Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Diák66

    őstag

    A telekomnál is vannak mostanság furcsaságok? Mai nap a nagymamának kellett "megmenteni" a Domino kártyás díjcsomagját. Lejárt neki az adategyeztetési idő, pedig online 1 éven belül elintéztem, mert idős és az SMS-t se tudja elolvasni. Ennek ellenére kikapcsolták a telefonját. Nagy nehezen vezetékes telefonon sikerült elmagyaráznom a nagyinak, hogyan olvassa el az SMS-t a MyPhone vacakon. Aztán többit diktálta a telefonon és azonnal vissza is kapcsolták.

    Kishúgom ugyan így járt, neki eddig még sose ment az online egyeztetés, sose fogadja el az adatokat az online felület. Másik családtagnak ment az online adategyeztetés, de mégis jött SMS 1 éven belül (kb 6 hónap múlva), hogy adatot kéne ám egyeztetni.

    Mintha valahogy a rendszereik nem lennének szinkronban, vagy nem tudom.
    Más, az irritáló hisztis Vanda helyett rendszeresíthetnének erre az esetre egy adategyeztetős telefonszámot, amin nem automata és nemis Vandus jelentkezik, hanem egyből húsvér, értelmes ember. Az idősek nem tudnak kiigazodni a telefonos menürendszerekben, hát még Vandán...akinek a működését, sőt létezését sem értik....azt se tudják mi az a virtuális asszisztens.

    Másik szolgáltatónál is panaszkodtak már erre. Nem véletlen?? Ennyire nem kell a feltöltős ügyfél? Vagy a kormányzati adatbázis a hibás ebben?

Új hozzászólás Aktív témák