, hogy /join gn 3 a magyar cset parancsa minden indításnál/sofőrváltásnál is.Amikor belépsz a játékba, hamar egy gyors versenyindítással beugrasz egy lobbiba, és mehet az üzenet körbe, a versenyre elindulni nem is kell -
tutuhawer
őstag
én is egyetértek. Amit nem értek, az az, hogy mi a pláne egy nem jobb autó, láthatóan nem jobb sofőr legyőzésében. Mindamellett a család több tagja hozott innen-onnan borokat, nyilván ezért nem értem a dolgot , kicsit mosódik a kép a fórumban is, ezért ne haragudjatok meg majd.
Abszolút egyetértek a nagy győzelmek lefotózásával, megörökítésével, de akkor az ún "odabaszós" fotó legyen. mondom, egy ford escortot a ford escortommal legyőzök, az kutyafasza, de az R8 Audi majdnem 400-at megy, és 3 kört az élen töltök a lotus evora ellen, az egy másik kategória, amire a "húdetrendi csávók" az epic win jelzőt használják. A porsche vs koenig számomra csak egy aranykártya lenne, és NEXT NEXT NEXT, semmi több. Legendás, kurva nagy sikereket mutassunk be, nyomjunk rá erősebb ellen, lássuk meg, hogy, hogy tudunk-e mi magunk lenni az X-faktor, ami másidperceket ér, ilyeneket szeretnék itt megdicsérni. Nyomjunk több readyt, még többet. -
tutuhawer
őstag
-
tutuhawer
őstag
innen nézve , 20 évvel ezelőtti kis szintű próbamenetre emlékezve szerintem én kék-kék-kék/zöld-kék/piros-piros-piros alkatrész-szivárványt képzelek el. Én örülnék a legjobban, ha tudnánk vitatkozni érdemben, hogy mi is a jó bele, de sajnos én egyelőre csak spekulálok. De abban jó vagyok!

-
tutuhawer
őstag
Szevasz! Attól még szép, én kb 2 millió játékpénzt gondolkodás nélkül letennék érte az asztalra, ha annyiért meg lehetne venni. Annyit tennnék hozzá az ügyhöz, hogy szerintem pont az M3 E92 az a gép, amit nem szabad megvenni most boostért. Elég régen kaptunk játékpénzért T3-as autót, manapság a ford escort, audi rs4, chevy chevelle voltak ilyen gépek. Éppen aktuális lenne a t3-as kategóriából adni, mert már érkeznek az új gépek sorban.január második hetéig kéne kibírni vásárlás nélkül szerintem, utána pedig lehet tesztelni, nekem van is (meg még biztosan lesz) pár fasza pro cuccom, akkor derül ki, mennyire haszálhatatlan a vas. Az bizonyos, hogy a nissan gt-r is baromira élvezhető, vezethető kategória lett, mert jó színű alkatrészekkel raktam tele. ugyanez megoldható lesz a nagy bmw-vel is, de mondom, várjunk a vásárlással, meg az "alkalmatlan" kifejezést is erősnek érzem.
-
tutuhawer
őstag
válasz
speedmetal
#4944
üzenetére
Csak pursuit módban? valójában nem mert versenyben is számít, ez a helyzet.
szerk: mondanom se kell, maximumra érdemes feltolni a RAM skilllt -
tutuhawer
őstag
Szevasztok!
A baráti üzenet a verseny elötti ablakban /f szóköz után beírva karakterlimit nélkül jól működik. Bebarnul a betű, ha elküldöd, azaz jó. Írjátok meg a haveroknak is. Köszönjük Csilesnek, aki kitalálta nekünk a trükköt. A haveroknak írjatok máris, hogy /join gn 3 a magyar cset parancsa minden indításnál/sofőrváltásnál is.Amikor belépsz a játékba, hamar egy gyors versenyindítással beugrasz egy lobbiba, és mehet az üzenet körbe.
A world-garage.com pedig nem a szerkesztők cucca, hanem játékosoké, és mi is bemondhatjuk, mit gondolunk, de előtte letesztelik. A lényeg, hoyg az alkatrészekről egyenként jó információt mondanak, ezt elismerem, de az autók felépítése legalábbis érdekes, és akkor finoman fogalmaztam. Érdekes a dolog, na
Kilövöm a fórumot most én is, Boldog karácsonyt nektek Prohardver fórumozók! -
tutuhawer
őstag
Íme a tuti oktatófilm, hogyan is megy a győzelem a pályán. Ebből tanultam én is, a végén a tanulság a leghasznosabb. Ajnánlom mindenkinek:
[link] -
tutuhawer
őstag
válasz
speedmetal
#4890
üzenetére
az biztos, hogy macerás, de hát először minden nehéz. Én egy kicsit nézegetem, hátha összegurítok belőle pár bodykitet. Az tény, hogy amint lehetőség nyíilk rá, az M3 E92 helyett a sklyine és a mercedes széles bodykitet kap. A skyline 1 milliónál drágább, újra régi fényében tündökölhet, az biztosan elsőre megkapja, aztán mercedes, majd pedig supra/350 Z, azok is 1 milliós projektek fejenként, pont megérdemlik a bodykitet. Vagy az audi S5 szintén 1 milliós, azzal is legendás versenyeket nyerem, pont illene rá valami tuning külső... Ezekért a szarságokért biztosan olvasgatom ezeket a szarkoat,d e módjával, habár az avast/superantispyware/malwarebyesAM kombó jónak tűnik. Letöltögetni mindenesetre az így is instabil XP-re nem fogok, tegnap az első letöltést azonnal kiszórta a MBAM. Mindenki ésszel nyomja az EARN SPEEDBOOST gombot, ezt javaslom, de ezt ingyen.
-
tutuhawer
őstag
válasz
barack1997
#4880
üzenetére
Üdv, Barack, nekem kb hetente 3 db cucc, de nem az az igazi ütős minőség, amit néha a többiek kapnak. Nem kérek minden héten frankó cuccot, de hébe-hóba már vártam volna valami igazán ütőset
-
tutuhawer
őstag
válasz
speedmetal
#4873
üzenetére
-
tutuhawer
őstag
válasz
SylarHUN
#4858
üzenetére
ahham, hát ez nem mazda rx-7, ami elbír mindent, könnyű eltuningolni a kocsit. Ez a full fehér szerintem nem jó, én ugyanilyen utcai tuned cuccoknál is tudtam, hogy nem túl jó. Ennél az összetételnél tán még az is jobb, ha üres a kocsi. ha gondolod, 1 perces sprint futamokkal hamar lenullázhatod, és megérezheted. Kanyar előtt kis fék, de a kanyarban már ne, mert leesel az ívről, én legalábbis leesek, mert blokkol a piros fék is. Gázelvétel és gáz adogatása, játék vele segít betörni a kocsi elejét, aztán lehet gyorsulni. baromi nagy élmény a mercivel menni nekem. Majd a nap folyamán megmutatom, nekem mik vannak, és elmondom, miért, mit változott a gép, stb
-
tutuhawer
őstag
Szuper játék ez, már szinte underground 3 ,csak nem így hívjuk. Baromi lelkesen versenyeztem tegnap a patch után. Lelkesebb vagyok, mint 1 éve. 100% játékélmény, IGEN!

Az egyes ültetés jó kell, hogy legyen a ford escortba, de a 3-as nyilván jobb.
A mercedesbe tettem végre egy 2-est, és ha nem fehér felfüggesztésem lenne, hanem kék vagy piros, akkor még komolyabb fegyver lenne. Olyan brutálisan gyorsul, hogy az egyik legnagyobb élmény azzal menni. És nem szar időket... Nem tudom, SylarHUN melyik játékban milyen mercedest vezetett, ez kék-kék-zöld/piros-piros-piros-piros? alkatrészekkel marha erős lehet. -
tutuhawer
őstag
Passz. Szerintem bármikor bármi változhat (értsd: elbasszák) Pl.: nincsen barna betűs friend cset, legalábbis nem találtam/tuk.
A MAGYAR CSET CSATORNA PARANCSA PEDIG: /join gn 3 Marad a 3-as, de közé bejön a "gn" ami a general rövidítése, azaz általános cset, nem nyelvspecifikus. Használjuk a csetet mostanában többet, hogy az új nemzetek lássák, hogy ez nem az övék, de biztosan nem is lesz az. -
tutuhawer
őstag
válasz
barack1997
#4843
üzenetére
szingli player, multi, privát, team escape, bármi adhatja, remélhetőleg, jobban, mint a pro cuccokat, mert azok nem esnek olyan erősen.
-
tutuhawer
őstag
nem minden taliga, írta is az egyik sofőr, de elmondom az én véleményemet, amit érzek:
az ültetéstől nő a kanyarsebesség, de tényleg jobban rácuppan a gép a betona, amitől némelyik nem tud elfordulni. Ültetés után lehet, hogy X autóba más cuccokat tennék. Pl audi rs4 esetében. Ültetés után nagyon kell egy kék rugó szerintem, mellé a piros kerékkel és kék motorral. A motor meg a turbó is befolyásol sokat. Az ültetéstől persze kisebbet ugrik a gép, de ha fehér színű a rugó, azzal is tud repülni, lásd mercedes. Szóval maga a piros rugó is leengedi, stabilizálja a gépet, ezt érezni nagyon is. A ford escortba én is tettem most 3-as ültetést, és nőtt a kanyartempó, meg kevésbé billeg a gép. Nem oylan izgága. -
tutuhawer
őstag
mindenki nézze át az aftermarket shopban az inventory-t, ami ugyanúgy jön elő, mint a teljesítmény-tuningnál, kis nyíllal kell váltani. Nekem volt benne 3 db 3-as ültetés
a 003-asban meg 2 db 2-es ültetés. Nem tudom, mitől függ, hogy mi mennyi, csilesnek volt pár kerék meg 2-es ültetések is. valakinek több tízezer boost mellet semmi, de azért lessétek meg, mik vannak ajándékban nálatok.A MAGYAR CSET PARANCSA: /join gn 3
nekem ez pottyant privátban:

szerk: pont jól kivehető, melyik kártyát szeretem választani:
balról az elsőtAZ ARANYAT mert mindegy, hogy amúgy melyiket kérem. -
tutuhawer
őstag
audi rs4 brutális nitróval 480 000 dolcsi és:
aftermarket cuccok ugyanúhy invetoryba, mint a teljesítményes cuccok nyerhetőek. szingli player, multi, privát, team escape, mindegyikre olt már példa, Nekem is... szingiből 3-as ültetés egy srácnak... az nagyon komoly dolog, szóval lehet menni, ez már kb underground 3 csak jobb
-
tutuhawer
őstag
kicsit barátkozni kell vele, nincs baráti köszönés, legalábbis nem találtam meg.
/f free roam cset
/s ugyanaz
/e verseny ablakbani cset
/g a gruppen cset
ezekkel a parancsokkal, a szóköz leütése után fület is vált, tehát ha groupban vagyok, és ki akarok nézni a 3-as csetbe, beírom, hogy /s (szóköz) és már látom is , mit dumáltok a fő csetben. -
tutuhawer
őstag
a magyar csatorna parancsa a továbbiakban /join gn 3
-
tutuhawer
őstag
közben mondom, hogy a stat oldal kicsit lelassult az utóbbi napokban, de mára feltették a legfissebb rekordjaimat, úgyhogy jó. Megmutatom, hogy a t2 kategóriában hogyan kell hasítani nem BMW-vel, gray pointon nyomom, ami a pálya, ami számít, amit jegyzek, és egyelőre 2:52-nél tartok a gyeneg forddal. Le is videóztam, majd felteszem youtube-ra a héten szerintem.
-
tutuhawer
őstag
válasz
barack1997
#4801
üzenetére
Az aláírásodból már a twin turbót is értem
350Z twin turbo... kicsi, ajánlom a youtube-ot, brutális gép a 350 Z, ha felépítik. de te tudod ezt pontosan... -
tutuhawer
őstag
válasz
barack1997
#4799
üzenetére
WRC autón neon? Barack, neeeeeeee... a 350Z-re teszem fel
Ez a 3. nissanon, már 1 millió értékű fejlesztési projekt, és baromi jól sikerül t optimalizálni. kék motor, kék rugó, kisebb adatokkal is ,de sokkal jobb a 350 z. tehát lebontottam, mégis jobb. kevés kipörgés, azonnal reagál, a tapadása megmaradt, a gyorsulása 0-250 ig jobb lett - mondom, as számok kisebbek lettek.
zsíííííííííííííííír -
-
tutuhawer
őstag
válasz
gyuszito
#4762
üzenetére
Lesz jobb a mazda, de a ford escort már üresen jobb. A ford mégiscsak boostos gép, csak megkaptuk már játékpénzért,így tessék elképzelni. a lotus elis szintjét simán eléri az escort, sőt. A mazda pedig persze, hogy lesz jobb, ha belemegy pár pro cucc, de mondom, van feljebb is kategória.
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#4764
üzenetére
OK, akkor a továbbiakban majd tűnjön fel, és mindenkinek tűnjön fel, aki valaha is azt mondta, nem szereti a csalást. Nekem nincs nagy bajom a csalással, de ha a magyar a pofámba hazudik ilyen módon, az baj. Ha hülyének is néz, pedig már átlagosnak mondható 5000 multiplayer versenyem van, az még nagyobb baj. Hajrá Magyarország! Hajrá magyarok!
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#4761
üzenetére
A csaló nem portugál, hanem magyar, és a faszom kivan vele, mert privátban versenyezgettünk, groupban, beszélgettünk és elég erős üzemmódban tolta a trainert. (mintha TutuHawer nem látná, és egy idióta vak lenne...) Legyen elég egy-két darab természetfotó, OK? HD minőséghez klikk a képre

357? aaaaaaaaz igen. 1:16-os idő? Én kérek elnézést
Aztán:
Egy ilyen szar futam után is simán kinyomta a max végsebességet.
MOST NYISSA KI MINDENKI JÓ NAGYRA A BUTA ARCÁT, LEHET OROSZOZNI, BUZI OROSZOZNI, MEG GECI OROSZOZNI. TESSÉK KIÁLLNI A MAGYAR BARÁTAINK MELLETT. MINDEN PÁLYÁN OTT VAGYOK, NAGYON SOK ISMERŐSÖMNEK VANNAK KÉPEI HASONLÓ TRÜKKÖS TESÓKRÓL, ÉS LÁM, MILYEN JÓL MENNEK PÁRAN...
IDE NYUGODTAN ÍRHAT, AKINEK VAN MÉG KEDVE MENNI A SOFŐRKOLLÉGÁVAL. GROUPBAN DUMÁLUNK, ÉS ARCÁTLANUL NYOMJA A TRAINERT, MÉGHOZZÁ NEM ALACSONY FOKOZATON. ÉN KÉREK ELNÉZÉST... -
tutuhawer
őstag
Hoppá, jut eszembe... Itt van 2 route55 kedvelő sofőr, és habár nfree most offline, Csabit megkérdezném erről a futamról itt: lehetséges, vagy csak nekem érdekes, hogy ennyi hibával ilyen bődületes idő sikerül? Mert bizony ez egy szar kör, te is láthatod:
[link]
Szóval ki mit gondol? Trükkös vagy tiszta? Kergemarha92 mindenki véleményére kiváncsi, írta is az első hozzászólásában a múlt héten. -
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#4757
üzenetére
ráér később is felhasználni. Amikor szükséged lesz egy kiváló autóra, csak lekéred a rendőrös audi r8-at, és kész. Akár jövőre is megteheted
-
tutuhawer
őstag
Van egy szuper kiváló magyar sofőr, aki szintén lelassult a napokban, aztán rendbe jött minden. Ő egy top100 szintű versenyző, és megérez ilyesmit. Mindenesetre válts jelszót. Mindig leírom érdekességképpen, hogy nekem még egyszer se törték fel, nem lassultam le, semmi. Igaz, frissítem is a jelszót, de akkor is. NEM történt még semmi trükk, mert nem tettem érte, hogy legyen rajtam támadási felület.
-
tutuhawer
őstag
válasz
SylarHUN
#4726
üzenetére
Szevasz! Én megint a mercedest választanám. Valami versenyautós festéssel, neon nélkül ez nagyon komoly lenne. Ha ilyenem lenne, a McLaren felirat még jobban mutatna rajta. Azt tudom, hogy valami bődületesen gyorsul a merci. Amint lesz az enyémre új ültetés, benyomkodok pár időt mindenhol. Egy pályát kivéve: camden & route 55 Sprint, 24-es szint csak T3. Nem enged végigmenni a játék, mert 38%-nál hibás, és lenulláz. Többen panaszkodtak a magyarok közül, de a statisztikás oldalon is írták, hogy folyamamtosan dnf-et kapnak, nem tudnak időket javítani rajta

szerk: már nézem is, Sunny
szerk: csak jó lett a link

-
tutuhawer
őstag
az szar, igen. Bezzeg a magyar csalókat senki se utálja... ez nem fér a fejembe. Vannak páran, látok ezt-azt , hallok pár dolgot, és elég sok újonnan regisztrált honfitársunk trükközik. A baj az, hogy valaki bemondja, hogy igen, de csak a többi csaló orosz meg fene tudja kik ellen. Ezt viszont nem lehet előre megítélni. Van olyan magyar, aki tolta a trainert, mint az ökör, és nem tudta, hogy van magyar abban a futamban rajta kívül. Le is van fotózva, majd elkérem a tulajdonostól. Gondolom, röhejes lesz a kép.

-
tutuhawer
őstag
válasz
noblem1983
#4710
üzenetére
Engem pl. levert egy 23-as szintű Koenigsegg... 1000 lóerős '69-es Chargerrel nem tudtam megfogni, de majd jövőre lerajtolom 2 kerékre állva...
-
tutuhawer
őstag
válasz
speedmetal
#4693
üzenetére
a baj az, hogy a legtöbb esetben az ész dönt a játékban. Pl naponta többen is kérdezik tőlem, hogy x vagy y autó milyen. A nagyja boostos gép, tehát csak hallás után tudok mondani bármit, mert nekem nincsenek boostos gépeim - egy sem. A vicc, hogy az szokott lenni a válasz: "ha már pénzért veszem, legyen jó". Ez röhej, mert a helyes válasz ez: "ha már fizetek, akkor azt vegyem, amit szeretnék." Én audi rs4-et, meg BMW M3 E92-t nagyon szeretnék.
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#4651
üzenetére
az tény, hogy nehéz felfogni ilyet annak, aki nem tapasztalt. Engem tankmódoztak, eltűnéseztek(ami jogos a subaruval), speedhackereztek audi r8-cal 20 sec hátrányban(ami más kategória), de ide jön a mercedes problémája is: tényleg brutálisan jól ütközik a gép, és ha lesz rá 3-as ültetés, a versenytempóban nagy javulást várok, ami nagyon sok győzelmet és jó időket is ígér. Azt biztosan nem tudják majd feldolgozni a nagy T3 sofőrök. Olyan negatív a mercedes reputációja, hogy én is alig hiszem el, hogy egy remek géppel van dolgom - hát még a külső szemlélők... Azonnali csalózást várok, amint ültetéssel versenyzem. Csak legyen már akciós az ültetés...
-
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#4647
üzenetére
NA, ez mondanivaló, kösz az infót. Én még nem is láttam ilyet akcióban, igaz ha nem vagyok gép előtt, nem is könnyű.
-
tutuhawer
őstag
van, csak éppen dolgozom, meg egy kis írományt is le kell adnom holnap, fontosabb volt az a komment. A mercedesben nekem
6-12-0
9-9-0
7-4-7
4-4-9
0-0-4
4-6-6 összeállítás van, amiben a váltó meglepően jó. ventura tuned. A motor meg a turbó se okoz csalódást, a motor főleg fasza. A turbót mindenesetre azonnal váltanám kékre, ha lehetne. A felfüggesztést azonnal pirosra cserélném(ventura), a féket is továbbra is pirosra, semmiképpen se kékre. A zöld meg a fehér nem tudom, hogyan működik rajta. A kerék érdekes lenne a kék helyett piros vagy fehér színben is. Előbb feltenném a fehéret, és ha szar, akkor pirosat tennék szívem szerint. Az alsó 3 tehát piros lenne az én mercedesemen. Majd rágyúrok a jövő héten, ha lesz egy szabadnapom, mert most zsinórban dolgozom 8-9 napot, kevés a lehetőség -
tutuhawer
őstag
válasz
callmeakos
#4637
üzenetére
Volt kérdés, hogy megvásárolja-e, jött a válasz illusztációval, és mégis megszületett a nem érzelmekre, hanem szakmai alapon meghozott döntés. Ha érzelmi, akkor jó, és igazolom magamnak, hogy jó. Mint ugyanez az audi az én esetemben még a nyeremény boostból 2200-as bodykitet is kapott. Jó döntés. Az ő esetében szakmai elvek voltak fontosak. Fasza autót szeretett volna, megkérdezte a közösséget, adtam a korrekt választ, mégpedig jó nagy hitellel, mert június végén vettem meg ezt az audit, és tavaly ilyenkor a t-mobile-ost is vezettem. Nem dísznek használtam, hanem versenytem vele sokat. Ideges a rossz döntés miatt nem lettem, csak értetlenül állok az eset előtt. Már eleve a "milyen X vagy Y autó" kérdéseket se értem, mert ha szeretem, megveszem, mindegy, milyen. De most ez mindegy is. Az viszon kicsit felbosszant, ha belepofázol egy ilyen okoskodó hozzászólás formájában. Nincs is mondanivalód, csak írsz valami okosságot. Pont mint tesóm, aki a kibaszott verseny közben telefonál, de nem közöl velem semmi információt, én meg veszítek. Ez pont olyan. Semmitmondó. Szerencséd, hogy én báránylelkű, aranyos, kedves vagyok, mert pont megérdemelnéd, hogy valami Csimpilótás megjegyzést az arcodba nyomjak. A hozzászólásodon kiakadtam, de továbblépek. Szólj hozzá a témákhoz, ed ne ahhoz, hogy én hogyan szólok hozzá, mert ez egy semmi lett a részedről. Kommentdarabszám-növelő.
ui: ne kelljen megint groupban magyaráznom, miért írtam, mit írtam. Előre is kösz
szerk: én kérek elnézést
Új hozzászólás Aktív témák

- OHH! HP EliteBook 850 G8 Fémházas Tartós Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 16/512 Iris Xe FHD
- SZÉP! HP EliteBook 850 G8 Fémházas Tartós Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 32/512 Iris Xe FHD
- Corsair Vengeance 64GB (2x32GB) DDR5 6000MT/s CL40 XMP black kit - ÚJ, bontatlan, garis - ELADÓ!
- Garanciával, Számlával! Logitech G29 Driving Force Racing Wheel
- Asztali PC , i5 8400 , RTX 2060 , 16GB DDR4 , 512GB NVME
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3822, 100% Akkumulátor
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 27GP850P-B - 27" NANO IPS - 2560x1440 - 180Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 400
- Apple iPhone 15 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- magyar billentyűzet - 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év gar
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi



. illetve a viccet félretéve, most már tényleg szívesen vezetem a Nissant, versenyben is, igaz csak a hazai pályán merek vele multizni - ez hozzá tartozik az igazsághoz
Bocs







Örülök, ha hasznos,amiket írok, de annyira azért nem is... 
