Hirdetés
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Digitális Állampolgárság Program
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung LE40A536T1F LCD TV képhiba
- Pendrive-ról bootolható "belakott" debian linux live Ventoy pendrive-on
- Egy korszak vége
- Szólánc.
- New Game Blitz - 2024
-
LOGOUT.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SirKero
őstag
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #3394 üzenetére
Igen, de ennyi ido alatt az olajat is lecserelheti
-
DigitXT
nagyúr
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #3391 üzenetére
Nah ez jo kerdes Igen be van gurkolva meg minden, de egy jaratos szaki 2 ora alatt letolja ha nins gond! De legyen 4 ora, viszont akkor mar elvarja az ember, hogy rendesen folyassa ki az olajat, ha kell oldalra billentve. Es deknit meg a kornyezetet ugyan mosak mar le Ez nem nagy extra de jo erzes az ugyfelnek.
-
AndrewTdi
addikt
Noshát.
Felhívtam Mosquito által ajánlott Lacit, ő 10Kt.mondott rá, de csak szeptember közepe.
Felhívtam még Bartos Zolit (ő is Gödöllői), ő is azt mondta hogy utcára 4K/óra díjban dolgozik, de nekem 3K óradíjban olyan 3-4 óra. Tehát kb ez is 10re jönne ki. Ezeket figyelembe véve valóban nem olcsó a 20K. -
üszök
őstag
válasz TommyGun #3385 üzenetére
Átlagos Olaszból behozott állapot. Só marta,nap szívta,szakadt levert,minden kopott. Mind le van pattanva rendesen mikor ide kerülnek. Ez minden más márkára is igaz. Feltöltöttem egyszer ide a Beverly-m képét,hogy nézett ki mikor behozták. Jártam pár embernél már akik ezzel foglalkoznak,olyan hulladék vas telep fílingje van az udvarnak.
Más.
NOX sisakok használható minőségűek?
Próbáltam egyet pár napja,de nem jegyeztem meg a pontos típusát.
Napszemüveges volt,és fehér. Ja és 20k volt az ára,de kicsit karcos volt,szerintem utolsó darab volt.[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
kcsa
veterán
Akkor mindenki tudja hogy kire gondoltam én is fentebb
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
TommyGun
őstag
válasz -Mosquito- #3384 üzenetére
Nem szívesen gyanusítgatok de voltam annó Kistarcsán a Burgisoknál motort nézni, 2004-2006-os gépek.
Esztétikai problémák voltak velük, egyrészt csurom szutyok volt mind, másrészt meg igénytelen esztétikai hibák. Leverve a festék a hátsó kapaszkodórol, a felnik ocsmányul le voltak pattogva, mintha sóderesbe verették volna, apró sérülések, itt ott, térdig fékporos rászáradt szar mindenhol, és 900-1 millákat akartak kérni értük, csontra kopott gumikkal nulla betétvastagsággal. Haverom ment az egyikkel ami a legvállalhatóbb állapotban volt, pár kört azt mondta motorikusan nem tűnik rossznak szépen is vált, leszedte motor burkolatot kókányolást ugyan nem láttunk, de látszott rajtuk hogy ezek vagy kölcsönzős motorok voltak Olaszba vagy úgy tákolták össze őket, így végül elballagtunk. Alkuban se voltak érdekeltek mert kiváncsi lettem volna zért mi amit reálisan el mernek kérni értük de semmit sem akartak engedni. vicc volt. Asszem második kulcs sem volt hozzájuk...[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
-Mosquito-
őstag
válasz longwild #3379 üzenetére
Elképzelhető,csak vidd el onnan.
A Kistarcsai Burgman-sok azok nagy művészek. Kertben alaktrészek darabokban.
Digit:
Pedig annyi volt! De ugye írtam 4éve.. Andrew majd rákérdez mennyi most,ha úgy gondolja. Ott nem sok mindent kell bontani,ülés és az alatta lévő idomot. Tömítést nem kell cserélni.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #3361 üzenetére
1 hónap alatt 3000 vs. 1 szezon alatt 6000+? Érzed a különbséget?
Tavaly, amikor bérelted, csak napi 30 sikerült. Jó az ősz végén volt.Ilyen leugrom a Balatonra, hátha tönkremegy még valami, nem fért
bele, TROLOLO. Mondjuk én mondtam anno, hogy km korlát nélkül,
mert "fér még bele", megbízható! De inkább magamból indultam ki.
Néztem az ilyen bérlős árakat, nem kicsit erősek, 30K-k repkednek.
Ahhoz képest 15-ért occó voltam. Most meg már megvetted volna
a motort, hetente fizetve. És a 15-öt is elengedem (eredetvizsga).Tudom, én csesztem el, mert a műszaki vizsga közelsége miatt én
ragaszkodtam Gergőhöz, mert ő 3,5 éve tökéletes munkát végzett.
Ha meg te borítod szét a karbit, mert az occó, még közbejön vmi.
Ehhez képest meg Gergőnél is voltak bakik. De legalább drága volt.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #3365 üzenetére
Rosszul emlékszel: tök más dolgokat csinált meg. De valóban
ránézett a szelephézagra is (azért vittük este, hogy ki tudjon a
vas hűlni), végül nem is állított rajta, mert jó volt. Valóban 16K
volt a 4 óra munkadíja, de azalatt karbit is pucolt, meg ilyenek.Ezt a 20K-t egy egyhengeres gépen én is sokallom... Bár lehet,
hogy a burkolat bontása, összerakása plusz egy-egy óra. Meg
talán valami tömítést is cserélnek ilyenkor, ki tudja az mi pénz.De véleményem a másik végletről: 1000 Ft-ért gyanúsan olcsó.
Még bogyó sem annyiért csinálta magának, 2013-2014-ben.Magam részéről a korrekt(!) munkát szívesen megfizetem, akár
felárral is, de ha két korrekt szerelő közül egyik 2-3x árat mond.
Mondjuk oximiron-szagú lassan a korrekt szerelő. Pláne kettő? -
longwild
aktív tag
válasz -Mosquito- #3367 üzenetére
Még ak inti történetekhez tartozik, hogy állítólag vannak olyan kereskedések is, ahol raklapra vannak összerakva a motorok, alkatrészek kb 1m3 és X eurót kérnek érte. Sokan foglalkoznak ilyen legó alapanyag vásárlásával is és abból próbálnak összetákolni egy-egy járőképes példányt.
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #3376 üzenetére
Egy énekes aki robogót is szerel?
-
AndrewTdi
addikt
Na várjatok.
Egy szóval sem írtam, higy órabérbe vagy.napi bérbe dolgozik. Aszonta 20K, délutánra-estére készen van.
Itt van tőlem kb 3-400 méterre.
Ha mondjuk távolabb vinném, ott kell hagyni a motort, visszajutást meg kell oldani. Délután ismét.meg kell oldani az odavitelt, haza már autóval jövök. Ha meg bármi garanciális probléma van, megint.nem.kell köröket futnom.
A másik, hogy Suriról 2 negatív kritikát hallottam eddig.
1. Nem a legolcsóbb szerelő (de nem is a legdrágább)
2. A stílusa félreérthető, flegménak tűnhet.Ezen kívül a munkájára sosem hallottam.még panaszt.
Az hogy hetekkel később lehet hozzá bejutni, nem feltétlenül negatív.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Bogyó bá' #3371 üzenetére
Persze dolgozik a másik motoron,jobbik esetben. Vagy nem. De 20eFt-os ár az egy márkakereskedési ár.
Kcsa:
Nagy többségben hagyományos az állítási lehetőség. Off-ba kellett volna tenni a Hsz-em mert az a saját storym. És motornál fordul/hat elő leginkább ez a menet.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #3370 üzenetére
Lásd bogyo válaszát. De a rendelés/szállítás idejét sem illik ideszámolni. BTW robogónál van lapkás állítás? Még csak hagyományosat láttam, hidrotőkés sem igazán jellemző
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #3370 üzenetére
Na jó, de azért hogy az ő műhelyében hűl a motor, azért még ne számítson már fel rezsióradíjat, az azért elég durva lenne! Addig úgyis másik melón dolgozik, nem?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
Tud egész napos lenni.. Pl ha lapkás/korongos a szelephézag állítási lehetősége akkor meg kell várni míg kihűl a technika majd szétborítani amit kell. Aztán jön az ellenőrzés kell-e cserélni lapkát/korongot vagy nem. Ha kell van-e akkora méret.. Nincs,rendelni kell. Lehet még aznapra ott van de lehet csak másnapra van ott a cucc.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #3368 üzenetére
Jó, gondolom átjött hogy haragszom az olyan bármilyen munkavégzésre, ahol óradíjat fizetek (esetleg szeretném ha gyorsan végeznének, de nem óradíjas) de ötpercenként cigi/kaki/pisi/reggeli/ebéd/uzsonnaszünet van. Ugyanígy ha dolgozom sírba tudnak tenni azzal hogy ha belehúzunk fél óra az egész, de nem lehet dolgozni mert éhesszomjascigikakipisi. Így viszont legalább egy óra. Na kidühöngtem magam
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
-Mosquito-
őstag
válasz huszi.gyb #3359 üzenetére
Passz.. Ahány márka/típus annyi féle fajta és Km után esedékes a csere. Pl Yamaha Majesty 400 valami 100e-km,Burgi 650, 60-70ekm, Aprilia 500 blokkos 40-50eKm stb. De ha gondolod megkérdezem a Yamahásokat.
Digit:
Nemrég összeröffent egy motoros társaság.. Dumáltunk az egyik nepper,motorokat hozz be Olaszból.. Nos úgy ott az van,hogy moci, X összeg.. Ki sem próbálhatod. Max sztenderen beindítod meghallgatod a hangját,körbenézed és ha tetszik viszed,ha nem akkor marad. Van olyan lerakat vagy,hogy is nevezzük "kereskedés",gyűjtő ami a neten fent sincs!! és 2000-2200DB!! motort ad el évente!! Most szeptembertől változik a motor eladás/vásárlás az Olaszoknál. Magán ember csak Kereskedésekben adhatja el a motorját amennyiért tudja és átveszik tőle. Vagy kivonatja a forgalomból ami súlyos Euró ott. Így rá fog kényszerülni,hogy annyiért adja el amennyit kínálnak érte. Szóval a lényeg,drágább lesz a kintről behozni motort mert a kereskedő nem két forintot fog rátenni.. Az itthoni használt piaci motor árak meg emelkedni fognak.. Ez jó majd amikor el szeretnél valamit adni,viszont drágábban is fogsz tudni majd vásárolni.
-----
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
AndrewTdi
addikt
Ha jól emlékszem huszinak 16ért csinálták a mayán.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #3360 üzenetére
Hát... Na. Mondtam, hogy sokat megyek... Tactba 1 szezon alatt (igaz, hosszú szezon volt, majdnem 1 éves 6000+km) És ott az ilyen-olyan gurulások városon kívül szóba se jöhettek.
Majában úgyis friss olaj van, nem kell azt még cserélni.
Mondjuk az, hogy mennyire "terhelés" ez neki... Azért nem szabadna, hogy ne bírja. Persze, kopik... Tény.De azért vigyázok is rá, hidegen nem tépem neki, meg melegen is igyekszem "tartott gázon" közlekedni.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #3359 üzenetére
Nyugi, 85-nél cserélte Luigi, majd visszatekert rajta egy 50-est...
Viccen kívül: amilyen kotla volt, simán volt benne 35K. Nálam meg
csak a SpeedoHealer szépített, DE tényleg csak 15-öt raktam bele.
50-ről 35-re tekerni meg nem nagy buli. (Akkor csak 6,5 éves volt.)
Szerintem valós benne a km. Évi 5K nekem még sok is lett volna.
(Más kérdés, hogy mióta nálad van, rakod bele a km-eket cihopata
módra, hát csoda, hogy bírja ezt a terhelést. Már ha bírja szegény.)
Hogyaszondja: mindjárt újra olajcsere, pedig július 4-én cseréltük?Hogy lásd, nem csak elfogult vagyok: a Madisont tutira pörgették...
Közel sem biztos, hogy Magyarországon, sőt. Még korábban. Pech. -
huszi.gyb
senior tag
válasz -Mosquito- #3358 üzenetére
Majában 53e van (ha nem tekerték)... Azon is kéne vezérlés csere? Láncos, nem zörög.
www.dongosofor.hu
-
-Mosquito-
őstag
válasz AndrewTdi #3357 üzenetére
Nem most volt,de az Aprilián Gáspár Laci nézte/állította be 4éve. Most biztos nem ennyi,de hogy nem 20eFt nála az is biztos. Ott van egy ugrásra tőled Mogyoródon,szerintem nézz be hozzá vagy telefonálj rá. Jut eszembe..ha olyan 40-50eKm van a gépben akkor vezérműlánc,szelepszár szimmering csere is esedékes lenne már.
20eFt a Honda márkaszervizben néznének/állítanak nekem szelephézagot.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #3356 üzenetére
Hol 1K?
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz AndrewTdi #3354 üzenetére
Hát igen: robogón ilyenkor nem előny a rengeteg burkolat. Nekem a Csótányon is le kell venni ülést, tankot hozzá (csak úgy jön le a szelepfedél), de egy óra alatt meg tudom csinálni mindenestől. Mióta nálam van, már harmadjára állítottam / ellenőriztem (5000-ként szoktam).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
AndrewTdi
addikt
Suri 20K-ért csinál a Nexuson szelephézag állítást. Aszonta kb 1 nap. Nekem nem tűnik soknak. Valszeg megnézetem vele.
-
AndrewTdi
addikt
Hát ez azért kemény. a lap alja a legérdekesebb.
-
üszök
őstag
Nincs API utalás sehol. Ez a két olaj szerepel a gépkönyvben: Egyik, másik. Itt sem látok API adatokat.
A Fuchs amit bele öntöttem azo ez van:API SM,SN, JASO MA2
csongi
(PH! addikt)
Nem kerepel,inkább cicereg,és a vízpumpa oldalán hallani. Viszont fordulatra nem erősödik."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
DigitXT
nagyúr
Na, visszakerült hozzám a Maja. Jól motorozható, "kezesbárány".
Lehet valami a szívató dologban: alapjáratra lassabban áll vissza.
Nekem hiányzik a hang, rajta ülve nem extra a 4Road (tompítóval).
De tudom, hogy kívülről így is jól szól: férfiasan(). De nem üvölt.Jövő héten lehet, hogy melóba bejárok vele, HA a hó'dok vállalják
a Madisont. Azért az a +15 ló hiányozni fog. Elszoktam tőle, na.
Hátsó fékkel amúgy semmit nem csináltak max. megpucolhatták. -
csongi
Topikgazda
kcsa válaszolt részben
Az hogy nem tervezel, az egy dolog, a blokk tervezésnél figyelmeb vették a melegebb éghajlatot is. Afrikába jó a 10W-40 vagy 50.
Ide jobb az 5W olaj, Hajnalban most is van 15 fok körül. nekünk nem hideg, de ha szivattyú nem tol elég olajat akkor gyorsan kerregősre lehet tenni a vasat.
Hideg vagy meleg oldalon kerepel? -
TommyGun
őstag
válasz Something_ #3339 üzenetére
Komolyan mondom egyedi azonosító nélkül nem engedném a bringásokat közútra...
Nem kell rendszám de a bukót tegyék kötelezővé meg azt hogy vmi rendszámhoz hasonló mellényt vegyen felülre a hátára mondjuk a zöld mellényre, anélkül nem mehet főútvonalra, valami kell mert ezek a suttyók jobbról előznek piroson mennek át, zebrán tekernek át ezerrel, járdáról fel le...kibassza a kezét körülnézés nélkül és vágódik be középre kanyarodni...debillekMúltkor kielőztem egy bicajost az M5 kivezetőn a szervízúton, elöttem dobozos, 2 utcával lejebb kanyarodik jobbra, ahogy én is mennék arra, index ki, dobozos félig megállt a kanyarba 15-20 mp-re, nem tudom mi volt lehet rossz utcába kanyarodott be és tanácstalankodott egy picit, segge kilógott még félig, én így el se tudtam kezdeni kanyarodni de kb 1-2 méterre álldogáltam a seggétől indexelve, arra leszek figyelmes hogy a jobbomon ahol KB 1,5 méter hely volt a padkáig a bringás elvágódik...nem tünt fel neki hogy kanyarodunk vagy nem tudom, valszeg akkorát fékezett hogy előrefelé leesett a bicajról, ha nem esik el kb beleszáll a dobozos seggébe...álltam ott és néztem a szánalmas formát drága bringa bicajos cucc meg minden, nem tudom mire számított az idióta...
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Something_
őstag
válasz -Mosquito- #3340 üzenetére
Ilyen piroson való átkelés mindig van bringásoknál. Ha így elém jönne ki, az annál inkább. De míg egy autó elé megy, akkor eggyel kevesebb.
Viszont az bassza fel az agyamat, hogy szabályosan csorgok az álló kocsisor között a lámpáig és a kcsög elém vág, mert a külső sáv jobb oldalán nem fér el az autók mellett, de nem is néz, nem is jelez, bevág.
-
-Mosquito-
őstag
válasz longwild #3337 üzenetére
A héten Bartók B. út.. Pirosban állok,úgy tekert át négy bringás rajta mint ha zöld lenne. Mondom a kövi lámpánál úgy is piros lesz majd szólok,hogy szemészete kéne menni. Àá náluk az is telizöld volt. Na akkor tojtam rájuk magasról,nem vagyok önkéntes rendőr sem őrangyal.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-
longwild
aktív tag
válasz -Mosquito- #3336 üzenetére
Jól indult a reggel
Áll a piros lámpánál, buszsávban egy bicajos, megérkezek mellé.Arra leszek figyelmes, hogy piroson a bicajos elindul, én reflexből szóltam, hogy "Állj, piros!". Meg sem hallotta, tekert, mellékutcából (ahol zöld volt) épp kanyarodott ki egy autó, majdnem elcsapta a bringást, nagy mutogatás egymásnak.
Zöldet kapok, utolérem a bringást, szólok neki, hogy "Az autósnak volt igaza, mert piroson mentél át" Válasz: "És akkor mi van ha piros volt?"
Legjobb A mentalitás egy mondatban tökéletesen tükröződött
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
TommyGun
őstag
Az szerintem nem baj, amit PL tavaly én vettem meg - KB fél évig - egész télen fent volt használtautón.
Ráadásul öregebb is volt 1-2 évvel is mint amit célként túztem ki, de amikor megláttuk, hogy fűtőtt garázsban tartotta az öreg és szép a gép, látszott rajta hogy szereti és törődött vele nem haboztam és ezt vettem meg a sok lelakott helyett, így 10e km után is hibátlanul működik rajta minden."Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
üszök
őstag
-
Grillo
őstag
válasz -Mosquito- #3324 üzenetére
A Burgonya hónapok óta fent van, mikor tavasz végén el kezdtem keresgélni, valamikor olyantájt került fel. Persze ettől még lehet jó is.
-
csongi
Topikgazda
Mit is ontottel bele konkretan? A gorgoknek eleg betyaros hangja van. Valami nem timmel, vagy a hangfelvetel rossz es erositi fel a hangot. A szelep hang sok mindentol lehet. Lehet hezag lehet rugo gyengeseg. De lehet olajnyomas gyengeseg is!!!
Biztos bele valo az az olaj? A hatso kerek kotyogas nem veszes, ennel szarabbak is mennek. Ha fugyul gazelvetelre akkor mar elegge kopott, xado adalekkel csendesitheto szepen. A szelep hezagot pedig ellenoriztesd.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Szerintem ez a titokzatos nevű belga D.P. valójában, magyarosan Puff Dedi.
-
kcsa
veterán
Honda SH jó lehet, más tészta hogy nem annyira szép
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #3324 üzenetére
A szivecskéset megtartanám magamnak. Biztos megnéznének vele
Mindketten használnánk. Én munkába járni, a leányom meg szórakozna vele.
Nem a kerékméret és egyebek számít, hanem, hogy megbízható és igénytelen legyen.
Viszont ha nálunk ennyiért lehetne ilyen burgit kapni már mennék is megvenni. Sajna nálunk 1300-1500 euró az ilyenek.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
-Mosquito-
őstag
válasz polimorf #3323 üzenetére
Szia,de rég láttalak.
Gondolom a Lánykádnak kéne. Sportos beállítotságú szerintem.. Kis kerék-nagy csomtaci vagy nagy kerék-kis csomtaci vagy valahol a kettő között.. El kéne dönteni melyik verzió kell/ene. Találtam párat,nem pont ezeket kéne lehet megvenni.. Amit én mondanék az a Honda SH,Gilera Runner,Burgi.
[link] , [link] , [link] , [link] , van kifejezetten csajszis is. [link] , itt az össz találat. [link]Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
polimorf
tag
Segítséget szeretnék kérni.
Szeretnék venni egy 4 ütemű 125cm3 robogót ami igénytelen, megbízható, kis költségigényű. (Kínai zárva!!! ) (300.000ft-ig)
Milyen típusokat tudnátok ajánlani?Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
balazs1011
aktív tag
Köszönöm a kimerítő videókat.
Nekem nincs ilyen görgő zörgésem,hál' istennek.
Egy kis szelephang az talán nálam is van+egy kis kotyogás.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
Zolee_70
senior tag
Honda SW-n vagy SW-T-n szedtre már le valaki a kormányvég súlyt? Nem a gombára gondolok, hanem a kormány csőben elhelyezett hüvelyt, amiben a d=6 menet van (ebbe kell becsavarni a gomba csavarját) . Szeretnék felrakni egy kézvédőt, de ahhoz "üres" cső kell. Olyan, mintha bepréselték volna a hüvelyt, holott netről nézve más Hondákon ki lehet szerelni (pl. itt.)
Valakinek ötlete, hogyan lehetne roncsolásmentesen kivenni?
[ Szerkesztve ]
>> WoT: Zolee70 << I'love WG. Ja, mégsem.
-
üszök
őstag
válasz balazs1011 #3295 üzenetére
Elkészítettem a videókat. Itt a zörgő görgő
Itt egy kis szelep hang ami azután lett,hogy tegnap bele öntöttem ezt az olajat. Bár a videón nem nagyon hallani,itt is inkább a görgőket hallani,de szelep hangja lett a motornak,ami előtte nem volt. Megnéztem,nekem is 20-nál leold a hajtás.
Itt pedig kerék kotyogás."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
AndrewTdi
addikt
Srácok!
Jövőhét szombat grill?
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #3309 üzenetére
Nemá' hogy csak te trollkodj.
Egyébként igen, Tact is szívózott/szívózik, Maja is... Privátban már beszéltük, leírom ide, hátha van valakinek jó ötlete...
Megfigyelések:
1) Túrás fogyi 4,2 hazafelé 3,8. Oké, hézagolóval többet eszik, de 8dl-rel több az soknak tűnik...
2) Kék holdból elhozva magas lett az alapjárat. Azt hittem ott állítottak a gázbovdenen vagy valami. De úgy néz ki, hogy nem.
3) Lámpánál állva, húztam egy kis gázt "magas" alapjáratnál leesett a fordulat egy kicsit pillanatra, majd beállt.
4) Tegnap indítom, fuldoklik leáll. Gáz nélkül nem is indul. Hidegen. Olyan, mintha nem lenne szívató...
5) Most annyira alacsony lett az alapjárat, hogy tiszta chopperes... És nem is egyenletes.Ötlet?
Hűtővizet nem fogyaszt. Kék hold előtt néztem, ma újra megnézem a szintjét.www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz balazs1011 #3286 üzenetére
csongi már mondta, de lassú haladásnál rossz úton zörgés elsőre nekem is féknyeregnek tűnik - párszor már engem is átvert. Ha sok időd van, szedd ki a betéteket hátul és indulj el úgy
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
balazs1011
aktív tag
válasz huszi.gyb #3307 üzenetére
görgő méretet most passzolom.
A kuplungban a tűgörgős csapágy megkenve vékonyan.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #3288 üzenetére
Hondánál talán. Egyébként van olyan is, amit nem kell. De pl nálam a kuplung tűgörgős csapágyainak a zsírozása segített anno. Addig veszettül csörgött, utána meg teljesen csend lett.
balazs1011: Szóval a kuplungban van egy tűgörgős csapágy, annak adnék egy kicsit. Hátha.
szerk.: A Görgők oké, hogy nincsenek megkopva, de gyári méretűek? (súlya most mindegy, csak a méretei...)
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
üszök
őstag
-
balazs1011
aktív tag
-
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #3300 üzenetére
A piagio blokk is jo, alkatresz kevesbe draga hozza. A viszivatyu tengely alul tervezett, egyszer kell normalisan megcsinalni aztan nincs vele gond. Ha injektoros akkor a toltesibertekek fontosak, az injektor fej meg erzekeny. Attol, mert Japan blokkos, szerintem a kiszolgalo kornyezete olasz lehet. Erdemes utanna nyomozni. Lehet Japan blokk Olasz injektorral.Az elektromos halozat pedig olasz! Ez sem erossege, ezt is javasolt atnezni cserelni a gyanus csatlakozokat, es vezetekeket. Ha ez is megvan, akkor sokaig jo kis vas lesz
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #3288 üzenetére
Én legutóbb leszedtem róla a porvédőt, hogy megzsírozzam.
Aztán rájöttem, hogy ezt azért nem kellett volna. Muhaha.balazs1011: mit értek rajta? Csapágyhang az csapágyhang.
A kotyogás, kattogás, zörgés az egy picit más kategória.
Szerk: nem mondom, hogy AZT nem csinálja... De azt sem,
hogy igen. Pedig nem? Lényeg, hogy majd megszakértik.csongi: szerintem Pöstről nehezen. Nagykanizsa felé fordulj.
[ Szerkesztve ]
-
üszök
őstag
válasz Hauptmann #3298 üzenetére
Nekem Piaggio blokk van igaz Phantom max 250 ben,sokat nem tudok mondani róla mert nem rég használom.
2006-os,és még karbis. Harmadszor mértem 3 liter körüli fogyasztást neki,pedig ma is a bükkben azért nem annyira finomkodtam.
Én a Piaggio-t választanám,mikor Yamaha robogóm volt,csillagászati áron voltak alkatrészek hozzá. Bár ez már elég régen volt,azóta Olaszország szemete már ide ömlött hozzánk,és van bontott mindenből."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 9. nap: Hot Wheels Unleashed
- Politikai mémek
- BestBuy topik
- Honor Magic V2 - origami
- Vicces képek
- Hisense LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bestbuy játékok
- Hardcore café
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest