Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [mustang08:] MÁV
- [Re:] [moongoose:] Gillette Sensor Excel hová tűntél?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22
LOGOUT.hu
Hozzászólások
yodamastah
őstag
Ezek gondolom száraz tömegek. Kizárt hogy 168kg egy DT. XMax 300 akkor 165 A Burgman is 215kg legalább menetkészen.
Egyébként Xmaxok után sokkal nehezebb tologatni a Tmaxot. A 300as 180kg menetkészen a Tmax meg 215Kg. Nem óriási difi, de mégis. Menet közben ez nem igazán érződik. Pl nagyon lassan (2-3km/h) sokkal könnyebb a Tmax-al menni mint Xmax-al.
[ Szerkesztve ]