- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- bobalazs: 5700x3d+4070S fogyasztása, alulfeszelése
- Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz
rob210 #67597 üzenetére
Az első érhető, a szelepszár kikeményedés furcsa (nem tudom milyen szer volt) de nem kizárt.
A habos gépi tisztításról is találtam korábban negatív tapasztalatokat; de diószóraTni évente egy tűrhető állapotú motort nem szeretnék (és megelőző jeleggel szoktam másoknak javasolni a kerozinos sprét is ezek miatt; lehet benne ráció hogy mindezt mondjuk olajcsere előtt csinálják/jam meg).
Köszialbiosz: Suzukinál filérre mindenkinél ugyanannyi az autó, van a listaár,és a hahun is elérhető ár (már a full kedvezményes, speciálisabb flottás kedvezményt is tartalmazót írja ki sok kereskedő, amit magánszemély nem kap meg). De ahogy leültem az asztalhoz egyből megadták azt amennyiért a hahun is mennek.
Mikor a Clio kombikat nézegetemm bemutató/újak közül, megnéztem a listaárakat és a hasznaltauto.hu-n lévő hirdetéseket, és úgy láttam hogy kb 3-400E ami ebben az ársávban max beleférhet, nyilván egy full közeli/jobban felszerelt példány esetén, fapadosoknál szerintem kicsit kevesebb a játéktér.Hangszóró: Ha épp hangszórózunk (ugyan épp nem ez a legnagyobb bajom...) de a Megane3 gyári (mélyközép)hangszóróit cserélném, vagy csak a hátsókat aluláteresztővel; van olyan hely ahol érdemes nézelődni lehet tapasztalat az autóval/konkrét hangsugárzókkal? Sajnos a 13as méret eléggé lekorlátozza a felhozatalt és a végeredményben sem várok óriási ugrást a fizikai korlátok miatt. Van 1-2 típus ami megy keret nélkül is,(bár abból inkább szetett találtam) bár gyanítom jobban járok a kiemelőssel.
-
albiosz
őstag
Sziasztok! Renaultnál mennyire lehet alkudni? Suzukinál olvastam, hogy többszázezreket is lehetséges. Édasapám Captur-okat (is) nézeget. Elég jó felszereltséget adnak 4 milláért (Life +), de neki 4 a max, amit szán rá. Beleférhet szerintetek az üzembe helyezés ebbe az árba + egy hátsó tolatóradar?
-
rob210
Topikgazda
válasz
MC Pite #67596 üzenetére
2 eset volt eddig ahol bizonyítottan a járó motoros tisztítás után 2 hónappal elfogyott a motorból az olaj.
Az egyiknél a dugatyú gyűrűk tapadtak le, mert a feloldott kosz pont oda ékelődött be a másiknál a szelepszár szimeringek kikeményedtek a vegyszeres beavatkozás miatt. Olyan kioufogó koncentrációt mértünk, higy nem hittük el.
Ennyi ez csak az én személyes tapasztalatom.. -
MC Pite
veterán
válasz
rob210 #67594 üzenetére
Egy kis kerozinnal sok kárt nem okozunk szerintem; a kérdés az hogy mennyi cuccot old le - egy nem tökig lerakódott motort nem hiszem hogy tönkretenne. Környéken pár szerelő komolyabb lerakódást is takarít ezzel (fojtószelepet kiszedve, minden mást csak ezzel) azt már nem díjjazom. Általában nincs belőle baj, de ott már jöhetnek le nagyobb darabok is. Évente/15.000enként szoktam az autókat a családben ezzel kezelni, plusz utána petrol extreme cleanert a tankba - az eredmény hasonló mint egy kiadós autópályázás után.
Bár ha nem a nagyob darabok levállásáról beszéltek, akkor viszont érdekel hogy mi a tapasztalat vele.
Túl sok bontás nélküli alternatívájáról nem tudok;(normális naftát tankolok, normális olajat használok, időnként beleöntök egy-egy injektor tisztítót is a tankba, és kihasználom a gázpedálutat gyorsításkor, mégis képződik mindig egy adag dzsuva) - viszont ha vannak még ajánlott alternatívák, megköszönöm ha megosztjátok.Más: Akksi modult megrendeltem; viszont a régit megcsinálnám, ha van infó hol találok bele alkatrész, megköszönném. Bár úgy látom (képen, nem szedtem még szét) hogy egy része simán az alaplap egy részének átolvadásával véd, nincs átcsavarazható bizti?
-
#89309696
törölt tag
Nekem is illene már a fojtószelepházat meg az alapjárati motort kipucolni így másfél év után, mert most már elkezdte azt is csinálni, hogy gázadásra előbb picit visszaesik a fordulat egy pillanatra majd utána pörög fel, még a mutatón is látni. Meg most már melegen indításkor valamikor 450-es alapjárat van.
Nehezen veszem rá magam, mert még mindig nem vettem olyan ganyét amivel a gumigyűrűket be kell kenegetni + nekem nincs semmi kütyüm amivel az alapjárati értéket nullázni tudom és a közelben sincs ilyen.
-
Telda
addikt
válasz
rob210 #67588 üzenetére
Nem, ellenkezőleg, a légszűrőház tetejénél egy pillanatra lehet érezni hogy kifújja a levegőt.
Magasabb fordulaton egyenletes és ott jól reagál, csak is akkor ha alapjáratról hirtelen meghúzom a gázkart.
Lassú gázadásra szintén normális.
Nem kell hirtelen gázt adni.
Mitől fújhat vissza, átengednek a szelepek? -
Telda
addikt
Sziasztok!
2000es 1.4-es 8 szelepes Clio.
A minap levegőszűrő cserélése közben vettem észre hogy mozog az egész légszűrőház, a kis gumibakok ellaposodtak és már nem fogtak rendesen, a csavarok alá raktam alátéteket és most már nem mozog. Lehet eddig is volt csak valamelyik szaki nem rakta vissza azokat.
Gondoltam ha már itt vagyok leveszem az egészet és kitakarítom. Alatta van a fojtószelepház amit légszűrőház rögzíti, nincs külön csavarja. Lötyögött ez is, remélem nem szívott be ott port.
Összeraktam és ekkor lettem rá figyelmes, hogy alapjáraton hirtelen gázadásra, kicsit megtorpan a motor és a kezemmel érzetem mintha visszafújná a levegőt. Ha szépen lassan adok gázt akkor nincs ilyen gond.
Lehet már eddig is ilyen volt, mert az autóban ülve én semmit nem veszek észre ebből. Viszont ha ott állok a motor mellett lehet érezni hogy megtorpan.
Esetleg én ronthattam el valamit a fojtószelep és a légszűrőház összerakásánál? -
femiki
tag
Kangoo-nál hogyan lehet/tudom a váltótartó bakot kivenni? Kicsavartam a füleknél a két csavart, de a középső vastagról az anyát hiába vettem le, nem akar mozdulni. És a váltó sem akar lefele menni.
-
FRENK1988
veterán
Utolért az előtét ellenállás lehalása. Legalábbis gondolom. Egyik fokozat se megy, de a klima kapcsol de levego nem mozdul. Az lenne?
Ha igen milyen kell bele? Manuális klímás a gép.
Bardinal ezt találtam: [link] -
#89309696
törölt tag
Megane 1-nél is el tud tömődni az esőelvezető és károkat okozni? Tele van mindig fenyőtüskékkel az autó, most nagyjából kitakarítottam ameddig a kezem beért, bár szét semmit nem szedtem, csak amíg a kezem beért. Utána lemostam, hallani hogy szépen lefolyik alul azzal nincs gond.
Találtam az akku mellett egy dugókulcs fejet, már rozsdás volt. Hány éve vergődhetett már az ott.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Motorola G72 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L390 - i7-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- SEAGATE ST6000NM0034 6TB 7.2k SAS HDD, nettó 15747Ft + ÁFA, 1 év garancia
- Telenor 5G Indoor WiFi Router (FA7550) + töltő
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest