Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • balazs1011

    aktív tag

    válasz csongi #890 üzenetére

    Röviden.

    A régi és az új injektorfej sem pisil, rendesen porlaszt.Bár olvastam olyat is hogy
    számít a szórás szélessége ,erőssége is.
    Kartergáz:a légszűrő házban nincs olaj és a légszűrő szivacs sem olajos.
    Olajat nem eszi inkább termeli :Y
    Olajcsere már többször megvolt (3)
    Olajat nem eszi melegre járatásnál és kövér gáznál semmi füst nem látható.
    Bár ronggyal még nem próbáltam,de nélküle már igen.

    Váz: olyan mintha a nyaknál hajlana ,ezt inkább menet közben lehet érezni.
    Nem olyan mint egy nagymotor első futóműve.A hátulja stabil.
    Telóolaj cseréje nálam is megvolt ,konkrét mennyiség nélkül.
    A könyve 195 cm3-t ír ,Moto Italiánál pedig 270cm3-t mondtak.
    Most 270cm3 van benne 10W-s

    Feszültség:akkun mérve:alapjáraton 13~ ,fordulaton sem megy 13.8 vagy 14.5 fölé
    azt hiszem,de nem biztos.vissza kellene néznem a fórum hsz-eket.
    Az injektoron hogy tudok feszt. mérni?
    A napi többszöri gyujtás rá és le +elindítás most is megvan.Nem tapasztaltam az olajszint emelkedését.
    Múltkor mentem vele kb.80-100km-t akor emelkedett meg egy kicsit.
    Többek közt ezért gondoltam arra hogy a szivató állandóan megy.
    Most fogyasztást nem mértem.
    Ja és használtam Wyns motorbelső mosót is ,kicsit nagyobb mennyiségben.

    [ Szerkesztve ]

    ---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés