Hirdetés

2024. június 14., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22

LOGOUT.hu

Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!":)
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#25248) DigitXT válasza #50433536 (#25247) üzenetére


DigitXT
félisten

Sehogy, nem mentem vele, csak volt egy kis időm, így kicseréltem,
aztán ma melegítettem a garázsban, és szegényítettem rajta kicsit.

Nagyon szar a beállítás, nem lehet büntetlenül szegényíteni (fullad).
Cserébe, amikor felpörög, lassú a lepörgés, és képes durrogni is...
És lassan áll vissza a 12.6-os alapjárat. Olyan, mintha nem menne
bele elég benzin, s csak a magas benzinszintnél lenne ennyire dús,
amikor meg van pörgetve, akkor meg leürül az úszóház... Ez csak
ilyen találgatás: még jó, hogy az AFR mérő jó eredményeket ad.:DDD

Menetpróba nem hiszem, hogy mostanában várható, de anélkül is
próbálok vmit kezdeni vele. Mondjuk kiveszem a rég nem működő
áramlásmérőt, berakok egy működőt, és tesztelem az átfolyást...

Igazából az átmeneti rendszer működik szarul, de nagyon... Kicsi
gáznál eddig iszonyat dús volt, mivel ugye egyszerre megy a dús
alapjárati rendszerrel. Ha utóbbit szegényítem, ezen elvileg segít,
de akkor hirtelen gázra fullad, hehe... Végig kell menni az összes
beállításon, leginkább benzinszint, alapjárat (meg tűszelep teszt).
Pontosabban utóbbit inkább úgy, hogy szivattyú teszt, szűkítővel,
ill. szűkítő nélkül, jelige: ha úgy sem mér, akkor miért kell fojtani?

csongi: nem, a Dunán. Viccen kívül mire vonatkozik a kérdés?:F

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.