- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: AMD Ryzen 7 7700X vs AMD Ryzen 9 9900X AIDA64, és PCMark 10 Benchmarkokban mérve
- Gurulunk, WAZE?!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- The DJ: Kínai fake videókártyák hardveres BIOS módosítása (gyári állapotra)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
ADAM1337 #2060 üzenetére
1. Ha már full csillagos a Fiesta-d, akkor a 3. chapter legelső versenyét mindig nyomd le, amikor csak tudod, mert 1 benzines és majdnem garantáltan ad minimum zöld főalkatrészt, amit aztán jó summáért tudsz elpasszolni.
Hasonló még ehhez a versenyhez a 4. chapter szintén első, Toyota BP-s versenye, csak ott annyi rizikó van, hogy idióta VP-t is tudsz húzni kártyákból.2. Ha adott material-ért akarsz játszani és több versenyed lehetőséged is van rá, kezd a magasabb chapterben lévő versenyével, mert azok több pénzt tudnak adni kártyákból!
3. Ironboar Bridge Dash!
Ez egy olyan pálya, ahol ha ügyes vagy, 4000$-t is össze tudsz driftelni, repülni, takedown-olni.
Sok Boss-os verseny játszódik ezen a pályán.4. Tune trial vasárnapi eseményein (Acces Pass elhasználásával akár már most rögtön) nézd meg melyik az a legbusásabban adó verseny, amihez legalább valamilyen autód van a garázsban!
Azzal nem feltétlen kell foglalkozni, ha extreme nehézséget ír, sokszor még így is megnyerhető a verseny, ki kell próbálni, mert megéri.5. Nitró és Airborne versenyek. Utóbbinál igyekezz, hogy minél több rámpát el tudj kapni, még akkor is, ha repülés után jó eséllyel falat érnél, nem számít.
Előbbit pedig lentebb folytatom...-----------------------------------------------------------------
@corvette: Közben kitapasztaltam, hogy nem feltétlen éri meg a Nitrós versenyeken hanyagolni a driftet.
Mostanában már úgy nyomom ezeket a versenyeket, hogy nem tökölök azzal, hogy lassabb autót válasszak.
Simán nyomom őket a Viper-emmel és végig nitró nélkül, de driftelve, persze próbálva közben minél jobban elkapni a nitró csíkokat.
Anyagilag kedvezőbb, ha driftelünk, de gyengébb a nitró csík érintési arányunk azzal szemben, mintha egyáltalán nem driftelnénk, de minél pontosabbak vagyunk a nitró csíkokon.
Az sem hátrány ezeknél a versenyeknél, ha elkapunk néhány civilt, mert a lassítás a nitró csíkok szempontjából kedvező.Próbáld ki így pl a nemtommelyik elején lévő chapter, biztosítékot adó, 1 benzines Nitró versenyét!
4000$ fölött lehet így végigmenni akár a pályán.
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Vírusirtó topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Háztartási gépek
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Nintendo Switch
- iPhone topik
- Hitelesítették az S26 Ultra csalódást keltő telepét
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 64GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2190, 100% Akkumulátor
- MacBook Pro 16" M3 Pro 36GB 512GB Gar. SPACE BLACK
- DELL Latitude 7340 i7-1365U 16GB 512GB 13.3" FHD+ TouchScren 1 év garancia
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
- Keychrone Q1 V2 billentyűzet / Számla / Garancia /
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest