Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - Korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sayuar
senior tag
válasz dptrsk #31557 üzenetére
Momentán én is ilyen csomagon élek, de már 2x emelték a csomagban foglalt percet/smst/adatot, és értelemszerűen ezzel együtt a csomag árát is. De mivel nekem sem tetszik ez, igy az egyenlegem még leforgalmazom, és utána lépek. Kár érte, mert jó is lehetne. Pl mymenüben lenne 100/200/400MB net 1hét érvényességgel, és majd én eldöntöm mi kell nekem. Dehát... Mindegy nem is folytatom...
[ Szerkesztve ]
-
mexel
veterán
válasz dptrsk #31611 üzenetére
Csak nem én akarok fizetni, hanem ők tartoznak. Megy a levél az NMHH-nak is ismét mejd mert mivel azt mondták hogy személyesen intézzem be is mentem gy boltba. Ott egy óra alatt nem voltak képesek megoldást találni, mert már nem vagyok ügyfél így nem tudják rögzíteni a számlaszámot amire kellene utalni. Írásban nem lehet, mert ott meg a jelszóval nem tudom azonosítani magam, mert már nem vagyok ügyfél. Plusz még ezen kívül küldtek számlát olyan időszakról amikor nem vagyok ügyfél, de szerintük az rendben van mert 1 napig az voltam még és az egész hónapot fizetni kell. De csak azért voltam még 1 napot, mert ők 2 nappal eltolták a számhordozást arra hivatkozva hogy vagy egy perjel nem jó, vagy egy vessző. ( 2 helyen kettő dolgot mondtak pedig előtte bementünk adategyeztetésre hogy ilyen ne legyen)
MAgyarul jár nemkem pénz, csak éppen nincs mód megadni a számlaszámot. Jelszót megadni sem lehet mert nem engedi a gépük. A telefonos küld a boltba, a boltból a telefonoshoz vagy onlin, és körbe és körbe.
Idióta lehúzós szar szemét cég mindegyik, szinte mindnél találkoztam már ilyesmivel. Amíg meg kell kötni egy szerződést, vagy aláírni addig minden jó, de a legkisebb problémánál csődöt mond minden.
A 1220 pedig nem foglalkozik a dologgal mert nincs jelszó, illetve ami van azt nem fogadja el a rendszer ( szerintem azért mert nem vagyok már ügyfél)[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz dptrsk #31613 üzenetére
"Én a helyedbe bemennék egy Telenor boltba(NEM partnerhez) és kérném, hogy helyben fizessék ki," Bemehet, de ez nem így megy.
A boltban max. annyit tudnak segíteni, hogy beállítanak egy olyan jelszót, ami az ő Telenor azonosítójához kapcsolódik, tehát megfelelő lesz a már megszüntetett számához is.
Ezután írásban kérheti a visszautalást a bankszámlaszámának megadásával.Xiaomi 13T
-
MODERÁTOR
válasz dptrsk #31617 üzenetére
Látja, és bemutatóteremben fel tud venni workflow-t a visszafizetésre.
A partner csak telefonos ügyfélszolgálatra irányíthatja az ügyfelet.Szerencsére NEM feleslegesek a saját boltok, mert igen sok olyan dolog van, amit csak ott tud elintézni az ügyfél. Csak (gondolom) jó fröcsögni, ha van egy-egy olyan dolog, amit mégsem tudnak ott megoldani vagy körülményesebben, mint azt néhányan szeretnék.
Xiaomi 13T
-
taip
senior tag
válasz dptrsk #31645 üzenetére
Köszi, könnyen lehet, hogy így van. Valamiért én havidíj lebeszélhetőségben gondolkodtam, de logikus, hogy a 180*40-et vonják le.
Az egész számla tele van ilyen nem kerek értékekkel, azzal már nem foglalkoztam.Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
B.i.L
senior tag
válasz dptrsk #32008 üzenetére
A KK F6-on bugos,a sim világoskék.
Az az opció a KK-os F6-on,hogy nincsen opció,már ami a "galéria - kép kiválasztást"illeti.Egyszerűen nem ajánlja fel.
Ja a képmentés?Az rendben van,csak betenni nem engedi,lásd fent.De van szoftveres is mentési,illetve szerkesztési,jegyzetelési lehetőséggel.[ Szerkesztve ]
Horgászni mentem...B.i.L
-
-
veterán
válasz dptrsk #32571 üzenetére
Igen, nekem is adott havi 800 Ft kedvezményt (700 Ft-tal emelik júliustól a csomagom árát) a Telekom a mobilnet előfizetésemre, pedig hűségem van rá. Szóval még kevesebbet is fogok fizetni. A másik lehetőségem az volt, hogy lejjebb váltom a csomagot, de inkább a kedvezményt választottam. Igencsak értékelem ezt a hozzáállást. Ha a Telenor ilyen undok marad az előfizetőivel, még könnyen ráfázhat.
[ Szerkesztve ]
iPhone 16 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
Apollyon
Korrektor
válasz dptrsk #33243 üzenetére
Mindegy, ez a legkisebb gond. Sajnos úgy néz ki hogy egy ezresembe került ez az anyázás.
Azt mondta az ügyintéző, hogy mivel elfogadtam sms-sel a szolgáltatást, ezért aktiválódott, és mindenképpen ki fogják számlázni.
Az üzenetben viszont az állt, hogy az OK szócskát küldje vissza. Viszont direkt figyeltem, hogy ez a két betű ne szerepeljen egymás mellett, tehát nem az üzenet tartalmát figyeli a rendszer hanem hogy jött-e üzenet. Ezekszerint egy tényleg véletlenül küldött üres üzenetet is elfogadnak.
Sajnos ebből panaszügy lesz
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
Geller72
veterán
válasz dptrsk #33386 üzenetére
Van egy logikai hiba abban, amit mondasz. Ha utolsó kettő rossz próbálkozásom lenne, akkor most nem használtam volna a simet. Ha meg ugye használom, akkor az utolsó valószínűleg jó volt. Mivel használom. Akkor meg nem áll a három rossz, amiről amúgy tudok és abban igazad is van, hogy 3 EGYMÁS UTÁNI rossz PIN megadást követően zár a SIM. De it ilyen nem volt. Csak egy. És az sem rossz PIN megadás volt, hanem default nem volt ugye PIN megadva, most akartam egyet megadni.
[edit] Látom, már a kolléga is felvetette a problémát. A kérdésem, hogy a rendelkezésre álló információk alapján hogyan lehetne a PUK kódot innen nekem megoldani?
[ Szerkesztve ]
-
tothjozsi96
addikt
válasz dptrsk #33405 üzenetére
De nekem ez a SIM kártya kell, tehát nincs ilyen eszközük ami kitöri belőle a felesleges részt?
Szóval nincs időm rá hogy majd valamikor kicserélik.
Miért hivatkozzak erre a 4G eléréses dologra, anélkül nem ingyenes?Igazából ez a SIM kártya 6 éves, szóval erre még Pannon van írva amúgy..
Mindegy, maximum kinyomtatom azt a sablont aztán körbe vágom.. -
-
Geller72
veterán
válasz dptrsk #33390 üzenetére
-Nem volt előtte rossz a PIN megadás, mert:
-Ha rossz PIN-t adtam volna meg, akkor a PIN kód deaktiválását sem tudtam volna megoldani. HA viszont utoljára beléptem (mert ugye csak akkor tudsz belépni, ha UTOLJÁRA jó PIN-t adtál meg) akkor ugye törli az előző számlálót, azaz nulláról indulsz. Tehát van ismét 3 lehetőséged. Nekem egyből lezárta, ezt nem értem. És azt sem, hogy ha deaktiválom a PIN kérését, akkor ugye a legközelebbi pin kérés aktiválásánál KELL egy ÚJ kódot megadnom - ergo - e nem lehet semmilyen kód szar.
-
-
MODERÁTOR
-
Viktor77
titán
válasz dptrsk #34079 üzenetére
Nem rontották el. A mytariff xs-ben adott mennyiségű adat van. Ha ő többet kért, akkor az már saját mytariff csomag.
És igen, jól csinálta a pult mögött álló ember, mert xs-sel+adatjeggyel (a 3gigással) árban ugyanott van, viszont ő döntheti el, hogy másik hónapban mekkora adatjegyet vesz.
Searchtags: szemét Telenor.
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
#79335424
törölt tag
válasz dptrsk #34592 üzenetére
Dehogynem. Úgy hívják, hogy "Napi elérési díj." Sztem elég világosan le van írva. Az más kérdés, hogy mennyire korrekt. Emlékszem, hogy én is alászakadtam. De, azért ez, így nem kerek.
"A Mobil Online Start csomag számlás és kártyás előfizetőink számára megrendelhető."
Arra határozottan emlékszem, hogy én nem rendeltem ilyet. Márpedig, ez a mondat azt jelenti, hogy nincs megrendelve. Akkor hogy lehet aktív? Khm...
[ Szerkesztve ]
-
#42308056
törölt tag
válasz dptrsk #34958 üzenetére
Eddig SMS kóddal is működött
Most kértem új jelszót (amit ugyanúgy SMS-ben küldenek a felhasználónévvel együtt, szóval rohadtul nem biztonságosabb az egyszeri SMS kódnál), de ezzel sem enged be. Hogy lehet valami ennyire szar???
Másodjára be tudtam lépni és látom a számlaadataim. De ez akkor is nevetséges. Ha egyszeri kódot kérek SMS-ben az nem oké, de ha a nevem és a jelszavam elküldik SMS-ben az már oké?
[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
válasz dptrsk #35132 üzenetére
Köszi! Azt nem tudom, hogy mi ez a 127,67 kB, 6538Ft? Puszta közepén vannak, gondolom ezért 4-es zóna. Manuális kereséssel a Nova-t (1 zóna) állította be, de mire visszaértek az 1km-re lévő szállásra, magától átváltott a Vodaphone-ra, ami 4-es zóna. Most például beszéd közbe váltott át Novaról, Vodaphone-ra. Azért az elég kellemetlen ha 19,10 Ft -ről 1595,00 Ft lesz a hívásfogadás díja, ráadásul észre sem veszi az ember.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
-
Def26
félisten
válasz dptrsk #35945 üzenetére
Hát, ők továbbra is értetlenül állnak az eset előtt. Szerintem az lesz, hogy élek a 30 nap felmondási idővel majd várok egy hetet és újra kötöm a hűséget.
Ekkor remélhetőleg már alapból 4g -t engedélyezik mivel a lakhelyemen van 4g.[ Szerkesztve ]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
MODERÁTOR
válasz dptrsk #36085 üzenetére
Korábban próbálkozott a Telenor a közüzemi számlával, mint "biztosíték", kevés sikerrel.
A meglévő ügyfelektől nem kér be előleget a szolgáltató, bármilyen kis csomaggal is vette előfizetését. Persze, meglévő alatt nem a pár órás, pár napos előfizetőket értem.Xiaomi 13T
-
Lacus MD
tag
válasz dptrsk #36085 üzenetére
Ha a Telenor fél, hogy átnyomják a palánkon, ne ajánljon fel ehhez hasonló konstrukciót. A probléma szerintem ebben az esetben, hogy a saját weboldalukon hirdetett lehetőségek mögött olyan feltételeket rejtenek el, amik miatt az adott ajánlat nem hogy kielégítőnek, hanem inkább szánalmasnak tűnik. Bár eddig gondolkoztam abban, hogy váltok szolgáltatót, ezek után lehet mégis a vodánál marad ezek után a kis rejtett extrák után. Mindenesetre egyik sem jobb, hisz a vodafone ugyan ennél a telónál havonta 10000 Ft-ot kér a 9990-es Red előfizetés mellett 24 hónapra, ami 70-80000 Ft-tal haladja meg az eszköz jelen piaci árát. Érdekesek ezek a magyar szolgáltatók.
-
#79335424
törölt tag
válasz dptrsk #36117 üzenetére
Khm... Ez, így, nem igaz. Kliens oldalon lehet, hogy nem megoldható. De a Telenor hogyan számlázza, ha nem tudja? Ha számlázni tudja, akkor blokkolni is tudná. Egyszerűen meg lehetne rendelni, mint aktiválható szolgáltatást. Vagyis, nem arról van szó, hogy nem lehetséges, hanem arról, hogy a Telenornak nem érdeke egy ilyen lehetőség. Legfeljebb az ügyfélnek lenne jó. Ezért vicces, amikor egy profitorientált cég ügyfélcentrikusságot emleget.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- POSZTER NYOMTATÁS - NAGYFORMÁTUMÚ FÉNYKÉP / FOTÓ NYOMTATÁS
- Canon A-1
- Bomba ár! Toshiba Satellite Pro R50-C - i3-5G I 4GB I 128GB SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Toshiba Satellite Pro A40-D: i5-7GEN I 8GB I 256SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Toshiba Tecra Z40-C: i5-6GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest