Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [moongoose:] Gillette Sensor Excel hová tűntél?!
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [MasterDeeJay:] Egy kis upgrade a gépemhez. IBM M122 billentyűzet
- [Re:] Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
- [Re:] [mustang08:] MÁV
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/prohardver.gif)
LOGOUT.hu
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/bogyo_ba.gif)
Bogyó bá'
nagyúr
Igazad van, meg nem is teljesen. A kis csótányomnak mikor megvettem 14 bar volt melegen a végnyomása, amikor kezdődtek a bajok, akkor meg 6,5. Kopott dugattyú és gyűrűk miatt, valamint az egyik kipufogó szelep is be volt égve. Az utóbbit megjavíttattam gépműhelyben, utána már 8,5 bar is volt!
(Erre van saját eszközöm, Kalocsán nincs semmilyen motorszerelő, az autószerelők meg elhajtottak vele a 3,14-csába.) A GéeSöccá' megvételkor is 11,0 bar-os volt mindkét hengerben, de még tavaly (bő 30 ezer km-rel később) is tudta a 10,6-ot tök egyformán. Szervízkönyv szerint 8,0 bar alatt generálozandó, vagy ha a hengerek közötti különbség meghaladja az 1,5 bart.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...