Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
balazs1011
aktív tag
Röviden.
A régi és az új injektorfej sem pisil, rendesen porlaszt.Bár olvastam olyat is hogy
számít a szórás szélessége ,erőssége is.
Kartergáz:a légszűrő házban nincs olaj és a légszűrő szivacs sem olajos.
Olajat nem eszi inkább termeli
Olajcsere már többször megvolt (3)
Olajat nem eszi melegre járatásnál és kövér gáznál semmi füst nem látható.
Bár ronggyal még nem próbáltam,de nélküle már igen.Váz: olyan mintha a nyaknál hajlana ,ezt inkább menet közben lehet érezni.
Nem olyan mint egy nagymotor első futóműve.A hátulja stabil.
Telóolaj cseréje nálam is megvolt ,konkrét mennyiség nélkül.
A könyve 195 cm3-t ír ,Moto Italiánál pedig 270cm3-t mondtak.
Most 270cm3 van benne 10W-sFeszültség:akkun mérve:alapjáraton 13~ ,fordulaton sem megy 13.8 vagy 14.5 fölé
azt hiszem,de nem biztos.vissza kellene néznem a fórum hsz-eket.
Az injektoron hogy tudok feszt. mérni?
A napi többszöri gyujtás rá és le +elindítás most is megvan.Nem tapasztaltam az olajszint emelkedését.
Múltkor mentem vele kb.80-100km-t akor emelkedett meg egy kicsit.
Többek közt ezért gondoltam arra hogy a szivató állandóan megy.
Most fogyasztást nem mértem.
Ja és használtam Wyns motorbelső mosót is ,kicsit nagyobb mennyiségben.[ Szerkesztve ]
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest